Uživatel: Přihlásit se Vytvořit nový profil
Akce: Nové téma Náhled pro tisk RSS Nové příspěvky
Vyhledat
Navigace: Hlavní stránka >> Diskuze o vagonwebu >> Sci-Fi řazení >> Téma
Strana: 4 z 53 Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Poslední Následující
Téma:
Vymýšlíme si řazení   (1324 Příspěvků)
Pechar146 - 14. 07. 2019 17:27
Díky za informace, třeba to taky někam použiju...
Baal - 14. 07. 2019 14:30
Rozdíl mezi ABdpee347 a 348 je, že 347 je zkulturnění současných ABpee347 a zůstává komplet velkoprostorové.
- Jedno WC u dvojky nahrazeno místem pro kola a kočárky a přesunuto za 1. třídu aby u obou tříd bylo WC.
- U středové příčky jsou regály na větší zavazadla.
- Počet míst v oddíle je smížen ze současných 30ti na 24.
- Rozmístění sedadel je kombinováno proti sobě i za sebou - jsou tak zvětšeny rozteče mezi sedadly.
- Použitá sedadla v 1. třídě BorCad Comfort, ve 2. třídě BorCad Genio.
- Zásuvka s USB u každého druhého místa ve dvojce a u každého místa v jedničce.
- Noha stolku posunuta aby nezavázela u místa do uličky.
- V oddíle 1. třídy je zátěžový koberec.
- Osvětlení lze individuálně regulovat.
- Stolky a obložení v 1. třídě v imitaci dřeva.
- Dveře mezi oddílem 1. a druhé třídy jsou z tónovaného skla, ze dvojky do jedničky tak není vidět.


ABdpee348 je modernizací Bdt279/280 a kombinuje kupé-jednička a velkoprostor-dvojka. Prostor představků byl zmenšen ve prospěch interiéru a u první třídy je WC a u dvojky WC, háky na kola a dvě sklopná sedadla.
Sedadla v jedničce jsou vz. AB, nebo Xmz.
Sedadla ve dvojce jsou MSV vz. Bdtn
Ve dvojce zásuvka s USB u každého druhého a v jedničce u každého místa.
Výklopná čtvrtina oken je blokována, ale lze odblokovat v případě výpadku klimatizace.
Osvětlení je řešeno stmívacími diodami a regulovatelné. V jedničce i klima a hlasitost audioinfosystému.


Oba vozy mají maximálku 160km/h
Pechar146 - 14. 07. 2019 12:01
Jak je to vlastně s ABdpee348?
To se skříň nezměnila, a jen se změnilo uspořádání interiéru?
Jura - 14. 07. 2019 10:53
To je už na pohled strašná látanina confused smiley
Pechar146 - 14. 07. 2019 10:18
Dobré, uskutečnitelné. Ale mě se spíš asi líbí, že si mě taky uplatnil...
Baal - 14. 07. 2019 01:15
No když je to Sci-Fi tak jsem si udělal jeden svůj Expres :D
Jura - 13. 07. 2019 19:44
Nijak grinning smiley
Pechar146 - 13. 07. 2019 19:38
Strašidlo:
Nemysli si, 173/373 by dostaly nový řídící systém, včetně režimu AVV a ARR. Akorát, že u AVV by se lokomotiva i s vlakem rozjížděla plynule, podle jízdního řádu - ale u ARR co nejrychleji. Takže by pak předvedla klidně něco podobného.
Firebird: Já bych spíš rád věděl, jak omezit ječivý zvuk motoru(prohloubit ho)...
Pechar146 - 13. 07. 2019 19:26
Dobře, ale když může asynchronní motor pohánět snad všechny mladší vozidla(např. 471), tak proč by nemohl pohánět lokomotivu, která by reálně byla kompletní novostavba, rychlostí 230 km/h(nebo více)?
Firebird96 - 13. 07. 2019 15:42
Sice jsou v Pendolinu GTO tyristory, ale regulace není tyristorová pulzní, jedná se o plnohodnotně frekvenční měniče. Protože asynchronní motory si s pulzním napětím neporadí. Ono vyrobit kladnou a zápornou půl vlnu není žádná sranda. Navíc nesmí být příliš hranatá, protože příliš hranatá sinusoida(modifikovaný sinus) zvyšuje tepelné ztráty a snižují účinnost motoru a též i jeho sílu. Viz asynchron s přímým pohonem náprav. Který měl právě měniče co dělaly modifikovaný sinus a díky tomu se nebyl schopen rozjet sám. Dneska bychom asynchrona dokázali postavit tak aby i s přímým pohonem náprav se dokázal rozjet s vlakem.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Firebird96 (13. 07. 2019 15:43).
Pechar146 - 13. 07. 2019 14:07
Skoro, Strašidlo...památkářgrinning smiley. Teologie je ve 3.patře...(ale v té samé budově)
Ale regulace výkonu "tyristorová pulzní" - stejně jako x6x?
Strašidlo - 13. 07. 2019 13:45
Firebird96: Pechar bude teolog, ne elektrikář nebo elektrotechnik, tak mu to odpusť.
Jinak kdo tady je/bude elektrotechnik nebo elektrikář, případě se o to zajímá.
Firebird96 - 13. 07. 2019 13:10
Pechare, Pechare.... Pendolino IGBT nemá. Navíc IGBT nejsou tyristory, ale tranzistory. Pendolino má GTO tyristory.
Strašidlo - 13. 07. 2019 11:56
Ptal jsem se admina, proč to zas nejde.
Pechar146 - 13. 07. 2019 11:53
V jaké jsi fázi? Kdy to už budeš mít?
Strašidlo - 12. 07. 2019 17:57
Mi se Taurus, Vectron, TRAXX i Emil Zátopek líbí. Žádná lokomotiva sice není dokonalá (až na Tomáše smiling smiley), ale tyhle jsou nejlepší
Pechar146 - 12. 07. 2019 12:48
Já to mám obráceně, mě vadí ten jekot Vectrona nebo 380.
Ale právě proto jsem vymyslel 173, protože tam by celá obsluha byla identická s renovovanými x6x. Už jen stanoviště strojvedoucího(celé), osvětlení,...a rozměry(173 16,8 m, ale taurus má 19,28 m, 380 18 m, Vectron 18,98 m).
Mezi těmi vozy je i přestavba na Az172 - což je vůz 1.třídy, ale půl na půl...
Ta "regionova" s 1.třídou je tam taky...
Jura - 12. 07. 2019 12:32
Mě u Taurusů vadí to "zpívání" při rozjezdu. Proto bych osobně všude kde to jde naflákal 380+xmz v úpravě pro regionální, meziregionální a dálkovou dopravu. Alespoň by byla jednodušší údržba. Samozřejmě každý vůz by disponoval 2 klimatizačním jednotkami grinning smiley
Pechar146 - 12. 07. 2019 12:21
Ale když to bereš takhle, tak 173 nahrazují 151 a 371, ale 373 by pokrývaly některé vlaky zahraniční - do Polska, Maďarska, Itálie.
...a proto mi taurusy nevadí, vectrony ano(připadají mi jako přešlapování na místě).

