Uživatel: Přihlásit se Vytvořit nový profil
Akce: Nové téma Náhled pro tisk RSS Nové příspěvky
Vyhledat
Navigace: Hlavní stránka >> Diskuze o vagonwebu >> Sci-Fi řazení >> Téma
Strana: 39 z 54 Předchozí První 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 Poslední Následující
Téma:
Vymýšlíme si řazení   (1334 Příspěvků)
Rob193 - 20. 03. 2019 20:57
týpek: Jsou to soupravy, které přecházejí na vlaky vyšší kategorie, před začátkem trasy vlaku vyšší kategorie jedou jako osobák. Nevidím v tom žádný problém.
Rob193 - 20. 03. 2019 20:55
Pechar: Proč jednoduše nekoupit Taurusy a Vectrony, případně zadat nějakou normální (schválně zvýrazněno) zakázku? Proč dělat nějaké blbosti, ještě k tomu se zaostalou x6x skříní? Proč bychom u nás neměli mít ETCS? Vždyť je mnohem lepší, než barvičkovače typu LS90... Změna mašiny na hranicích je akorát ztráta času.

Doufám, že nechceš říct, že zastaralá 151 se soupravou je lepší, než Pendolino.
Pechar146 - 20. 03. 2019 20:42
To máš týpku pravdu, jedno je absurdnější než druhé...
Pechar146 - 20. 03. 2019 20:36
Bpee, co myslíš, přežil strojvedoucí ve Studénce 2008? Se 151.018? PŘEŽIL! - Nezůstal v kabině a uskočil do strojovny. Když naopak vjel polský kamioňák ve Studénce na přejezd, a ta náklápěcí p***na do toho vjela, tak strojvedoucí je dnes mrzák - přišel o obě nohy...
A to si uvědom, že Piňďolína vyrobili 2003-2005(poněkud zastaralé už v době vzniku), a 151 v r. 1978...

Já ale hlavně netvrdím, že by 373 jezdily povinně. Nic by nebránilo tomu vyměnit lokomotivu na hranicích. ČR a ČSD by na tom vydělaly - neřešily by se ETCS, ostatní napájecí soustavy, komunikace lokomotivy v cizích jazycích. A vyvinula by se pouze řada 173 pro 15 kV 16,7 Hz...
týpek - 20. 03. 2019 20:18
Jura - 20. 03. 2019 20:14
Bpee: Plná pravda, jako osobně bych místo těch Pecharovo výmyslů raději nakoupil buď Zátopky, samozřejmě s již vychytanejma chybama nebo Tauruse od Siemensu. Ano, Pechar by mě asi zabil, ale bezpečí strojvedoucího, moderní design a technologie je pro mě nejdůležitější. cool smiley
Strašidlo - 20. 03. 2019 19:42
Neříkám to často, ale v tomto má Bpee pravdu.
Bpee - 20. 03. 2019 19:32
No tak to těžko - existují normy TSI, které zohledňují bezpečnost strojvedoucího nebo vozidla, do kterého lokomotiva nabourá. x6x žádné takové normy nesplňují, navíc nejsou sedmdesátá léta, kdy byl takové design moderní. eye rolling smiley
Pechar146 - 20. 03. 2019 19:27
Ona by to novostavba byla. Skříň by byla tvaru jako x6x - ale nově vyrobená. Lokomotivy 373 by pravděpodobně vozily mezistátní vlaky provozované ČSD. Pro vnitrostátní vlaky by byly určeny obdobné lokomotivy řady 173 - ty by pochoitelně neměly ETCS, přepínač napěťových soustav,...
Maximální rychlost lokomotivy by byla 230 km/h při výkonu 6,4 MV.
Strašidlo - 20. 03. 2019 18:54
Ze které lokomotivy by vznikla tvá 373, není-li to novostavba. A jaká by byla maximálka a výkon?
Pechar146 - 20. 03. 2019 18:20
Tady je stanoviště strojvedoucího pro lokomotivy řady 373.

