Uživatel: Přihlásit se Vytvořit nový profil
Akce: Nové téma Náhled pro tisk RSS Nové příspěvky
Vyhledat
Navigace: Hlavní stránka >> Diskuze o vagonwebu >> Sci-Fi řazení >> Téma
Strana: 41 z 54 Předchozí První 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 Poslední Následující
Téma:
Vymýšlíme si řazení   (1334 Příspěvků)
Strašidlo - 17. 03. 2019 08:20
Pechar146: U mě se povinné místenky rozšíří. Jelikož jsem ekoterorista, tak u mě motorové vozy a jednotky půjdou pomalu stranou.
Jak by fungovaly místenky: Koupení si jízdenky předem = místenka zdarma. Koupení si jízdenky v den odjezdu = místenka stojí 5 Kč (platí pro business třídu, 1 i 2). Ke zpáteční jízdence je místenka zdarma vždy
Baal: Ty slevy opravdu nejsou špatné.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Strašidlo (17. 03. 2019 08:21).
Pechar146 - 16. 03. 2019 21:48
Strašidlo, v TJŘ 2020 už není vidu ani slechu po povinně místenkových vlacích...
K 1.třídě: Mě osobně vyhovuje víc SEL než Comfort. Ten mi ale připadá jako stvořený pro vozy sleeperette...
Pokud by se u SEL udělaly na opěrku hlavy polštáře, nemají chybu.

Baal: Ty slevy nezní špatně...

Firebird96: Těší mě tvůj zájem.
Motorové vozy řady 855 jsou plně průchozí, remotorizované, určené pro osobní vlaky. S 854 je stejná pouze skříň.
Maximální rychlost je 120 km/h, motory jsou 4, pochopitelně pod podlahou. 855 je vybaven i EDB. Samozřejmostí je ARR i AVV.
Pro frekventovanější spoje je určena posila v podobě řídícího vozu ABftn955. Ten průchozí není. Oddíl 2.třídy je vybaven stejně jako MV. Klimatizace a zásuvky 230V jsou pouze v 1.třídě.
Baal - 16. 03. 2019 20:36
Ještě bych chtěl poprosit o přidání této lokomotivy do sci-fi řazení. Je to duhová energie 151 005-1
Přílohy: 151 005-1b.png (14.3 KB)   151 005-1a.png (16.1 KB)  
Baal - 16. 03. 2019 20:32
Sorry za offtopic, ale jak tu někdo píše s tou trojkou, tak já bych byl rovněž pro a pojmenoval bych to lowcost, podobně jako to má Jančura ale přidělal bych k tomu spoustu dalších věcí.


V první řadě bych překopal průkazky:

Nejdražší by byly v pozlaceném provedení a dosti by přípomínaly kreditku.

IN-Platinum. Něco jako současná IN Bussiness.
Cena 50 000 na rok.
Neomezené cestování 1. třídou - vnitrostátní místenky, spoluzavazadlo, spolucestující zdarma, karta přenosná.

IN-Gold - něco jako stará IN-100
Cena 30 000 na rok.
Neomezené cestování 1. třídou - vnitrostátní místenky a spoluzavazadlo zdarma, karta vázaná na držitele.

IN-Silver - Současná IN-100
Cena 20 000Kč na rok.
Neomezené cestování 2. třídou - karta vázaná na držitele.

IN-Karta - Současná IN-Karta lišící se pouze aplikací:

Dítě - Sleva 50% z obyčejného jízdného.
Junior - Sleva 75% z obyčejného jízdné - platí pouze ve třídě LowCost
Senior - Bez nutnosti kupování jízdenek ve vlacích Os a Sp. V ostatních vlacích sleva 75%.
Cena 500Kč na 3 roky

IN25 - Sleva 25% z obyčejného jízdného.
Cena 100Kč na 3 roky.

IN50 - Sleva 50% z obyčejného jízdného.
Cena 9000Kč na 3 roky.