Ale taky by si mohl nepromarnit situaci, kdy mezistátní dopravu vlastně podporuju...
Strašidlo - 12. 07. 2019 11:44
Pechar: Uznávám, že lokomotiva 124 mi taky moc na tu 200 nesedí, ale 350 na 160 je v pohodě, i když už taky brzy skončí. Ale uznej sám, že Taurus je ve všech ohledech lepší než Vectron. A já osobně bych lokomotivy x6x a 371/372 nahradil TRAXXy, Vectrony nebo Zátopky, případně i Taurusy. Ale Vectron a Taurus je z Rakouska a TRAXX z Kanady a to je pro tebe zlo. Takže tak.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Strašidlo (12. 07. 2019 11:49).
Jura - 12. 07. 2019 09:38
Strašidlo, ne že bych se chtěl zastávat Pechara, ale to že tam nechceš dát tu loko (z důvodu nereálnosti) znamená že do tvého rozhodování zasahuje tvoje teorie pro železniční vozidla a to není správně! To máš to samé jako by to dělal Pechar a teď řekl že to tam prostě nedá, předpokládám že by tě to pořádně nasralo. Sci-fi je o nerealitě tudíž tam patří vše kromě patlanit! winking smiley
Pechar146 - 12. 07. 2019 09:32
Ber to taky jako repaint, protože máš skříň stejnou. Jen se liší ten vnitřek...o kterém už řeč byla
A co ti vlastně nesedí? Mě napadají hned 2 lokomotivy s dokonce horšími vlastnosti:
Lokomotiva 124.601
Lokomotivy 350
Já vím, že Vectron jezdí jen 200 km/h, ale taurusy jezdily 230 km/h už v r.2000,...(Ale rekord je 357 km/h)
Pendolina mají taky regulaci výkonu IGBT tyristory (ale motor asynchronní) a konstrukční rychlost 230 km/h.

A vezmi si to prakticky - s příchodem 5 lokomotiv 373 a nejméně 20 lokomotiv 173 by zároveň nastal odchod 371...
Strašidlo - 12. 07. 2019 07:59
A nelíbí se mi loomotiva 173/373, vzhledem k tomu, že je to nereálné. To i u Vectrona je 250 reálnější. Zkrátka: v pohodě ti přidám sleeperette vůz (dík, že jsi to udělal za mě), v pohodě ti přidám ty modernizace Aáček a Bee272/273. Taky nemám problém s bobinou a vectronem v najbrtu 0, je to jen nátěr. Ale 373 je prostě blbost.
Strašidlo - 12. 07. 2019 07:41
Pechar: Teď se pokusím přidat ten tvůj odpad.
Jura - 11. 07. 2019 22:17
Nečekej od toho moc že se to nějak zrychlí grinning smiley
Strana: 4 z 53 Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Poslední Následující

Vaše jméno:
Váš email:
Předmět:
Přílohy: Přiložit soubor
  • Platné typy příloh: jpg, jpeg, pdf, gif, png
  • Žádný soubor nesmí být větší než 300 KB
  • Všechny soubory nemůžou mít dohromady více než 2.93 MB
  • Můžete přiložit ještě 200 soubor(y|ů)
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
 ********  ********   **     **   ******   **      ** 
 **        **     **  ***   ***  **    **  **  **  ** 
 **        **     **  **** ****  **        **  **  ** 
 ******    ********   ** *** **  **        **  **  ** 
 **        **         **     **  **        **  **  ** 
 **        **         **     **  **    **  **  **  ** 
 ********  **         **     **   ******    ***  ***  

www.vagonweb.cz

This forum powered by Phorum.