Uživatel: Přihlásit se Vytvořit nový profil
Akce: Nové téma Náhled pro tisk RSS Nové příspěvky
Vyhledat
Navigace: Hlavní stránka >> Diskuze o vagonwebu >> Sci-Fi řazení >> Téma
Strana: 19 z 54 Předchozí První 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 Poslední Následující
Téma:
Vymýšlíme si řazení   (1334 Příspěvků)
Jura - 20. 05. 2019 19:16
Jako samozřejmě že videa jsou zde je jedno ale vypadá to že je to Salon v úpravě pro výčep Plzně.
Pechar146 - 20. 05. 2019 19:07
Mě to taky připadá jako WR851 - protože WRmz817 má sice ty žaluzie podobně, ale to nemá koberce...
Nebyl by záběr, jak ten vlak projíždí?
Jura - 20. 05. 2019 18:47
Když vidím co je zde na VagonWebu vkládáno do skutečných řazení těch speciálních vlaků na MS v hokej do Bratislavy, všude je publikováno že tam jede WRmz, ale na videu ČD se mi zdá že tam jezdí to dříve zmiňované WR, co myslíte?
Pechar146 - 20. 05. 2019 15:37
Ten by samozřejmě stačil...
Jura - 20. 05. 2019 14:28
No klima na odvětrávání smradu z vaření nebude asi nejlepší volba, spíše digestoře a klimu taky ale s odděleným okruhem od cestujících aby to nebylo jako v udírně spinning smiley sticking its tongue out A opravdu nemyslíš, že je ten vůz pro fanoušky na zápas moc luxusní? Nestačil by ten WR 851?
Pechar146 - 20. 05. 2019 14:23
Jistě - to je fakt. Není problém ,aby kuchyně měla nějakou klimatizaci...
Jura - 20. 05. 2019 14:20
Co je to za výmysl, na co stahovací okna v jedné třetině, vždyť tam ani nestrčíš hlavu eye rolling smiley A to že by byla vzduchotechnika v kuchyni bezpečnější jsem myslel tak, že když jedeš po zdvoukolejněné trati př.: Zábřeh-Olomouc a máš vařit při otevřeným okně a kuchyně je do kolejí, tak při projetí druhého vlaku také 160 km/h se asi trochu lekneš toho rázu, a když by daná osoba pracovala s rozpáleným olejem a vylila si jej na sebe asi by jí to nebylo moc příjemné.
Pechar146 - 20. 05. 2019 14:13
To je pravda, chtělo by to stahovací okna ve třetině, aby až se ti fanoušci opijí, tak aby nevypadli z okna...
To rozvržení si tedy radši najdu podle fotek
A víte, že Btn753 021 má nové čalounění(se čtverečky)?

R 1128 - pro r.2019
Os 35xx
R 755 - za pokus by to stálo...smiling smiley
Jura - 20. 05. 2019 13:06
Osobně si myslím, že je bezpečnější i účinnější vzduchotechnika oproti stahovacím oknům, a do kuchyně i klimatizace, která by byla oddělena od klimatizace jídelního oddílu.
Bpee - 20. 05. 2019 13:02
Jistě, k vyvětrání je třeba stahovacího okna, ne vzduchotechniky... eye rolling smiley

A když víš, jak uřídit ekonomiku země, jak můžeš nevědět, kde zjistit rozvržení kuchyně jídelního vozu?
Pechar146 - 20. 05. 2019 08:35
1. Jedu v ARmpee829 - budou fotografie.
2. Není ho škoda, WRmz864 mají otevíratelná okna, aby se ty pivní výpary daly vyvětrat
3. Tyhle plánky jsem už viděl, ale já nevím, kde je sporák, lednice, trouba,...
Jura - 19. 05. 2019 22:11
S tím jídelákem je nějakej plánek, ale nic moc, máš ho v příloze. A nemyslíš že je toho WRmz škoda v kombinaci s Btm eye rolling smiley
Přílohy: WRmee.jpg (64.5 KB)  
Pechar146 - 19. 05. 2019 21:43
Baal: kdyby si jako restaurační vůz použil WRmz864, tak by to bylo "dokonalé". Já to taky tak myslel...
ABtz360 je přechodná, operativní náhrada za jiná vozidla na Os. Z technického hlediska je to hloubková modernizace Bez
Amz126 je vůz 1.třídy s kombinovaným uspořádáním. Tvoří jakýsi celek s ARmz831 >
ARmz831 je bistrovůz s oddílovou 1.třídou. Vhodný především pro ranní a večerní spoje.

