Uživatel: Přihlásit se Vytvořit nový profil
Akce: Nové téma Náhled pro tisk RSS Nové příspěvky
Vyhledat
Navigace: Hlavní stránka >> Diskuze o vagonwebu >> Sci-Fi řazení >> Téma
Strana: 11 z 54 Předchozí První 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 Poslední Následující
Téma:
Vymýšlíme si řazení   (1333 Příspěvků)
Pechar146 - 20. 06. 2019 10:15
Malý cyklistický žertíček: Sp 1684 Cyklo Brdy
Pechar146 - 19. 06. 2019 18:38
To máš pravdu Týpku - soupravu bych ukazovat mohl. Předpokládám, že pohled z kabiny vám vyhovuje víc. Ale nevím, jestli radši jako strojvedoucí, nebo např. pomocník strojvedoucího. Zítra udělám takový přehled vozidel - ať si něco můžete vymyslet sami...

Nešlo by to s tou Fatrou udělat obráceně? Že by jela např. jako Sp(RR) až z Návsí? Ono to spojení na Slovensko je celkem přemnožené teď...
Týpek - 19. 06. 2019 17:03
Firebird:Ta Fatra je divný nápad. To Bdee je blbost. Nemáš tam služebák. A nevím proč to neprotáhneš do Prahy (Praha má 1 mil. Obyvatel, Hradec jen 93 tis.),
.A stavět koridor jen kvůli Jednomu páru Interslovana to je blbost.
Pechar :Pokud chceš natáčet videa. Tak si kup mikrofon. Komentuj to. Občas ukaž soupravu a řekni (nebo aspoň napiš) S kama kam jedeš.
Rob193 - 19. 06. 2019 16:34
Hradec Králové je nové hlavní město?
Pechar146 - 19. 06. 2019 15:48
Řazení uspokojivé. Jen k těm lokomotivám připiš stanici přepřahu. Vymysli spíš nějaký vlak Hradec Králové-Polsko.
Já taky upřednostňuju Hradec Králové před Pardubicemi...(Os jsou podle toho zařízeny)
Firebird96 - 19. 06. 2019 15:11
Tak a je to tady. V mém návrhu na koridorizaci trati Pardubice-Rosice nad Labem - Havlíčkův Brod. S navazující koridorizací tratí Havlíčkův Brod - Jihlava, Jihlava - Brno, Jihlava - Veselí nad Lužnicí v parametrizaci jako dvoukolejné tratě na 160 až 200 km/h elektrifikované soustavou 25 kV 50 Hz. Počítám se zavedením EC vlaků v relaci Wroclaw - Salzburg, přes Hradec Králové, Jihlavu a České Budějovice. Asi největší změnou stejně projdou Rosice nad Labem, kde původní most přes Labe bude zcela zrušen a nahrazen dvojicí dvoukolejných mostů. Ze směru Hradec Králové až po vjezd do Chrudimi bude 160 km/h výhledově 200 km/h. [www.vagonweb.cz]
Firebird96 - 19. 06. 2019 15:00
Prosím nebrat příliš vážně, ale chtěl jsem prostě z Hradce Králové udělat mezinárodní křižovatku za každou cenu a tak jsem protáhl Fatru z Ostravy do Hradce. [www.vagonweb.cz]



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Firebird96 (19. 06. 2019 15:00).
Pechar146 - 19. 06. 2019 14:29
U toho IC si mohl nasadit buď 371 nebo 362 a ta by to odvezla z Chebu až do Hradce. Dobře. Ale celkově mi připadá, že je to taková všehochuť - jedna 1.třída Xmz, druhá Gyor. Mezitím bezpohlavní Bbdgmee236 a Bmz229, pak Bpee237, 2 stará Bmz235, a teprve teď 2xBpee237 a Apee139...
Rychlíky:
Ještěd: Totéž, ale alespoň si použil 2 velkoprostorové a 2 oddílové(palec za BDsz453)
Rebel: To Bz je tam navíc, zkus to ABz353+BDsz453+2xBdpee
Sněžka: Totéž, přičemž ti 2 Bmz přebývají
Tak asi tak. Ale ptám se: Jak připisuješ ty tratě?
Baal - 19. 06. 2019 13:39
Pechar:
Vycházel jsem z číslování do GVD 2005.
Co se ti nelíbí na tom IC? Stavěl jsem ho z vozů co jsou k dispozici v současnosti.
Který R máš na mysli co se ti nelíbi?
Pechar146 - 19. 06. 2019 12:22
V TJŘ jsem přidal zbylé expresy, takže by tam(v určité fázi) měly být všechny.
Pechar146 - 19. 06. 2019 11:02
Pokusil jsem se ti vyhovět, Juro, a udělal 2 videa, obě z kabiny.
Baal: Jak děláš ty čísla tratí? Řazení toho rychlíku se mi celkem líbí. Ale ten R a IC se mi tedy moc nelíbí.
Všichni:
Ex 117 Hutník
Ex 159 Špilberk

