|
 |
|
 |
|
 |
Téma: |
 |
Vymýšlíme si řazení (1334 Příspěvků) |
 |
|
Pechar146 - 24. 05. 2019 16:20
|
|
|
Pomni - když to WRmz815 nepojede do SRN, tak může jet do Návsí, Brna, Českých Budějovic, Klatov, Chebu,...
A tím se ty služby mohou naopak zlepšit...
|
|
|
|
|
|
Jura - 24. 05. 2019 16:16
|
|
|
Jako DKV Praha by bylo rádo i za další vozy, ale pokud chceš aby lidi jezdili vlakem, měl by jsi nabízet dobré služby a ne že budeš lidi nutit aby jezdily vlaky a využívaly špatné služby, nebylo by lepší nabízet dobré služby? Ano, je nedostatek jídelních vozů, to by šlo vyřešit rekonstrukcí nějakých Bmz na WRmz, sice složitější rekonstrukce, ale byla by potřeba.
|
|
|
|
|
|
Pechar146 - 24. 05. 2019 16:10
|
|
|
Stav Wagon Slovakia přece není problém ČD...
Naopak DKV Praha by bylo rádo - nejméně 1 restaurační vůz zůstane...
Na EC na Slovensko a do Maďarska koluje 11 lokomotiv ř.380 - a řekl bych, že podobný počet WRmee...
Která varianta se vám líbí nejvíc?
Upraveno 1krát. Naposledy upravil Pechar146 (24. 05. 2019 16:17).
|
|
|
|
|
|
Jura - 24. 05. 2019 16:03
|
|
|
No jídla a služby Wagon Slovakia nejsou nic moc, JVL jsou o mnoho lepší a čemu bych neměl rozumět?
|
|
|
|
|
|
Pechar146 - 24. 05. 2019 15:57
|
|
|
JLV bych i věřil, ale takhle by si mohl zkusit věřit i ZSSK...
Jinak rozumíš všemu?
|
|
|
|
|
|
Jura - 24. 05. 2019 15:53
|
|
|
Pechar: Proč by jsi do komerční varianty rval ten WRmeer s Wagon Slovakia? Ty nevěříš JLV?
|
|
|
|
|
|
Pechar146 - 24. 05. 2019 09:17
|
|
|
Tak ten "Ostravan" jel včera takto - ARmpee829+4xBmz232+1xBdmpee233. Ale šlo by to přece i:
1.varianta - Vlastně úprava současného stavu
2.varianta - Komerční varianta
3.varianta - Roztržení v Návsí > IC
|
|
|
|
|
|
Baal - 24. 05. 2019 02:52
|
|
|
Re Týpek:
Vadí mi na nich to, že je to v namačkání lidí víceméně ekvivalent starých béček, jen s ořezaným soukromím. Ve všech novějších kupatech je 6 míst, ale 90% velkoprostoráků má 2+2, takže se tam dá zkrátka vecpat víc lidí a líp se jim uklízí bordel po lidech. Chápu je tedy ve dvojce, ale jednička má dle mého bejt v kupé provedení a ideálně 4 místa v kupé a ať je klidně dražší o 50% jako to bývalo kdysi.
Jezdím první třídou, takže dvojku nemohu moc soudit, ale co se týká jedničky, tak nevýhod velkoprostoráků je víc, určitě se v šestimístném kupé lépe domluvím na nastavení klimy, osvětlení apod. se dvěma až třemi spolucestujícími, než s celým vagónem. Když si někdo v kupé uprdne, nebo si třeba vybalí nevábně zapáchající sváču a nebo je nastříkán nějakým extrémním smradem, tak to odnese jen jedno kupé, nikoliv celý vagón. Totéž v případě hlasitého vyzvánění, řešení telefonátů, pouštění filmů na noťasu, či telefonu a nebo případě uřvaných děcek, které umí cestu hodně znechutit.
|
|
|
|
|
|
Pechar146 - 23. 05. 2019 22:16
|
|
|
Pohodlnější ani tak ne, ale jsou lacinější - Bmz mají 66 míst, ale Bdmpee233 80 míst k sezení. Stejně tak Bee238 s 60 místy a Bpee237 se 78 místy k sezení.
