Téma:
Vymýšlíme si řazení   (1333 Příspěvků)
Strašidlo - 07. 02. 2019 18:02
Pechar146: Teda ale musím uznat, že ten tvůj matroš, který bereš je hodně kvalitní. Ten si asi nekoupil někde na rohu Václavského náměstí?
Strašidlo - 07. 02. 2019 18:01
Ty ceny jsou dražší než jsou teď => ty chceš aby lidi jezdili autem? Nebo je chceš zavřít v Česku?
Pechar146 - 07. 02. 2019 16:45
Tak, a tady je ceník mezistátních jízdenek(v příloze). Ty se prodávají jedině jako zpáteční. To "turistická", jsou právě jízdenky pro turisty směřující do Prahy.
Přílohy: Ceník mezistátních jízdenek.pdf (34.8 KB)  
týpek - 07. 02. 2019 14:41
ach jo proč tu vymíšlïte personálnï unie ..
Radši výmyšlejte řazení .
Zde jsou ty mé. Zde
Strašidlo - 07. 02. 2019 08:28
Všichni: To, že bych radši personální unii s východem než z Německem neznamená, že s Německem Česko nebude spolupracovat. Česko bude s Německem spolupracovat i nadále. Ano, Rusko není dokonalý stát, ale podívejte se třeba na všem známou KLDR, Čínu nebo i USA. Tam je pořádný bordel.
Pechar146: Přestavět bobiny, bastardy a krysy nemá smysl. Já bych radši vyrobil vectrony (jsou z Rakouska) smileys with beer a klidně i ty 380ky, než předělávat 151 atd.
Opět všichni: Já RegioJet moc nemusím, ale co nadělám, že tu je.
Pechar146 - 06. 02. 2019 21:10
Juro, už si někdy slyšel, aby byl komunista katolík?
Pechar146 - 06. 02. 2019 21:09
Opravdu...to mi nějak uniklo...že by 151 měla závadu...
To je ta legrace - pokud by někdo měl tak "geniální" nápad, jako jet do ČR s ETCS, tak by se mu to v Děčíně rozsypalo...
Divné, existuje i bobina pro 200 km/h. O podvozcích mluvíte vy, já říkám, že by s 151 zbyla pouze skříň...
Jura - 06. 02. 2019 20:21
Pechare sice jsem od vás jen o rok, ale vy jste se doslova pomátnul. Se SRN máte obrovský problém jo, a nejraději by jste aby se z Ruska stal opět SSSR, pokud nejste členem KSČM nebo alespoň jejich voličem, velmi bych se divil. Vaše návrhy udělat již z dnešních vraků supermoderní lokomotivy pro 200 km/h atd. je hovadina. Vy si myslíte že jsou na to ty jejich skříně a podvozky stavěný, to ještě nemluvím o vašich vymyšlených vozech. Jsme ve 21. století, nevnucujte lidem názory že nejlepší jsou ty vaše vozy, a že RegioJet je totální shit, sračka atd. Je mi z vás na blití!
Rob193 - 06. 02. 2019 20:17
Bpee: Naprosto souhlasím.

Pechar146: Nevím, kde jsi přišel na to, že 151 jsou spolehlivé. Právě nedávno chcípaly ve velkém hlavně na expresech na trati 010 a 270. Na co Vectron? Je novější, nebude potřeba žádná další pochybná „rekonstrukce“, může na více napětí, může do jiných států, nemá zastaralou odporovou regulaci výkonu... Prostě je lepší, je to kvalitní lokomotiva. Mirel a LS90 bych úplně vynechal, kvůli ETCS, které doufám že tu bude co nejdříve. Tyto naše zabezpečovače jsou na nic, když nedokáží zastavit vlak po projetí návěsti „stůj“...

