Uživatel: Přihlásit se Vytvořit nový profil
Akce: Nové téma Náhled pro tisk RSS Nové příspěvky
Vyhledat
Navigace: Hlavní stránka >> Diskuze o vagonwebu >> Sci-Fi řazení >> Téma
Strana: 28 z 54 Předchozí První 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 Poslední Následující
Téma:
Vymýšlíme si řazení   (1334 Příspěvků)
Jura - 15. 04. 2019 17:09
A proč by jsi ho raději nereklnstruoval podobným způsobem jako Bdpee? Co proti tomu vozu (kromě rozmístění sedadel) máš?
Strašidlo - 15. 04. 2019 17:06
Já mám s Bdtee276 zkušenosti. Já bych ten vůz předělal, stejně jako další Bdt(ee) na již zmíněný Bdtee275, který jsem NEVYMYSLEL JÁ. Kdyby tam bylo těch 80 sedaček Borcad Regio a 5 míst na kola, Vmax 160 a navíc zásuvky, Wi-Fi a uzavřené WC, bylo by to super.
Jura - 15. 04. 2019 16:00
A jel jsi v něm někdy? Ty sedačky jsou snad ještě horší než v Regínách! Já bych navrhoval přestavby na Bdpee, stejně jako je to teď, akorát v jiném uspořádání, a sedadla jak jsem níže zmiňoval pro rychlíky, ale i tak se mi nelíbí rekonstrukce něčeho co bylo už v době výroby zastaralé.
Pechar146 - 15. 04. 2019 15:58
Ten si vymyslel ty?
Strašidlo - 15. 04. 2019 15:54
Někdo vymyslel vůz Bdtee275. Představte si Bdtee276, který má navíc klimu, Wi-Fi a uzavřené WC. Jaká je maximálka, to nevím, ale stejně jako Bdtee276 má 80 míst k sezení a 5 míst pro kola. Já jsem ho použil do R12.
Jura - 15. 04. 2019 15:00
To jo, ale Btz a jeho variace je zase rekonstrukce Béček. Osobně bych raději šel do novostaveb, UIC-Z, tlakostěsný, sedadla Borcad Genio nebo Flexio pro rychlíky (meziregionální vlaky) a pro dálkové a mezistátní vlaky sedadla z Bmz 241, taky je vyráběl Borcad, ale nevím jak se jmenují. Pokud bychom se bavili o první třídě, tak pro rychlíky Borcad Comfort a pro dálkové téže + Premium Class sedadla Borcad Excelent, a to v kupé.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Jura (15. 04. 2019 15:03).
Pechar146 - 15. 04. 2019 14:53
Třeba tady

Vozy Btz260 a ABtz360 slouží jako náhrada za jiná vozidla na osobních, spěšných vlacích a regionálních rychlících. Vznikly rekonstrukcí vozů Bdt. Maximální rychlost vozu je 160 km/h. Sedadla MSV Bdtn, v 1.třídě už Taps XCDS.
Někteří pojali ABtz360 dokonce jako náhradu za ABpee347...
Jura - 15. 04. 2019 13:37
A jak jako si je mám prohlédnout?eye rolling smiley
Pechar146 - 15. 04. 2019 10:45
Tak si prohlídni Btz260 a ABtz360...
Jura - 15. 04. 2019 10:43
Tady máš odkaz na popis dané rekonstrukce, tak jak je prezentuje výrobce.
Jura - 15. 04. 2019 10:22
Je to takové úspornější řešení Bdpee. Původně se všech těch vozů měly být Bdpee, ale potom ČD ruplo v hlavě a zadaly Krnovu aby je vyrobili v osekaný verzi
Ondřej Pechar - 15. 04. 2019 10:20
Za jakých okolností vznikly v Krnově Bdtee276?
Jsou totiž sice lepší než Bdt279/280, ale ačkoliv vznikly v r.2011, nemají informační systém...
Jura - 14. 04. 2019 22:29
Jo vůz Bpee má tlačítka, ale uživatel Bpee zajisté ví, jestli ty dveře u Bmz 225 takto fungují!



