|
 |
|
 |
|
 |
Téma: |
 |
Vymýšlíme si řazení (1334 Příspěvků) |
 |
|
Pechar146 - 13. 04. 2019 17:26
|
|
|
Kdyby jich bylo tak 30, tak...budiž
Kdyby byly tlakotěsné, dejme tomu
Ale takhle je to koule na noze. Bmz232 mají dokonce bouchací dveře...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pechar: To by mne zajímalo, co je na Bmz ex-ÖBB špatně proti našim.
Ono jakákoli větší rekonstrukce čehokoli dnešního netlakotěsného je dnes velmi k zamyšlení, i vzhledem k ne tak vzdálené výrazné potřebě tlakotěsných vozidel, kterou nepokryje (Ejpovice, NemaŠe) ani přechod (spíš to navíc vypadá jen na část) dnešních Bmz245/241 z Hamburkuu na příslušné linky (Ex6, Ex7, případně R16, R17) a pokud projde Ústí nad Orlicí - Choceň, připočtěte si to. Koncepce rekonstrukce Bmz234/225/226/232/235 na Bmz vůz stylu Bmz235.5 je maximum rozumného.
PS: Pro Bpee (zdravím  ): Bpee237 by zasloužily rekonstrukci interiéru a dosazení Wi-Fi (prostě lehká rekonstrukce ve stylu Bmz235.5), cokoli navíc jsou vyhozené peníze. Z nynějších vozidel má podle mě smysl už jen:
1) Zvýšení rychlosti Bbdgmee236 na 200 km/h.
2) Zdeklasování ABpee347 na Bpee347 a nasazení v soupravách spolu se Syslem na Sp/R.
3) Úprava Bdpee za užití vhodných sedaček na vůz hodný dálkové dopravy úrovně Ex, přesun sedaček do Bdtee, lze-li, tak do Bdmtee, na Sp kolem Prahy.
Do budoucna by bylo vhodné odkopit zbývajících 49 Bmz225 ÖBB a až budou soupravy na Mnichov - Itálie, Bmpz (a Amz, budou-li) od tamtéž. Tím by se daly vyhodit UIC-Y vozy.
Na linku R17 by to chtěla vozidla typu InterPanter 2.0 (s rozumným řešením interiéru a rozdělení 1. a 2. třídy). Těmito opatřeními jsme defakto eliminovali veškeré šroty, neboť v téže době budou dodány i vozy na Budapešť/Hamburg (10*5 vozovka) + až 90 vozů na Slovinsko/Hamburg (druhá dodávka).
|
|
|
|
|
|
Jura - 13. 04. 2019 14:38
|
|
|
Osobně mám nejraději ty sedačky v Amz ex ÖBB 
|
|
|
|
|
|
Pechar146 - 13. 04. 2019 14:15
|
|
|
Wikipedie se musí brát s rezervou.
Ale jaká sedadla vám nejvíce vyhovují?
Mě Borcad SEL
|
|
|
|
|
|
Jura - 13. 04. 2019 14:07
|
|
|
Jo viděl, ale v sedadlech se fakt nevyznám.
|
|
|
|
|
|
Pechar146 - 13. 04. 2019 14:05
|
|
|
A viděl jsi je?
Grammer ICE 3000 měly v letech 2009-2016 Ampz146. Ampz143 měly do r.2016 Borcad SEL.
|
|
|
|
|
|
Jura - 13. 04. 2019 14:01
|
|
|
Ale Wikipedie píše, že Ampz 143, 146 mají sedadla ICE 3000 od Grammeru.
|
|
|
|
|
|
Pechar146 - 13. 04. 2019 13:50
|
|
|
Já nesnáším Bmz ex ÖBB, protože jsou protlačovány bez přemýšlení. Jenže Bmz245 vznikly pro ČD. Právě na Bmz245(v té době Bmz256) by byly upravovány Bmz232,229,225/226.
Ampz je hezké spíš zvenčí. Já mám raději Apee139 - má ušatá SEL, převážně letecké uspořádání, a Wi-Fi.
Na MSV Ampz mi vadí, že jsou to křehká sedadla pro trpaslíky...
|
|
|
|
|
|
Strašidlo - 13. 04. 2019 13:45
|
|
|
Já vás hodnotím podle vozů. Nezajímá mě co je váš nejoblíbenější vůz.