Ještě k Baalovi - asi taky nějak zreorganizoval čísla dálkových vlaků. Ten rychlík Trutnov-Praha má číslo 740, R Ještěd 680. Ale je pravda, že tak radikální jako já, kde rychlíky Praha-HK-Trutnov mají čísla 170-192...
Baal - 19. 06. 2019 09:28
Co se dálkových spojů ty bych spíše přidal i když někde bych upravil.

R14 - rakev se dvěma Btn co jezdí 39 kiláků pod dráty jako "Rychlík" Pardubice - Liberec a po trati kde je v části rychlost 160 a 130 se to šourá kilem bych zrušil...
Místo toho bych linku natáhl na 3 páry Brno - Liberec s normální rychlíkovou soupravou a v Jaroměři by se přepřahalo.
U ostatních bych to řešil zrychleným vlakem Pardubice - Jaroměř v podobě pantera a od Jaroměře do Liberce by jel další zrychlený v podobě žraloka do Liberce. Obojí by bylo rychlejší než současná parodie na rychlík.

R10 zde bych zrušil dvouhodinový takt a dal tam 2 páry rychlíků Trutnov - Brod. Pak 3 páry klasických rychlíků Trutnov - Praha
a dva páry IC Trutnov - Cheb
Jura - 18. 06. 2019 22:05
To zase natočíš ty hovadiny co pokaždé? Pokud ano, tak se na to raději vyser, protože to nemá žádnou vypovídající hodnotu nemá, pokud chceš natáčet videa byť z Trainz tak to toč podobně jako Vláčkaři, a také to toč v nějakém normálním programu např. OBS
winking smiley
Pechar146 - 18. 06. 2019 21:44
To asi ano, ale mě se spíš celkem líbí jeho řazení. Zítra si spíš zalezu do Trainzu a udělám video. Viděl bych to na 754 a 150, možná i 242. Nebo nějakou parní...
Jura - 18. 06. 2019 18:45
Bpee: Plně souhlasím. Pechar: Ty máš nějaký blog? Pokud ano, zalez si tam a vymýšlej si tam takový kokotiny. winking smiley
Strašidlo - 18. 06. 2019 18:36
Pechar: Baalovi se některé tvé názory líbí, ale určitě ne ty, kde chceš omezit dálkovou dopravu.
Pechar146 - 18. 06. 2019 16:10
Já tě taky nenutím to číst. Náš učitel vedl takové řeči, že by z nich evropské úředníky odvezli rovnou do Bohnic(což by se z Jelení projeli)
A protože to Krajský úřad pokazil, tak se maturitní vysvědčení odkládá na září...

