Uživatel: Přihlásit se Vytvořit nový profil
Akce: Nové téma Náhled pro tisk RSS Nové příspěvky
Vyhledat
Navigace: Hlavní stránka >> Diskuze o vagonwebu >> Sci-Fi řazení >> Téma
Strana: 38 z 54 Předchozí První 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 Poslední Následující
Téma:
Vymýšlíme si řazení   (1334 Příspěvků)
pd - 21. 03. 2019 19:43
Pechar: opravdu to bylo při 90 km/h - viz např. Zpráva DI. Jak píše Strašidlo, strojvedoucí použil rychlobrzdu.

Jo takže to je pro usnadnění práce strojvedoucích z Ukrajiny a Ruska, až tady budou pracovat... Já už myslel, že plánuješ přerozchodovat Ukrajinu a Rusko na 1435 mm (anebo snad zbytek Evropy na 1520 mm??).

Traťové zabezpečení: mapa
Pechar146 - 21. 03. 2019 19:42
Ve fyzickém možná. Není asi ale zdravý psychicky - určitě má doživotní trauma...

Ve Vraňanech taky 162 skončila na poli, ale v celku...(náraz do kombi Audi v plné rychlosti)
Totéž platí o srážce vlaků v Čerčanech - žába se zdvihla do vzduchu, 363.053 zůstala dokonce na kolejích, kabina skoro v pořádku, rám - v naprostém pořádku.
Strašidlo - 21. 03. 2019 19:41
Já mám mnohem radši Rusko než Německo. Po rozpadu EU si Německo a Francie založí personální unii, a pokud tam budou dál pouštět uprchlíky, tak z toho pak bude chalífát. Já se radši spojím s Ruskem a státy bývalé Jugoslávie. Alespoň by tam CZ bylo 2. nejvyspělejší stát smiling smiley Jo a až budu moct volit, tak bych asi volil Piráty



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Strašidlo (21. 03. 2019 19:41).
Jura - 21. 03. 2019 19:37
Já to říkám, potenciální volič KSČM, tudíž odtrhnout se ze všech aliancí se západem a spojit se obzvláště s Ruskem. Můj osobní názor na Brexit: Britové si to s dovolením posrali, protože nic nevyjednají, když to ani nedokáží schválit a mohou zapomenout na to co jsou zvyklí. Je důležité aby takto poměrně malé země byly v nějaké alianci, protože každá sama za sebe je na světě úplný hovno, ale jedině když spojí síly mohou tyto země něco dokázat. Když Britové odejdou z volného trhu nebudou moci využívat výhod bez cel, dle mého názoru půjde ekonomika VB do kytek, protože z VB odejde mnoho firem a to i třeba Airbus nebo o tom uvažuje i výrobce leteckých motorů Rolls-Royce. A na nic takového není jejich ekonomika připravena. A Pechare tu tvoji parodii na Mirel pro UA a RF si strč do prdele, jak můžeš vymýšlet takové kokotiny. A posrat naši už tak zpomalující ekonomiku Czexitem by bylo na žalobu za velezradu národa.
PS:Omlouvám se za silná slova, ale jinak ty jeho výmysly nazvat nejde. winking smiley
Strašidlo - 21. 03. 2019 19:28
To je možné, ale kdyby měl do mostu narazit ve 134, tak by rozhodně nepřežil ve zdraví.
Pechar146 - 21. 03. 2019 19:25
Na Wikipedii se nepíše nic(podle mě je na 310 elektromechanické). Já myslím o tom, že 151.018 narazila ve Studénce do mostu v 90 km/h. Na té slavné wikipedii se píše o 134 km/h.
Strašidlo - 21. 03. 2019 19:18
Jel jsem po 310 a viděl jsem tam staré návěstidlo. Wikipedie na protest proti článku 13 dnes nefunguje tak máme smůlu.
Pechar146 - 21. 03. 2019 19:15
A kde to píšou?
Rob193 - 21. 03. 2019 19:14
Pechare, Czexit, sorry, ale ty jsi prostě blb.
Strašidlo - 21. 03. 2019 19:09
Kde přesně nevím, ale jsou tam
Pechar146 - 21. 03. 2019 19:06
Strašidlo, snad návěstidla z 19.století(kde?)!
Strašidlo - 21. 03. 2019 19:06
Jo jinak strojvůdce ve 151 zatáhl rychlobrzdu, takže do mostu narazil při 90 km/h
Strašidlo - 21. 03. 2019 19:05
Na 310 jsem tu odborník já XDDDDDDDD, ale opravdu nevím jaké má zabezpečení. Jen vím že je tam dost nechráněných přejezdů a semafory z 19. století
Pechar146 - 21. 03. 2019 19:02
pd,
151 narazila do mostu v rychlosti 134 km/h. Pendolino do kamionu ve 142 km/h.

Polohy UA, RU na přepínači nastavuje jazyk řídícího počítače - ukrajinština a ruština jsou dva odlišné jazyky. Chápu, že nemusí být technicky jednoduché měnit rozchod lokomotivy(i když prý existuje vozidlo, které to umožňuje).