Mimochodem, dá se najít konkrétní rozvržení (pří)strojů u restauračního vozu?
Jura - 19. 05. 2019 20:43
Nemusíš oznamovat čím pojedeš, to je to samé jako kdybych tady troubil, že jsem udělal skutečný řazení Ex 124 eye rolling smiley A jaký že je tvůj instagram?



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Jura (19. 05. 2019 20:53).
Strašidlo - 19. 05. 2019 19:40
Hoši zítra jedu na školní výlet a využiju R8, což je béčkový rychlík a linku S33, kde pojede šukafon a BDtax782/Bdtax785. Takže udělám skutečné řazení obou vlaků a na mém Instagramu budou fotky.
Jura - 19. 05. 2019 11:27
No měl bych ještě nápad na takovou "třetí" třídu vycházející z Btm. Aby se dalo do vozu natlačit co nejvíce lidí, daly by se použít sedadla z leteckého průmyslu vhodná na lety kolem 2 hodin a to konkrétně které používá Lufthansa v A320 family tudíž by se daly do vozu narvat hodně lidí tyto vozy by měli hodně výkonnou klimu, všude plný okna jako v Bmz a podvozky z RJ vozu Astra, protože jsou né moc pohodlné. Daly by se použít pro fanoušky apod.
Jura - 19. 05. 2019 10:21
Ten Pechar Express by byl asi na nic, navíc pokud by byl pro fanoušky, byl by tam moc pěknej jídelák stačil by WR 851, ještě jsou 2 vozy provozní (podle atlasu vozů) winking smiley
Baal - 19. 05. 2019 05:47
Jura:
Jo to ÖBB Ampz je dobrý řešení, každopádně to co je v podání ČD jako Ampz by si zasloužilo deklasovat na dvojku...
To rozložení pokud jsou dva vagóny tak klidně 1:1 ale pokud je jeden a není k dispozici kombinace viz to ÖBB Ampz apod, tak by to měl bejt v kupé provedení. Jezdím celkem často Ostrava - Praha - Ústí a oni tam nacpou vše ve velkoprasenčáku a fakt když je jako dvojka řazeno Bmz230, 241, nebo 245 s koberci prostorem a pohodlnými sedačkami a jako jedničku tam nacpou Ampz, tak i když mám jedničku sednu si radši do dvojky. Podobně Praha - Brno EC metropolitan jednička ven otevřený šmejd a dvojka pohodlný kupata s polohovatelnými sedačkami... To pak fakt jedu radši dvojkou a nebo přes Brod, kde jsou v jedničce ještě normální kupata.
Velkoprostor ano, pokud tam je i kupé, ale pokud má být jen půlka vagónu, tak u R a vyšších jen kupé a totéž v případě jednoho vagónu jedničky.
Jednička je snad o pohodlí a ne o tom narvat tam co nejvíc lidí, což u dvojky chápu.
Proto z toho co je ve sci-fi bych vagóny ABtz, ABpee, všechny Apee a Ampz bych dával max jako posily případně v doplnění s kupé jedničkou a nebo na zastávkové vlaky.
Z těch s bufete/jídelákem je ten současný ARmpee i navrhovaný ARmpz nesmysl, pokud tedy není za ním celý vagón kupatový jedničky, protože už vidím jak budou lidi nadšený když jim tam bude šmejdit celý vlak co si půjde do bufáče...
Naopak vynikající řešení jsou Amz126 a 137, první jmenovaný by mohl nahradit současná áčka a ten druhý zase Ampz a Apee ve vlacích, co mají jenom jednu jedničku. Dobré řešení je i ARmz

Pechar:
Ono regionální rychlík beru rychlík s přepravní dobou do dvou hodin. (Praha - Hradec, Praha - Děčín, Praha - Pardubice, nebo Kolín - Ústí...
Klasický rychlík beru vlaky, které mají přepravní dobu delší (Praha - Trutnov, Praha - Cheb, Praha - Brno, Brno - Budějice apod.)

