Uživatel: Přihlásit se Vytvořit nový profil
Akce: Nové téma Náhled pro tisk RSS Nové příspěvky
Vyhledat
Navigace: Hlavní stránka >> Diskuze o vagonwebu >> Sci-Fi řazení >> Téma
Strana: 15 z 54 Předchozí První 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Poslední Následující
Téma:
Vymýšlíme si řazení   (1334 Příspěvků)
Kocicak - 08. 06. 2019 09:41
026, ale opravdu nepotřebuju vědět, co za blbosti bys tam vymyslel.
Pechar146 - 08. 06. 2019 09:01
Tak to mi radši Kočičáku řekni, která trať zajímá tebe.
Kocicak - 08. 06. 2019 06:56
Pravděpodobně ho to baví, ale měl by mu někdo říct, že nás to nezajímá smiling smiley
Jura - 07. 06. 2019 22:49
Se ho zeptej grinning smiley
Rob193 - 07. 06. 2019 22:30
Proč se vlastně Pechar namáhá s vymýšlením jeho nesmyslů, když se to stejně nikdy nezrealizuje? Vždyť je to úplně zbytečné.
Pechar146 - 07. 06. 2019 08:25
Juro, WRmz817 by sice byla rekonstrukce(ve stylu WRmz815, do podoby do roku 2010), ale WRmz858, WRmz864 a WRz857 by byly novostavby. Stejně jako ARmz831. Naopak nejsem nakloněn ARmpee829 - má sice kuchyni, ale nemá jídelnu. Takže jeden vůz asi poputuje do muzea, druhý na MV, a zbytek...?

