Uživatel: Přihlásit se Vytvořit nový profil
Akce: Nové téma Náhled pro tisk RSS Nové příspěvky
Vyhledat
Navigace: Hlavní stránka >> Diskuze o vagonwebu >> Sci-Fi řazení >> Téma
Strana: 11 z 53 Předchozí První 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 Poslední Následující
Téma:
Vymýšlíme si řazení   (1324 Příspěvků)
Pechar146 - 19. 06. 2019 12:22
V TJŘ jsem přidal zbylé expresy, takže by tam(v určité fázi) měly být všechny.
Pechar146 - 19. 06. 2019 11:02
Pokusil jsem se ti vyhovět, Juro, a udělal 2 videa, obě z kabiny.
Baal: Jak děláš ty čísla tratí? Řazení toho rychlíku se mi celkem líbí. Ale ten R a IC se mi tedy moc nelíbí.
Všichni:
Ex 117 Hutník
Ex 159 Špilberk

Ještě k Baalovi - asi taky nějak zreorganizoval čísla dálkových vlaků. Ten rychlík Trutnov-Praha má číslo 740, R Ještěd 680. Ale je pravda, že tak radikální jako já, kde rychlíky Praha-HK-Trutnov mají čísla 170-192...
Baal - 19. 06. 2019 09:28
Co se dálkových spojů ty bych spíše přidal i když někde bych upravil.

R14 - rakev se dvěma Btn co jezdí 39 kiláků pod dráty jako "Rychlík" Pardubice - Liberec a po trati kde je v části rychlost 160 a 130 se to šourá kilem bych zrušil...
Místo toho bych linku natáhl na 3 páry Brno - Liberec s normální rychlíkovou soupravou a v Jaroměři by se přepřahalo.
U ostatních bych to řešil zrychleným vlakem Pardubice - Jaroměř v podobě pantera a od Jaroměře do Liberce by jel další zrychlený v podobě žraloka do Liberce. Obojí by bylo rychlejší než současná parodie na rychlík.

R10 zde bych zrušil dvouhodinový takt a dal tam 2 páry rychlíků Trutnov - Brod. Pak 3 páry klasických rychlíků Trutnov - Praha
a dva páry IC Trutnov - Cheb
Jura - 18. 06. 2019 22:05
To zase natočíš ty hovadiny co pokaždé? Pokud ano, tak se na to raději vyser, protože to nemá žádnou vypovídající hodnotu nemá, pokud chceš natáčet videa byť z Trainz tak to toč podobně jako Vláčkaři, a také to toč v nějakém normálním programu např. OBS
winking smiley
Pechar146 - 18. 06. 2019 21:44
To asi ano, ale mě se spíš celkem líbí jeho řazení. Zítra si spíš zalezu do Trainzu a udělám video. Viděl bych to na 754 a 150, možná i 242. Nebo nějakou parní...
Jura - 18. 06. 2019 18:45
Bpee: Plně souhlasím. Pechar: Ty máš nějaký blog? Pokud ano, zalez si tam a vymýšlej si tam takový kokotiny. winking smiley
Strašidlo - 18. 06. 2019 18:36
Pechar: Baalovi se některé tvé názory líbí, ale určitě ne ty, kde chceš omezit dálkovou dopravu.
Pechar146 - 18. 06. 2019 16:10
Já tě taky nenutím to číst. Náš učitel vedl takové řeči, že by z nich evropské úředníky odvezli rovnou do Bohnic(což by se z Jelení projeli)
A protože to Krajský úřad pokazil, tak se maturitní vysvědčení odkládá na září...

Jo, abych nezapomněl:
1. Moje stará řazení "Pechar146" a "PECH" stále fungují, ačkoliv budu i rád, pokud budou smazány
2. Podívám se na můj starý blog...
2b. Schválně si počkám, kolik toho vymyslíš. Zkus si shrnout, co jsem vymyslel já. Příště se ale na skutečné řazení nebo fotky vykašlu.
2c. Příště se ale asi sčuchnu s Baalem...
Bpee - 18. 06. 2019 15:34
Úroveň tohoto fóra zase prudce klesla. Nebude už lepší jej zaarchivovat a zrušit? Mě už skutečně uráží číst myšlenky psychicky nemocného člověka o tom, jak se zruší IDS všude možně a jak mezinárodní vlaky budou nejnižší kategorií. Když si vzpomenu, jak vypadal internet po roce 2000.... tam by si takové myšlenky nikdo ani nedovolil napsat, protože to nejen odporuje zdravému rozumu, ale je to taková kravina, až je i jen čtení těch výmyslů ztrátou času. angry smiley
Pechar146 - 18. 06. 2019 15:02
Přechodných nákladů, když by si "ostraváci" museli nově kupovat normální jízdenky. Ale to samé platí o takovém Turnově, Roudnici nad Labem, Kladně, Kařezu, Blatné, Olbramovicích, Sedlčanech, Trhovém Štěpánově, Čáslavi, Týnci nad Labem, Kopidlně apod.
Když si to shrnu, tak ČD na tom obrovsky vydělají, stejně tak jako Olomouc a okolí(včetně Šumperkawinking smiley). Naopak Ostrava a Brno obrovsky prodělají, i když by na většině Os v ČR jezdila 1.třída.
Taky rozdíl - v PID i OID jsou integrovány pouze vlaky a tramvaje. K autobusům nastává velmi ekologický přístup - jezdí pouze spoje, které nemají železniční náhradu. Např. autobusy Jeseník-Krnov-Ostrava by skončily, stejně jako autobusy Olomouc-Přerov atd...

