Jedná se o modernizaci vozů Bdmtee v rozsahu cca 150 kusů na vozy Ampee, ABmpee a Bmpee.
Skříň vozů by byla stejná pro všechny verze, došlo by k výměně bočnic, předsuvné dveře by byly na koncích vozu a byly by ovládané tlačítky. Uzavřené WC by bylo na koncích vozu, oproti například vozům Ampz by vůz měl pouze 10 stejně velkých oken, uprostřed a na krajích vozů by horní třetina šla vyklopit pro případ výpadku klimatizace. Samozřejmostí by byl audiovizuální infosystém, klimatizace a zásuvka u každého místa.
Jelikož vidím, že se při zdejší návrzích modernizací i nadále mění bočnice. Tak lze zařadit i modernizace Bdmtee s novými bočnicemi a přesunem dveří na konce vozů, otvory pro umístění schůdků tam jsou. Celistvými okny, klimatizací, rychlostí 160 km/h (TSI normami to projde, při 200 je nutné schvalovat dle TSI HS a tam by to už neprošlo). V návrhu, ale počítám se sedačkami IC3000 německé společnosti Grammer. Hodím odkaz, prosím tedy o vytvoření takového návrhu rekonstrukce vozu Bdmtee na velkoprostor. Předem děkuji.
Bpee248
Jedná se o modernizaci z vozů Bdt279/280 a některých Bee245/252, která kombinuje kupé uspořádání a velkoprostor, vůz má předsuvné dveře ovládané tlačítky.
BDbdgsee448
Jedná se o přestavbu z vozů Bdt a novějších B, na servisní vůz vybavený zvedací plošinou. Vůz má předsuvné dveře ovládané tlačítky a kombinuje kupé provedení s vekoprostorem kde je i místo vyhrazené invalidům.
Okna - Celistvá koncích oddílů je horní čtvrtina vyklápěcí a lze v případě výpadku klimatizace odblokovat a otevřít.
Počet míst 74 - 14 míst první třída, 60 druhá třída, 6 háků pro kola.
Sedadla - první třída BorCad Comfort, druhá třída BorCad Regio
Maximální rychlost - 160km/h
Využití - Osobní a spěšné vlaky.
Výbava- Klimatizace, uzavřené WC, audiovizuální infosystém, zásuvka s USB u každého místa v první a u každého druhého ve druhé třídě, WiFi, místo pro kočárky a kola.
ABdpee348
Jedná se o přestavbu z vozů Bdt279 a 280 na první a druhou třídu, která kombinuje kupé uspořádání a velkoprostor, vůz má předsuvné dveře ovládané tlačítky.
Okna - Celistvá v kupé a na koncích vekoprostroru je horní čtvrtina vyklápěcí a lze v případě výpadku klimatizace odblokovat a otevřít.
Počet míst 70 - 30 kupé první třída, 38+2 sklopná ve druhé třídě velkoprostor, 3 háky pro kola.
Sedadla - v první třídě styl první třídy v AB, případně Xmz plně polohovatelná, ve druhé třídě BorCad Genio.
Maximální rychlost - 160km/h
Využití - Náhrada za vozy AB349 na rychlíky.
Výbava- Klimatizace, uzavřené WC, audiovizuální infosystém, zásuvka s USB u v první třídě u každého místa ve druhé tčídě u každého druhého, WiFi, regál pro objemnější zavazadla, místo pro kočárky a kola.
Okna - Celistvá koncích obou oddílů je horní čtvrtina vyklápěcí a lze v případě výpadku klimatizace odblokovat a otevřít.
Počet míst 64 - 24 míst první třída, 40 druhá třída, 3 háky pro kola.
Sedadla - první třída BorCad Comfort, druhá třída BorCad Genio.
Maximální rychlost - 160km/h
Využití - Náhrada za vozy ABpee347 vhodné jako posila na rychlíky.
Výbava- Klimatizace, uzavřené WC, audiovizuální infosystém, zásuvka s USB u každého místa v první a u každého druhého ve druhé třídě, WiFi, regály pro objemnější zavazadla, místo pro kočárky a kola.
Okna - Celistvá v kupé a na koncích vekoprostroru je horní čtvrtina vyklápěcí a lze v případě výpadku klimatizace odblokovat a otevřít.
Počet míst - 18 míst první třída velkoprostor, 8 míst první třída kupé, 40 + 3 sklopná druhá třída velkoprostor, 3 háky pro kola.
Sedadla - první třída velkoprostor BorCad Comfort, kupé Talit Slerepete nebo BorCad Excellent, druhá třída BorCad Genio.
Maximální rychlost - 160km/h
Využití - Náhrada za vozy AB349 a alternativa k vozům ABmz346. Využití na rychlíky i vlaky vyšší kvality.
Výbava- Klimatizace, uzavřené WC, audiovizuální infosystém, zásuvka s USB u každého místa v první a u každého druhého ve druhé třídě, WiFi, místo pro kočárky a kola.
Výbava - wifi, klima, uzavřené wc, 8x 230V, 8x USB 5V na kupé, velké, rozkládací stolky
Bdpee 224
Reko z novějších Bdt, pozdějí budou na tuto řadu rekonstruovány i Bdpee 231 a Bdtee 276
Interiér se mírně podobá slovenskému Bmpz.
50% sedadel za sebou, 50% u rozkládacích stolů
Adee148
Jedná se o přestavbu z vozů Bdt279 a 280 na první třídu, která kombinuje kupé uspořádání a velkoprostor, vůz má předsuvné dveře ovládané tlačítky.
Okna - Celistvá v kupé a na koncích vekoprostroru je horní čtvrtina vyklápěcí a lze v případě výpadku klimatizace odblokovat a otevřít.
Počet míst - 30 v kupé, 22 ve 2. velkoprostor, 3 háky pro kola.
Sedadla - styl první třídy v AB, případně Xmz v kupé plně polohovatelná, ve velkoprostoru lze polohovat o 20cm.
Maximální rychlost - 160km/h
Využití - Náhrada za vozy A149 a Aee145/52 s využitím na rychlíky a expresy.
Výbava- Klimatizace, uzavřené WC, audiovizuální infosystém, zásuvka s USB u každého místa, WiFi, regál pro objemnější zavazadla, místo pro kočárky a kola.
Nazdar vláčkaři, tohle téma jsem založil aby se neznalý uživatel alespoň trochu vyznal v záplavě vozů ve Sci-Fi řazení. Mám tu moderátora, tudíž veškerý příspěvky mimo požadovaný budu likvidovat
Vedle avataru, který je k dispozici ve scifi řazení, zde bude i plánek vozu a bližší info.
Pro lepší pochopení dávám vzorový příspěvek jak by to mělo vypadat, plánek nemusí být v mém stylu stačí aby člověk pochopil rozvržení interiéru:
ABmz334
Jedná se o úpravu vozů Bmz234, kde je 5 kupé přeznačeno na první třídu a doplněno o koberce apod.