Uživatel: Přihlásit se Vytvořit nový profil
Akce: Nové téma Náhled pro tisk RSS Nové příspěvky
Vyhledat
Navigace: Hlavní stránka >> Diskuze o vagonwebu >> Sci-Fi řazení >> Téma
Strana: 42 z 54 Předchozí První 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 Poslední Následující
Téma:
Vymýšlíme si řazení   (1334 Příspěvků)
Baal - 12. 03. 2019 17:14
Re Rob193:
Ne všechny, já jsem vymyslel ABdpz, ABdpee, ABgpee, ABmz, ABdmtee.
Strašidlo - 12. 03. 2019 17:13
Jura: Pechar vymyslel vozy, které by splňovaly požadavky RIC, ale on jim dává čísla pro vnitrostátní vozy. Asi neví, že o tom rozhoduje úplně někdo jiný, ne on.
Rob193: zkazím ti radost, vůz BDsz453 je Pecharův. Jinak já pracuji na reálnější a logičtější rekonstrukci vozů BDs a BDsee, a to BDshee440. Bližší informace a obrázky dodám později.
Strašidlo - 12. 03. 2019 17:04
Pechar: Ty bys mohl zapadnout mezi občany Alp. Jejich prázdniny vypadají tak: 8 z 9 týdnů trpí návalem asijských turistů. Výjimkou je ten týden kdy jsou oni na dovolené (například v Chorvatsku, to je nejbližší relativně klidná dovolená). A stejně jako oni, i ty jsi věřící (ty asi nejsi tak silně jako oni).



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Strašidlo (12. 03. 2019 17:06).
Rob193 - 12. 03. 2019 17:02
Baal: Hodně dobré. Ty fiktivní vozy jsou tvé?
Pechar146 - 12. 03. 2019 16:23
Strašidlo, neztratil. Turisty nemám rád vůbec.
Juro, zkus nám tady vypsat, které všechny vozy jsem vymyslel...
Jura - 12. 03. 2019 16:10
On spíše bere velice vážně svoje dementně vymyšlené vozy, které postrádají logiku.
Rob193 - 12. 03. 2019 16:07
Pechare, nebereš ty fiktivní vozy nějak moc vážně?
Strašidlo - 12. 03. 2019 15:35
Btm656 je totální sračka. Tvůj záměr provozu této sračky je dementní, technické řešení je dementní, zkrátka je to hovadina, sračka, píčovina a nevím co všechno.
Je taky úplně dementní vézt jakýkoliv vlak rychlejší než rychlík vézt po trati typu 230 a 250 (pouze úsek Havlbrod - Brno). Jo a ještě nedávno jsi turisty nenáviděl. Tak teď jsem se v tobě opravdu ztratil.
Samozřejmě že Bpee237 nepatří na EC. Na EC jsou Bdmpz a Bhmpz (a samozřejmě Amz, Ampz a Bmz)



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Strašidlo (12. 03. 2019 15:37).
Pechar146 - 12. 03. 2019 14:59
Řekl bych že Btm656 budou možná vyrobeny i na export...
SBB zvažují obnovení 3.třídy...

Když už jsme u Btm656, tak tohle mě rozsekalo...
Pechar146 - 12. 03. 2019 14:49
Hm, já bych totožný vlak řadil poněkud odlišně. Ale špatný nápad to není - pokud vlak pojede přes Havlíčkův Brod, 1.uleví se koridoru a 2.je možné turistům naznačit, že ČR není jen Praha.
Na EC je ale Bpee237 škoda...
radekjares - 12. 03. 2019 13:27
Rob193: Ahoj, myslel jsem tuto trasu jako vložený spoj, jehož účelem by bylo alespoň částečné zrychlení cesty pro cestující z Vysočiny, kteří cestují na Slovensko, případně dále do Maďarska. Samozřejmě vím, že ta trať je v katastrofálním stavu, ale nejrychlejší cesta na Slovensko z Havl. Brodu je do Brna-Kr.Pole, pak Os vlakem na Dolní nádraží a pak až metropolitanem. Ale je pravda, že je to asi zbytečná trasa.
Baal - 12. 03. 2019 02:03
Tak jsem si trochu hrál a vytvořil jsem řazení pro podkrkonoškou trať.

Reprezentativním vlakem linky by byl Ex 560/1 Krakonoš, který by do doby než se zrychlí Praha-HK, jezdil z Prahy jako zadní část Valaškého Expresu, v PCE by byl odpojen, najel by na něj brejlák a jel by dál.
Krakonoš

Zástupcem klasických rychlíků do Trutnova by byl "Trautenberk"

Rychlíky z Prahy do Hradce a zpět by byly řešeny řídícím vozem aby odpadl přepřah.
Hradečan