IN-VIP - Sleva 75% z obyčejného jízdného.
Cena 30 000Kč na 3 roky.
Zvýhodněná cena pro důchodce 5000Kč na 3 roky:


Co se vozů týká, tak tam bych ve velkým předělával a přeznačoval :D

1. třída by byla něco co by bylo na první pohled poznatelné, že se jedná o něco lepšího:
Sedačky minimálně Borcad Comfort, Borcad SEL pro vlaky Os, Sp, ukázkový zástupce je InterPanter, ABfbrdtn, nebo Elefant. Uspořádání 2+1.
V případě rychlíků a všeho vyššího bych to viděl na pohodlné gaučové sedačky s polohováním a polohovatelným podhlavníkem v kupé provedení a sedačky typu Borcad excellent nebo podobné ve velkoprostoru. V kupé 4 místa a ve velkoprostoru 1+1. Samozřejmostí by bylo stmívací osvětlení, koberce a regulovatelná klima, nebo audiosystém. Obložení by bylo řešeno v imitaci dřeva třešeň, ořech apod. Barva sedaček by byla černá v případě kožených sedaček a tmavě fialová v případě textilních sedaček. Barva dopňků by byla tmavě červená.
Příplatek na 1. třídu by byl +50% jako to bývalo dříve.


2. třída by byla takový standard.
6 míst v kupé a velkoprostor v uspořádání 2+2, případně 2+1. Sedačky v textilním provedení, maximálně s koženkovými doplňky. Jednalo by se o starší vozy první třídy jako A, AB, Aee, Apee, ABpee, Ampz, apod.
Cena obyčejného jízdného by byla standardní pro tuto třídu.

LowCost jednalo by se o nejlacinější způsob jak se přepravit.
Jako tato třída by jezdily všechny koženky, nebo humanizovaná béčka. 8 míst v kupé a 2+2, nebo 2+3 v případě velkoprostoru a sklopná sedadla ve vozech 2. třídy. Typičtí zástupci této třídy by byly vozy B, BDs, Bdmtee, Bdt, 810, zkrátka vše co nevyžaduje nějakou velkou údržbu a pokud by si to cestující zničili, tak by to byl jejich boj, něco jako čištění grafitů, rozřezané sedačky by se maximálně sešívaly.
Cena by byla o třetinu lacinější než obyčejné jízdné.
Firebird96 - 16. 03. 2019 19:41
Pechar: Co je to prosím motorový vůz 855? To je reko 854 s vyšším výkonem a vyšší maximální rychlostí?
Firebird96 - 16. 03. 2019 19:40
Pechar: Co je to prosím vás motorový vůz řady 855? To je remotorizovaná 854? S vyšším výkonem jinou převodovkou nebo spíše přenosem výkonu a vyšší maximální rychlostí?
Strašidlo - 16. 03. 2019 07:46
Takhle uvažuje Pechar XD.
pd - 16. 03. 2019 01:51
Mě se ta myšlenka s 3. třídou celkem zamlouvá. Mohlo by se to jmenovat třeba economy class, aby to vypadalo moderně.. Pokud by se použily vozy s vyšší obsaditelností (ale né zas takový extrém jako Pecharovo Btm656), anebo staré vozy blížící se konci své životnosti a už pokulhávající svým komfortem, které už se nebudou dále modernizovat, pak si myslím, že by to nějaký potenciál úspor pro dopravce mělo. A svou klientelu by si to asi taky našlo. Viz třeba FlixTrain v Německu, což je úplný lowcost, ale lidi tím dost jezdí (a nevypadají, že to jsou nějací nuzáci...).
Rob193 - 15. 03. 2019 15:42
Strašidlo: Já si velkoprostorovou první třídu představuji jako v Pendolinu, nebo ARmpee829. (sedadla Borcad Comfort) smiling smiley
Strašidlo - 15. 03. 2019 15:24
K té fotce co posílal Baal, takhle si představuji velkoprostorovou 1. třídu
Pechar146 - 14. 03. 2019 21:39
Přesně ten!smiling bouncing smiley
Baal - 14. 03. 2019 21:31
Re Pechar146:
Myslíš Borcad SEL?
Pechar146 - 14. 03. 2019 20:29
Souhlasím, ale starý Borcad Comfort, který známe z 1.třídy CityElefantů.
Baal - 14. 03. 2019 19:58
Re Pechar146:
Koukal jsem na ty Borcad Flexio a top jsou sedačky jen pro 2. třídu a navíc pro vysokorychlostní vlaky šířka je 45cm což odpovídá 2. třídě. Norma UIC pro 1. třídu definuje minimální rozměr sedáku 1. třídy na 42x50 cm. Myslím, že Borcad Comfort by bylo lepší.
Pechar146 - 14. 03. 2019 16:56
A tady jsou avatary pro Bz273 modernizovaný, Bz272 modernizovaný a Az172.
Bz273 a Bz272 mají klimatizaci, zásuvky 230V, vakuové toalety a Wi-fi. Počet míst k sezení je stejný. Vozy Bz272 mají 2 místa pro kočárky.

