|
 |
|
 |
|
 |
Téma: |
 |
Návštěvní kniha (45 Příspěvků) |
 |
|
gfru - 21. 11. 2014 01:11
|
|
|
super stránka ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dvě místa (č. 11 a 13) jsou sklopné. Ale je pravda, že zrovna tady je to plnohodnotné sedadlo, takže ten počet míst asi srovnám na 80. Spíš u Bmpz893 by mělo být 64+10 (nebo kolik těch sklopek tam vlastně je).
|
|
|
|
|
|
Petr - 29. 05. 2014 23:38
|
|
|
Nejprve chci pochválit super stránky...vždy když někam jedu si vybírám nejlepší vagon právě podle nich :) Mám zároveň dotaz, co u počtu míst k sezení u vozu Bmpz891 znamená ta 2 (jak je 78+2). Děkuji. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jsou i jiná fóra se stejným řazením jako tady, napadá mě třeba drehscheibe-foren.de nebo ice-treff.de.
|
|
|
|
|
|
bugear - 30. 10. 2011 02:45
|
|
|
To chápu, nicméně výsledkem je podobné vnucování formy diskuze jako na káčku. Neznám žádné jiné fórum, které by takovéto řazení používalo. Ale díky za tip, jak normálního řazení dosáhnout i tady.
(Konkrétně u káčka mi díky jistým vlastnostem přijde pevný formát lepší, ale je pravdou, že takových fór není mnoho.)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Protože původní představa byla, že jednotlivá vklákna budou relativně krátká, probere se v něm konkrétní problém a postupně zapadne do historie. Pro další problém/téma se založí nové vlákno. Tento systém je při rozumně volených názvech vláken přehlednější než systém alá K-report, kde se diskutuje pořád "donekonečna", kolikrát úplně mimo téma. "Mnohovláknový" systém je taky mnohem více používaný, K-report byl původně taky takový, ale postupně z toho vznikl takový zvláštní hybrid.
Jinak nahoře je v řádku Akce odkaz Nové příspěvky, kde jsou vlákna řazena podle posledního příspěvku. A registrovaným uživatelům se tady taky označují nepřečtená vlákna a příspěvky.
|
|
|
|
|
|
bugear - 28. 10. 2011 23:38
|
|
|
Proč jsou vlákna v diskuzích řazena podle času vytvoření a ne času posledního příspěvku? Jakožto příležitostnému návštěvníkovi mi to přijde strašně nepřehledné.
|
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel - 20. 06. 2011 10:46
|
|
|
EIS je vysvetlené už od dňa zavedenia skratky
|
|
|
Přílohy:
vw.JPG (177.6 KB)
|
|
 |
|
 |
|
Anonymní uživatel - 18. 06. 2011 19:46
|
|
|
Jedná se o vůz s elektronickým informačnim systémen, proto EIS. Jinak dobrá připomínka, ptalo se na to více lidí.
|
|
|
|
|
|
miko247 - 18. 06. 2011 18:25
|
|
|
dobrý den medzi vysvetlivkami mi chýba vysvetlenie skratky EIS :)
|
|
|
|
|
|
vantju - 14. 02. 2011 18:14
|
|
|
Já Bceer viděl nedávno na Slovakii. Nicméně o Bcee musím souhlasit, to jezdí snad permanentně na Slovakii, viděl jsem ho tam 4x z 5ti. Bc se tak na Slovakii prakticky nevyskytuje.
|
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel - 14. 02. 2011 14:03
|
|
|
radekedar:
Bceer je len jeden a je nasadzovaný sporadicky.
Bcee sú tri a pravidelne jazdia na nočných vlakoch do Prahy.
v tom staničnom šere noci si asi zle videl...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Opraveno, díky za upozornění.
|
|
|
|
|
|
chio - 06. 02. 2011 13:40
|
|
|
Z fotogalérie vozňov ČD sa nejako stratili lôžka a ležadlá (je tam len Bc663).
|
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel - 04. 02. 2011 10:15
|
|
|
zistím aktuálny stav...
|
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel - 02. 02. 2011 17:56
|
|
|
Tak to nevím, kde je zakopanej pes. Ve fotogalerii je Bceer61 (59-30), pokud se nepletu, tak ten je jeden jedinej..
|
|
|
|
|
|
radekedar - 02. 02. 2011 17:30
|
|
|
Ahoj, na nočních vlacích se celkem často vyskytuje vůz ZSSK Bceer 59-70.003, avšak zde na vagonwebu (v přehledu os. vozů ZSSK) je uvedena řada Bcee.
|
|
|
|
|
|
vantju - 16. 01. 2011 10:53
|
|
|
V řazení chybí obrázky vozů, neboť na FTP není jejich složka. Co se stalo?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
S tím čistě čínským původem CRH380A bych byl opatrný, on je to spíš mix japonských rychlovlaků a německého ICE 3. Jinak to krásně ilustruje čínský přístup - koupíme několik menších sérií rychlovlaků od nejvýznamnějších světových výrobců a v podmínkách bude, aby polovina výroby probíhala přímo v Číně - tím se to taky naučíme vyrábět. A další série si už budeme moci vyrábět sami, původní výrobci můžou zapomenout na nějaké další dodávky.
A taky si nejsem jistý, že by nejvyspělejší země ležela zrovna na americkém kontinentu 
|
|
|
|
|
|
vantju - 27. 10. 2010 17:24
|
|
|
Tom Palíšek: Jenže je tam to slovo Railfan europe, načež Amerika je samostatný kontinent 
|
|
|
|
|
|
sisčžzči - 27. 10. 2010 16:11
|
|
|
Tak Číná už má svůj první vyrobený rychlovak čistě čínského původu, je to řada CRH 380.Vypadá velmi pěkně.
[ technet.idnes.cz]
|
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel - 26. 10. 2010 22:59
|
|
|
Víťa: www.railfaneurope.net
|
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel - 26. 10. 2010 22:30
|
|
|
Mě by spíš zajímaly vlaky z nejvyspělejší země.
Nevíte o nějakém konkurenčním webu, který se také zabývá interiéry vozů? Rád bych se mrknul, jak vypadají ty vozy Amtraku, které mají podobná data výroby, jako Béčka :)
|
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel - 24. 10. 2010 20:27
|
|
|
To by ty vlaky, jestli myslíte Čínu atp. musel někdo vyfotit a dát je k dispozici, ale třeba budou 
|
|
|
|
|
|
rgksngheh - 24. 10. 2010 19:26
|
|
|
Nechtěli byste sem přihodit fotky nějakých jednotek a vozů, rychle ekonomicky rosotucí země, a nejlidnatější země světa?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Návštěvní kniha vagonWEB.cz
|
|
|
|
|
|
 |
|