Uživatel: Přihlásit se Vytvořit nový profil
Akce: Nové téma Náhled pro tisk RSS Nové příspěvky
Vyhledat
Navigace: Hlavní stránka >> Diskuze o železnici >> Cestování, fotografování, zábava
Téma:
R 207 Mathias Braun   (14 Příspěvků)
Anonymní uživatel - 01. 08. 2010 17:36
340 má upravený transformátor tak, aby kromě původní trakční soustavy 25kV 50Hz byla schopna jet i pod 15kV 16,7Hz. Je to levná úprava, ovšem trafo není navržené na tak nízkou frekvenci. Výsledkem je, že pod 25kV 50Hz se chová jako normální laminátka, ale pod 15kV 16,7Hz má cca třetinový výkon (1250kW oproti 3080kW)...
Jiří Pekárek - 01. 08. 2010 12:16
strejcekms

340kové laminátky jsou v provozu u ČD Cargo (jedna pro přetahy Č.Velenice - Gmünd a několik pro přetahy H.Dvořiště - Summerau). Do Summerau vozí z HD ještě některé osobáky. Ty přiveze do HD žehlička. Od 240 se liší hlavně tím, že kde byla červená je nyní modrá barva. Proto se jí také říká "modrá laminátka". Co se týče napěťových soustav může jezdit pouze pod českou střídavinou a pod rakouskou napěťovkou (nevím, kolik jich tam je). Stejnosměrný proud nebere, takže se nevydá ani do Prahy, ani do Bechyně (leda by ji tam musela přitáhnout jiná trakce).

Více info: [www.k-report.net]
M.Jaroš - 03. 06. 2010 14:09
Tak to nevím, nejsem z budějovic. Ale vím, že v sobotu jela na dvou rychlících okolo poledne...
Filip - 02. 06. 2010 22:30
Michal Jaroš:

mezinárodní souprava Brauna s pravidla nejezdi cely den, protoze cely den stoji v Budejkách na hl.n. ;D
A ja to tedy vim jen tak, ze se souprava vracela jako Zv nebo zamcene na R ...
Anonymní uživatel - 02. 06. 2010 17:02
Při elektrizaci tratě České budějovice - Horní Dvořiště - Sumerau bylo původně uvažováno s nákupem nových dvoufrekvenčních lokomotiv, schopných provozu na obou střídavých napájecích systémech. Z důvodů především finančních k tomu nedošlo a bylo nutno přistoupit k náhradnímu řešení. Tímto řešením je úprava tří střídavých lokomotiv řady 240 pro provoz i na napájecím systému 15 KV 16 2/3 Hz, i když pouze zhruba třetinovým výkonem (cca 1100 Kw proti výkonu 3080 Kw). Pro předpokládané použití je výkon dostačující. Lokomotivy byly přeznačeny na řadu 340. (nevím co je teď s nimi)

Výše uvedená citace z článku odborné přílohy Českých drah. Tím jsem jen chtěl upozornit co tam jezdilo před lokomotivami OBB. Jinak laminátky jako takové jsou v provozu jen u ČD Cargo.
Řada 242- tzv. "plecháč".
Michal Jaroš - 31. 05. 2010 20:05
Pro všechny - mezi Olbramovicemi a Benešovem je výluka - R 206 M.Braun zakončí jízdu v Omůbramovicích, dále NAD a z Benešova jiná souprava, řaezná z Béček, Áček a BDska. Souprava původně z R 206 jezdí ve stejném složení až do večera jako rychlík, kdy potom jede jako R 207.
Lukáš - 31. 05. 2010 18:53
A ještě jedna otázka v tom vlaku normálně byly cestující?
Protože když jsem se koukal na spoždění vlaku tak jsem žádné nenašel že ten vlak jede podle planu.
Lukáš - 31. 05. 2010 18:46
Aha tak to sorry;) tak to nebyla laminatka ale ja nevim jak se ta lokomotiva jmenuje ale určitě vypadala takhle:[www.atlaslokomotiv.net]
Filip - 31. 05. 2010 17:57
Pánové...

Jel sem R 206, jsou to dva týdny a funguje to takto:

Kemnová skouprava 2x Bee240 odjede z Salzburg Hbf. V Linz Hbf. vycka opozdení EN Wiener Walzer z Curichu ktery jede odklonem mimo Salzburg Hbf. pres Zell am See, Bischofshofen a Schwarzach/St. Veit do Salzburg Süd a tím pádem nabere 75 min zpozdení. Braun zatím ceká v Linzi a odjede o 35-50 pozde, co ale do Budejovic dozene. A z duvodu výluk smer Praha pak jsou 2x Bee, Bcmz Öbb, WLABmz Öbb WLABmee odstavení v Budejkách a od místa výluky je pritáhne 230 nebo 749 a zpet. ;)

(Omlouvám se za pravopis)
Anonymní uživatel - 31. 05. 2010 17:04
No však, já měl na mysli tyto vozy.
Anonymní uživatel - 31. 05. 2010 16:57
Lukáš- Zajímavá nepravidelnost :) Tak podle řazení tam má jezdit : do Českých Budě.- 363 a tam se přepřahá na Tauruse (OBB) ne?
Jaká že (řada) laminátka ho táhla? Oni byli v roce asi 2005(6) přestavěny 3 ks řady 230 na nějakou jinou řadu, která umí jezdit na 25 Kv i na 15 Kv. No a ty 3 kusy tam jezdili než přišel do Českého provozu Taurus.
Jinak laminátky už v provozu u ČD nejsou( asi na ty 3 ks), jen u ČD Cargo..



Upraveno 1krát. Naposledy upravil strejcekms (31. 05. 2010 17:03).
Lukáš - 31. 05. 2010 16:17
No právě všechny vozy i ty lůžkové rakouské i ty naše červené Bee240 řazeny byly tak právě mi to bylo divné.
Anonymní uživatel - 31. 05. 2010 15:48
Čistě teoreticky: Nebyly lůžkové a lehátkové vozy odebrány z Brauna? Kdosi na k-eportu totiž posílal fotku z Jižních Čech a soupravy, kterou veze právě jen Braun, ale on ten člověk tvrdí, že je to R 625. Tak nevím...



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Tomáš Palíšek (31. 05. 2010 15:48).
Lukáš - 31. 05. 2010 15:20
Ahoj,
bydlím v Táboře.
Dnes když jsem šel ze školy domů tak jsem viděl R 207 M.B.jedoucí z Tábora do Českých B.
a to bylo okolo 13:30 a navíc byl ještě táhnut laminátkou.Tak by mě zajímalo jestli někdo neví proč byl touto lokomotivou tažen a nebo proč jede okolo 13:30 když má jedst až večer.
Díky za odpověd.

Vaše jméno:
Váš email:
Předmět:
Přílohy: Přiložit soubor
  • Platné typy příloh: jpg, jpeg, pdf, gif, png
  • Žádný soubor nesmí být větší než 300 KB
  • Všechny soubory nemůžou mít dohromady více než 2.93 MB
  • Můžete přiložit ještě 200 soubor(y|ů)
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
  *******   ********    ******    **    **   ******   
 **     **  **     **  **    **   ***   **  **    **  
 **     **  **     **  **         ****  **  **        
  ********  ********   **   ****  ** ** **  **   **** 
        **  **     **  **    **   **  ****  **    **  
 **     **  **     **  **    **   **   ***  **    **  
  *******   ********    ******    **    **   ******   

www.vagonweb.cz

This forum powered by Phorum.