Jo, abych nezapomněl:
1. Moje stará řazení "Pechar146" a "PECH" stále fungují, ačkoliv budu i rád, pokud budou smazány
2. Podívám se na můj starý blog...
2b. Schválně si počkám, kolik toho vymyslíš. Zkus si shrnout, co jsem vymyslel já. Příště se ale na skutečné řazení nebo fotky vykašlu.
2c. Příště se ale asi sčuchnu s Baalem...
Bpee - 18. 06. 2019 15:34
Úroveň tohoto fóra zase prudce klesla. Nebude už lepší jej zaarchivovat a zrušit? Mě už skutečně uráží číst myšlenky psychicky nemocného člověka o tom, jak se zruší IDS všude možně a jak mezinárodní vlaky budou nejnižší kategorií. Když si vzpomenu, jak vypadal internet po roce 2000.... tam by si takové myšlenky nikdo ani nedovolil napsat, protože to nejen odporuje zdravému rozumu, ale je to taková kravina, až je i jen čtení těch výmyslů ztrátou času. angry smiley
Pechar146 - 18. 06. 2019 15:02
Přechodných nákladů, když by si "ostraváci" museli nově kupovat normální jízdenky. Ale to samé platí o takovém Turnově, Roudnici nad Labem, Kladně, Kařezu, Blatné, Olbramovicích, Sedlčanech, Trhovém Štěpánově, Čáslavi, Týnci nad Labem, Kopidlně apod.
Když si to shrnu, tak ČD na tom obrovsky vydělají, stejně tak jako Olomouc a okolí(včetně Šumperkawinking smiley). Naopak Ostrava a Brno obrovsky prodělají, i když by na většině Os v ČR jezdila 1.třída.
Taky rozdíl - v PID i OID jsou integrovány pouze vlaky a tramvaje. K autobusům nastává velmi ekologický přístup - jezdí pouze spoje, které nemají železniční náhradu. Např. autobusy Jeseník-Krnov-Ostrava by skončily, stejně jako autobusy Olomouc-Přerov atd...

Jediná faktická změna mě napadá jedna - nově by existovaly příměstské (i předplatní) jízdenky 1.třídy.
Strašidlo - 18. 06. 2019 14:38
No k tomu ti řeknu jediné: V severní koreji by jsi s tím uspěl spinning smiley sticking its tongue out
Já to mám asi nějak takhle: Měl bych jen vícesystémové elektrické lokomotivy i jednotky, přičemž by bylo všechno pod proudem 25 kV 50 Hz AC. Platí i pro VRT Praha - Drážďany, kudy by jely i vlaky Hungaria (maďarská souprava) a Vindobona (railjet, nevím jestli červený nebo modrý). Ostatní vlaky do SRN by jely jako ICE. Všechny koridory (kromě tratí Praha - Děčín, Praha - Beroun a Plzeň - Cheb, tam to nepůjde) a trať 300 (Přerov - Brno) by byly přestavěny na 200 km/h.

Příměstská doprava: Všechny kraje byměly mít integrovaný systém, do kterého by byly zaintegrované všechny Os, Sp a R, všechny příměstské autobusy a MHD ve velkých městech. Všechny vlakové linky vedené jako Os by byly označeny S jako doposud v Praze a v Moravskoslezském kraji. Spěšné vlaky by byly označeny R31-R99, přičemž je objednává kraj. Dálkové vlaky i regionální rychlíky by byly označeny Ex1-R30, objednává je stát. Regionální dopravu by mohl provozovat soukromník, dálkovou nikoliv. EC, IC a SC vlaky v žádném integrovaném systému nejsou, takže by v nich nešlo použít ODISky apod. Tarifní pásma si každý kraj rozdělí po svém.
Kocicak - 18. 06. 2019 14:35
Takze žádný výhody, jen zmatky a spousta dalších nákladů... Pechare, ty jsi geniální...
Jura - 18. 06. 2019 14:30
A proč to lidem zbytečně komplikovat, když jsou to prostě linky S eye rolling smiley
Pechar146 - 18. 06. 2019 14:26
Výhody vlastně žádné, je to vlastně úprava současného stavu

Pojmenování projektu "Esko" je totiž z německého "S-bahn". Tak proto jsou (ale spíše nejsou) značeny písmenem "P" - jako "příměstský"...
Lidem to ale asi vadit nebude. Pravidlo je jednoduché - na zastávkových vlacích se nikdy nevyskytují lokomotivy, ale motorové vozy a soupravy, a elektrické jednotky. Na 4 hlavních trasách jezdí zásadně 671, stejně jako nyní CityElefanty 471...
Kocicak - 18. 06. 2019 14:16
Ale mě jsou tyhle podrobnosti u zadní části těla, mě zajímá jaký to bude mít výhody.
Pechar146 - 18. 06. 2019 10:59
Kočičáku, máš v tom hokej - ale nevadí.
Řady 3xx zůstanou pro vícesystémové lokomotivy, stejně jako 6xx pro vícesystémové lokomotivy. Těch by u Č(S)D bylo celkem 34, přičemž lokomotivy řady 373 pro 200 km/h budou 4. Jedna by jezdila v noci do Varšavy, druhá ráno do Krakova, třetí do Wróclavi a čtvrtá do Budapešti

