Uživatel: Přihlásit se Vytvořit nový profil
Akce: Nové téma Náhled pro tisk RSS Nové příspěvky
Vyhledat
Navigace: Hlavní stránka >> Diskuze o vagonwebu >> Sci-Fi řazení >> Téma
Strana: 32 z 54 Předchozí První 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 Poslední Následující
Téma:
Vymýšlíme si řazení   (1334 Příspěvků)
Pechar146 - 11. 04. 2019 16:09
Ale neboj se, do "Ostravy" se Bmz256 podívají taky(i s BDmsz456) na expresech...
Pechar146 - 11. 04. 2019 16:08
NE - ty vozy byly vyrobeny, protože ČD potřebovaly klimatizované vozy pro vůbec existenci vlaků Eurocity. Nehledě k tomu, že to, že byly vyrobeny pro EC(kamkoliv!) neznamená, že na nich budou jezdit.
A za 3. - jen část cestujcích jede přes hranice. To spíš do Ústí nad Labem, nebo do Děčína, a tam přestoupí na jiné vlaky. Není to ovšem moje tvrzení, ale tvrzení jistého fóra...(K report)
Strašidlo - 11. 04. 2019 13:57
Nevím, co ti vadí na Bmz241/245 na EC do Berlína. Ty vozy k tomu byly původně určené...
Pechar146 - 11. 04. 2019 13:42
Aha, a proto nejezdí skupinově, ale na konci vlaku...
A to nemohly na R27 jezdit béčka a Bdt, když jezdily do Krnova na úpravu dveří?!

Tomu věřím, ale to by ten posunovač musel být nějaký germanofil. Tyhle koniny s vozy se totiž jen vyjímečně odehrávají na "EC Berliner"...

I na 310 se sporadicky stane, že místo x43 jede brejlovec s Bdt. Ale nikdy ne na R 1126 nebo 1133...sad smiley

A vůbec, všimli jste si, že to celkové řazení jde tak nějak do kytek?
R 824, r.2008
R 825, r.2008 - v neděli jako béčkový
R 827, r.2008
EC 106 Praha, r.2008
EC 109 Comenius, r.2008
EC 110 Praha, r.2010 - všimněte si těch Bmz, WRmz, Ampz...
IC 543 Leoš Janáček, r.2010
R 824, r.2010 - dokonce s oddílem 1.třídy
EC 110 Praha, r.2011
Ex 147 Hukvaldy, r.2011
EC 110 Praha, r.2012
Ex 149 Hukvaldy, r.2012
R 1126, r.2012
R 1129, r.2012
Ex 151 Hukvaldy, r.2013
Ex 146 Kysuca
R 1128, r.2013
R 1133, r.2013
EC 151 Hukvaldy, r.2014 - vidíte tam to Bmz241?
EC 146 Kysuca, r.2014
R 1126, r.2014
R 1133, r.2014 - víceméně dnešní stav
EC 153 Hukvaldy - už se to začíná rozpadat
EC 110 Praha, r.2015
R 1126, r.2015
R 1133,
r.2015
- identický stav jako v současnosti

A aby jste si nemysleli, že si to vymysleli...
EC 110 Praha ve Svinově
Totéž tamtéž
Průjezd EC 110 Praha Suchdolem nad Odrou - dokonce s WRmz815
Průjezd EC Hukvaldy Mosty u Jablunkova
EC 150 Hukvaldy, 2014
Rychlík na 310
A viděl jsem video, jak si jedou po 310 v Bmee248...

A byly časy, kdy se skopčáci zapojili...
Dnes si Bmz241/245 syslí na EC do SRN...
Nedokážu si představit ten rozdíl, že by byl zázrak, kdyby na R 940 Richard Wagner nejelo B249...
A když by se něco stalo skopčákům, tak by taky vůbec nemusel jezdit...(proč?)
Bpee - 11. 04. 2019 11:20
Ne, mám na starost jiné věci. Tohle má zcela prostý důvod - WRmz817 jsou na tom technicky velmi špatně, jsou zralé na výměnu všech rozvodů a CZE. Proto se posílají operativně do Vsetína a Žiliny, kde jejich absence tak vadit nebude, jak na Varšavě.

