Uživatel: Přihlásit se Vytvořit nový profil
Akce: Nové téma Náhled pro tisk RSS Nové příspěvky
Vyhledat
Navigace: Hlavní stránka >> Diskuze o vagonwebu >> Sci-Fi řazení >> Téma
Strana: 50 z 54 Předchozí První 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 Následující
Téma:
Vymýšlíme si řazení   (1333 Příspěvků)
Bpee - 11. 02. 2019 22:25
Ne, nemít rád skupinu lidí, která za své postižení nemůže, není názor.

A rozumných řešení existuje spousta, stačí se podívat, jak se s vozovým parkem popralo Polsko - Bnouz 174A, jednotky ED160 nebo ED161,.. a je určitě mnohem rychlejší vyrobit nové osvědčené jednotky, než naprojektovat úplně novou rekonstrukci vozů a pak ji provést. Bez ohledu na to, že nějaké Az nebo Bz bude mít životnost max. 20 let. Vždyť i Bee272 z poloviny 90. let jsou dnes považovány za totéž, co Béčko.. to poslední teda už názor je, nicméně že má něco nějakou životnost a že modernizace je prodloužení plánované životnosti a nikoliv "počítání od nuly", je fakt, s tím nepohnete.
Jura - 11. 02. 2019 22:20
Ajaj přednáška: ano je s tím zákonem máte pravdu, ale je to jeho názor, ano Béčko nemá takovou životnost, ale jako já nevidím jiné rozumné řešení, ale hlavně rychlé! Bdpee vy jste právník nebo zarytý pracovník ČD, a kupovat starý Bmzetka z Rakouska je OK???



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Jura (11. 02. 2019 22:30).
Bpee - 11. 02. 2019 21:54

Trestní zákon č. 140/1961 Sb., Podněcování k nenávisti vůči skupině osob nebo k omezování jejich práv a svobod, § 198a

Podněcování k nenávisti vůči skupině osob nebo k omezování jejich práv a svobod
(1) Kdo veřejně podněcuje k nenávisti k některému národu, etnické skupině, rase, náboženství, třídě nebo jiné skupině osob nebo k omezování práv a svobod jejich příslušníků, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta.

(3) Odnětím svobody na šest měsíců až tři léta bude pachatel potrestán,

a) spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 tiskem, filmem, rozhlasem, televizí, veřejně přístupnou počítačovou sítí nebo jiným obdobně účinným způsobem.


Já fakt žasnu. Mít v osmnácti letech takové názory a uvažování... a stále nevím a asi ani nikdy nepochopím, proč tak strašně ohýbáte realitu. Tolik vynaložené energie.. proč třeba nepomůžete v řazení vlaků, hm? smoking smiley

Tak třeba existují věci, jako životnost, morální zastaralost, ekonomika provozu, koncepce provozu, homogenní vozový park, zásady řazení vlaků... a to vše nenapadlo někoho jen tak z dlouhé chvíle, ale vše má svůj důvod:

Životnost vozů proto, že technicky Béčko prostě nevydrží 50 let běžného provozu.
Morální zastaralost pak není proto, že by někdo neměl rád koženku donekonečna, ale proto, že dojem dělá hodně a lidi prostě nemůžete, jako v Severní Korei, ignorovat vnímat trendy a donekonečna je vozit na kožence, když jiné dopravní prostředky odpovídají době.
Ekonomika provozu je kruh - lidé zaplatí peníze za jízdenku, protože by za plnou cenu nejeli, stát z daní, které těm lidem stejně nějakým způsobem vezme, dosype zbytek, z toho součtu se zaplatí provoz vlaku, který stojí peníze (zaměstnanci, pohon, ...) a tak zase dokola. Zcela logicky je tak rozdíl, zda někde jede motorák, nebo 754 a pět vozů, protože náklady na provoz toho druhého jsou dvojnásobné a snad každému je příjemnější platit méně, když to vyloženě není nutné.
Koncepce provozu souvisí s ekonomikou a lidským uvažováním - mám trať, na ni nějakou poptávku po přepravě, tak vymyslím optimální koncepci provozu - aby to jezdilo tak často, jak je třeba, tak, aby obsazenost vlaků byla optimální (tj. lidé seděli, ale zároveň aby to nebylo plýtvání kapacitou a penězi), abych ten provoz měl čím pokrýt (a opět ekonomika - abych zbytečně neplatil existenci, údržbu a provoz vlaku, co ujede denně 80 km tam a zpátky), aby to mělo návaznosti a jezdilo to ideálně pravidelně, aby si lidé neřekli, že je jízdní řád složitý a tak raději pojedou autem.
Homogenní vozový park - to má také mnoho důvodů. Aby měli lidé jistotu, že můžou jet kterýmkoliv vlakem v průběhu dne a zároveň budou mít jistotu, že je čekají stejné služby nebo kvalita a pro depo a personál vlaku to zase znamená jistotu, že nebudou muset znát tucet vědomostí, ale budou vědět, jak se s vozem zachází, protože jezdí stále tím samým a ví tak jak co funguje a kde se co nachází. Přiznám se, že i já osobně jsem dříve vítal rozmanitost provozu, ale rozum praví to, co jsem k tomuto tématu napsal.
Zásady řazení vlaků - obecně platí zásady, na které jsou lidé zvyklí a po letech se došlo k tomu, že řešit řazení vlaků takto je nejmoudřejší - jídelní vůz je mezi první a druhou třídou, první třída je na kraji, oddílové a velkoprostorové vozy jsou pohromadě, protože to lépe pomáhá navigaci ve vlaku..