Co se týká příměstské dopravy
Jsou zřízeny dva systémy: PID a OID - Pražská integrovaná doprava a Olomoucká integrovaná doprava. Jsou integrovány všechny tratě ve vytyčeném rozsahu. V obou případech slouží jízdenka i jako jízdenka na tramvaj. Existuje několik sazeb nejen v rámci jediného dne, ale existují i jízdenky předplatní - na týden, na měsíc, a na rok. Předplatní jízdenky jsou ovšem validuje každý den průvodčí kleštěmi. Pásem je několik. Nulné pásmo se nazývá Město a zahrnuje pouze území města samotného. Každé další pásmo je pak široké přibližně 10 km, pásma jsou číslována. Např. Pro jízdu z Hluboček do Olomouce(15 tarifních km) je potřeba jízdenka Město+2 pásma.
Integrovány jsou pouze osobní a spěšné vlaky obou druhů. Rychlíky integrovány nejsou. Označení linek "P" znamená "příměstský" - tj. i v OID jezdí linky P. Vozidla nejsou označena logem
Největší změna je právě v logu - žádné není. Označení linkou je tak vypsáno pouze v jízdním řádu a na informačních cedulích vozidel.
Změna je v automatech - ty nové prodávají všechny jízdenky, přičemž je možné platit jak debetními kartami, tak bankovkami. Protože i v těchto integrovaných systémech jsou zřízeny zastávky na znamení, je možné z automatu vyslat signál pro zastavení vlaku. To je návěstidlo se zdvojeným červeným světlem, kdy v případě zastavení vlaku se na návěstidle rozbliká červené mezikruží. Pokud by blikalo červené světlo, musí vlak v zastávce zastavit kvůli svému příliš vysokému náskoku.

Celkově:
Zkušební jízdní řád má vymýtit případné zmatky a nedostatky. Pak k 1.lednu bude Trvalý jízdní řád. A ten by se právě někdy i několik let neměnil. V německém příhraničí by se tak vlaky jezdily 10 let, klidně i 30 let stejně(např. s motoráčkem 815 nebo 818, na kterého se v řazení nemohu dočkat).

Je zavedena kategorie "regionální rychlík", což jsou spěšné vlaky vedené s lokomotivou. Spěšné vlaky (Sp) jsou vedeny zbylými způsoby.
Je přepracován systém rychlíků(které linkami značeny nejsou), přičemž ubylo rychlíkových zastávek.
Na všech trasách je v nejméně jedné časové poloze veden spoj kategorie "Expres". Ten vždy nabízí stravovací služby. Expresy zastavují ve všech podstatnějších přestupních uzlech, neboť druhý rozdíl je v rychlosti a v řazení vlaku. Na expresech jezdí vozy na úrovni, se kterou bylo možné se setkat pouze na mezistátních vlacích -
Mezistátní vlaky(MV) jsou nejnižší kategorie u Č(S)D. Spoje Hungaria a Eschede jsou samostatné v celé trase, ale ostatní spoje jsou samostatné až z poslední české stanice, které jsou za tím účelem upraveny. Jedná se o stanice: Bohumín, Lanžhot, Břeclav, Horní Dvořiště, Česká Kubice a Dolní Žleb...
Strana: 11 z 54 Předchozí První 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 Poslední Následující

Vaše jméno:
Váš email:
Předmět:
Přílohy: Přiložit soubor
  • Platné typy příloh: jpg, jpeg, pdf, gif, png
  • Žádný soubor nesmí být větší než 300 KB
  • Všechny soubory nemůžou mít dohromady více než 2.93 MB
  • Můžete přiložit ještě 200 soubor(y|ů)
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
  *******   **     **   *******   ********  ********  
 **     **  **     **  **     **  **    **  **     ** 
        **  **     **         **      **    **     ** 
  *******   **     **   *******      **     ********  
        **  **     **         **    **      **     ** 
 **     **  **     **  **     **    **      **     ** 
  *******    *******    *******     **      ********  

www.vagonweb.cz

This forum powered by Phorum.