Uživatel: Přihlásit se Vytvořit nový profil
Akce: Nové téma Náhled pro tisk RSS Nové příspěvky
Vyhledat
Navigace: Hlavní stránka >> Diskuze o železnici >> Řazení vlaků >> Téma
Strana: 2 z 3 Předchozí 1 2 3 Následující
Téma:
Vlastní návrhy řazení vlaků   (59 Příspěvků)
kraken - 25. 12. 2011 14:45
Daniel Žatecký: V žádném případě bych na rychlíky nedával City Elefanta.
daniel žatecký - 24. 12. 2011 22:09
Rychlíky 1582 až 1585 Jednotka CityElefant nebo 2 jednotky 460. popř klasicky 151+6xBdtúBt/B+A
Expresy Praha - Žilina 151+3xBmee+3xBpee+Aee
Košičan 151+2xBmee+3xBpee+3xBee/Bmee+Aee
Zlínský Expres, Šohaj 151+6xBmee+Aee
Hradčany 151+Aee+3xBmee+3xBpee
Vindobona, Jan Jesenius 350+Aimpz+Aimz+3xBimz+4xBimpz
Sobieski, Polonia 360+Admnu+Wrdmnu+4Bdmnu
Anonymní uživatel - 25. 11. 2011 18:37
Os9206,Os 9207,Sp 1834(Praha-Zruč n/S a zpět):750.7+Bdtn+Bdtn+954 nebo 749+B+B+Bds
Anonymní uživatel - 01. 07. 2010 17:21
1. Určitě. Je to pokrok, a lákal by cestující. O tom žádná.
2. Ale proč asi jezdí teď do Villachu? Vlak Budapešť - Varšava by mohl být zvlášť - v pohodě.
3. Mášn pravdu.
4. Mohly, ale někde jinde.
5. Já radši novější. Možná, že by to cestující uvítali - nevím. grinning smiley
6. V rámci štěření. grinning smiley Navíc ty vozy by na úsek Praha - Ostrava asi nestačily ( bo nevím grinning smiley )
7. BDghmeer-ů bude 30.
8. Asi máš pravdu, ale je to pochybné.
9. Juchů. smiling smiley
10. Toho je víc.
11. I tak je jich málo.
12. ICE 3 jo. Není schváleno, ale mohlo by v pohdě.
vantju - 01. 07. 2010 17:05
1. Nevím, měly by?
2. Polonka do Budapešťi jezdila, tady je přibližné řazení a trasa.
3. Rozdělit, ale pak by to nepadlo do taktu
4. České emzety se musí trochu provětrat, ale teda doplním
5. Já nevím, já radši ty starší, ty ať si poláci nechají na EIC, nebo něco podobné
6. Ani ne, poláci tam mají Bmnopuz
7. Slováci ho potřebují taky, a Ampeer jezdí na Slovenské strele
8. Proč? Jede přece přes den
9. Doplním
10. Kde přesně?
11. viz začátek 4.
12. ICE, no nevím, zda-li dostane povolení jezdit do česka. A vůbec, žere to i 3 Kv?
Anonymní uživatel - 01. 07. 2010 16:52
OK. Takže:

1. Proč nejedou railjety k nám?
2. Polonka do Budapeště - to už lepší rovnou založit nové EC Varšava - Budapešť. Loni mělo jezdit EC Budapešť - Krakov.
3. EC 74 by bylo dobrý rozdělit ( asi ).
4. Do Itálie bych se chtěl projet italskou 1.třídou.
5. Proč není nikde řazen A9mnopuz 158A?
6. Prahu bych nechal asi Polákům.
7. BDgmeer-ů je využito nějak málo, a Ampeer vůbec. Škoda.
8. Na IC Benelux bych dal i lehátka s lůžky.
9. Rychlíky Linz - Praha by mohly mít 1.třídu.
10. Proč tolik nočních spojů?
11. Na co by měla ČD 20 Ampz, když jich využije cca sotva 8.
12. Co ICE? grinning smiley

Můžu pochválit zlepšní Zátopka, a to, že Apee by byl vnitrostátní vůz. Ale něco by se dalo zlepšit.