15 kV, 16 2/3 Hz je dnes zbytečné rozšiřovat. 25 kV, 50 Hz je dnes lepší...
Bpee - 06. 02. 2019 19:28
151 jsou náhodou spolehlivé, mnohem spolehlivější než 380.
A to soudíš na základě čeho? Žil jsi v roce 1988, aby jsi věděl, jak na tom tehdy byly E499.3 se spolehlivostí? A máš teď přesné statistiky o spolehlivosti, nebo sis to jen vymyslel, aby ti to lépe "padlo do krámu"?

s Rakouskem možná, ale spolupráce s SRN v žádném případě
Zase ohýbání reality? Změníš lidem lusknutím prstu myšlení, zrušíš turismus... ? Víš, že nedílnou součástí ekonomiky země je spolupráce s okolními zeměmi? Že export do Německa a spolupráce s tamními firmami vynáší Česku ohromné peníze a zrušením spolupráce s SRN dovedeš Česko do stavu, v jakém je Severní Korea?
Bpee - 06. 02. 2019 19:25
Protože nezažil to, co lidé v té době. Ono se lehko soudí podle toho, co člověk vědět/číst/slyšet chce, ale jakmile je v té situaci, která se nutně skládá nejen z toho dobrého, ale i z toho špatného, časem mu dojde, že to špatné převažuje.. i já si dřív myslel, že komunismus je dobrý, ale není. A na to asi sami přijdete až později. smiling smiley

No a k Rusku, je to velký stát a vede ho člověk s nemocí zvanou velikášství, ovládaný šéfy velkých firem na těžbu fosilních paliv. V rámci celého světa tak natvrdo jede propaganda, jak je to dobrá, skvělá a silná země, aby se nedejbože nezjistilo, že ruský důchod činí třeba 1000 Kč měsíčně. Zkrátka soudit takto "od počítače" je velmi snadné, ale zajeďte si tam, nejlépe někam mimo Moskvu, třeba do Samary nebo Archangelsku. Vím, o čem píšu. winking smiley
Pechar146 - 06. 02. 2019 18:58
Rob193: Na co Vectrony? Co potom budou naše zlaté ručičky upravovat tak, aby to jezdilo při maximální rychlosti 120 km/h s co možná nejvyšším výkonem - a tahalo to pak nákladní vlaky...
151 jsou náhodou spolehlivé, mnohem spolehlivější než 380. 371 taky přijde o odpory - a dostane něco mladšího a hudebně kreativního(aby to jen neječelo jako vectroni) pro mých oblíbených 15 kV 16,7 Hz, maximální rychlost 200 km/h.
Pokud by DB měly lokomotivu podporující MIREL nebo LS90, mohli by jsme se začít bavit...(ČSD by používaly nový, jednotný systém LS 230, vycházející z MIRELU a LS90).

Ano, s Rakouskem možná, ale spolupráce s SRN v žádném případě - všimněte si nepoměru mezi Rakouskem(6 párů+Vindobona) a Německem(2 páry + Vindobona+Hungaria) v mém řazení...
Strašidlo - 06. 02. 2019 17:38
S Rakouskem klidně, ale s Německem fakt ne. Ono to Rusko je mnohem jistější než Německo, nemusíš se bát žádných uprchlíků a jiného hnoje. A v personální unii se slovanskými státy bychom byli druhý nejvyspělejší stát unie, lépe je na tom jen Slovinsko



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Strašidlo (09. 02. 2019 08:18).
Rob193 - 06. 02. 2019 17:24
Komunisti byli (nejen) pro železnici vždycky zlo a to nejen v 50. a 60. letech... Stačí se podívat, jaká byla kultura cestování za dob socialismu.

Strašidlo: Ohledně té unie... Proč chceš unii s Ruskem a jiným východním bordelem a ne s Německem, Rakouskem a ostatními vyspělými státy? Ta republice prospěje mnohem víc. smiling smiley
Strašidlo - 06. 02. 2019 16:59
Rob193: Zapomněl jsi na Bobinu smiling smiley
Já vím proč je tam cpe. Bo má problém s mezinárodní dopravou. Něco jako komunisti v 50. a 60. letech smiling smiley
Rob193 - 06. 02. 2019 15:59
Pechar146: Proč na ty expresy cpeš 371, 151 a podobné zastaralé škodovácké šroty? Vždyť tam můžeš dát mnohem lepšího Vectrona. smiling smiley