Zrychlenky bych dal Svoboda - Pardubice
Stachelberg

Co se osobáků týká tak tam by ve špičce stačilo 854+ABfbrdtn, nebo žralok a mimo špičku klasická 810.
Rob193 - 11. 03. 2019 22:25
Řazení ujde, až na vozy Bpee237. Nejsou na tak dlouhé spoje vhodné, nahradil bych je vozy Bdmpz227. Bmz235 bych používal v modernizované verzi. Ovšem nechápu, proč by měl mezistátní EC jezdit přes "lokálku" na Vysočině. Bez rozsáhlé rekonstrukce, ne-li novostavby tratě Kolín - Brno, nebo alespoň těch nejhorších úseků (Vlkaneč - Havlíčkův Brod, kde je nejvyšší povolená rychlost 90 km/h a ve většině úseku pouze 70 km/h...) to nemá cenu.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Rob193 (11. 03. 2019 22:26).
radekjares - 11. 03. 2019 21:45
Ahoj Všichni.
Po dlouhé době sem přidám svůj výtvor, který jsem nedávno udělal.
Snad se vám bude alespoň trochu líbit.
EC Metropolitan Vysočina
Rob193 - 11. 03. 2019 21:07
Nějaká slušná je tady. zdopravy.cz
Pechar146 - 11. 03. 2019 18:28
Máte někdo fotografii ARmpee829?
Pechar146 - 10. 03. 2019 19:32
Třeba by se ta bočnice na určitém místě rozřízla...
Bpee - 10. 03. 2019 15:53
A víš, že ty vozy mají mnohem širší oddíly první třídy než druhé? Vidět to jde i zvenku: Udělat by to šlo, ale vyšlo by to dráž, než tohle: [www.vagonweb.cz], což má právě ty úzké oddíly a přitom se to tváří jako první třída. eye rolling smiley
Pechar146 - 09. 03. 2019 21:29
Bpee, jel jsi někdy ABmz346 nebo Amz138? Ty má v 1.třídě prostor pro nohy přímo královský, což je vidět i na https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_Amz138.php]fotografiích[/url].
Robe193, ono se to dá udělat taky obyčejnými nájezdy, v provozu skrytými ve schodech.
Bpee - 09. 03. 2019 20:21
Abych tedy nebyl až tak drzý, tak mám za to, že tlakotěsný vůz vyžaduje odlišný způsob výroby, než klasický vůz (musí být skutečně utěsněn, aby se v něm tlak opravdu neměnil) a obávám se, že předělat klasický netlakotěsný vůz na tlakotěsný je prakticky nemožné, neboť by to vyžadovalo až příliš velký zásah do konstrukce.

Uznávám, že u nás to teď asi není úplně priorita, ale až bude tunel Praha - Beroun, Ústí n/O - Choceň, Hranice - Hustopeče n/B a další, tak se určitě najde mnohem více lidí, kterým bude vysoký tlak v tunelu nepříjemný. Navíc nevím, zda to neškodí na zdraví osobám, co je trápí vysoký krevní tlak.
Jura - 09. 03. 2019 19:40
Už je mi to jasné. Máš plnou pravdu!
Bpee - 09. 03. 2019 19:28
Jura: No tlak. V tunelu obvykle zaléhají uši a někomu to je až natolik nepříjemné, že to i bolí. Navíc, ve dvoustovce to je taková rána.. prostě je to technologický pokrok, stejně jako třeba klimatizace nebo zásuvky a bylo by hloupé toho nevyužívat jen proto, že tlakotěsný vůz stojí peníze. smiling smiley

Nechcete tu už někdo toho ignoranta zablokovat? To jsou neuvěřitelné kecy, popírající nejen fyzikální zákony, ale především Ústavu ČR a zdravý rozum. Fakt nechápu, jak někdo může tak hloupě uvažovat. Popírat poptávku, realitu,.. vždyť musí být naprostá ztráta času o tom vůbec přemýšlet. Krom toho "WRmz a Bmz" je špatně úplně všechno, obzvlášť jedničko-dvojka se stejným prostorem na nohy v 1. stejně jako ve 2. třídě je prasárna.
Jura - 09. 03. 2019 15:41
Robe to víš Pechar by vozíčkáře nejraději zrušil smiling bouncing smiley
Rob193 - 09. 03. 2019 14:46
Bpee: Poruchovost potvrdily samotné dráhy.

Pechar: Náhrada za Bbdgmee236 bez zvedací plošiny a místa pro vozíčkáře? Krok zpět.
Pechar146 - 09. 03. 2019 13:02
Já jsem upraveným Bmz už jel, ale s Bmz241/245(v budoucnu Bmz256) se to nedá srovnat. S Bmz ex ÖBB mám už jiné plány:

-Minimálně 65 vozů bude přestavěno na už tlakotěsná BDmsz, náhradu Bbdgmee236, které budou postupem času na drtivé většině rychlíků a expresů(včetně R 944-962 na trase Praha-Návsí)
-11 vozů bude upraveno na ABmz346(celkový počet vzroste na 40 vozů)
-jistý počet vozů bude upraven na WRmz864 a Amz164
-přibližně 40 vozů bude vyměněno s MÁV za velkoprostorové vozy(u ČSD jako Bmpz265)
-zbylé vozy budou zrekonstruovány, omlazeny, a přeznačeny na Bmz246

Tlakotěsné vozy budou nutné pro rychlost 200 km/h.
Všechny klimatizované vozy s délkou 26,4 m, které jsem navrhl, jsou plánovány jako tlakotěsné!
Strana: 42 z 54 Předchozí První 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 Poslední Následující

Vaše jméno:
Váš email:
Předmět:
Přílohy: Přiložit soubor
  • Platné typy příloh: jpg, jpeg, pdf, gif, png
  • Žádný soubor nesmí být větší než 300 KB
  • Všechny soubory nemůžou mít dohromady více než 2.93 MB
  • Můžete přiložit ještě 200 soubor(y|ů)
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
 **         **     **  **    **  **     **  **     ** 
 **    **   ***   ***  **   **   **     **   **   **  
 **    **   **** ****  **  **    **     **    ** **   
 **    **   ** *** **  *****     **     **     ***    
 *********  **     **  **  **     **   **     ** **   
       **   **     **  **   **     ** **     **   **  
       **   **     **  **    **     ***     **     ** 

www.vagonweb.cz

This forum powered by Phorum.