PS: Mně se to hezky kecá. grinning smiley Ale kdybych dělal řazení, bylo by hodně špatné. grinning smiley
vantju - 30. 06. 2010 21:46
Zdravím
Nová verze řazení je opět na světě. Snad všechny vlaky prošly modernizací, zrušením či změnou obrázků. Krom R 480/481 a IC je nově vše očasované. Prosím, komentujte, kritizujte, rád se poučím. Děkuji

[www.edisk.cz]
vantju - 21. 03. 2010 13:09
Už jsem vydal i verzi ve formátu XLS, tedy i pro starší officy a open office
[www.edisk.cz]
pd - 20. 03. 2010 20:17
No, vypadá to pěkně, taky by se mi to tak nějak líbilo :) Na první pohled je to podle některých relací návrat do "starých dobrých časů", otázka ale je, na kolik by byly dnes reálné. Pár poznámek, které mě při listování napadly:
- neupgradovaných vozů ÖBB už je ve skutečnosti opravdu minimální počet, např. už není žádná stará 1. třída
- proč ty vozy ze Splitu mají na zpáteční cestě jet přes Vídeň? to má být opravdu o tolik rychlejší?
- ty vlaky do Itálie nevidím reálně, Italové se k mezinárodním vlakům poslední dobou staví velice chladně...
- chválím posílení Košičana, na druhou stranu jen půl vozu 1. třídy na Hradčanech a Detvanu mě přijde málo
- jen tři vozy 2. třídy na Ex Beskyd mě přijde taky málo, minimálně úsek Bohumín - Praha by měl být posílen
- zajímavá trasa R 480/481 :)
- celkově se mi zdá, že hlavně těch lepších vozů ČD je použito víc, než ve skutečnosti existuje
- u některých vlaků by bylo zajímavé doplnit jízdní dobu... jestli by tím potom vůbec někdo jel ;)
vantju - 20. 03. 2010 19:04
ec166: Máte nějaké svoje řazení? Ukažte ho smiling bouncing smiley
No, já už sem dám to své řazení, dlouho jsem na něj neměl čas, tak je až teď. Snažil jsem se, aby to vozově jakž takž vycházelo. Ale je to verze 0.8, vlaky pouze do 533. Je tu

[www.edisk.cz]

A ještě částečně přehled zajímavějších změn.
EC 8 Přes vysočinu nic nejezdí, tak ať tam aspoň jezdí toto. Neupgradované vozy a taurus do Vídně
EC 50 Máme koridorovou 170, tak nani dáme rychlé vlaky. Jaký pak má smysl modernizovat, a aby tam jezdilo to co by tam mohlo jezdit i dřiv. Pojede do Dortmundu, a do Norimberka ho potáhne německý taurus. Pak ještě denní přímý vůz Bpmz do Amsterdamu a nové Apmz123
EC 60 Spojení do Paříže by bylo dobré, tak proč ne. Zatím je tam česká hospoda, ale rád bych tam dal francouzkou hospodu s francouzkou kuchyní.
EC 70 Jeden z nejluxusnějších vozů na jižní větvi. 2 Apmz a jakou dovjky pouze Bmz241
EC 73/4 Obyčejné EC Praha Vídeň a nově i jeden Praha Budapešť. Ale jsou tam řazeny přímé vozy do Splitu místo Jadrana. Jedou na Thalii do Budapešti a pak Adrií do Splitu. Zpět, aby to časově vyšlo, jedou z Budapešti do Vídně na nějakém IC/EC a z Vídně pak do Prahy.
EC 76/77 a 78/79 Vlaky do ostatních destinací Rakouska - Graz a Villach
EC 80/81 Nový vlak přes den do Říma. Je tam i Italská hospoda, aby i češi ochutnali něco italského od italů.
EC 100/101 Rozhodl jsem se ho prodloužit až do Záhřebu. A taky chorvatské vozy.
EC 102/103 Nově jezdí z Varšavy do Budapešti, s Maďarskou soupravou.
EC 104/105 Prodloužil jsem ho z Villachu do Benátek, ať má lepší destinaci. A pak ještě nové polské Amnopuz
EC 120/121 Nová, megalomáská souprava.
Ex 146/147 Vzhledem k tomu, že to jede (Zvolen -) Žilina - Bohumín a pak z Bohumína do Bratislavy, rozhodl jsem se, že to pojede na trase Zvolen - Wien :D