Upraveno 2krát. Naposledy upravil Rob193 (06. 02. 2019 16:35).
Strašidlo - 06. 02. 2019 14:40
Pechar146: Teď toho moc nepošlu, jsem v Praze. Až budu doma tak můžu něco vymyslet. Zkrátka příští týden najedu na běžný režim. Udělám ty dálkové vlaky a uvidím co dál. A až se rozpadne EU, bylo by super, kdyby všechny slovanské státy a Maďarsko, Rumunsko, Litva, Lotyšsko, Estonsko a Řecko založilo personální unii. Smysl: volný pohyb osob po zmíněných státech a vzájemná hospodářská pomoc, název třeba RVHP. Třeba Německo a Francie taky po rozpadu EU založí personální unii.
Pechar146 - 06. 02. 2019 11:48
Mě je 18. Politiku - to, co se týká železnice.
To nevím, koho bych volil - Bureš a comp. to asi nebude. Babiš/Bureš totiž rozumí železnici asi tak jako kozel zahradničení...
Pošleš nám odkaz na tvoje další návrhy?
Strašidlo - 06. 02. 2019 10:04
Pechar146: Některá řazení jsou dobrá, některá ne. Jedna věc: netahej do toho politiku. Přesto se tě zeptám, koho jsi/bys volil a kolik ti je let? Já bych volil Piráty nebo komunisty, ale 18 mi ještě není sad smiley
Pechar146 - 05. 02. 2019 21:57
Chápu - jistota je jistota:ZDE. Není tam řazení pouze mezistátních vlaků, ale i část vnitrostátního spojení.
Strašidlo - 05. 02. 2019 20:33
Pechar146: Pošli nám odkaz na tvá řazení
Strašidlo - 05. 02. 2019 20:32
Pechar146: Moje řazení bude vypadat následovně, bude rozděleno na 2 části:
1. část jsou osobní vlaky, spěšné vlaky a rychlíky v moravskoslezském a olomouckém kraji (jsem z Ostravy) - je již skoro hotová
2. část budou dálkové vlaky (vnitrostátní i mezinárodní).
A přestože taky plánuju zrušit RegioJet (a všechny ostatní soukromníky) a vozy přesunout k ČD, tak by se to týkalo VŠECH vozů. Například, vozy Astra by byly Bmpz242 (výbava stejná) atd. PS: nevím co máš proti vozům Astra, já jsem s nimi spokojený.
K těm tratím: na tom zbylém 1% se bude jezdit hybridními jednotkami, mám pocit že testují (nebo budou testovat) hybridní RegioPanter.
Pechar146 - 05. 02. 2019 19:26
Mám Strašidlo něco přesně pro tebe - mám hotovou část řazení všech mezistátních vlaků, R 900-942. Čísla 902 a 904 jsou vyhrazena pro jízdy Orient Expressu.
Jak jseš na tom ty s řazením rychlíků?
Pechar146 - 05. 02. 2019 15:40
To nepochybně - vozy Astra jsou s vozy Low cost to jediné, co nekoupil od ÖBB. Dokonce se ani nenamáhá vozy přečalounit - vozy jezdí ještě s rakouským modrým čalouněním.
To bych to vyvedl. Vozy žlutohnoje projdou úpravami ve smyslu - Astra=zrušeno, ASmz=ARmz831, Ampz=zrušeno - sedadla do Ampz155, Amz=Amz135, ABmz zůstane, Bmz=BDmsz441, B = Bt288(sedadla zůstávají), WRmz = WRmz817.
Motorové jednotky vyměněny s SBB za několik vozů WRm, budoucích WRmz858.

Jestli bude 99% tratí elektrifikovaných, které elektrifikovány nebudou? Které tratě jsou to zbylé 1%?
Strašidlo - 04. 02. 2019 14:20
Pechar146: Já mám taky radši České dráhy než RegioJet, ale zase ne tak moc, že bych se na něj vysral. Některé věci má dobré (vozy Astra)

www.vagonweb.cz

This forum powered by Phorum.