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Jura (14. 04. 2019 22:31).
Pechar146 - 14. 04. 2019 22:28
Bpee237 má přece ovládání dveří tlačítky(už v roce 2011)
Jura - 14. 04. 2019 22:14
Myslel jsem že uživatel Bpee to ví s jistotou.winking smiley
Pechar146 - 14. 04. 2019 22:03
?
Jura - 14. 04. 2019 21:28
Ale vsadil bych se, že to přesně ví Bpee.
Pechar146 - 14. 04. 2019 21:14
Tak to díky, příští neděli to vyzkouším
Jura - 14. 04. 2019 21:04
To máš to samé jako u Bdmtee. Je na nich pneumatické uzavírání, a taktéž i otevírání.
Pechar146 - 14. 04. 2019 21:01
Na Bmz225 se ty dveře otevírají samy? To jako že s tím madlem hejbe stejně jako s tím mezivozovým, a ten problém je jen v tom, že to chvilku trvá? No, zkusím to příští neděli...
Jura - 14. 04. 2019 20:53
Však právě ty jsem myslel, ty jsou také pneumaticky ovládané, jen je nutno chvíli počkat, než se otevřou. winking smiley
Pechar146 - 14. 04. 2019 20:52
Jenže já nemyslím madlo u mezivozového přechodu, ale u vstupních dveří!
K jeho otevření je zapotřebí poněkud hrubší síly
Jura - 14. 04. 2019 20:45
Mohu se tě zeptat, co je špatného na madle u předsuvných dveří? Vždyť je to skoro tlačítko. Stačí stisknout a dveře se samy otevřou, a není potřeba hrubé síly.winking smiley
Pechar146 - 14. 04. 2019 20:39
Pošta stojí za exkrement. Co by vozili dopisy na nadraží - ta pošta by byla na nádraží...
Jak to mají s železniční dopravou v USA, nevím. Vím jen, že:
1. v ekologicky nevzdělaných USA stále ještě existuje dálková autobusová, a letecká doprava
2. protože v USA stojí nafta přibližně 18,-Kč, je elektrifikace sítě bídná
2b. proto je možné se v USA setkat s celými motorovými rychlíky
3. Pravděpodobně mají pouze dvě třídy

BDmsz456(nyní 441) je náhodou úspěšný, tlakotěsný vůz pro 200 km/h se zavazadlovým oddílem a oddílem pro vlakovou četu. Na všech vlacích by tak byla vezena pošta, pokud by jí bylo málo, tak i 1-3 kočárky. Přepravu vozíčkářů vůz umožňuje skrze nájezdy. Vozík je pak možné ponechat právě v zavazadlovém oddíle.
Není možno převážet jízdní kola klasické konstrukce. K tomu je nutné a)pořídit si skládací koloběžku a tu vetknout na zavazadlovou lavici, nebo za b) zabrat si místo ve voze, který zmíněné umožňuje

Odpoledne jsem jel v relativně plném EC Praha a seděl i bez místenky(co to je?), tentokrát v předepsaném Bmz225/226, ve kterém se dveře otvírají ještě pákou. Protože ale bylo řečeno, že je nereálné tento nesmysl zrekonstruovat, napadl mě plán, který mě vyloženě odpovídá...

147 vozů Bmz61 vyměnit za:
49 Bmz73
4 vozy Bmpz 29-91(ex Ampz)
40 vozů Bmpz 29-91
30 vozů Ampz 20-94
Přičemž rozdíl bude vynahrazen ve vozech Bdmtee a syslech(pro které by nebylo uplatnění).
Vozy ovšem nejezdily na Ex, ale R...

Řazení by tak vypadalo:
2019 - Bdt+B+BDs
2020 - s ABmz a právě Bmpz
2021 - Dle předpokladů
Strašidlo - 14. 04. 2019 18:05
Já bych Bbdgmee236 a BDbm(r)see447 předělal na vůz BDsmhz440. Popis: oddílové uspořádání (6 nebo 7 oddílů po 6, 1 pro vozíčkáře), 1 obyčejný záchod, 1 záchod pro vozíčkáře, háky na kola a zavazadlový prostor. Obrázek udělám a pošlu zítra...



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Strašidlo (14. 04. 2019 18:06).
Strana: 28 z 54 Předchozí První 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 Poslední Následující

Vaše jméno:
Váš email:
Předmět:
Přílohy: Přiložit soubor
  • Platné typy příloh: jpg, jpeg, pdf, gif, png
  • Žádný soubor nesmí být větší než 300 KB
  • Všechny soubory nemůžou mít dohromady více než 2.93 MB
  • Můžete přiložit ještě 200 soubor(y|ů)
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
 **     **  **        **     **  ********    ******   
 **     **  **        ***   ***  **     **  **    **  
 **     **  **        **** ****  **     **  **        
 **     **  **        ** *** **  ********   **   **** 
  **   **   **        **     **  **     **  **    **  
   ** **    **        **     **  **     **  **    **  
    ***     ********  **     **  ********    ******   

www.vagonweb.cz

This forum powered by Phorum.