Zbytek pak, tak se na mě prosím pustťě. Rád budu za každou připomínku a každý názor.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil vantju (20. 03. 2010 19:04).
Anonymní uživatel - 23. 02. 2010 00:06
Stef:
Jak jste došel na EC 120 k HNV 350 ZSSK ?????
Košičan aktuálně vyhovuje, ikdyž mnohdy nestačí kapacita.
kraken - 21. 02. 2010 11:02

Stef
EC 120 Košičan ZSSK 350, ZSSK Ampeer, ZSSK Bdsheer, ZSSK WRRmeer, ZSSK Bmpeer, ZSSK Bmpeer, ZSSK Beer, ZSSK Beer, ZSSK Bpeer, ZSSK Bpeer, ZSSK DDm

Cez vikend ZSSK 350, ZSSK Apeer, ZSSK Bdsheer, ZSSK WRRmeer, ZSSK Bmpeer, ZSSK Bmpeer, ZSSK Bmeer, ZSSK Bmeer, ZSSK Bpeer, ZSSK Bpeer, ZSSK DDm

Nač ten autovůz?
Stef - 20. 02. 2010 19:27
EC 120 Košičan ZSSK 350, ZSSK Ampeer, ZSSK Bdsheer, ZSSK WRRmeer, ZSSK Bmpeer, ZSSK Bmpeer, ZSSK Beer, ZSSK Beer, ZSSK Bpeer, ZSSK Bpeer, ZSSK DDm

Cez vikend ZSSK 350, ZSSK Apeer, ZSSK Bdsheer, ZSSK WRRmeer, ZSSK Bmpeer, ZSSK Bmpeer, ZSSK Bmeer, ZSSK Bmeer, ZSSK Bpeer, ZSSK Bpeer, ZSSK DDm
Anonymní uživatel - 10. 01. 2010 18:14
nejlepší by bylo kdyby rychlíky praha-děčín měli toto řazení 162 cz-čd+aee145+bdbmsee448+bmee248+beer273+2-krát b256
Anonymní uživatel - 02. 01. 2010 18:42
Ja by som navrhoval takéto radenie R 811/810:
Keďže (nielen) v lete je vlak plný, tak by som zvýšil počet vozňov

Radenie:
R 811- HDV+Ampeer+ARpeer+BDsheer+2*Beer+3*Bmpeer+ (Súčasná kapacita v 1. triede- 52 miest, v 2. triede okolo 252 miest, takto by sa kapacita zvýšila na: v 1. triede 78 miest, v 2. triede okolo 372 miest)
Späť v obrátenom radení

:D
Anonymní uživatel - 21. 12. 2009 17:45
Tomáš Palíšek:

Nechci Vám brát iluze, ale takováhle souprava a kategorie R a ještě v takových to relacích a délkách souprav nemá absolutně žádné využití. Toto je přesně takovéto šotoušské řazení, ale jak je tato diskuze - je to jen sci-fi. I já mám různá svoje řazení. Promiňte, ale ty R sou opravdu blbost a mě nezbývá než se tomu zasmát:D
vantju - 19. 12. 2009 13:30
Dnes jsem začal Pracovat na řazení vlaků pro rok 20xx (Sci-fi). Bude v něm hodně vlaků a do vánoc snad bude.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil vantju (19. 12. 2009 13:30).
Anonymní uživatel - 18. 12. 2009 20:59
Jednou jsem v něm jel a bylo vodrbaný a špinavý.WRmz je podle mě lepší.
Anonymní uživatel - 11. 12. 2009 13:19
A mě by se toho líbilo:D, jenže mít tam 5X Bmz je nesmisl protože tolik cestujících tam nejede.+kde by ste je vzal?? Jo a já bych tam nedával WRmz ale WRmee a to WRmz bych dal místo těch WRmee /směr budapešť/.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil strejcekms (11. 12. 2009 13:21).
Anonymní uživatel - 07. 12. 2009 18:22
Mně by se líbilo IC 100/101 Anton Bruckner takto:

