|
 |
|
 |
|
 |
Téma: |
 |
Vymýšlíme si řazení (1334 Příspěvků) |
 |
|
Kocicak - 08. 06. 2019 09:41
|
|
|
026, ale opravdu nepotřebuju vědět, co za blbosti bys tam vymyslel.
|
|
|
Pechar146 - 08. 06. 2019 09:01
|
|
|
Tak to mi radši Kočičáku řekni, která trať zajímá tebe.
|
|
|
Kocicak - 08. 06. 2019 06:56
|
|
|
Pravděpodobně ho to baví, ale měl by mu někdo říct, že nás to nezajímá 
|
|
|
Jura - 07. 06. 2019 22:49
|
|
|
Se ho zeptej 
|
|
|
Rob193 - 07. 06. 2019 22:30
|
|
|
Proč se vlastně Pechar namáhá s vymýšlením jeho nesmyslů, když se to stejně nikdy nezrealizuje? Vždyť je to úplně zbytečné.
|
|
|
Pechar146 - 07. 06. 2019 08:25
|
|
|
Juro, WRmz817 by sice byla rekonstrukce(ve stylu WRmz815, do podoby do roku 2010), ale WRmz858, WRmz864 a WRz857 by byly novostavby. Stejně jako ARmz831. Naopak nejsem nakloněn ARmpee829 - má sice kuchyni, ale nemá jídelnu. Takže jeden vůz asi poputuje do muzea, druhý na MV, a zbytek...?
Abych nezapomněl, mám fotografie WRmz(817) ve stavu, v jakém byly v září 2017. Byl by zájem?
|
|
|
Jura - 06. 06. 2019 19:54
|
|
|
No, slovo rusofil jsem opravdu nikdy neslyšel, ale to je jedno. Ale rekonstruovat neustále dokola staré vozy a průběžně nekupovat nové to je opravdu Pecharovina.
|
|
|
Strašidlo - 06. 06. 2019 19:48
|
|
|
Jura: Pechar určitě není rusofil, ale s těmi rekonstrukcemi vozů se inspiruje právě v Rusku 
|
|
|
Pechar146 - 06. 06. 2019 11:06
|
|
|
Já ČD pro vás nečtu, já ho maximálně tak prolistuju.
Celkem by bylo v provozu restauračních a bistro vozů - 9 WRmz815, 7 ARmz831, 3 vozy WRz857, 4 vozy WRmz858, a 7 vozů WRmz864 - dohromady 30 vozů.
Ale vídat bistrovůz v Bruntálu, Krnově by asi bylo překvapení. Ale řekl bych, že na WRmz815 by v Opavě a Luhačovicích koukali jako tele do vrat...
Ono by toho divení bylo mnohem víc - WRz857 v Jeseníku, ARmz831 v Bystřici pod Hostýnem, na WRmz815, 817 i 858 v Hradci Králové a Trutnově, WRz857 v Českém Krumlově, WRmz864 v Karlových Varech...
|
|
|
Jura - 05. 06. 2019 21:36
|
|
|
Pechare, jseš si jist že je možno neustále dokola rekonstruovat všechny vozy a že přežijí i 100 let? Chtělo by to taky vymýšlet nějaké nové vozy. Ty odebíráš ČD pro vás? Já teda Železničáře ale kdybych to neměl za ČD body tak si to neobjednám, hovno v tom je a samá propaganda ČD, kromě jednoho plakátu 
|
|
|
Pechar146 - 05. 06. 2019 21:27
|
|
|
V novinách toho namluví...
Pochopit "ČD pro vás" je taky kolikrát nad moje úsilí...
Ale od pondělí je v tom pro mě celkem podstatný rozdíl - teď je mi to už jedno, když jsem ústní maturitu udělal...
Zkusím vymyslet všechny restaurační a bistro vozy...(především jejich počet)
|
|
|
Jura - 05. 06. 2019 19:16
|
|
|
Ne, GŘ je generální ředitelství, protože Kupec nebo kdo to bude po něm o tom nemá ani šajnu  Nemůžeš věřit všemu a navíc se to už dávno vysvětlilo 
|
|
|
Strašidlo - 05. 06. 2019 19:05
|
|
|
Jsou toho plné noviny. Mimochiodem, GŘ je Generální Ředitel?
|
|
|
Jura - 05. 06. 2019 18:46
|
|
|
Jak to tak jistě víš že Miroslav Kalousek chlastá? Jen by mě zajímala odpověď GŘ kdyby jim ty všechny jeho návrhy (ty co spadají do kompetence ČD) poslal 
|
|
|
Strašidlo - 05. 06. 2019 18:34
|
|
|
Kočičák: Strašidlo to ve Svinově neuvidí, taková hovadina je reálná asi jako to že Kalousek přestane chlastat.