Fakt nejde o to, že by se posunovači neuměli dívat na čísla vozů. Podstata je v tom, že chybí zaměstnanci a provozní vozy. Pokud je místo šesti posunovačů na ONJ jeden, tak těžko rozposunuje deset vozů jen proto, aby se dostal k nějakému Bmz245, když na najetí stojí Bmz225. A jelikož 225 a 245 je zaměnitelné, tak taková záměna nikoho netrápí. smiling smiley Do toho je plno vozů odstavených kvůli závadám a chybí personál, co by je opravil, v různých depech mají s různými vozy různé zkušenosti..
Ondřej Pechar - 11. 04. 2019 10:51
WRmz815 má 73 54 88-91.0

Bmz 241/245 má kód 73 54 21-91, Bmz230 61 54 21-91.0, Bmz 225/226 61 81 21-90.5, Bmz229 61 54 29-91.0, Bmz232 61 81 21-90.0, Bmz234 51 54 21-70.5 a Bmz235 61 54 21-91.7

B249 51 54 20-41, B251 51 54 29-41, A149 51 54 19-41

Lze chápat záměnu Bdmpee233 a Bdpee231 - obě řady mají 61 54 21-70.0.

Vozy BDmsz456 budou mít kód 70 54 82-91, Bmpz245 70 54 20-91...
Naopak Bpee247 61 54 20-71. Zcela vyjímečné pro WLAmz827(62 54 79-91) a WLSRmee808(62 54 86-91)
Ondřej Pechar - 11. 04. 2019 10:29
Nezodpovídáš za to ty?
Chápu, že někdo udělá chybu, špatně se podívá(mezi 61 81 88-91 a 61 54 88-91 není tak velký rozdíl).
Ale nechápu, že ta chyba je tak nějak setrvalý stav...
Bpee - 11. 04. 2019 10:25
Ježišmarja no protože to asi má svůj důvod, ne? Realita není tak jednoduchá jak tvůj pohled na svět, už si to konečně uvědom.
Pechar146 - 10. 04. 2019 18:11
Který malamut a velbloud zodpovídá za řazení vlaků vypravovaných z DKV Praha?
Všimněte si, že na EC 117 Praha je vypsaný WRmz817 - a jezdí WRmee816, na Ex2 má jezdit WRmee816 - a často jezdí WRmz817, a ještě k tomu na konci vlaku. A včera jely EC 273 a 274 "Metropolitan" s WRmz817...

Kdyby se takhle na EC 117 Praha v neděli sekli a jel WRmz815...to by jste se to dozvěděli celkem rychle, protože by v aktualizaci vyšly moje aktuální fotografie...

A teď ten chlívek s právě s plánováním - na "Rx Berounka" jezdí modernizované Bmz235, ale na Ex1 jezdí Bmz232 ve stavu, v jakém je ČD koupily...
Na rychlících Praha-Děčín jezdí béčka...
Na rychlících Praha-Havlíčkův Brod-Brno jezdí béčka a Bee...(kdyby takhle Bee238 a Bpee237)
Úřední šiml už několik let řehtá, že na R27 bude jezdit něco lepšího(mluvilo se o 844). Lepší spíš je, že mi to za 2 měsíce bude úplně jedno...

K mezistátním vlakům. Nebylo by špatné, kdyby to jezdilo půl na půl. Nedokážu si ale představit, jak budou DB provozovat Eurocity...
Pechar146 - 10. 04. 2019 15:16
...Když jsem uvažoval, který vlak pojede v TJŘ místo současného EC Cracovia - vyšlo mi Ex František Palacký. Představte si 2 Bmz(později Bmz+BDmsz), WRmz815 a Ampz143/146...s příjezdem do Prahy kolem 17:45...
A Rob by si taky přišel na své, do odvolání by totiž byl tažen Vectronem...

A tady je Ex 109/110 František Palacký - řazení v přechodném období



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Pechar146 (10. 04. 2019 19:35).
Pechar146 - 10. 04. 2019 07:27
Napsaný ano, ale já to chci najít teď...
Když zadám do Googlu "TMI seats" najde mi to amerického výrobce autosedadel. Když napíšu "Paulisch seats" nenajde mi to nic...
Kocicak - 10. 04. 2019 06:36
Paulisch nebo TMI, máš to tady napsaný



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Kocicak (10. 04. 2019 06:39).
Pechar146 - 09. 04. 2019 21:51
Kdo je výrobcem sedadel u Bee273? Vyrábí se ještě?
Pechar146 - 09. 04. 2019 20:53
To ti chválím...smiling bouncing smiley
Strašidlo - 09. 04. 2019 20:44
Jinak já jsem Ex2 udělal 8 vozů + restaurační (všechno slovenské).
Strašidlo - 09. 04. 2019 20:40
Pendolina se prodávat nebudou, nemá to cenu. 1 uděláme historické a koupíme 10 nových pendolin (ETR610, zatím poslední model). Zbylých 6 starých sešrotujeme.
Pechar146 - 09. 04. 2019 20:19
SR: já z toho nedělám vědu, ale spíš se jim směju...(mamánci...)
Úvaha:...
Jak dlouhé by asi byly Ex2, pokud by české vozy zkrátka nejezdily? A ZSSK si to museli uživit sami...