Pechar: Děkuji ti za hodnocení, ale jen kvůli toho že se mi nelíbí tvé názory nemusím být Bd264.
|
|
|
|
|
|
Jura - 13. 04. 2019 13:18
|
|
|
Pechare vždyť si psal že nemáš rád Bmzetka
Jako já mám oblíbenou první třídu v Ampz 143,146. 
|
|
|
|
|
|
Pechar146 - 13. 04. 2019 12:48
|
|
|
Jak to? Nemá klimatizaci, ale má okna otevíratelná v horní pětině(jen některá)...
A aby to bylo celé, tak můj neoblíbenější vůz je Bmz245, z regionálních Bt283 a z motorových vozů 842. Je samozřejmé, že mám raději 471 a 460 než 440...
Strašidlo bych viděl tak na Bd264...
|
|
|
|
|
|
Strašidlo - 13. 04. 2019 11:23
|
|
|
Pechar: Ne, i Aee152 je na tebe dobré.
|
|
|
|
|
|
Pechar146 - 13. 04. 2019 09:18
|
|
|
jTak co bych musel být nyní? Aee152?
|
|
|
|
|
|
Strašidlo - 13. 04. 2019 09:06
|
|
|
Kočičák: Já jsem to dělal pouze s vozy, které jezdí.
|
|
|
|
|
|
Kocicak - 13. 04. 2019 07:46
|
|
|
Já bych teda pechara přirovnal spíš k tomuhle Aa
|
|
|
|
|
|
Strašidlo - 13. 04. 2019 07:31
|
|
|
Tak 1. třída
admin pd: Amz138
Baal: Apee139
Bpee: Apee139
Já: Aee140
Jura: Aee140
Pechar 146: Áčko z NDR
Ne pechare promiň, ty Apee fakt nejsi
|
|
|
|
|
|
Pechar146 - 12. 04. 2019 20:05
|
|
|
Dnes měli jedničkáři určitě radost. Místo ARmpee832 totiž jelo Ampz143 018.
|
|
|
|
|
|
Pechar146 - 12. 04. 2019 20:02
|
|
|
Aby to vyšlo na stejno, tak nás zkus popsat vozem 1.třídy. Já jsem Apee139...
Já dělal v roce 2015 talentovky, a teď se prokousávám tou druhou slátaninou - maturitou
|
|
|
|
|
|
Jura - 12. 04. 2019 19:26
|
|
|
Na průvodčího potřebuješ určitě maturitu. No já mám raději Bdmpz 227 
|
|
|
|
|
|
Strašidlo - 12. 04. 2019 19:19
|
|
|
Já vás teď každého kdo tady hodně píše zhodnotím podle nějakého vozů.
Admin pd: Amz138
Baal: Bdmpee233
Bpee: Bpee237
Já: Bmz234
Jura: Bdmpee233
Pechar 146: koženkové béčko
|
|
|
|
|
|
Strašidlo - 12. 04. 2019 19:10
|
|
|
Víte co je škoda? Že jsem tu asi jediný, kdo letos dělal příjmačky na střední. Samozřejmě to cermat zase dojebal. Potřebuju k dělání průvodčího nějaké vzdělání?
|
|
|
|
|
|
Jura - 12. 04. 2019 14:00
|
|
|
Ale potřebné je jak PLÁNOVANÉ, tak SUKUTEČNÉ řazení. 
|
|
|
|
|
|
Strašidlo - 12. 04. 2019 13:40
|
|
|
Já jsem tady registrovaný jako řadič SKUTEČNÉHO ŘAZENÍ. Jinak dělám spíš vlastní výmysly. 
|
|
|
|
|
|
Jura - 11. 04. 2019 22:30
|
|
|
Já neřekl, že bych se nevrhnul na osobáky  Ale když se podíváš do rezervačního systému na srpen, tak uvidíš, že nějakou pravidelnost to má
Upraveno 1krát. Naposledy upravil Jura (11. 04. 2019 22:32).
|
|
|
|
|
|
Pechar146 - 11. 04. 2019 22:28
|
|
|
Už jsem na to přišel - turnusy 471.
Ty by znamenaly, že budou jezdit
471.083-072 a 471.060-049 do Nymburku a Kolína
471.071-061 a 471.048-046 do Berouna
471.045-035 do Benešova
471.034-024 do Kralup nad Vltavou
471.021-006 do Kolína(přes Český Brod)
471.005-001 - rezervy
|
|
|
|
|
|
 |
|