Na závěr jsem vymyslel něco, kde se uplatní Pecharovo Btm :D
Pechar146 - 18. 05. 2019 18:52
U mě jsou RR jako Sp, ale vedené klasickou soupravou
Jura - 18. 05. 2019 10:45
Kocicák: Taky si myslím.
Baal: To Ampz bych přestavěl půl na půl; půl velkoprostor a půl business kupé uspořádáním jako má RJ od ÖBB a ten poměr kupé velkoprostor 1:1 protože každé uspořádání má své výhody. A kolem třetí pošlu zpracování těch vlaků jak to má Baal akorát dle mě.winking smiley
Kocicak - 18. 05. 2019 09:38
Já pořád nechápu k čemu ten Regionální rychlík, úplně stejnej účel splní i Sp, nebo klasickej rychlík



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Kocicak (18. 05. 2019 09:40).
Pechar146 - 18. 05. 2019 08:50
Velmi zdařilé. Pro mě je ten poměr nejméně 1:1(jedná-li se o béčka), nejméně 102:156, ještě lépe 1:2 u klasických vlaků a 1:2< u mezistátních.
Kdysi někdo nadával, proč regionální rychlíky...
To Bpz byl asi zdařilý nápadwinking smiley
Baal - 18. 05. 2019 05:22
Dveře otevřený bejt nemaj, moje vozy mají všechny předsuvný dveře.
Co se psa týká, tak toho nelze v jedničce přepravovat, ale uřvanej skřet ve velkoprostoráku a máš po pohodový cestě a můžeš mít klidně bussines class...
Proto bych automaticky veškeré velkoprostoráky první třídy značil jako tíchý oddíl a výrazně bych snížil jejich zastoupení. Víceméně jediný velkoprostorák jedničky co by zůstal by by byl Apee, Ampz by buďto musel přejít zásadním překopáním interiéru a snížením počtu sedaček a nebo prostě přeznačit na dvojku.
Celkově bych ve vozech klasické stavby měl u vozů 1. třídy 8 z 10ti v kupé provedení a nebo v kombinaci. Naopak ve dvojce bych se přikláněl více k velkoprostorákům a bylo by jich tak 7 z 10ti.

Klasicky vlaky podle mé představy by vypadaly asi takto:
EuroCity - zde by se počítalo s rychlostí i 200Km/h
InterCity klasika na 160km/h
Expres část na 160 a část motorová
Rychlík
Regionální Rychlík
Dálkový Sp
Pechar146 - 17. 05. 2019 14:33
Proč mi to řazení nejde?!
Pechar146 - 17. 05. 2019 10:03
My to máme každý jinak - já můžu vyskočit z kůže při otevřených dveřích nebo oknech. A právě proto mají mnou vymýšlené vozy ve dveřích (pod prahem a nad dveřmi) pružiny - příliš slabé, aby někomu ublížily, ale dostatečně silné, aby se neotevíraly při prudkém rozjezdu nebo brždění. To je ještě dobré, ale disonantní štěkání psa mě dokáže opravdu vytočit...

A tady jsou další vlaky:
EC 274
R 870
R 1230
R 1248
Os 9005
Os 3801
Os 5506
Strana: 19 z 54 Předchozí První 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 Poslední Následující

Vaše jméno:
Váš email:
Předmět:
Přílohy: Přiložit soubor
  • Platné typy příloh: jpg, jpeg, pdf, gif, png
  • Žádný soubor nesmí být větší než 300 KB
  • Všechny soubory nemůžou mít dohromady více než 2.93 MB
  • Můžete přiložit ještě 200 soubor(y|ů)
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
 **        **     **  ********   ********  **    ** 
 **        **     **  **     **  **        ***   ** 
 **        **     **  **     **  **        ****  ** 
 **        **     **  ********   ******    ** ** ** 
 **        **     **  **         **        **  **** 
 **        **     **  **         **        **   *** 
 ********   *******   **         **        **    ** 

www.vagonweb.cz

This forum powered by Phorum.