A to, co jsem tu napsal, není názor, to jsou fakta. To je jako tvrdit, že když venku prší, tak venku prší, oproti uvažování některých účastníků této diskuze, kteří v dešti řeknou, že by déšť zakázali a tak vlastně neprší, ačkoliv doopravdy prší.

Stejně tak fakt, že každý člověk má právo na názor a na možnost volby. Jakékoliv uvažování mimo tento směr je nebezpečné a divím se, že je to tu na fóru vůbec tolerováno... viz. argument, který určitě padne v reakci na můj příspěvek - "zakážu lidem jezdit autem, takže nebudou mít jinou možnost, než tou morálně zastaralou koženkou jet". eye rolling smiley
Jura - 11. 02. 2019 19:29
Jako jo, ale z praxe je těch vozů až moc, do Jeseníku moc lidí nejezdí, a první třída by tam byla k ničemu, takže bych do Jeseníku raději poslal Bz+Bpz+Bpz a do Šumperka ABz+Bz+Bpz s možností doplnění o další Bz. Touž by potom bylo reálné. A ještě nezasloužilo by si Bz stejnou výbavu jako Bpz?



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Jura (11. 02. 2019 19:30).
Pechar146 - 11. 02. 2019 19:22
Já vím, třeba takhle.
Jura - 11. 02. 2019 18:29
Pechare ale tady se přeci vymýšlí řazení, ne územní rozvržení. Jako 361.1 bych chtěl vidět na koridorech dokud nebude na koridoru 200 km/h a poté na rychlících, které jezdí po koridoru nahradit 380. Jako uvědom si kolik už toho esa nasloužily, když už nebereš ani Siemens, tak je alespoň nahraď těma Zátopkama.winking smiley
Pechar146 - 11. 02. 2019 18:13
Robe, zas taková blbost to není - přečti si někde jak vznikly 371.
Juro, proč provizorní - později vzniknou upravená esa pro 200 km/h(nejprve 15, ex 371/372).
Strašidlo - já bydlím v Litni, okr.Beroun. Zároveň jsem ale v Krnově.

Strašidlo, ty mě děsíš - děláš stejné chyby jako týpek a ČD - nadužíváš oddílové vozy. Protože máš rád Bee238, potěší tě asi, že je přípravě vůz BDsz457, vzhledově související s Bee238. Co se týče R27 - až na toho sysla to ujde...

Ano, hádáš naprosto správně - Ostrava samotná(historické centrum) by byla okresní město v Opavském kraji. Ale nově by byly přísně vymýceny názvy historických zemí. Slezská Ostrava by se pravděpodobně jmenovala "Polská Ostrava".

Juro, neboj se - pokud nepracuješ v Pars Nova, tak se tě organizační změny tolik nedotknou - Šumperk bude okresní město pro Bludov, Brannou, Hanušovice, Sobotín, Velké Losiny atd.
Jura - 11. 02. 2019 18:03
Na to už sere pes, ale jako provizórium.spinning smiley sticking its tongue out
Rob193 - 11. 02. 2019 17:53
Jura: A jaké má ta 361.1 jízdní vlastnosti? Když to na tu 160 s tím mizerným výkonem vytáhne, je celá rozklepaná, div se nerozpadne...
Jura - 11. 02. 2019 15:58
No jako dočasné provizórium z důvodu nedostatku lokomotiv na 160 km/h by se přeci taková rekonstrukce dala přežít. Nehledě na to že na Slovensku taky jezdí 361.1 a ta má 160 km/h.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Jura (11. 02. 2019 15:59).
Rob193 - 11. 02. 2019 15:51
Strašidlo: Co tu mají všichni s nějakýma 362 na 160? Co je to za blbost? 362 na 160 není stavěná a při delší soupravě na to nemá ani výkon. Můžeme tam dát 380 a nebo Vectrona...
Jura - 11. 02. 2019 15:45
Však říkám Bd a Bdtee ve stavu jak leží a stojí je 160 km/h zabijácké. Jako osobně bych alespoň u Bd provedl modernizaci viz. téma rekonstrukcí.cool smiley
Strašidlo - 11. 02. 2019 15:35
týpek: Je to dobré, ale trať do Luhačovic bude elektrifikována, takže jsi tam nemusel dávat výměnu lokomotivy ve Starém Městě.
Strašidlo - 11. 02. 2019 15:33
Jura: Tak proto tě zajímá R12 smiling smiley. Co se ti líbí na mojí variantě a co ne?
týpek - 11. 02. 2019 15:26
Jura - 11. 02. 2019 14:41
Osobně nesouhlasím s Bd a Bdtee v aktuálním stavu zvýšit rychlost by byla sebevražda. Jako reko Bdt a Bdtee ve stylu Bee by bylo v dobré, ale takto.confused smiley



