Téma:
Vymýšlíme si řazení   (1334 Příspěvků)
Baal - 16. 07. 2019 22:04
Díky za přidání ABdpee339 jen tam není uvedeno u té 1. třídy počet míst je uvedená jenom dvojka 40+3 ale má tam bejt i jednička velkoprostor 18 a kupé 8. Přikládám jak obrázek jak by to mělo vypadat a doufám, že nejsem zase slepej jako patrona :D
Přílohy: 810-n2-st-a.jpg (42.8 KB)  
Kocicak - 16. 07. 2019 14:35
Ok, díky smiling smiley
Jura - 16. 07. 2019 12:57
Osobně bych více doporučil GIMP tak to zvládne i ten největší kretén grinning smiley
Strašidlo - 16. 07. 2019 12:45
Kočičák: Gimp nebo Photoshop. Ale s tvými výtvory jsem problém neměl, já mám problém se svými a těmi od Pechara.
Kocicak - 16. 07. 2019 11:50
Strašidlo: A jakým programem to mám dávat do gif aby to neudělalo takový ty divný čtverce?
Strašidlo - 16. 07. 2019 11:22
Juro, sám mám problémy se svými vozy. Kupříkladu výtvory od Baala nebo Kočičáka byly v pohodě, ač byly v png, ale Pecharovy výtvory jsem musel dlouho upravovat, aby to bylo jakš takš použitelné.
Jura - 16. 07. 2019 10:54
Bez pravidel to prostě nejde smoking smiley Přeci to za ně nebudeš do nekonečna upravovat jako kretén, když si to můžou udělat sami grinning smiley
Strašidlo - 16. 07. 2019 07:21
Příště, až mi zas něco pošlete, posílejte mi to rovnou ve formátu gif, který je průhledný. Už žádné png. A vždy (teď hlavně na Pechara) to posílejte s názvy ABpee347-a nebo ABpee347-b a soubory A a B posílejte ZVLÁŠŤ.
Strašidlo - 16. 07. 2019 07:16
Baalův ABdpee339 mám v mailu, Kočičákovy vozy taky, Pecharovy upravuju a dávám do scifi řazení.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Strašidlo (16. 07. 2019 07:16).
Baal - 15. 07. 2019 23:01
Strašáku dorazil ti mejl s ABdpee339?
Pechar146 - 14. 07. 2019 17:27
Díky za informace, třeba to taky někam použiju...
Baal - 14. 07. 2019 14:30
Rozdíl mezi ABdpee347 a 348 je, že 347 je zkulturnění současných ABpee347 a zůstává komplet velkoprostorové.
- Jedno WC u dvojky nahrazeno místem pro kola a kočárky a přesunuto za 1. třídu aby u obou tříd bylo WC.
- U středové příčky jsou regály na větší zavazadla.
- Počet míst v oddíle je smížen ze současných 30ti na 24.
- Rozmístění sedadel je kombinováno proti sobě i za sebou - jsou tak zvětšeny rozteče mezi sedadly.
- Použitá sedadla v 1. třídě BorCad Comfort, ve 2. třídě BorCad Genio.
- Zásuvka s USB u každého druhého místa ve dvojce a u každého místa v jedničce.
- Noha stolku posunuta aby nezavázela u místa do uličky.
- V oddíle 1. třídy je zátěžový koberec.
- Osvětlení lze individuálně regulovat.
- Stolky a obložení v 1. třídě v imitaci dřeva.
- Dveře mezi oddílem 1. a druhé třídy jsou z tónovaného skla, ze dvojky do jedničky tak není vidět.


ABdpee348 je modernizací Bdt279/280 a kombinuje kupé-jednička a velkoprostor-dvojka. Prostor představků byl zmenšen ve prospěch interiéru a u první třídy je WC a u dvojky WC, háky na kola a dvě sklopná sedadla.
Sedadla v jedničce jsou vz. AB, nebo Xmz.
Sedadla ve dvojce jsou MSV vz. Bdtn
Ve dvojce zásuvka s USB u každého druhého a v jedničce u každého místa.
Výklopná čtvrtina oken je blokována, ale lze odblokovat v případě výpadku klimatizace.
Osvětlení je řešeno stmívacími diodami a regulovatelné. V jedničce i klima a hlasitost audioinfosystému.


Oba vozy mají maximálku 160km/h
Pechar146 - 14. 07. 2019 12:01
Jak je to vlastně s ABdpee348?
To se skříň nezměnila, a jen se změnilo uspořádání interiéru?
Jura - 14. 07. 2019 10:53
To je už na pohled strašná látanina confused smiley
Pechar146 - 14. 07. 2019 10:18
Dobré, uskutečnitelné. Ale mě se spíš asi líbí, že si mě taky uplatnil...
Baal - 14. 07. 2019 01:15
No když je to Sci-Fi tak jsem si udělal jeden svůj Expres :D
Jura - 13. 07. 2019 19:44
Nijak grinning smiley
Pechar146 - 13. 07. 2019 19:38
Strašidlo:
Nemysli si, 173/373 by dostaly nový řídící systém, včetně režimu AVV a ARR. Akorát, že u AVV by se lokomotiva i s vlakem rozjížděla plynule, podle jízdního řádu - ale u ARR co nejrychleji. Takže by pak předvedla klidně něco podobného.
Firebird: Já bych spíš rád věděl, jak omezit ječivý zvuk motoru(prohloubit ho)...
Pechar146 - 13. 07. 2019 19:26
Dobře, ale když může asynchronní motor pohánět snad všechny mladší vozidla(např. 471), tak proč by nemohl pohánět lokomotivu, která by reálně byla kompletní novostavba, rychlostí 230 km/h(nebo více)?
Firebird96 - 13. 07. 2019 15:42
Sice jsou v Pendolinu GTO tyristory, ale regulace není tyristorová pulzní, jedná se o plnohodnotně frekvenční měniče. Protože asynchronní motory si s pulzním napětím neporadí. Ono vyrobit kladnou a zápornou půl vlnu není žádná sranda. Navíc nesmí být příliš hranatá, protože příliš hranatá sinusoida(modifikovaný sinus) zvyšuje tepelné ztráty a snižují účinnost motoru a též i jeho sílu. Viz asynchron s přímým pohonem náprav. Který měl právě měniče co dělaly modifikovaný sinus a díky tomu se nebyl schopen rozjet sám. Dneska bychom asynchrona dokázali postavit tak aby i s přímým pohonem náprav se dokázal rozjet s vlakem.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Firebird96 (13. 07. 2019 15:43).
Pechar146 - 13. 07. 2019 14:07
Skoro, Strašidlo...památkářgrinning smiley. Teologie je ve 3.patře...(ale v té samé budově)
Ale regulace výkonu "tyristorová pulzní" - stejně jako x6x?
Strašidlo - 13. 07. 2019 13:45
Firebird96: Pechar bude teolog, ne elektrikář nebo elektrotechnik, tak mu to odpusť.
Jinak kdo tady je/bude elektrotechnik nebo elektrikář, případě se o to zajímá.
Firebird96 - 13. 07. 2019 13:10
Pechare, Pechare.... Pendolino IGBT nemá. Navíc IGBT nejsou tyristory, ale tranzistory. Pendolino má GTO tyristory.
Strašidlo - 13. 07. 2019 11:56
Ptal jsem se admina, proč to zas nejde.
Pechar146 - 13. 07. 2019 11:53
V jaké jsi fázi? Kdy to už budeš mít?

www.vagonweb.cz

This forum powered by Phorum.