Jediná faktická změna mě napadá jedna - nově by existovaly příměstské (i předplatní) jízdenky 1.třídy.
Strašidlo - 18. 06. 2019 14:38
No k tomu ti řeknu jediné: V severní koreji by jsi s tím uspěl spinning smiley sticking its tongue out
Já to mám asi nějak takhle: Měl bych jen vícesystémové elektrické lokomotivy i jednotky, přičemž by bylo všechno pod proudem 25 kV 50 Hz AC. Platí i pro VRT Praha - Drážďany, kudy by jely i vlaky Hungaria (maďarská souprava) a Vindobona (railjet, nevím jestli červený nebo modrý). Ostatní vlaky do SRN by jely jako ICE. Všechny koridory (kromě tratí Praha - Děčín, Praha - Beroun a Plzeň - Cheb, tam to nepůjde) a trať 300 (Přerov - Brno) by byly přestavěny na 200 km/h.

Příměstská doprava: Všechny kraje byměly mít integrovaný systém, do kterého by byly zaintegrované všechny Os, Sp a R, všechny příměstské autobusy a MHD ve velkých městech. Všechny vlakové linky vedené jako Os by byly označeny S jako doposud v Praze a v Moravskoslezském kraji. Spěšné vlaky by byly označeny R31-R99, přičemž je objednává kraj. Dálkové vlaky i regionální rychlíky by byly označeny Ex1-R30, objednává je stát. Regionální dopravu by mohl provozovat soukromník, dálkovou nikoliv. EC, IC a SC vlaky v žádném integrovaném systému nejsou, takže by v nich nešlo použít ODISky apod. Tarifní pásma si každý kraj rozdělí po svém.
Kocicak - 18. 06. 2019 14:35
Takze žádný výhody, jen zmatky a spousta dalších nákladů... Pechare, ty jsi geniální...
Jura - 18. 06. 2019 14:30
A proč to lidem zbytečně komplikovat, když jsou to prostě linky S eye rolling smiley
Pechar146 - 18. 06. 2019 14:26
Výhody vlastně žádné, je to vlastně úprava současného stavu

Pojmenování projektu "Esko" je totiž z německého "S-bahn". Tak proto jsou (ale spíše nejsou) značeny písmenem "P" - jako "příměstský"...
Lidem to ale asi vadit nebude. Pravidlo je jednoduché - na zastávkových vlacích se nikdy nevyskytují lokomotivy, ale motorové vozy a soupravy, a elektrické jednotky. Na 4 hlavních trasách jezdí zásadně 671, stejně jako nyní CityElefanty 471...
Kocicak - 18. 06. 2019 14:16
Ale mě jsou tyhle podrobnosti u zadní části těla, mě zajímá jaký to bude mít výhody.
Pechar146 - 18. 06. 2019 10:59
Kočičáku, máš v tom hokej - ale nevadí.
Řady 3xx zůstanou pro vícesystémové lokomotivy, stejně jako 6xx pro vícesystémové lokomotivy. Těch by u Č(S)D bylo celkem 34, přičemž lokomotivy řady 373 pro 200 km/h budou 4. Jedna by jezdila v noci do Varšavy, druhá ráno do Krakova, třetí do Wróclavi a čtvrtá do Budapešti