Vozy Az172 jsou vybaveny i zásuvkami 5V.
Přílohy: eské dráhy Bz273 modernizovaný.png (3 KB)   eské dráhy Bz272 modernizovaný.png (3.7 KB)   eské dráhy Az172 modernizovaný.png (4.3 KB)  
Pechar146 - 14. 03. 2019 15:54
Rozdíly by tam byly. Modernizovaná Bz273 budou mít sedadla, tady na vagonwebu "firmy Paulisch". Ve variantě s plyšovým potahem a koženkovým podhlavníkem.
Az173 budou mít zmíněná sedadla polohovatelná(řekněme <12 cm) a s rouškou na podhlavníku. Na podlaze je pochopitelně koberec. Je samozřejmé ,že rozdíl je i v rozteči sedadel - asi stejně jako mezi Bee238 a Aee140.
Jak je ale vidět i na avataru, tak Az173 je jediný vůz 1.třídy, kde se dá vyklonit z okna(ale pouze při poruše klimatizace, jinak jsou uzamčena. Modernizace vozů Bz273 je v obdobném duchu. Počet míst rekonstruovaného vozu je 53 míst+2 sklopná. Nově je vůz klimatizovaný, vybavený zásuvkami 230V, vakuovými toaletami a Wi-fi.
Rob193 - 13. 03. 2019 22:17
Pechar: Problém - Aee173, jakožto první třída, by rozhodně nemělo mít stejná sedadla jako Bee273.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Rob193 (13. 03. 2019 22:23).
Pechar146 - 13. 03. 2019 15:26
S bližšími detaily vozů je to takhle:

1. ABftn955
Řídící vůz k motorovému vozu 855. V 1.třídě sedadla Compin Sophia.
2. ABftz393
Náhrada za sysly. V 1.třídě Grammer R3000
3. ABpee347 modernizace
- spočívající v úpravě roztečí sedadel v 1.třídě, sedadla Borcad Flexio.
4. ABtz360
Vůz pro provozní zálohy osobních vlaků. V 1.tř. Sedadla Taps XCDS.
5. ABz353
Náhrada AB349. V 1.třídě budou sedadla stejného tvaru jako v AB349.



6. ADmsz125
11. Amz126
12. Amz134

Sedadla Grammer L3000



13. Apee131
14. Apee147

Sedadla Borcad Flexio



16. Az153 - náhrada za A149
17. Az173 - Doplněk k vozům Bee273

Sedadla Taps XCI 3.2(stejně jako v modernizovaných Bee273)
Baal - 13. 03. 2019 11:42
Re Pechar146:
Dost mne zaujaly Tvé návrhy jaké jsou bližší specifikace, konkrétně typy sedadel v první třídě apod. u vozů:
1. ABftn955
2. ABftz393
3. ABpee347 modernizace
4. ABtz360
5. ABz353
6. ADmsz125
11. Amz126
12. Amz134
13. Apee131
14. Apee147
16. Az153
17. Az173
Rob193 - 12. 03. 2019 20:29
Mě hodně zaujalo ABbgmz336. Praktické využití by určitě mělo.
Strašidlo - 12. 03. 2019 19:49
Bpee: Pechar a Rakušané jsou věřící. Pechar říká, že nemá rád turisty, lidé žijící v rakouských Alpách nemají rádi turisty. Většina letních turistů v Alpách jsou Asiati.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Strašidlo (12. 03. 2019 19:49).
Bpee - 12. 03. 2019 19:03
No tak to jsi velký kluk. smiling smiley