Uprostřed je dvojice pák - levá je směrová, pravá je jízdní.
Ale to až potom. Vlevo je čtečka přístupových karet, ta páka tak odemyká pult. Vedle je volič státu, který upravuje chování zabezpečovacího zařízení(přepíná zabezpečovače). Nad tím je obrazovka a tlačítka pro ETCS - 373 jsou jediné lokomotivy ČSD spolupracující s tímto systémem. To hřibové tlačítko ETCS vypíná.
Uprostřed je obrazovka pro řízení lokomotivy, primárně pro "Vlakové Liniové Zabezpečení"(vývojový stupeň MIRELU). Vpravo jsou ovladače: stěračů, světel, přepínání napájecích soustav, sběračů, tlačítka bdělosti a houkaček. Těch je celkem 11. Všechny ty píšťaly a klaksony jsou tak uspořádány podle země použití(české jsou vlevo). Zleva:české, rakouské, polské, maďarské. Vpravo v rohu je nouzový brzdič samočinné brzdy. Pod ním je červené tlačítko rychlobrzdy. Nechybí ani automatická radiostanice. Numerická klávesnice slouží pro zadávání nejen číselných údajů.
Ale uprostřed vedle jízdní páky je menší - je to páka ARR.

Rozjet se: Do čtečky vložit kartu strojvedoucího a otočit páku zámykání pultu. Přepínač nechat na poloze "ČR"(Nebo otočit na PL, HU, SK, AU, FR, DE, IT, UA, RU). Nastavit napájecí soustavu a zdvihnout sběrač. Protože VLZ naběhlo(nebo jiný systém), tak zbývá zvolit směr a můžeme jet.

Systém Automatického vedení vlaku se ovládá skrze numerickou klávesnici(napíše se číslo vlaku). Povel k odjezdu vlaku ze stanice se provádí stisknutím tlačítka bdělosti nebo posunutím jízdní páky vpřed.
Přílohy: 373 stanoviště.png (242.3 KB)  
Strašidlo - 19. 03. 2019 18:48
Pechar: Já mám dopravu v olomouckém kraji rozdělenou jinak. Podívej se do sci-fi řazení na Strašidelný JŘ MSK+OLK a uvidíš. Není to hotové, ale to je jedno, ten základ tam je.
Rob193 - 19. 03. 2019 17:32
vlacky: Tak tomu bylo v minulém GVD, teď je to ok, ale jak píše Pechar, občas to Amz138 nahradí ABmz346...
Pechar146 - 19. 03. 2019 17:21
Někdy na Západních expresech jezdí ABmz346 místo Amz138...
Ale někdy si 1.třída polepší i u rychlíků, když místo "zubařské ordinace"(confused smiley) ABpee347 jede AB349. Akorát to na "onu místnost" musejí vydržet do Plzně na nádraží...
Ale lidi na tom taky trochu vydělají - B249 má o 8 míst více než Bdpee231, a o 14 míst více než Bmz

Ale někdy na tom vydělají úplně - (Dole).

Na EC 117 Praha jezdí v neděli B249 relativně často. Několikrát do roka se ale zmýlí a zařadí B251...

Musím si ale postěžovat na svědomitou péči DKV Praha o vozy Bmz230. Natrefil jsem na jeden právě na EC 117. Schválně jestli uhádnete, co jsem viděl...(v příloze)?
Přílohy: IMG_20190317_164814.jpg (239.5 KB)  
vlacky - 19. 03. 2019 16:16
Taktéž přidám svůj názor...smiling smiley

K Ex1: Když se podaří dodržet řazení, je to spíše za zázrak. Skoro pokaždé když jedu expresem Praha-Ostrava-Žilina/Varšava, tak přijede alespoň jedno Béčko, jednou přijelo i několik Bdmtee. S místenkami je to různé, ale často i lidé stojí.
Západními expresy jezdím celkem často a můžu říct, že na nich se řazení taky nedaří dodržovat. Druhá třída je sice podle řazení, ale často jezdí jako první třída A149 místo Amz.