|
|
|
Jura - 05. 06. 2019 17:31
|
|
|
Kocicak: Strašidlo to vidět nesmí, protože kdyby se Pechar k něčemu dostal, byl by to průser jako mraky 
|
|
|
Kocicak - 05. 06. 2019 17:13
|
|
|
Strašidlo by je ve Svinově vidět nemohlo, protože šance že to zorganizuješ je 0%.
|
|
|
Pechar146 - 05. 06. 2019 16:57
|
|
|
WRmz815
Dva vozy by jezdily na Ex 101/102 Bohemia(Pomezí nad Ohří - Praha - Návsí), s délkou 638 km(1276 km)
A po jednom vozu:
003: Ex 107/108 Hláska(379, resp. 758 km)
004: Ex 135/136 Josef Groll(177, resp. 354 km) a Ex 139 Metternich(257, resp. 514 km)
005: Ex 129/130 Karel Čapek(185, resp. 370 km)
006: Ex 109/110 František Palacký(364, resp. 728 km)
007: Ex 143/144 František Křižík(226, resp. 452 km)
008: Ex 163/164 Velehrad (354, resp. 708 km)
009: Ex 151/152 Johann Gregor Mendel (316, resp. 632 km)
010: Záložní restaurační vůz pro Ex
Vozy by tak dohromady jezdily 5792 km denně, průměrně 643 km. Ale - Strašidlo by je ve Svinově mohlo vidět na 3 párech vlaků!
|
|
|
Pechar146 - 05. 06. 2019 16:10
|
|
|
Šlo by to udělat takhle:
R 1127
R 1133
Podle mých informací najezdí rakve 216-640 km denně...údajně je to nejvíce z motorových vozů
U 151 na 144/117 je to 1214 km, 380 jezdí dokonce 1534 km denně. 471 na S7 pouhých 688 km, 362 na Praha-Plzeň-Klatovy 734 km
Zbývá spočítat, jak by to vyšlo s WRmz815...
|
|
|
Strašidlo - 05. 06. 2019 14:41
|
|
|
Jindřichv - Zlaté hory je taky pěkná hovadina. Proto zůstanu u peáže  . Takže na nádraží se bude hlásit "Mezistátní Osobní vlak". V JŘ to bude normálně Os. Ale u vlaků EC a EN se označení mezistátní používat nebude.
Jinak v Moravskoslezském a Olomouckém kraji mám 5 linek mezistátních ososbních a spěšných vlaků: S2 ODIS (Studénka - Čadca), S15 (Krnov - Glucholazy), S21 (Bohumín - Zebrzydowice) S4 IDSOK (Púchov - Přerov) a spěšné vlaky Púchov - Přerov.
|
|
|
Pechar146 - 05. 06. 2019 12:59
|
|
|
Je ale pochopitelné, že by sice byl zachován, ale nebyl používán peážní úsek Jindřichov-Glucholazy. To znamená, že by byl nově vybudovaný úsek Jindřichov-Zlaté Hory.
|
|
|
Strašidlo - 05. 06. 2019 12:36
|
|
|
Chvilku, asi hodinu. Vzhledem k tomu že mám 2 tratě a ne 100 jako Pechar. A mimochodem, z Opavy do Fulneku trať být měla.
|
|
|
Jura - 05. 06. 2019 12:27
|
|
|
Zajímalo by mě kolik času jste nad těmi vašemi plány strávili 
|
|
|
Strašidlo - 05. 06. 2019 12:21
|
|
|
Pechar: Ve svém plánku mám v morvskoslezském kraji jen 2 nové tratě: Hradec n. M. - Fulnek a Ostrava Svinov - Klimkovice. Jenže trať 311 ani 312 do sobotína protáhnout nemůžeš, bo ti stojí v cestě Jeseníky. K trati 276 protáhnout do Mor. Berouna - nevím nevím, totéž trať 314 do Bruntálu. Ono i ten nápad propojit traťe 278 a 315 není jednoduchý: Hradec i Fulnek musí být hlavové stanice, taky terén je dost členitý takže o tunely nebude nouze. Ale narozdíl od 314 - Bruntál a 276 - Mor. Beroun to má smysl.
|
|
|
Pechar146 - 05. 06. 2019 07:58
|
|
|
Tratě...
Nebylo by špatné, pokud by byla Bruntál-Malá Morávka protažena do Sobotína, a Milotice-Vrbno do Kout n. Desnou, Suchdol nad Odrou-Budišov n.Budišovkou do Mor.Berouna, Opava-Svob.Heřmanice do Bruntálu, Opava-Hradec nad Moravicí do Fulneku.
Ale i Čelákovice-Mochov do Poříčan, nové tratě Obrataň-Vlašim, Sedlčany-Příbram, Přbram-Dobříš, Žďár nad Sázavou-Polička,...
|
|
|
 |
|