Co se týká příměstské dopravy
Jsou zřízeny dva systémy: PID a OID - Pražská integrovaná doprava a Olomoucká integrovaná doprava. Jsou integrovány všechny tratě ve vytyčeném rozsahu. V obou případech slouží jízdenka i jako jízdenka na tramvaj. Existuje několik sazeb nejen v rámci jediného dne, ale existují i jízdenky předplatní - na týden, na měsíc, a na rok. Předplatní jízdenky jsou ovšem validuje každý den průvodčí kleštěmi. Pásem je několik. Nulné pásmo se nazývá Město a zahrnuje pouze území města samotného. Každé další pásmo je pak široké přibližně 10 km, pásma jsou číslována. Např. Pro jízdu z Hluboček do Olomouce(15 tarifních km) je potřeba jízdenka Město+2 pásma.
Integrovány jsou pouze osobní a spěšné vlaky obou druhů. Rychlíky integrovány nejsou. Označení linek "P" znamená "příměstský" - tj. i v OID jezdí linky P. Vozidla nejsou označena logem
Největší změna je právě v logu - žádné není. Označení linkou je tak vypsáno pouze v jízdním řádu a na informačních cedulích vozidel.
Změna je v automatech - ty nové prodávají všechny jízdenky, přičemž je možné platit jak debetními kartami, tak bankovkami. Protože i v těchto integrovaných systémech jsou zřízeny zastávky na znamení, je možné z automatu vyslat signál pro zastavení vlaku. To je návěstidlo se zdvojeným červeným světlem, kdy v případě zastavení vlaku se na návěstidle rozbliká červené mezikruží. Pokud by blikalo červené světlo, musí vlak v zastávce zastavit kvůli svému příliš vysokému náskoku.

Celkově:
Zkušební jízdní řád má vymýtit případné zmatky a nedostatky. Pak k 1.lednu bude Trvalý jízdní řád. A ten by se právě někdy i několik let neměnil. V německém příhraničí by se tak vlaky jezdily 10 let, klidně i 30 let stejně(např. s motoráčkem 815 nebo 818, na kterého se v řazení nemohu dočkat).

Je zavedena kategorie "regionální rychlík", což jsou spěšné vlaky vedené s lokomotivou. Spěšné vlaky (Sp) jsou vedeny zbylými způsoby.
Je přepracován systém rychlíků(které linkami značeny nejsou), přičemž ubylo rychlíkových zastávek.
Na všech trasách je v nejméně jedné časové poloze veden spoj kategorie "Expres". Ten vždy nabízí stravovací služby. Expresy zastavují ve všech podstatnějších přestupních uzlech, neboť druhý rozdíl je v rychlosti a v řazení vlaku. Na expresech jezdí vozy na úrovni, se kterou bylo možné se setkat pouze na mezistátních vlacích -
Mezistátní vlaky(MV) jsou nejnižší kategorie u Č(S)D. Spoje Hungaria a Eschede jsou samostatné v celé trase, ale ostatní spoje jsou samostatné až z poslední české stanice, které jsou za tím účelem upraveny. Jedná se o stanice: Bohumín, Lanžhot, Břeclav, Horní Dvořiště, Česká Kubice a Dolní Žleb...
Kocicak - 17. 06. 2019 17:39
Já teď nemluvim jen o označení lokomotiv, kde trvám na tom, že jediný co to přinese budou zmatky (navíc jakou výhodu bude mít to, že se místo 1 bude používat 3?).

Taky jsem to myslel ohledně změny Eska na "Péčko", zase jenom zmatky, spoustu nákladů na výměnu loga, zmatky při změně čísel linek, a co to přinese?

Takže mi prosím odpověz na následující otázku:
Jaký výhody budou mít takový změny?



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Kocicak (17. 06. 2019 17:39).
Pechar146 - 17. 06. 2019 17:27
Ano, proč, když jedinými vozidly na stejnosměr bude nakonec v osobní dopravě 15x363, 15x362 a 2-3x 373?
V nákladní dopravě ano, tam jich bude víc vícesystémových, ale žádné pouze na stejnosměr. Nějaké by skončily v DHV Praha střed, kdysi Masarykovo nádraží.
Kocicak - 17. 06. 2019 17:21
Proč taky zachovat starej systém, když funguje a ten novej způsobí jen zmatky, že...



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Kocicak (17. 06. 2019 17:25).
Pechar146 - 17. 06. 2019 16:28
Ne Baale, ten rozdíl je větší právě u rychlíků a tím i expresů. Rychlíky by nezastavovaly ve Vysočanech(co by dělaly v Libni?) ale až v Čelákovicích, pak v Lysé nad Labem, Nymburku, Chlumci nad Cidlinou, Hradci Králové, Jaroměři, Starkoči, Trutnově středu a Trutnově hl.n.. To znamená, že ve Rtyni a Svatoňovicích by teprve nezastavovaly, protože nejsou ani přestupní uzel, ani jiný podstatný bod. Já mám za to, že ve Svatoňovicích(ale kterých?) se v současnosti zastavuje kvůli křižování.
Ještě větší rozdíl by to byl na trase Praha-Beroun. Rychlíky a expresy by ten příměstský úsek jezdily tím tunelem, který by byl postavený už mimo Smíchov, a na mostě zrychlovaly na 200-250 km/h. Naopak Regionální rychlíky by jezdily po staré trati spolu s osobními vlaky 32xx, linky P2.
Pechar146 - 17. 06. 2019 16:16
Nepřijde, protože se nejedná o 162 v dnešním významu. V tomto smyslu se jedná o lokomotivu pro 15 kV 16,7Hz a 160 km/h(1). Z původní lokomotivy zbyla pouze skříň. Rozpoznání lokomotivy je jednoduché - znovuzrozené lokomotivy jsou vždy v šikmém najbrtu, s červeno-stříbrným označením a se starými světly(2). Naopak zvuk je pokud možno stejný, relativně hluboký.

