Uživatel: Přihlásit se Vytvořit nový profil
Akce: Nové téma Náhled pro tisk RSS Nové příspěvky
Vyhledat
Navigace: Hlavní stránka >> Diskuze o vagonwebu >> VagonWEB obecně
Téma:
Fotoaktualizace 4.7.2010   (23 Příspěvků)
Anonymní uživatel - 20. 07. 2010 20:25
vantju: Když si na tu látku dáš nejak chytře mikinu, vyjde ti to na stejno. A nebo kup si nějaký ten papírek a přilep si ho Bmz na sedačku a máš to. spinning smiley sticking its tongue out
vantju - 20. 07. 2010 20:22
Vodifone: Hygiena. Lepsi mit hlavu na kozence, kde se nic neuchiti a da se pretrit, nez na latce, kam ti vlezou vsi.
Anonymní uživatel - 19. 07. 2010 23:45
Hmm, no jestli v Bmz245 to měněj z koženky na látku a v BDbmsee z látky na koženku, tak to teda nechápu... Já se vždycky dost divím, proč u látkových potahů jsou většinou kožené opěrky na hlavu (ikdyž někdy tam nejsou - třeba v Bmx765 ) - ale máte pravdu, asi je ta koženka lepší...
Anonymní uživatel - 09. 07. 2010 17:22
A nebo polštářky? Jinak jsou ale sedadla Bmz skoro dokonalé, to musím zas uznat.spinning smiley sticking its tongue out
kraken - 09. 07. 2010 09:18
Tak když by tam neměla být koženka, tak proč tam nedají na ty opěrky na hlavu ty papíry? (jako třeba v Pendolinu)

Něco na tenhle způsob:


vantju - 09. 07. 2010 09:14
Hlavně že se ty hygienické tyto dodržují. Třeba Bmz 245. Předtím mělo krásné a pohodlné sedadla, a koženkový podhlavník, a teď to kre**ni přetáhli, a usazuje se v tom bordel a všemožný hmyz.
pd - 08. 07. 2010 21:10
Koženkové opěrky na hlavu jsou hygieničtější (mj. se tam třeba nedrží vši a podobné breberky). Taky většina typů sedadel s textilním potahem má tu hlavovou část koženkovou anebo jsou tam vyměnitelné hadříky, to je právě z hygienických důvodů.
Anonymní uživatel - 08. 07. 2010 16:37
To WRmee je pěkné - jestli se nepletu, tak na všech třech kusech měla nedávno proběhnout víměna centrálního zdroje + klimatizace. Ještě kotoučovky + WC a je jako novej spinning smiley sticking its tongue out
Anonymní uživatel - 07. 07. 2010 22:03
No, mně se to v Najbrtu líbí více i proto, že ta sedadla normálně docela smrdí ( nic proti ).
Anonymní uživatel - 07. 07. 2010 21:58
Tady máte důkaz, že v BDbmsee jsou ještě kupé po osmi. Je to foceno 1.7., na nějakým rychlíku z Chebu do Prahy. Tato sedadla jsou opravdu velmi pohodlná. Jediné, co jim lze vytknout, je to, že jsou poněkud úzké. Ale holt když je to po osmi, tak co se dá dělatspinning smiley sticking its tongue out. Ale v najbrtu se mi to fakt děsně nelíbí, a to: 1)proto, že celkově s tím interiérem (který je v teplých barvách) to vůbec neladí. A 2)to, že ty opěrky na hlavu jsou koženkové, což snižuje pohodlí, protože i ty opěrky jsou jinak super.angry smiley

A ještě mam dotaz: Jaká sedadla většinou jsou v BDbmsee448, co jezdí na ČB? (R635)



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Vodifone95 (07. 07. 2010 22:00).
Přílohy: bdbmsee.JPG (111.3 KB)  
Bflmpsvz - 07. 07. 2010 21:46
Bdbm(r)see s ex.Amee sedačkami je snad jenom pár ojedinělých kusů, nebo možná i jen jeden. Chebské Bdbmsee mají 8 míst v kupé, a ne jenom ty.Měnilo se za typ sedaček jako jsou např. v Bee272, nebo v Bmee 2.třída(ne ex.1.třída).
pd - 07. 07. 2010 21:29
A je teda aspoň nějaké BDbmsee se sedačkama Amee? Docela by mě zajímalo, kam ty sedačky ex Amee půjdou..
kraken - 07. 07. 2010 21:07
Ne, asi jsem se zmýlil sad smiley



Upraveno 1krát. Naposledy upravil kraken (07. 07. 2010 21:07).
pd - 07. 07. 2010 20:53
To se mi nezdá, že by všechny nebo většina BDbmsee měly jiné sedačky. Navíc ty fotky nejsou až tak staré a divil bych se, kdyby je napřed znajbrtizovali a za pár měsíců vyhodili... A taky, odkud by se sedačky Amee vzaly? Vždyť ještě žádné Bmee na rekonstrukce nechodí, nebo už jo?
kraken - 07. 07. 2010 20:25
Opravdu? Tak to je unikát.
- - 07. 07. 2010 19:47
na vlacích z Chebu do Prahy přes Plzen jezdí pořád BDbmsee s 8 sedačkami
kraken - 07. 07. 2010 19:28
Z původních ČSD Amee.
vantju - 07. 07. 2010 15:46
A jaké má teda teď sedačky?
kraken - 07. 07. 2010 15:42

