Uživatel: Přihlásit se Vytvořit nový profil
Akce: Nové téma Náhled pro tisk RSS Nové příspěvky
Vyhledat
Navigace: Hlavní stránka >> Diskuze o vagonwebu >> Sci-Fi řazení >> Téma
Strana: 7 z 54 Předchozí První 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Poslední Následující
Téma:
Vymýšlíme si řazení   (1333 Příspěvků)
pd - 06. 07. 2019 20:22
Nevolnost při cestování není způsobená žaludkem, ale příčiny té nevolnosti jsou v mozku, který tak reaguje na protichůdné vjemy. V případě Pecharova mozku to ale asi nebude ten největší problém...
Jura - 06. 07. 2019 19:29
Pendolino má maximální povolenou rychlost 200 eye rolling smiley
Pechar146 - 06. 07. 2019 17:50
To v každém případě. V autě jsem zvracel ještě ve 12, a v autobuse se mi dělá špatně doteď...
Ale...
máme Pendolina a railjety pro 230 km/h - ale nemáme je kde pořádně uplatnit...smoking smiley
Jura - 06. 07. 2019 16:24
Strašidlo: Zajímavé některé staré vozy by jsi ještě několikrát rekonstruoval ale Pendolino by jsi koupil ihned nový confused smiley
Strašidlo - 06. 07. 2019 15:45
Pechar: Já jsem s Pendolinem naprosto spokojen, i když bych ho nahradil novější generací pendolina. Každopádně nevím, jak ti může být špatně v Pendolinu. Já jsem se totiž ve vozidle poblil naposledy ve dvou letech v autě, takže je s tvým žaludkem asi něco špatně.
Pechar146 - 05. 07. 2019 14:34
Jednodušeji -
Pendolino = z italštiny(kyvadélko)
naklápění = nevolnost(z vlastní zkušenosti zároveň pocit bezesné noci)
vnitřek Pendolina = cestující+posádka
pd - 04. 07. 2019 23:57

Pechar146
Naklápění...to pomáhá maximálně při redukční dietě. Pendolino znamená "kyvadélko", jenže už pro samou siestu nestačili říct, že to kyvadélko jsou cestující a posádka...sad smiley

Co to je za blábol??
Firebird96 - 04. 07. 2019 21:47
Jízdní řády jsou stavěné na určitou maximální dosahovanou rychlost pro tyto vlaky je to buď 140 nebo 160 km/h. 140 km/h se používá i pro vozidla s maximální rychlostí 160 km/h z důvodu časových rezerv.Koridor je jedno velké staveniště.
Rob193 - 04. 07. 2019 21:40
Co se týče jízdního řádu, Pendolina z Prahy do Olomouce mají stejnou jízdní dobu, jako IC Opavan. Jízdní řád se asi na naklápění nezakládá... eye rolling smiley
Pechar146 - 04. 07. 2019 21:16
Z Prahy do Olomouce by ten rozdíl naklápění musel být maximálně přibližně čtvrt hodiny. Někdy přece jezdí místo Pendolina 151 nebo railjet...
Na Kreportu někdo psal, že někde jsou ty rychlostníky obráceně(pro klopení nižší).
Jura - 04. 07. 2019 20:14
vantju: Ale to s těmi silnicemi je skoro jeho teorie eye rolling smiley
Firebird96 - 04. 07. 2019 20:04
Asi nejlevnějšími lokomotivami jsou překvapivě ty motorové za jeden 2,2 MW TRAXX DE ME dáte kolem 85 milionů korun a s tím už by se tahaly rychlíky do Liberce úplně samy. spinning smiley sticking its tongue out
vantju - 04. 07. 2019 19:59
To myslíte vážně polemizovat nad tím, že by vyšla levněji lokomotiva s vozy než Pendolino a že je to vlastně správně? Achjo, to je fakt neskutečné... opravdu nemáte nic lepšího na práci, jakoukoliv jinou aktivitu, zkrátka cokoliv jiného, než řešit takové kraviny na veřejném fóru? Pardon, ale na to se už fakt nedá nereagovat.

Že Pechare počítat umíš je hezké, ale nemáš absolutně žádné znalosti o jakýchkoliv dalších souvislostech a nechápu jak tak můžeš vůbec uvažovat nad tím, zda takový nákup má smysl nebo ne.