(1) - to znamená, že u označení řad jsou vyměněny řady pro stejnosměrný a střídavý proud. CityElefanty tak mají označení 571, krysy 250 a 251,...
Této změny je využito při označení vozidel - 671 je nejstarší, proto musí umožnit jízdu na obou soustavách. Naopak obrozené žabotlamy vznikly ve stejné době, se starým značením. Naopak 480 jsou mladší, a proto jsou označeny už novým způsobem.
(2) - Lokomotivy, které prošly omlazovacím procesem, jsou vždy v šikmém najbrtu, přičemž šikmá plocha nikdy nezačíná na začátku, ale kousek za čelem, přičemž čelo je bílé. Označení lokomotivy je na kovové desce, stříbrné na červeném podkladu ve formě řada(tečka)sériové číslo(pomlčka)kontrolní číslice.
Světla jsou použita v původní podobě, tj. s černým rámečkem a Fresnelovými čočkami. Barva světel je béžová.
(1b)Nově ovšem světla lokomotivy nejsou vybavena červenými žárovkami, neboť u staronových lokomotiv se nepočítá s variantou jízdy vlaku s lokomotivou na konci.
(1c) - Liší se ovládací prvky na stanovišti strojvedoucího, přičemž samotný tvar byl zachován.
Firebird96 - 17. 06. 2019 15:58
Baal: Je to expres od slova expresní vlak. Tudíž to fakt nemůže stavět na každé mezi. Ale šlo by zrušit stavění v Červeném Kostelci a přesunout stavění do Starkoče. NAvíc množství stanic jsem zredukoval tak aby to přes Trutnov-Poříčí bylo rychlejší než ten expres LEO z Prahy do Wroclawi tou pustinou kolem Kladska.
Baal - 17. 06. 2019 15:58
Pechar:
Tím chceš říct, že by Expres Praha - Trutnov stavěl v Libni, Nymburce, Chlumci, Hradci, Jaroměři, Skalici, Starkoči, Kostelci, Rtyni a obou Svatoňovicích? To by se pak moc nelišil od plíva rychlíku co tam jezdí nyní.
Amz - 17. 06. 2019 15:46
Pechar: Když pominu to ostatní… Ta 162 ti tam fakt nepřijde divná? eye rolling smiley
Pechar146 - 17. 06. 2019 13:08
Sp 840-858
RR 694-697
Jak byla nedávno otázka, jaký je u mě rozdíl mezi expresy a rychlíky.
Tak asi tak:
Zrovna ty 3 expresy Praha-Trutnov nezastavují v Poděbradech a v Trutnově-střed. Expres Brno-Olomouc-Krnov-Opava by nezastavoval v Krnově-Cvilín, a Opavě západ...
Ten rozdíl je minimální v počtu zastavení, spíše je v řazení a v rychlosti. Na všech expresech by jezdily vozy BDmsz456 (a Bmz256). Na expresech by bylo možné se setkat s 380 nebo 383. Rychlíky by ovšem obsluhoval tandem 162/163...
Strana: 11 z 53 Předchozí První 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 Poslední Následující

Vaše jméno:
Váš email:
Předmět:
Přílohy: Přiložit soubor
  • Platné typy příloh: jpg, jpeg, pdf, gif, png
  • Žádný soubor nesmí být větší než 300 KB
  • Všechny soubory nemůžou mít dohromady více než 2.93 MB
  • Můžete přiložit ještě 200 soubor(y|ů)
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
 **     **  **     **        **  **     **  ********  
 **     **  **     **        **   **   **   **     ** 
 **     **  **     **        **    ** **    **     ** 
 *********  **     **        **     ***     **     ** 
 **     **  **     **  **    **    ** **    **     ** 
 **     **  **     **  **    **   **   **   **     ** 
 **     **   *******    ******   **     **  ********  

www.vagonweb.cz

This forum powered by Phorum.