Rozdíl mezi ABdpee347 a 348 je, že 347 je zkulturnění současných ABpee347 a zůstává komplet velkoprostorové.
- Jedno WC u dvojky nahrazeno místem pro kola a kočárky a přesunuto za 1. třídu aby u obou tříd bylo WC.
- U středové příčky jsou regály na větší zavazadla.
- Počet míst v oddíle je smížen ze současných 30ti na 24.
- Rozmístění sedadel je kombinováno proti sobě i za sebou - jsou tak zvětšeny rozteče mezi sedadly.
- Použitá sedadla v 1. třídě BorCad Comfort, ve 2. třídě BorCad Genio.
- Zásuvka s USB u každého druhého místa ve dvojce a u každého místa v jedničce.
- Noha stolku posunuta aby nezavázela u místa do uličky.
- V oddíle 1. třídy je zátěžový koberec.
- Osvětlení lze individuálně regulovat.
- Stolky a obložení v 1. třídě v imitaci dřeva.
- Dveře mezi oddílem 1. a druhé třídy jsou z tónovaného skla, ze dvojky do jedničky tak není vidět.
ABdpee348 je modernizací Bdt279/280 a kombinuje kupé-jednička a velkoprostor-dvojka. Prostor představků byl zmenšen ve prospěch interiéru a u první třídy je WC a u dvojky WC, háky na kola a dvě sklopná sedadla.
Sedadla v jedničce jsou vz. AB, nebo Xmz.
Sedadla ve dvojce jsou MSV vz. Bdtn
Ve dvojce zásuvka s USB u každého druhého a v jedničce u každého místa.
Výklopná čtvrtina oken je blokována, ale lze odblokovat v případě výpadku klimatizace.
Osvětlení je řešeno stmívacími diodami a regulovatelné. V jedničce i klima a hlasitost audioinfosystému.
Oba vozy mají maximálku 160km/h