|
 |
|
 |
|
 |
Téma: |
 |
Vymýšlíme si řazení (1334 Příspěvků) |
 |
|
Bpee - 26. 05. 2019 22:02
|
|
|
Víte, peníze nepadají z nebe. Lidi platí daně, stát získává peníze různými způsoby... a ty pak vynakládá na věci, které se samy nezaplatí a vyžadují finanční pomoc, třeba provoz železniční dopravy (až na výjimky). Arriva opravdu neprovozuje motoráky ze srandy nebo proto, že nemají nic lepšího, provozuje je proto, že na nic lepšího peníze nedostala. Kdyby měla Praha peněz jako třeba Dubaj, tak by opravdu nebyl problém vyrobit u Siemensu/Stadleru dvě elektrické jednotky, ale Praha ty peníze nemá a může si dovolit akorát tak ojeté motorové jednotky, obzvláště tedy v situaci, kdy na pokrytí provozu této linky zcela dostačují. Možná by i stačilo, kdyby ty příjmy z jízdného byly vyšší, ale pokud stojí měsíční jízdenka na celou Prahu 550 Kč a roční 3650 Kč, tak když to sečtete, těžko z toho pokryjete současný provoz (proto je třeba dotací) a už v žádném případě z něj nepořídíte nová vozidla, ale jste rádi, když za to pořídíte ojetou klimatizovanou nízkopodlažní jednotku. A že je holt motorová, to je v takové situaci vedlejší...
|
|
|
|
|
|
Jura - 26. 05. 2019 21:36
|
|
|
Arriva nebo spíše DB je trochu mimo, ale pokud jsou vyměněny motory místo původních je to docela v poho.
|
|
|
|
|
|
Pechar146 - 26. 05. 2019 21:32
|
|
|
Teď už možná ne, ale loni to nebylo jednoduché. A v červnu 2016 vyloženě. Teď je mi to už jedno - 3.června definitivně odjíždím z Krnova a při dojíždění do Dejvic mi to bude jedno úplně...
A co vlastně můžeme říct k Arrivě? Že není vůbec ekologická, když na elektrifikované trati jezdí s motorákem? Kdo ví, poví...
|
|
|
|
|
|
Jura - 25. 05. 2019 22:09
|
|
|
A v čem přesně věříš očím, že jsou počmáraný je pravda, ale personál mu určitě neutíká.
|
|
|
|
|
|
Pechar146 - 25. 05. 2019 22:07
|
|
|
Já tam určitě nebudu...
Ne, já našemu tisku nevěřím. Svým očím ale ano...
|
|
|
|
|
|
Týpek - 25. 05. 2019 20:00
|
|
|
Prosím ( už podruhé ) smažte tento vlak. Prosím.
|
|
|
|
|
|
Jura - 25. 05. 2019 16:39
|
|
|
Ne, nebudu a raději bych nikoho osobně nepotkal 
|
|
|
|
|
|
Strašidlo - 25. 05. 2019 16:16
|
|
|
Bude někdo z vás na Czech raildays v Ostravě? Letos jsou od 11.6. do 13.6. Rád bych tam někoho z vás potkal a poznal osobně 
|
|
|
|
|
|
Jura - 25. 05. 2019 14:58
|
|
|
Ty věříš Novinkám a Parlamentním listum? 
|
|
|
|
|
|
Pechar146 - 25. 05. 2019 14:53
|
|
|
Je možné, že na některých "zprávách" na Seznamu(respektive těch spolupracujících stránkách).
Ale zároveň jsem se o tom přesvědčil při obou svezeních regiojetem.
|
|
|
|
|
|
Jura - 25. 05. 2019 14:35
|
|
|
No, ty WRmz se nepoužívaj, chtěli je původně prodat, ale potom se na to vybodli a jsou s něma nějaký ty plány. A to že od nich utíkaj stewardi jsi slyšel kde? 
|
|
|
|
|
|
Pechar146 - 25. 05. 2019 13:47
|
|
|
Já hlavně koukal, že Regiojet pasivně podporuje moderní výtvarné umění, hlavně na svých WRmz...
Slyšel jsem, že Regiojetu občas utíká personál, proto ty služby jsou někdy poněkud nereálné.
Regiojet má(nebo alespoň měl) lepší zážitky jedině podle zásady "cesta je cíl" a v případě, že zohledňujeme vztah ceny a času(za méně peněz delší pobyt v teple/chladnu).
