Uživatel: Přihlásit se Vytvořit nový profil
Akce: Nové téma Náhled pro tisk RSS Nové příspěvky
Vyhledat
Navigace: Hlavní stránka >> Diskuze o železnici >> Řazení vlaků >> Téma
Strana: 3 z 6 Předchozí 1 2 3 4 5 6 Následující
Téma:
Řazení 2013   (150 Příspěvků)
pd - 17. 11. 2012 22:09
Až se divím, že to řazení nevydávají dráhy knižně. Mohl by to být docela slušný bestseller a možná by na něm ČD vydělaly víc, než na vlacích grinning smiley

Matěj: zásuvky jsou tam na 230 V, k čemu by bylo 90 V? A proč myslíš, že má větší smysl dávat vagón pro kola mezi doprostřed soupravy mezi 2. třídu a jídelní vůz?
EC 174 - 17. 11. 2012 13:38
Tedy na EC Varsovia už nebude WRmz MÁV jako bylo na Moravii - to mě mrzí, byl to velmi příjemný restaurační vůz, navíc na výkonu Moravia/Kysuca/Odra s přijatelnými cenami. Ve WRmz MÁV na Jeseniovi a Hungarii se nehodí jíst, ty ceny jsou tam příšerné.
Matěj - 17. 11. 2012 09:41
Tak to sem docela rád za ten Bpmbdz, ve vlaku tak bude přeprava kol a i zásuvky (i když jenom 90 V). Akorát mi nedává moc smysl, že je řazenej na konci/začátku soupravy. Osobně bych ho dal, jako to dělaj teď ČD, ve směru do prostředku soupravy od jídelního vozu a vozu/ů 1. třídy.
Anonymní uživatel - 16. 11. 2012 20:54
EC175 Jesenius: Bpmbdz(DB)+ Bpmz + Bmpz + Bvmz + Bmz + Bmz + Wrmz + Amz + Apmz. Tak tam bude jeden nemecky pro cyklisty. Proto madarsky Dms nebude v souprave.
Anonymní uživatel - 16. 11. 2012 20:49
EC Varsovia: Ampz+WRmee+Bbdgmee+Bmz+Bpee+Bpee
no-night - 16. 11. 2012 18:14
EC Varsovia bude se vratit ze celoou soupravu EC Prahy, i souprava EC Petrova bude celocesky: zadni cast Slovany vratit se do Brna, a obracena vrati se do Prahy jak Slovan. Jidelny vozy z Utasellato budou pouze v Jesenius a Hungaria (ale tak souprava Slovany nebude Hornad, slovenska souprava jede tam, s madarsykm jidelnym vozem !)
Utaselato - 16. 11. 2012 17:55
Mám dotaz, jestli do ČR bude opět jezdil Útaselláto s Rumusnkými cenami (dnes výkon Ex 142/3, Ex 230/1, a EC 136/7)...Mohlo by ČR zajíždět na EC Varsovia, nebo EC Petrov...

Zdravím Utaselato....
pd - 11. 11. 2012 20:14
Hradčany, Detvan, Fatra bude slovenská souprava. V Jeseniovi bude jeden vůz Bpmbdz DB, jinak ostatní maďarské. Varsovia bude ČD.
DJ Sobieski - 11. 11. 2012 14:08
Na www.cd.cz je ke stažení nový jízdní řád na rok 2013. Vypadá celkem zajímavě, takže jsem moc zvědav, jak bude vypadat v reálu. Nemluvě o řazení, které zřejmě bude taky hodně zajímavé.
Anonymní uživatel - 11. 11. 2012 11:52
Dobrý den. Z jakých vozů budou sestaveny soupravy expresů Hradčany,Detvan,Fatra? Ze slovenských nebo z českých?
Díky za odpověď.
DJ Sobieski - 09. 11. 2012 20:41
Ony ty starší PKP vozy BDMNU/ADMNU ještě s retro nátěrem nebyly špatný. Naopak jsem si vychutnával jízdu těmito vozy, ale ty nové jsou přece jen komfortnější.
Matěj - 09. 11. 2012 19:02
Mně zas tak sympatický vozy DB nejsou, ale aspoň maj na rozdíl od vozů MÁV zásuvky. Ale vozy PKP bych klidně uvítal, ty už vypadaj dost k světu.
maxitom1 - 09. 11. 2012 17:34
Je zajímavé, že u EC Jan Jesenius má být po roce opět řazen bezbarierově upravený vůz bez plošiny, takže možná bude souprava sestavena z vozů Deutsche Bahn, jelikož v současném řazení s maďarskými vozy bezbariérový vůz není. Uvidíme...
DJ Sobieski - 09. 11. 2012 17:08
Jen je hrozná škoda, že už do ČR nezajíždějí vozy DB, jako byly relace Vindobona, Jesenius a Alois Negreli - nemyslím vozy Bimz. Ale Bpmz, bpmdz. Že ČD neodkoupili od DB 100 vozů Bimz/Bimdz je taky hrozná škoda, ale co už. Bylo by fajn DB vozy vidět zpátky.
Také by nebylo od věci na EC Praha nasadit PKP, jako bylo před 10 lety. Jen doufám, že ČD nezavedou v tomto spoji povinnou rezervaci, když teď bude jezdit v časech pendolina.
Matěj - 09. 11. 2012 06:17
Jenda Jesenius - tam bych neočekáva žádnou změnu, tzn. kompllet MÁV. U Varsovie nevim, ale mam pocit, že tu někdo řikal, že bude ČD. Asi že by v Pešti zůstal Slovan, pak by přenocoval ve Varšavě a do Prahy by se vracel jako "Praha". (-:
maxitom1 - 08. 11. 2012 16:46
Dobrý den, nevíte někdo z jakých vozů budou v jízdním řádu 2013 sestaveny vlaky EC Jan Jesenius a EC Varsovia?