Ale znova: JAKÉ ZABEZPEČENÍ MÁ TRAŤ 310?!
Strašidlo - 21. 03. 2019 19:00
Pechar: Sice ze mě nejspíš bude elektrotechnik, ale ztrácím se v tom. Podle mě je to píčovina. Já bych zůstal u názvu ETCS, i když se EU rozpadne (a neříkej že ne). Jo a Czexitem nic nevylepšíš, ještě víc se to posere...
Pechar146 - 21. 03. 2019 18:53
V příloze je o LVZ
Přílohy: Liniový vlakový zabezpečovač.pdf (97.2 KB)  
pd - 21. 03. 2019 17:17
Pechare, ty jsi demagog... samozřejmě že na bezpečnost má vliv, jestli je to vzdušná kabina x6x nebo tmavá skrýš u Vectronu (nápověda: "tmavá skrýš" je mnohem bezpečnější). Když porovnáváš destrukci kabiny ve Studénce, tak bys taky měl vzít v úvahu rychlost v okamžiku střetu (151 asi 90 km/h, pendolino asi 140 km/h, tj. cca o 50 % vyšší).

A zajímalo by mě, k čemu na té tvé lokomotivě bude přepínač s polohami UA, RU ?
Pechar146 - 21. 03. 2019 15:44
V příloze je popis Liniového vlakového zabezpečovače. Ten má nejblíž k Mirelu.
Protože si to pamatovat nebudete - základní pravidlo:
ETCS = Evropská Unie
Czexit = LVZ

ETCS se vyvíjí kvůli interoperabilitě. V okamžiku, kdy jede do SRN 1 vlak denně, to ztrácí význam. V LZV, které by bylo při opravách a rekonstrukcích doplněno na všech tratích ČR, v části "Staniční zabezpečovací zařízení" je popis železničních stanic v blízkosti státní hranice(Lanžhot, Horní Dvořiště, Střelná, Vrbice, Dolní Žleb a Česká Kubice)

Ještě k tématu - jaké zabezpečení má 310?
Pechar146 - 21. 03. 2019 12:12
To chci říct - na bezpečnost strojvedoucího nemá vliv, jestli je to vzdušná kabina x6x nebo tmavá skrýš u Vectronu. Ten pult, co jsem včera ukazoval, ale nevypadá špatně?
Strašidlo - 21. 03. 2019 07:31
Jak tady ještě pechar řešil nehody ve Studénce, víte proč řidič 151 přežil a řidič pendolina má obě nohy v hajzlu? Protože, jak bylo zmíněno, utekl do strojovny. Pendolino totiž strojovnu jako klasická lokomotiva NEMÁ. Kdyby ten rychlík tehdy netáhla krysa, ale třeba Taurus, Vectron nebo třeba Peršing, přežil by taky.
Rob193 - 20. 03. 2019 23:08
Jura: Možná si pleteš Ex2 s Ex1.
[www.vagonweb.cz]
[www.vagonweb.cz]
[www.vagonweb.cz]
[www.vagonweb.cz]



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Rob193 (20. 03. 2019 23:09).
Jura - 20. 03. 2019 22:54
Ale Bmz 229 na Ex1 podle mě nikdy nejezdily, vždy tam byly soupravy řazené takto: 1.vůz první třídy Apeer nebo Ampeer, 2. vůz kombinovaný bistro+první třída ARpeer popřípadě samostatný restaurační vůz WRmz nebo WRmeer, 3. multifunkční vůz tzn. děcka, kola, vozíčkáři atd. Bbdgmee nebo Bdghmeer, 4. oddílový vůz druhé třídy řad Bmz 5. velkoprostorový vůz druhé třídy Bdpee nebo Bdmpee od ČD nebo od ZSSK Bmpz, Bmpeer nebo Bpeer . Jelikož děcka se vozí Bbdgmee/Bdghmeer tudíž není třeba Bmz 229. winking smiley
Rob193 - 20. 03. 2019 22:21
Trochu off-topic, ale neví někdo, proč dráhy stáhly z Ex1 vozy Bmz229, nahradily je 225 a 229 nasadily na obyčejné rychlíky (R5, R20)?
Rob193 - 20. 03. 2019 21:22
Bože a proč zbytečně vypravovat další jednotku, když to v klidu může zvládnout souprava při cestě z depa, nebo odkud vyjíždí...
Pechar146 - 20. 03. 2019 21:03
Já v tom vidím problém, jmenovitě - rychlík má delší brzdnou dráhu než Panter nebo Elefant...
Strana: 38 z 54 Předchozí První 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 Poslední Následující

Vaše jméno:
Váš email:
Předmět:
Přílohy: Přiložit soubor
  • Platné typy příloh: jpg, jpeg, pdf, gif, png
  • Žádný soubor nesmí být větší než 300 KB
  • Všechny soubory nemůžou mít dohromady více než 2.93 MB
  • Můžete přiložit ještě 200 soubor(y|ů)
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
 ********   ********  ********   *******   **     ** 
 **     **     **        **     **     **  **     ** 
 **     **     **        **     **         **     ** 
 ********      **        **     ********   **     ** 
 **     **     **        **     **     **  **     ** 
 **     **     **        **     **     **  **     ** 
 ********      **        **      *******    *******  

www.vagonweb.cz

This forum powered by Phorum.