Ale pozor!
Regiojet má omezené množství řad vozů. O leoexpresu toto platí dvojnásob. Ale ČD mohou zařadit jiný typ vozu - takové Bmz234 místo 232 potěší 
|
|
|
|
|
|
Týpek - 25. 05. 2019 13:14
|
|
|
Jura :Bmz ZSSK jsou dobré vozy.
Když jsem srovnával ČD a rj a lepší podle cen nejhůř vyšlo ČD a přitom jejich dvojka je jako low cost rj
|
|
|
|
|
|
Amz - 25. 05. 2019 11:11
|
|
|
ČD jsou v pohodě hlavně díky uzavření smluv v roce 2009 a vizi Kurunziho, který mmj. dojednal railjety, aby byl posléze za zásluhy odejit.  Konkurence pomohla, ale nebyla hlavní důvod.
|
|
|
|
|
|
Strašidlo - 25. 05. 2019 11:09
|
|
|
Teď už jsou ČD v pohodě, ale jenom díky nástupu soukromníků.
|
|
|
|
|
|
Jura - 24. 05. 2019 23:52
|
|
|
Menší dotaz, má někdo zkušenosti s Bmz ZSSK? Jak moc velký je to šrot? 
|
|
|
|
|
|
Jura - 24. 05. 2019 20:01
|
|
|
Protože nasadil lepší služby za nižší cenu a začal podstrojovat cestujícím a nesral na ně jako ČD, který měly drahý žrádlo a obvykle Bmee do kterých fučelo  a to že se služby lehce zhoršily vůbec nevadí, protože lidi maj ČD zakomplexovaný jako dopravce který na své cestující sere, a aby jste tam ty lidi dostali, museli by jste ve svých plánech zlepšit služby, alespoň vodu zdarma a noviny. Jinak na RailJet bych se vyfláknul, raději bych si nechal vyrobit vozy po vzoru řeckých vozů řad Xmz, které jsou ve skříních Viaggio Comfort a byly by tahány lokomotivami 109E 
|
|
|
|
|
|
Strašidlo - 24. 05. 2019 19:41
|
|
|
Má kvalitnější služby než Ostravan.
|
|
|
|
|
|
Jura - 24. 05. 2019 19:28
|
|
|
 Nevím jak jsi to myslel, ale položím otázku jinak, proč si RJ získal cestující a jezdí skoro pořád plný?
|
|
|
|
|
|
Strašidlo - 24. 05. 2019 19:24
|
|
|
Jura: Tehdy ještě kvalitní vlaky ČD jezdily možná tak do Německa, tak možná proto.
|
|
|
|
|
|
Jura - 24. 05. 2019 19:17
|
|
|
Strašidlo: To co by jsi chtěl vytvořit, by nebylo moc prosperující, proč myslíš že Radim s RJ uspěl co? Uhádneš to 
|
|
|
|
|
|
Týpek - 24. 05. 2019 19:17
|
|
|
Mě jako nejlepší varianta 1. třídy přijde scifi Amz 137.
Baal:No mě jako normálnímu dvojkařovi přijde lepší velkoprostorák.
|
|
|
|
|
|
Strašidlo - 24. 05. 2019 19:05
|
|
|
Já to mám se službami takhle: Nejkvalitnější a nejrychlejší, tedy SC Pendolino a Railjety bude jezdit jen v CZ, SK, AT a PL. EC, IC a Ex vlaky budou mít horší, ale pořád dobré služby. Rychlíky už na tom budou o poznání hůř (absence restauračního, resp. bistro vozu atd.).
Do Německa a Maďarska nebudou pendolina ani Railjety z Česka jezdit proto, že tam ani teď žádné nejezdí 
|
|
|
|
|
|
Pechar146 - 24. 05. 2019 16:35
|
|
|
Právě ,že poslal maximálně tak Bmz232(těch je až moc) - i když situace DB Netzverkehr asi taky nebude kdovíjak použitelná(pouze pro EC).
To mě překvapuje, takže v pondělí budou další...
|
|
|
|
|
|
Jura - 24. 05. 2019 16:30
|
|
|
Jako jo, ale co by jsi tedy do SRN posílal? Jako varianta 3 by byla nejzajímavější, ale ty ostatní stojí na hovno.
|
|
|
|
|
|
 |
|