Takovou logikou můžu říct, že je třeba zbytečné, aby se vůbec stavěly nějaké silnice, když se běžným autem přece dá jezdit i po udusané hlíně. Nebo na co by lidi vůbec potřebovali někam cestovat, když stejně jezdí jen z a do práce a na nákup, tak proč zavádět nějaké dálkové vlaky... eye rolling smiley
Rob193 - 04. 07. 2019 17:46
Amz: Proč má tedy Pendolino téměř stejnou jízdní dobu jako Západní expres a proč večerní IC 504, které má kratší jízdní doby, nestíhá a do Chebu většinou dojede s mírným zpožděním?
Amz - 04. 07. 2019 16:27
Na Praha - Cheb přes Plzeň by naklápění umělo srazit 20-25 minut cestovní doby… smiling smiley SJD Praha - Plzeň 55 minut po reko 171. Dneska bychom se mohli dostat někam na 1:07.
Jura - 04. 07. 2019 16:26
Ale já nejsem tvůj otrok, předpokládám že máš přístup k internetu tak si to vyhledej sám, to že jsem ředtím hledal tu cenu lokomotiv apod bylo proto že mě samého to zajímalo, ale ty tratě si fakt najdi sám. Jinak, byly tak drahé z důvodu právě naklápěcí technologie, a obecně je dražší výroba elektrických jednotek než lokomotiv s vozy, ale provozní náklady jsou přesně opačné.
Pechar146 - 04. 07. 2019 16:24
Naklápění...to pomáhá maximálně při redukční dietě. Pendolino znamená "kyvadélko", jenže už pro samou siestu nestačili říct, že to kyvadélko jsou cestující a posádka...sad smiley
Amz - 04. 07. 2019 16:14
Ono naklápění není zadarmo, malosériová výroba to taky prodražuje.. atd.
Pechar146 - 04. 07. 2019 16:12
Četl jsem, že 1 Pendolino stálo 700 000 000,-Kč, dohromady 4,9 mld.
Nebo taky:
100 milionů lokomotiva
Vůz 1.třídy, restaurační vůz+5 Bmz(245) 7x65 = 455
To máte 555 milionů.
Mám tomu rozumět tak, že těch 145 milionů(respektive 1,015 mld.) je zkrátka jen tak z okna? Za projekt, který probíhal nejméně 5 let?
Malý detail:
Vozidla ř.680 = r.v. 2003-2005, regulace výkonu tyristorová pulsní
Lokomotivy 363 = rv. 1980-1990, regulace výkonu tyristorová pulsní
Elektrické jednotky ř.471, r.v. 1997-2013, regulace výkonu IGBT tranzistory...

To by znamenalo, že by výměna 64 Bbdgmee236 za 90 BDmsz456 stála takových 5 miliard současné měny. Výměna všech 124 Bmz ex ÖBB(vyjma Bmz234) za 90 Bmz256 4,61 miliard Kč.
9,61 mld.? Tak to je v pohodě...
Juro, nemohl by jsi, prosím...odkaz na informace okolo výstavby železničních tratí?
Jura - 04. 07. 2019 15:19
No loko cca 100 až 120 milionů za kus ale závisí to na vysoutěžené ceně a na objemu zakázky. Ty tlakotěsné vozy cca 60-70 milionů za kus zase se odvíjí od množství.
Jura - 04. 07. 2019 14:53
Jakejch 80 mega? Snad 175 milionů za jednu loko. spinning smiley sticking its tongue out
Pechar146 - 04. 07. 2019 14:44
A jak by ty ceny byly u nových(nejlépe tlakotěsných) vozů a lokomotiv? Když byly 380, tak tehdy psali, že jsou drahé(80 mil./lokomotiva).
Jura - 04. 07. 2019 14:23
No podle ČTK za cca 44,5 milionu korun za lokomotivu winking smiley Ale hodnota každé je asi 50 milionůwinking smiley



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Jura (04. 07. 2019 14:25).
Pechar146 - 04. 07. 2019 14:18
9 500 000,-/vůz? Hmm...
A dalo by se najít, za kolik kupoval Regiojet 162?
Jura - 04. 07. 2019 13:30
No, vozy se zalamovacími dveřmi asi rakušáci chtěli prodat, maj nejvyšší povolenou rychlost 200 km/h viz Atlasvozu.cz a přibližná cena je 9,5 milionu korun za vůz spinning smiley sticking its tongue out A stejně i kdyby jsi chtěl využít jakýkoliv vůz Xmz ex OBB na 200 km/h tak nemůžeš, protože podmínkou provozu v ČR je tlakotěsnost a to nemá ani jeden z těchto vozů grinning smiley



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Jura (04. 07. 2019 13:38).
Strana: 7 z 54 Předchozí První 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Poslední Následující

Vaše jméno:
Váš email:
Předmět:
Přílohy: Přiložit soubor
  • Platné typy příloh: jpg, jpeg, pdf, gif, png
  • Žádný soubor nesmí být větší než 300 KB
  • Všechny soubory nemůžou mít dohromady více než 2.93 MB
  • Můžete přiložit ještě 200 soubor(y|ů)
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
 **     **  ********   ********  **      **   *******  
 **     **  **     **  **        **  **  **  **     ** 
 **     **  **     **  **        **  **  **  **     ** 
 *********  ********   ******    **  **  **   ******** 
 **     **  **     **  **        **  **  **         ** 
 **     **  **     **  **        **  **  **  **     ** 
 **     **  ********   ********   ***  ***    *******  

www.vagonweb.cz

This forum powered by Phorum.