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Jura (11. 02. 2019 15:40).
Jura - 11. 02. 2019 14:39
Sever Moravy; Šumpersko.
Strašidlo - 11. 02. 2019 14:38
Jura a Pechar: Jen tak mimochodem, odkud vy dva jste?
Strašidlo - 11. 02. 2019 14:36
Jura - 11. 02. 2019 14:36
Pechare, tady vymýšlíme řazení, ne rozčlenění republiky. Strašidlo: Ta R12 by mě zajímala.cool smiley
Strašidlo - 11. 02. 2019 14:23
Pechar146: Jediné rychlíky, které mám, jsou R27, R8 a R12. Další otázka: Jak chceš mít rozdělené kraje? Budu hádat: Jsi věřící, takže asi na biskupství?
Pechar146 - 11. 02. 2019 14:20
Strašidlo, přímé spojení s krajským městem - já ale neříkám nic o tom, že by to krajské město byla Ostrava...
Spočítej si, kolik míst k sezení má x43 ve zdvojené variantě(1121,1124,1129...). Ale zvažoval jsem místo posilového B249 posilové AB349...
A máš ty rychlíky - ukaž nám to!

Bpee:
Ano, Ex2 je nadhodnocená, ale i ve skutečném GVD. ARpeer jsou taky 3.
Strašidlo - 11. 02. 2019 14:05
Bpee: Pechar nemá rád cyklisty a vozíčkáře.
Pechar146: R27 jen do Opavy? Promiň, ale ty fakt blbneš. Řekni mi, jak se lidé z Krnova dostanou do krajského města. Teď mají přímé spojení. A já jim ho chci zrychlit a posílit. Samozřejmě vím, že elektrifikace příští rok nebude, ale dávat tam 4 béčka je trochu přehnané. Buďme rádi že tam jezdí 843. Domluvíme se tak že regionální dopravu (včetně rychlíků) v Moravskoslezském a Olomouckém kraji si vezmu já.
Bpee - 11. 02. 2019 12:47
Já taky, dnes ráno vlakem 520, co měl tři a půl dvojky, jídelák a jedničku, a od Olomouce do Prahy jsem byl v kupé (ve druhé třídě!) sám. Nicméně, kapacitu bych pochopitelně neubíral, jen ta souprava vypadá nějak dlouze na to, že je stejně kapacitní, jako páteční varianta 128. Každopádně, jeden vůz je určitě navíc.

A proč Beer/Bpeer a ne Bmpz/Bmz? Nebo alespoň Bmpeer.. mám(e) na mysli slovenské vozy, ne ty české. To Tvé řazení nemá zásuvky, WiFi, prostor pro kola a pro invalidy.. a WRReerů jsou tři kousky, jak bys měl vyřešený oběh? Točilo by to jen jeden vlak denně (128/129)? Esteticky je jednotná souprava samozřejmě moc hezká, ale není rok 2008.. slovo "efektivita" má také svůj význam a úzce souvisí s tím, že vést soupravu s 350 místy ve 2. třídě, když dnes stačí v sobotu 200 míst ve 2. třídě, asi neefektivní bude.

A k té jízdě, jak souvisí Bdmteeo a WLABmee? Ve WLABmee slyšíš tak akorát podvozky skrze umývadlo, ale lokomotivu ne.
Pechar146 - 11. 02. 2019 11:31
1. Jel
2. Přepočítej si počet míst
3.Vectron s Ampz,WRmz,Bmz a Bmpz může jezdit na Slovenské strele
4. WLABmee jsem ještě nejel, 163 s Bdmteeo už několikrát.
Strana: 50 z 54 Předchozí První 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 Následující

Vaše jméno:
Váš email:
Předmět:
Přílohy: Přiložit soubor
  • Platné typy příloh: jpg, jpeg, pdf, gif, png
  • Žádný soubor nesmí být větší než 300 KB
  • Všechny soubory nemůžou mít dohromady více než 2.93 MB
  • Můžete přiložit ještě 200 soubor(y|ů)
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
       **   ******   **    **   ******   **    ** 
       **  **    **  **   **   **    **   **  **  
       **  **        **  **    **          ****   
       **  **        *****     **           **    
 **    **  **        **  **    **           **    
 **    **  **    **  **   **   **    **     **    
  ******    ******   **    **   ******      **    

www.vagonweb.cz

This forum powered by Phorum.