A přemýšlel jsem: za kolik by se tak daly prodat pendolina?
Pechar146 - 09. 04. 2019 19:52
"Národní dopravce"...smoking smiley
Státní dráhy totiž budou zajišťovat osobní i nákladní dopravu, veškerý provoz včetně obsluhy zabezpečovacího zařízení, i údržbu a rozvoj železničních tratí. Je pochopitelné, že Jančura, Novotný, a podobná cháska(šéfové "dopravců" včetně těch ryze nákladních) by si mohli ten luxus vychutnat nejvýše z vězeňského vagonu...(zde označeného jako "VZ").
Já to totiž myslím doslovně - ministr železnic by tak byl i ředitelem ČSD. A nejopravenější silnice byla z návsi na nádraží...

Je samozřejmé, že s rozvojem železnice by byly náležitě rušeny autobusy. Takže by nebylo možné jet z Olomouce do Krnova autobusy...
Pechar146 - 09. 04. 2019 18:01
Jistý rozdíl by tady byl...
Máme totiž jen omezenenou(reálně žádnou) představu o vozech v KLDR. O vozech v Rusku máme určité představy(hlavně o lůžkových, zajíždějících do ČR)...
Strašidlo - 09. 04. 2019 16:58
V Rusku není totalitní režim (teda podle definice totalitního režimu), tudíž nevidím podobnost Ruska a KLDR. A já jsem napsal že USA a KLDR v ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NEJSOU moje vzory.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Strašidlo (09. 04. 2019 17:01).
Jura - 09. 04. 2019 16:49
Proč zrovna z KLDR? To je něco podobného jako rusko spinning smiley sticking its tongue out
Strašidlo - 09. 04. 2019 15:59
Bpee: Já si z Ruska vzor neberu, jen jsem dal příklad. A radši si budu brát vzor z Ruska než třeba z USA nebo KLDR.
Pechar146 - 09. 04. 2019 15:17
Pořád. Ono je to ale jedno, v Polsku mají 3kV ss...
Naopak v Rakousku mají 15 kV 16,7 Hz. A když můžou jezdit taurusy s Mirelem, tak s VLZ to půjde taky...

Takže 173 (s opačným značením, 1xx=střídavé lokomotivy...) jede na 15 kV 16,7 Hz. Ale lokomotivy 373 by jezdily právě i na 25kV 50Hz a 3kV ss...
Bpee - 09. 04. 2019 15:06
Hlásilo mi to tu, že byl jeden můj příspěvek skryt a zveřejní se až po zkontrolování, to je nějaká novinka?
Bpee - 09. 04. 2019 15:04
Protože nejsem v Rusku a nic takové, co píšeš, neexistuje. Stodoly umí maximálně 160 km/h a to uměly i odporové Bac československých drah z roku 1967. A z Ruska si brát vzor, achjo.. nenapsalo ti to tady už dost lidí dostatečně?

Pechare, jde vidět, že ty jsi mě naprosto nepochopil. Víc už k tomu psát fakt nebudu a přeju ti, ať v co nejbližší době dospěješ.
Strana: 32 z 54 Předchozí První 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 Poslední Následující

Vaše jméno:
Váš email:
Předmět:
Přílohy: Přiložit soubor
  • Platné typy příloh: jpg, jpeg, pdf, gif, png
  • Žádný soubor nesmí být větší než 300 KB
  • Všechny soubory nemůžou mít dohromady více než 2.93 MB
  • Můžete přiložit ještě 200 soubor(y|ů)
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
  *******   ********  **     **        **  ********  
 **     **     **     ***   ***        **  **     ** 
        **     **     **** ****        **  **     ** 
  *******      **     ** *** **        **  **     ** 
        **     **     **     **  **    **  **     ** 
 **     **     **     **     **  **    **  **     ** 
  *******      **     **     **   ******   ********  

www.vagonweb.cz

This forum powered by Phorum.