A aby to nebylo jediné, tak BDsz mají sice 42 míst, ale BDmsz441 54 míst k sezení, o 13 více než Bbdgmee236...
Ráno bude komentář k dnešnímu EC 140...
|
|
|
|
|
|
Jura - 23. 05. 2019 21:20
|
|
|
A v čem jsou pohodlnější, praktičtější a lepší než takový Bmz 230, jako jo Bhmpz s Bdmpz jsou fajn, ale že by byly nějak výrazně lepší než Bmz 230 to ne.
|
|
|
|
|
|
Týpek - 23. 05. 2019 20:43
|
|
|
Mě přijdou pohodlnější, lepší a praktičtější velkoprostoráky.
|
|
|
|
|
|
Pechar146 - 23. 05. 2019 19:08
|
|
|
Odkdy je 810 nízkopodlažní? Na některých spojích sice možná jezdí regionoha, ale my jsme se setkali pouze se záplavou 810+010.
Jet WRmz815 se mi nepodařilo, ale WRmee816 žádná škoda. Celkem by mě zajímalo, jak se to bude řadit od prosince...?
|
|
|
|
|
|
Bpee - 23. 05. 2019 18:15
|
|
|
No to bude teda modernizace, z nízkopodlažní jednotky na vysokopodlažní motorák... fakt ti je 18?
|
|
|
|
|
|
Jura - 23. 05. 2019 18:02
|
|
|
Proč jídelák ZSSK? Český jídeláky jsou top 
|
|
|
|
|
|
Pechar146 - 23. 05. 2019 17:32
|
|
|
A kdyby jel slovenský restaurační vůz, bylo by to bez chyby...
Když jsme dnes byli v Opavě a Kravařích, tak uvažuji - jakými vozidly modernizovat Opavu-Hlučín?
Mě napadá 843.2(+ABftn792 na vybraných spojích)
|
|
|
|
|
|
Jura - 23. 05. 2019 16:42
|
|
|
Týpek:A co tobě vadí na kupé?
|
|
|
|
|
|
Týpek - 23. 05. 2019 14:36
|
|
|
Kdyby jel Baal včera v ex 221 to by ho naštvalo. 3 slovenský Bmpeer pak Bdghmeer pak WRmee pak Apeer ZSSK. Jediné kupé je Bdghmeer. Ale velkoprostoráky jsou lepší. Nevím co na nich baalovi vadí.
|
|
|
|
|
|
Pechar146 - 21. 05. 2019 07:52
|
|
|
Toto to v tobě může evokovat, konkrétněji jízdu z Krnova do Bruntálu...
|
|
|
|
|
|
Strašidlo - 21. 05. 2019 06:36
|
|
|
Co mi to má připomínat?
|
|
|
|
|
|
Jura - 20. 05. 2019 22:22
|
|
|
No jasně na TS notebook to by asi nedopadlo dobře 
|
|
|
|
|
|
Pechar146 - 20. 05. 2019 22:12
|
|
|
Tobě Juro ano, ale Strašidlu by to mělo něco připomínat...
Tobě bude něco připomínat asi ukázka s 383.002
Peníze by byly, ale tak výkonný notebook nemám...
|
|
|
|
|
|
Jura - 20. 05. 2019 21:31
|
|
|
Nějakým zázračným způsobem mi uniká pointa videa  Ještě malý dotaz, z jakého důvodu používáš ještě Trainz? To nemáš na TS19?
Upraveno 1krát. Naposledy upravil Jura (20. 05. 2019 21:32).
|
|
|
|
|
|
Pechar146 - 20. 05. 2019 20:47
|
|
|
Asi aby jakýsi papaláši mohli o tom uvažovat konferenčně.
Můj takový pokus - vzdálenost mezi stanicemi je přibližně 16 km...
|
|
|
|
|
|
Jura - 20. 05. 2019 20:04
|
|
|
To už taky vidím, ale na co je tam to WRmz to fakt nevím.
|
|
|
|
|
|
Pechar146 - 20. 05. 2019 19:39
|
|
|
Vpředu je konferenční WRmz, a uprostřed je Salon
|
|
|
|
|
|
 |
|