A jak vůbec spolu souvisí Pechar, Alpy, asijští turisti a věřící? To přirovnání má mít nějakou logiku? V centru Prahy jsou turisti pořád a i tak tam bydlí plno lidí.
Strašidlo - 12. 03. 2019 18:38
Bpee: Já jsem v Rakouských Alpách byl, tak drž hubu.
Pechar: Proč tě srovnávám s Rakušany jsem ti vysvětlil. Kde budeš pracovat mi je úplně jedno.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Strašidlo (12. 03. 2019 18:41).
Pechar146 - 12. 03. 2019 18:35
V Alpách? Jen v pražské arcidiecézi existuje 223 varhan barokní konstrukce! I kdyby se vyrobilo 10 varhan ročně, tak mám na 23 let zajišťěnou obživu!
Alpy bych mohl vidět maximálně tak z rychlíku...(ty už mají v TJŘ 2020 řazení určené)

Usnadním ti to, Juro...
Já jsem navrhl:
1. ABftn955
2. ABftz393
3. ABpee347 modernizace
4. ABtz360
5. ABz353
6. ADmsz125
7. ADsu592
8. Ampz155
9. Ampz161
10. Ampz162
11. Amz126
12. Amz134
13. Apee131
14. Apee147
15. ARmz831 - první navržený
16. Az153
17. Az173

18. BDmsz441
19. Bdpee231 modernizace
20. BDsz453
21. BDsz457
22. Bmpz245
23. Bmpz261
24. Bmpz262
25. Bmpz265
26. Bpee247
27. Bpz257
28. BRmpz830
29. Btm656
30. Btu591
31. Btz260
32. Bz253

33. WLAmz827
34. WLSRmee808
35. WLSRmz(modrý vládní vůz)

36. WRmz858
37. WRmz861
38. WRmz862
39. WRmz864
40. WRz857

MV
41. 815
42. 843.2
43. 855

EJ
44. 480
45. 541
46. 550
47. 671

47.Hybridní vůz 630

48.+autobus NAD
49.+vězeňský vůz "VZ"
50.+řídící vůz pro ÖBB ABmpz-s
Bpee - 12. 03. 2019 18:15
Co tu zas taháte Alpy a SBB, kdo z vás tam vůbec byl, že to tam tak dobře zná?

A Pechare, četl jsi ten článek vůbec? SBB zvažují obnovení 3. třídy? eye rolling smiley

Samotné dráhy nejsou ale návrhy studie vůbec nadšeny, konstatuje švýcarský list NZZ. Nová, třetí třída nenabízí žádný potenciál úspor a situaci ve veřejné dopravě by ještě zkomplikovala, argumentuje Ueli Stückelberger, šéf Svazu veřejné dopravy. Aby podle něj železnice zůstala atraktivní i pro chudší klienty, sází branže na úsporné jízdenky v čase, kdy dráhy nejsou tak vytížené. SBB navíc oznámily, že letos nebudou zvyšovat ceny jízdného.

A navíc, tahle "3. třída" funguje už dávno u nás. Celé je to o méně anatomicky tvarovaných sedačkách (tohle, nebo tohle, jízdenka bez možnosti storna a žádné služby ve vlaku navíc. Promyšlený lowcost koncept používají SNCF, nejde tedy o nic převratného, to jen zase novinář nevidí dál, než na hranice Česka a neví, že to není o třetí třídě, ale o vytvoření lowcost konceptu, aby byla železnice dostupná všem.

Ve Švýcarsku ale ví, že vlak není socka, ale výsada - člověk se nemusí soustředit na řízení, může si cestou vypít pivo a není vázaný na potřebu zaparkovat. smiling smiley Jen u nás na východě se furt z auta dělá modla a železniční doprava se mu musí "co nejvíce alespoň přiblížit". eye rolling smiley
Strana: 41 z 54 Předchozí První 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 Poslední Následující

Vaše jméno:
Váš email:
Předmět:
Přílohy: Přiložit soubor
  • Platné typy příloh: jpg, jpeg, pdf, gif, png
  • Žádný soubor nesmí být větší než 300 KB
  • Všechny soubory nemůžou mít dohromady více než 2.93 MB
  • Můžete přiložit ještě 200 soubor(y|ů)
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
  *******   ********   ********   **    **  ******** 
 **     **  **     **  **     **   **  **   **       
 **     **  **     **  **     **    ****    **       
  ********  ********   **     **     **     ******   
        **  **         **     **     **     **       
 **     **  **         **     **     **     **       
  *******   **         ********      **     **       

www.vagonweb.cz

This forum powered by Phorum.