|
 |
|
 |
|
 |
Téma: |
 |
Railjety aneb bude - nebude, někdy - nikdy... (44 Příspěvků) |
 |
|
teepichář - 17. 08. 2012 13:08
|
|
|
Ano, souhlas. Nejhorší stav je dnes, kdy si většinou vybrat nemůžete,"dostatečnou" kapacitou se rozumí namačkaných 8 lidí v kupé "B" a alternativa k přeplněným rychlíkům ve vlacích Sp (řazených třeba Z Bt) alespoň u nás neexistuje. Zlaté časy 9 či 10 vozových rychlíků!!!! Snad asi nejlepší pro vnitrostátní rychlíky (cca 3-4 hod jízdní doby) bych viděl něco jako Bdmpee253. Samozřejmě trochu poplatné 21.století.
|
|
|
|
|
|
Matěj - 17. 08. 2012 12:38
|
|
|
Jak sem řikal, nejlepší je, když si člověk může vybrat
|
|
|
|
|
|
teepichář - 17. 08. 2012 11:54
|
|
|
Máte pravdu, není nad to, když každé ráno bloudíte "zazáclonkovanými" vozy v kupé uspořádání s rozvaleným 1 či dvěma osobami(a to i v 1.třídě) musíte stále otevírat dveře (často zamčené) a připadáte si jak bezdomovec, za své peníze žádající něco, na co má z titulu nákupu jízdenky nárok. Proto upřednostňuji svobodnou volbu "velkoprostoru". Zvláště u vnitrostátních rychlíků bych tyto vozy i pro rychlou výměnu cestujících bral jako povinnost. Moje denní zkušenost z ranních rychlíků ala 4 přeplněné vozy + lokomotiva (také báječné)v relaci Kolín - Praha.
|
|
|
|
|
|
DJ Sobieski - 17. 08. 2012 10:29
|
|
|
To mi vadí i na pendolinech. Vyhledávám výhradně kupé, kde nejsem odkázán na ohleduplnost některých cestujících, kterým zřejmě pojem ticho je naprosto cizí.
Právě, že i Košičan je ze 80% velkoprostor.
|
|
|
|
|
|
Matěj - 16. 08. 2012 23:12
|
|
|
No já nevim. Sem rád, že si ČD uvědomily, že by Railjety mohly pořídit aspoň pro linku do Rakouska, když už to rameno má bejt roztržený. Ale že bzch je chtěl i do Maďarska, Slovenska či i na vnitrostátní linkz říct nemůžu. Ať tam daj vozy z Vrůtek, Siemensy, třeba i něco novýho. Railjety se mi líbí ale vadí mi 100% velkoprostor, protože mnoho cestujících má raději kupé, například v současných expresech na Slovensko a Maďarsko (EC) si cestující může vybrat. Do tý Vídně by mi Railjety stačily, vadilo by mi, kdyby na všech dálkovejch spojích vymizela kupé.
|
|
|
|
|
|
DJ Sobieski - 16. 08. 2012 20:25
|
|
|
Kéž by ČD nakoupily všechny jednotky z nevyužité opce.
|
|
|
|
|
|
Slezan - 16. 08. 2012 13:45
|
|
|
Oprava. Railjety nakonec budou, a zdá se, že ČD přišly i na to, jak jednotky využít i jinde, než v rakousku. Teď ještě otázka, jaký koncept pro dopravu zvolí, jak bude vypadat dopravní časový model včetně názvů - doufám, že vlaky neudou jezdit pod jednotným názvem, jak je tomu u Pendolina, nebo Regiojet, jako by nebylo dost lokalit, osobností, nebo zajkímavostí v místech, kude se přijíždí, např Retro Csardáš, Saxonia, Pannonia apod.
[ www.zelpage.cz]
|
|
|
|
|
|
DJ Sobieski - 16. 08. 2012 12:24
|
|
|
Opět byl zaveden STOP Railjetům. Antimonopolnímu úřadu se nelíbí smlouva. takžeČD díky svému dlouhému oddalování a čekání s nákupem teď nemohou realizovat pořízení Railjetu. Však si běžní cestující vystačí s tím, co máme k dispozici.
Kdo se chce dočíst, zde je odkaz.
[ zpravy.e15.cz]
|
|
|
|
|
|
DJ Sobieski - 04. 07. 2012 20:22
|
|
|
No, Známe své vedení. Něco kecnou a za chvíli se nad tím potichu zavře voda. Takže nevím. Ale přestávám tomu věřit.
|
|
|
|
|
|
maxitom1 - 29. 06. 2012 20:06
|
|
|
Je ohledně RailJetů něco nového? Pokud vím, tak České dráhy chtěli mít v této záležitosti jasno do konce června, což je zítra. Vzhledem k tomu, že se neobjevily žádné nové zprávy, tak zřejmě ani těch sedm jednotek RailJet ČD nakonec nekoupí. Nebo snad ano?
|
|
|
|
|
|
DJ Sobieski - 09. 06. 2012 17:43
|
|
|
Aáčka jsou opravdu nejlepší jednička, jakou jsem kdy jel. Jo, Aee, Apee taky nejsou špatné. Ale na áčka nemá nikdo.
|
|
|
|
|
|
vantju - 09. 06. 2012 17:14
|
|
|
gh: To já vím, ale současné rozteče sedadel u RJ ÖBB jsou na prd, a pokud to samé bude i u ČD...
DJ Sobieski: Áčka jsou perfektní  Nejlepší jsou ty s novým podsedákem a novou výplní opěradel, to je fakt něco 
|
|
|
|
|
|
gh - 09. 06. 2012 15:27
|
|
|
vantju: Zvýšení počtu sedadel v rj ČD je ale dán jiným poměrem 1. a 2. třídy spolu s vypuštěním premium třídy, nikoliv menší roztečí sedadel.
|
|
|
|
|
|
DJ Sobieski - 09. 06. 2012 14:43
|
|
|
Ostatně, když už jsme u toho komfortního cestování, tak to pro mně představuje dostatečně vůz 1 tř. A149/150 nebo vozy AB s oddíly 1. třídy. I když někdo je náročnější.
|
|
|
|
|
|
DJ Sobieski - 09. 06. 2012 14:41
|
|
|
Už také protzo se mi nelíbí, že při rekonstrukci vozů Bmee248 chtějí udělat velkoprostor uspořádání a zvýšit kapacitu z 66 míst na 76.
|
|
|
|
|
|
vantju - 09. 06. 2012 10:01
|
|
|
Komfortním cestování? Ach ty předsudky...současné uspořádání je minimálně nepříjemné a jelikož ČD tam narvou co nejvíc sedaček, tak to dopadne 
|
|
|
|
|
|
DJ Sobieski - 09. 06. 2012 08:55
|
|
|
Zelpage sleduji každý den, pokud mám přístup na net, takže jsem v obraze. Jsem zvědav, jak to dopadne.
|
|
|
|
|
|
maxitom1 - 07. 06. 2012 16:47
|
|
|
Ohledně RailJetů přináší podrobnější informace článek magazínu ŽelPage zde: [ www.zelpage.cz], nebo si můžete přehrát, či přečíst rozhovor s Petrem Žaludou na radiu Impuls na adrese: [ www.impuls.cz]
|
|
|
|
|
|
 |
|