K Regiojetu:
Výhody: lepší služby, levnější, více vozových tříd, dodržují lépe řazení než ČD (když změní vůz, zpravidla to není nic strašného, protože nasadí přibližně stejně komfortní vůz, zatímco ČD dají B249 jako náhradu za Bdmpee)
Nevýhody: nemá restaurační vůz, častější zpoždění
Pechar146 - 19. 03. 2019 15:22
Souhlasím na jeden detail: Nejen ve Středočeském kraji, ale i v Olomouckém kraji tratě příměstské dopravy. Konkrétněji:
- Olomouc-Zábřeh(P1)
- Olomouc-Přerov(P2)
- Olomouc-Nezamyslice(P3)
- Olomouc-Drahanovice(P4)
- Olomouc-Moravský Beroun(P5)
- Olomouc-Šternberk-Šumperk(P6)
- Červenka-Senice na Hané-Kostelec na Hané(P7)
- Zábřeh-Šumperk-Kouty nad Desnou(P8)
- Prostějov-Chornice(P9)
- Nezamyslice-Morkovice-Zborovice-Kroměříž(P10) - bude obnovena s přeložkou
- Litovel předměstí-Mladeč(P11)
- Moravský Beroun-Dvorce-Budišov n.B.-Suchdol nad Odrou?(P12) - bude vybudována
Strašidlo - 19. 03. 2019 14:24
Popíšu vám jak bych naložil se soukromníky
  1. Dálková doprava
    Tam by skončili
  2. Regionální doprava
    Kdo vyhraje soutěž, bude ji provozovat (PŘ. Přihlásí se ČD, GWTR a RJ. Vyhraje GWTR a to bude na dohodnutou dobu provozovat dopravu). Doprava v Praze a Středočeském kraji bude vždy přímo zadávána ČD.
Strašidlo - 19. 03. 2019 14:03
Rob193: Čau Blesku, zdraví tě Hromosvod smileys with beer
Rob193 - 19. 03. 2019 13:35
Strašidlo: RJ i více zastavuje. winking smiley
Strašidlo - 19. 03. 2019 07:41
Bpee: Pendolino zvládne Praha Hl. n. - Ostrava hl. n. za 3:02 (a to nejede 230, jen 160). RJ to zvládne za cca 3:25.
Pechar146 - 18. 03. 2019 20:17
Není tomu tak dávno, co se někdo mluvil o vizualizaci interiéru vozu - tady je příklad...
Přílohy: Az153 a ABz353 - 1.třída.png (216.3 KB)  
Pechar146 - 18. 03. 2019 19:24
Bpee, to ti má říct, že bez místenky poznáš víc.
Žlutohnoji chybí personál(ale proč?) mě nezajímá - když nabízí služby, tak to musí plnit. Jako mám s ČD štěstí tak jsem měl se žlutohnojem smůlu. Jel jsem jím dvakrát, služby stály za exkrement(už v červnu 2017) a jako prémie byl příjezd do Prahy se zpožděním 20 minut...Podruhé(o rok později) to nebylo o moc lepší...
Bpee - 18. 03. 2019 19:09
A co mi to setkání s vozy má jako říct?

Juro, ty nic. Strašidlo napsal nějaké úplně nesmyslné srovnání, ale ty taky nejsi úplně objektivní - RJ hodně chybí personál. Denně je minimálně jeden vlak, který nemá v Business (!!!!) služby, protože těch stevardů je prostě tak málo, že nestíhají obsluhovat. A ani to nasazení vozu někdy úplně nesedí, místo Astry jezdily ještě nedávno velmi často Bmz 21-90.0. Nemají žádná Béčka, nemají tudíž nic tak špatného, co by mohli poslat.

Ale pořád to je normální dopravce, který je zaměřený především na ekonomiku a proto ta jeho úroveň vypadá tak, jak vypadá - pořád to ale není nic špatného a i já s ním jezdím. Jediný důvod, proč ho někdo nenávidí je proto, že to říkal nějaký jeho kamarád a tomu to řekl jeho starší vzor. smoking smiley Dost o tom vypovídá fakt, že ty argumenty, proč je RJ špatný, jsou naprosto subjektivní a hloupé.
Pechar146 - 18. 03. 2019 19:00
Ano, a o ty 162 se ve Smíchově starají nějakým záhadným způsobem smoking smiley
Rob193 - 18. 03. 2019 18:43
Jura: Myslím, že RJ má verzi Vectronů pouze na 160.
Strana: 39 z 54 Předchozí První 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 Poslední Následující

Vaše jméno:
Váš email:
Předmět:
Přílohy: Přiložit soubor
  • Platné typy příloh: jpg, jpeg, pdf, gif, png
  • Žádný soubor nesmí být větší než 300 KB
  • Všechny soubory nemůžou mít dohromady více než 2.93 MB
  • Můžete přiložit ještě 200 soubor(y|ů)
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
 **     **  ********  **     **  ********   ********  
  **   **   **        **     **  **     **  **     ** 
   ** **    **        **     **  **     **  **     ** 
    ***     ******    *********  ********   **     ** 
   ** **    **        **     **  **         **     ** 
  **   **   **        **     **  **         **     ** 
 **     **  **        **     **  **         ********  

www.vagonweb.cz

This forum powered by Phorum.