Antonín Novák
I když v BDbmsee je 8 míst v kupé, tak sedačky vypadají pohodlně. Hlavně má opěradla na ruky

Ne. V žádném BDbmsee už není 8 míst v kupé, všechny prošly menší úpravou, která snížila počet míst v kupé z 8 na 6. To, co jsi na vagonWEBu viděl, jsou starší fotky.
Bflmpsvz - 05. 07. 2010 13:13
Moc pěkné! smileys with beer
Anonymní uživatel - 05. 07. 2010 11:45
I když v BDbmsee je 8 míst v kupé, tak sedačky vypadají pohodlně. Hlavně má opěradla na ruky
Anonymní uživatel - 05. 07. 2010 00:03
Tak doufám, že se na ty moje tři fotky A9mnopuz-u dá dívat.grinning smiley Jestli ne, omlouvám se vám. Ale tento vůz mě nadchnul i ve skutečnosti. Českému ARmpee chybí kobereček, to je podle mě hlavní škoda. Na jednotce 671 můžu dokonale ocenit exteriér a interiér. To, že nechybí stolky, to je pro Slováky bomba!

Jak nemám rád Pendolína, tak musím říct, že to španělské se povedlo, aspoň co se týče vnitřku. Vnějšek je bohužel podle mě docela špatný. Škoda. sad smiley K té 0600 CP jedinné - divím se, že toto na západě ještě jezdí.

Francouzská velkoprostorová dvojka mě taky nijak překvapivě nenadchla, kupéčková verze je i přes 8 míst s jedné místnosti docela dobrá.spinning smiley sticking its tongue out Ta nová jednotka SCNF se mi docela líbí, to jo.smiling smiley

Polské Bmnouzy jsou docela vysoká kvalita, ale asi rakouské Bmz jsou lepší, nevím, co si myslíte ostatní. Česká emzeta jsou pro mě asi někde mezi. Blt na jugoslávské poměry krása, ale zdaleka to není Beelmt.sad smiley BDbsmee v najbrtu = krása. spinning smiley sticking its tongue out
pd - 04. 07. 2010 22:51
Po delší době tu máme opět aktualizaci fotogalerie, podívejme se tedy, co v ní najdeme:

Z Czech Raildays v Ostravě samozřejmě nechybí Amnopuz PKP ani ARmpee ČD. V Ostravě měla být podle dřívějších plánů také vystavena el. jednotka řady 671 ZSSK, blíže představovat asi není třeba.

Pojďme nyní trochu dál do zahraničí a to rovnou do Španělska: řada S-104 Renfe designem určitě nezapře svůj původ. Je to zástupce celkem rozvětvené rodiny Pendolin, v tomto případě nenaklápěcí čtyřvozová jednotka vyráběná v letech 2003-05 pro Renfe. Více informací lze najít v podrobném článku od Víta Hinčici na K-reportu. Pojďme ještě kousek dál na západ, z Portugalska tady máme zástupce regionální dopravy, motorovou jednotku řady 0600 CP ze 70. let.

Jako pokračování k minulým vozům 1. třídy corail jsou tady vozy 2. třídy a sice velkoprostor v provedení corail ter a kupé v provedení "Nouvelle Décoration", což je už starší "upgrade" z konce 90. let.

SRm 006 BuB je vůz z flotily rakouské soukromé rodinné společnosti B&B Dampflokomotiven Betriebsgesellschaft, která se specializuje na komerční provoz luxusních vozů i celých vlaků. Ve svém vozovém parku má cca 13 různých společenských vozů různého původu. Některé jsou přestavěné z běžných řad a upravené do historizujícího slohu. To je i případ vozu 006, což je přestavěné Am ÖBB z roku 1957 (klasika uic-x). Jeden z vozů B&B by měl být na našem území k vidění 1.8., kdy by měl jet na závěsu EC 104.

K dalším novinkám ve fotogalerii už jen stručně: AB ŽRS je původně vůz DR, prakticky odpovídá našim AB. WRmee ČD patří do skupiny nejstarších modernizovaných vozů z první poloviny 90. let. Je to mimochodem první řada klimatizovaných vozů u ČD. Blt ŽS je srbská modernizace z počátku 90. let. Z 8800 a Z 24500 jsou dva zástupci patrových jednotek SNCF. Dále přibyly fotky BDbmsee v designu najbrt (musím říct, že u BDbmsee najbrt vypadá vyjímečně docela dobře), více fotek prezentačního Desira StudentAgency, Bmpz-dl ÖBB s novým potahem sedadel a také přibyly nové fotky exteriérů u několika řad Bdmnu PKP a Bmz ÖBB.

Vaše jméno:
Váš email:
Předmět:
Přílohy: Přiložit soubor
  • Platné typy příloh: jpg, jpeg, pdf, gif, png
  • Žádný soubor nesmí být větší než 300 KB
  • Všechny soubory nemůžou mít dohromady více než 2.93 MB
  • Můžete přiložit ještě 200 soubor(y|ů)
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
 **     **  ********    *******   ********        ** 
 **     **  **     **  **     **  **              ** 
 **     **  **     **         **  **              ** 
 **     **  **     **   *******   ******          ** 
 **     **  **     **         **  **        **    ** 
 **     **  **     **  **     **  **        **    ** 
  *******   ********    *******   ********   ******  

www.vagonweb.cz

This forum powered by Phorum.