Abych nezapomněl, mám fotografie WRmz(817) ve stavu, v jakém byly v září 2017. Byl by zájem?
Jura - 06. 06. 2019 19:54
No, slovo rusofil jsem opravdu nikdy neslyšel, ale to je jedno. Ale rekonstruovat neustále dokola staré vozy a průběžně nekupovat nové to je opravdu Pecharovina.
Strašidlo - 06. 06. 2019 19:48
Jura: Pechar určitě není rusofil, ale s těmi rekonstrukcemi vozů se inspiruje právě v Rusku spinning smiley sticking its tongue out
Pechar146 - 06. 06. 2019 11:06
Já ČD pro vás nečtu, já ho maximálně tak prolistuju.
Celkem by bylo v provozu restauračních a bistro vozů - 9 WRmz815, 7 ARmz831, 3 vozy WRz857, 4 vozy WRmz858, a 7 vozů WRmz864 - dohromady 30 vozů.
Ale vídat bistrovůz v Bruntálu, Krnově by asi bylo překvapení. Ale řekl bych, že na WRmz815 by v Opavě a Luhačovicích koukali jako tele do vrat...
Ono by toho divení bylo mnohem víc - WRz857 v Jeseníku, ARmz831 v Bystřici pod Hostýnem, na WRmz815, 817 i 858 v Hradci Králové a Trutnově, WRz857 v Českém Krumlově, WRmz864 v Karlových Varech...
Jura - 05. 06. 2019 21:36
Pechare, jseš si jist že je možno neustále dokola rekonstruovat všechny vozy a že přežijí i 100 let? Chtělo by to taky vymýšlet nějaké nové vozy. Ty odebíráš ČD pro vás? Já teda Železničáře ale kdybych to neměl za ČD body tak si to neobjednám, hovno v tom je a samá propaganda ČD, kromě jednoho plakátu spinning smiley sticking its tongue out
Pechar146 - 05. 06. 2019 21:27
V novinách toho namluví...
Pochopit "ČD pro vás" je taky kolikrát nad moje úsilí...
Ale od pondělí je v tom pro mě celkem podstatný rozdíl - teď je mi to už jedno, když jsem ústní maturitu udělal...
Zkusím vymyslet všechny restaurační a bistro vozy...(především jejich počet)
Jura - 05. 06. 2019 19:16
Ne, GŘ je generální ředitelství, protože Kupec nebo kdo to bude po něm o tom nemá ani šajnu spinning smiley sticking its tongue out Nemůžeš věřit všemu a navíc se to už dávno vysvětlilo winking smiley
Strašidlo - 05. 06. 2019 19:05
Jsou toho plné noviny. Mimochiodem, GŘ je Generální Ředitel?
Jura - 05. 06. 2019 18:46
Jak to tak jistě víš že Miroslav Kalousek chlastá? Jen by mě zajímala odpověď GŘ kdyby jim ty všechny jeho návrhy (ty co spadají do kompetence ČD) poslal spinning smiley sticking its tongue out
Strašidlo - 05. 06. 2019 18:34
Kočičák: Strašidlo to ve Svinově neuvidí, taková hovadina je reálná asi jako to že Kalousek přestane chlastat.
Jura - 05. 06. 2019 17:31
Kocicak: Strašidlo to vidět nesmí, protože kdyby se Pechar k něčemu dostal, byl by to průser jako mraky spinning smiley sticking its tongue out
Kocicak - 05. 06. 2019 17:13
Strašidlo by je ve Svinově vidět nemohlo, protože šance že to zorganizuješ je 0%.
Pechar146 - 05. 06. 2019 16:57
WRmz815
Dva vozy by jezdily na Ex 101/102 Bohemia(Pomezí nad Ohří - Praha - Návsí), s délkou 638 km(1276 km)
A po jednom vozu:
003: Ex 107/108 Hláska(379, resp. 758 km)
004: Ex 135/136 Josef Groll(177, resp. 354 km) a Ex 139 Metternich(257, resp. 514 km)
005: Ex 129/130 Karel Čapek(185, resp. 370 km)
006: Ex 109/110 František Palacký(364, resp. 728 km)
007: Ex 143/144 František Křižík(226, resp. 452 km)
008: Ex 163/164 Velehrad (354, resp. 708 km)
009: Ex 151/152 Johann Gregor Mendel (316, resp. 632 km)
010: Záložní restaurační vůz pro Ex
Vozy by tak dohromady jezdily 5792 km denně, průměrně 643 km. Ale - Strašidlo by je ve Svinově mohlo vidět na 3 párech vlaků!
Pechar146 - 05. 06. 2019 16:10
Šlo by to udělat takhle:
R 1127
R 1133
Podle mých informací najezdí rakve 216-640 km denně...údajně je to nejvíce z motorových vozů
U 151 na 144/117 je to 1214 km, 380 jezdí dokonce 1534 km denně. 471 na S7 pouhých 688 km, 362 na Praha-Plzeň-Klatovy 734 km
Zbývá spočítat, jak by to vyšlo s WRmz815...
Strašidlo - 05. 06. 2019 14:41
Jindřichv - Zlaté hory je taky pěkná hovadina. Proto zůstanu u peáže spinning smiley sticking its tongue out. Takže na nádraží se bude hlásit "Mezistátní Osobní vlak". V JŘ to bude normálně Os. Ale u vlaků EC a EN se označení mezistátní používat nebude.
Jinak v Moravskoslezském a Olomouckém kraji mám 5 linek mezistátních ososbních a spěšných vlaků: S2 ODIS (Studénka - Čadca), S15 (Krnov - Glucholazy), S21 (Bohumín - Zebrzydowice) S4 IDSOK (Púchov - Přerov) a spěšné vlaky Púchov - Přerov.
Pechar146 - 05. 06. 2019 12:59
Je ale pochopitelné, že by sice byl zachován, ale nebyl používán peážní úsek Jindřichov-Glucholazy. To znamená, že by byl nově vybudovaný úsek Jindřichov-Zlaté Hory.
Strašidlo - 05. 06. 2019 12:36
Chvilku, asi hodinu. Vzhledem k tomu že mám 2 tratě a ne 100 jako Pechar. A mimochodem, z Opavy do Fulneku trať být měla.
Jura - 05. 06. 2019 12:27
Zajímalo by mě kolik času jste nad těmi vašemi plány strávili eye rolling smiley
Strašidlo - 05. 06. 2019 12:21
Pechar: Ve svém plánku mám v morvskoslezském kraji jen 2 nové tratě: Hradec n. M. - Fulnek a Ostrava Svinov - Klimkovice. Jenže trať 311 ani 312 do sobotína protáhnout nemůžeš, bo ti stojí v cestě Jeseníky. K trati 276 protáhnout do Mor. Berouna - nevím nevím, totéž trať 314 do Bruntálu. Ono i ten nápad propojit traťe 278 a 315 není jednoduchý: Hradec i Fulnek musí být hlavové stanice, taky terén je dost členitý takže o tunely nebude nouze. Ale narozdíl od 314 - Bruntál a 276 - Mor. Beroun to má smysl.
Pechar146 - 05. 06. 2019 07:58
Tratě...
Nebylo by špatné, pokud by byla Bruntál-Malá Morávka protažena do Sobotína, a Milotice-Vrbno do Kout n. Desnou, Suchdol nad Odrou-Budišov n.Budišovkou do Mor.Berouna, Opava-Svob.Heřmanice do Bruntálu, Opava-Hradec nad Moravicí do Fulneku.
Ale i Čelákovice-Mochov do Poříčan, nové tratě Obrataň-Vlašim, Sedlčany-Příbram, Přbram-Dobříš, Žďár nad Sázavou-Polička,...
Strana: 15 z 54 Předchozí První 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Poslední Následující

Vaše jméno:
Váš email:
Předmět:
Přílohy: Přiložit soubor
  • Platné typy příloh: jpg, jpeg, pdf, gif, png
  • Žádný soubor nesmí být větší než 300 KB
  • Všechny soubory nemůžou mít dohromady více než 2.93 MB
  • Můžete přiložit ještě 200 soubor(y|ů)
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
 **      **  ********         **  **     **  ******** 
 **  **  **  **     **        **  **     **  **       
 **  **  **  **     **        **  **     **  **       
 **  **  **  **     **        **  **     **  ******   
 **  **  **  **     **  **    **   **   **   **       
 **  **  **  **     **  **    **    ** **    **       
  ***  ***   ********    ******      ***     ******** 

www.vagonweb.cz

This forum powered by Phorum.