1116 OBB + Ampz ČD + WRmz ČD + 5x Bmz ČD.
jano - 24. 11. 2009 09:11
RE: vantju
Čo sa týka R 932/933 Domica, ktorá jazdí z Prešova do Bratislavy, ani od nového cestovného poriadku nebude na tomto vlaku radená žiadna jednotka. Osobne by som privítal zaradenie vozňa radu Aeer na tomto vlaku. Uvidíme, kedy ZSSK zaradí na tento vlak jednotku.
vantju - 20. 11. 2009 20:25
Omlouvám se, neměl jsem čas tam dát doplňky (relace, časy):

ČD :Bohumín-Praha
UZ :1 Kiev- (73100)Kraków (R 400)-Bohumín (EN 407)-Wien Westbahnhof
:2 Kiev- (73100)Kraków (R 400)-Praha
:3 Oďesa-Kraków (R 400)-Praha
:4 Kiev- (73100)Kraków (R 400)-Praha pp
PKP Stará souprava (po Amnouz) :Kraków-Praha
PKP Nová souprava :Warszawa Wschodnia (EN 407)-Bohumín (R 400)[/i]-Praha
RŽD WLABm52 :Kaliningrad (xxxxx)-Warszawa Wschodnia (EN 407)-Bohumín (R 400)-Praha
OBB+PKP :Kraków Glowny (R 400)-Bohumín (EN 407)-Wien West
MAV :Kraków Glowny (R 400)-Bohumín (EN 407)-Břeclav (EN 476)-Budapest Kelety

PS: Omlouvám se že to je srovnané do jednoho řádku, já jsem to chctěl úplně jinak,ale udělalo mi to takhle (Nevíte co s tím? Dík)
kraken - 20. 11. 2009 14:50
vantju: S tím rychlíkem Silesia bych příliš nepřeháněl...

Navrhuji, aby řazení vypadalo takto:

ČD A + ČD BDbmsee + ČD B + ČD B + ČD B + PKP Bdnu + PKP Bcdu/PKP Bcou + PKP Bcdu/PKP Bcou + UZ WLABm + UZ WLABm + UZ WLABm

Všechno v relaci Krakow-Praha.
vantju - 19. 11. 2009 19:46
Tak, přidám něco svého:


R 401 Silesia Kraków Glowny Osobowy - Praha Hl. n.


EU07 + ČD A + ČD BDs + ČD B + ČD B + ČD B + UZ WLABm + UZ WLABm + UZ WLABm + UZ WLABm + PKP Bdnu +

PKP Bdnu + PKP WLAB + PKP WLAB + PKP Bcou +PKP Amnouz + PKP Bmnouz + PKP Bmnouz + PKP Bcmnouz +

PKP WLABou + RŽD WLABm52 + OBB Bmz + OBB Bpmz + OBB Bcmz + PKP WLABmnouz + MAV Bpmz +

MAV Bmz + MAV Bcmz + MAV WLABmz
pd - 17. 11. 2009 17:23
Tomáš: jo takhle Bfmpz, tak to snad jo... já už jsem myslel, že k tomu pendolinu chceš dopředu připojit nějaký řídící vagónek..
Strana: 2 z 3 Předchozí 1 2 3 Následující

Vaše jméno:
Váš email:
Předmět:
Přílohy: Přiložit soubor
  • Platné typy příloh: jpg, jpeg, pdf, gif, png
  • Žádný soubor nesmí být větší než 300 KB
  • Všechny soubory nemůžou mít dohromady více než 2.93 MB
  • Můžete přiložit ještě 200 soubor(y|ů)
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
 **    **  ********  **      **  **     **   *******  
  **  **      **     **  **  **  ***   ***  **     ** 
   ****       **     **  **  **  **** ****         ** 
    **        **     **  **  **  ** *** **   *******  
    **        **     **  **  **  **     **         ** 
    **        **     **  **  **  **     **  **     ** 
    **        **      ***  ***   **     **   *******  

www.vagonweb.cz

This forum powered by Phorum.