Děkuji za odpověď.
RudlaFára - 08. 11. 2012 11:17
víte připadá mi to jako v Kocourkově..!! Nejdříve léta ČD plakaly, že nemají cestující, teď, když je díky drahé automobilové dopravě mají (každý rok nárůst) si jich ukrutně "váží" (každý rok kratší vlaky) dle hesla: "kde nic není ani smrt nebere..." alias nemůžeš li jet autem, stejně přijdeš k nám ať už je kvalita jakákoliv...prostě na nás kálí (ví proč, ono nám opravdu nic jiného, než stání na chodbičce vlaku ČD nezbývá). To je také odpověď na dvouvozové rychlíky, Expresy "nastojáka" či donekonečna narvané kupátka snad už každého vlaku. Stejně tak jakous takous kvalitu nabízí jen tam kde je "konkurence" (tedy pardón divoké zabírání dopravní cesty, bez ohledu na cestující). Kam toto půjde dál? Myslím, že to souvisí s arogancí a bezohledností managementu ČD (sytý hladovému nevěří, apropó lidé se služebními vozy vlaky nepotřebují) pro ně jsme prostě "lůza" (cenu mají jen "notebookáři" do Ostravy a Brna). K naprosto nelogickému vycházení vstříc různým RegioJetům a LEO Expressům, které jen zabírají dopr.cestu a o lidi zájem nemají (ještě tak aby jim zabíral místo nějaký "šmejd" do Kolína, jsou tu jen pro vyvolené) není co říci, toto je dopravní politika státu??? Apropó jak může ČD jako dopravce s většinovou účastí státu provozovat D1 Expresy tzv "na vlastní podnikatelské riziko" ? jak nese to podnikatelské riziko. když lokomotivy jsou koupené za statní peníze, nejlepší reko vozy také rekonstruované za státní peníze atd, atd..... takové podnikatelské riziko by se mi také líbilo (dlouhodobě ztrátové Pendolíno za 10 miliard jak jinak ze státního ani nezmiňuji...)!!! Sleduje někdo toto počínání ČD, není čas nějak zasáhnout ve prospěch navýšení kapacity (samozřejmě i kvality směrem k velkoprostorovým vozům, které jsou na kratší vzdálenosti ideální volba...)také pro "běžné" cestující využívající vlaky na a denodenní dojíždění do zaměstnání? Nebo prostě 3 - 4 vagóny, stání na chodbičkách a 1.třídy na úrovni dobytčáků (navíc větinou zazáclonkované a plné roztažených zaměstnanců ČD, či "dělníků" z IN 100 ) jsou prostě jen už realitou NAVŽDY a za stejné peníze ti samí lidé do Ostravy budou dostávat kafíčka a noviny...? já to prostě nechápu!!! Možná bych pochopil hodně, ale plné chodbičky platících cestujících u 3 vozových rychlíků (tažených 3 MW lokomotivou) a jasnou nechuť s tím cokoliv dělat (zkuste napsat na ČD...uvidíte tu reakci)to mi prostě hlava nebere...a cestujících přibývá ve spojitostí s tím, jak mizí práce na vesnicích a malých městech, či s centralizací škol apod.... Kam to půjde dál.... Možná nákupem RailJetů pro další "prestžní" výkony, neobsluhující NIC že?
DJ Sobieski - 07. 11. 2012 21:24
Upřímně jsem na řazení taky dost zvědav. včetně GVD 2012/2013
Matěj - 07. 11. 2012 17:07
Já prosit nebudu, chci se nechat překvapit... smiling smiley
Ladislav Boháč - 07. 11. 2012 10:33
Jestli bych mohl teda taky poprosit o to řazení? smiling smiley Email: ladabohac@gmail.com
Případně děkuji!
Lukáš344/345 - 06. 11. 2012 20:12
Dobrý den,
mohu také poprosit o řazení vlaků 2013 na mail monacom@seznam.cz
předem děkuji.
Dodousek - 05. 11. 2012 21:43
Myslím, že zkracování souprav hodně souvisí s úsporami u ČD, protože při 5 vagonech stačí jako doprovod vlaku jen vlakvedoucí a nemusí vyfasovat průvodčího navíc, jako dnes, když jede vozů 6. Jiný důvod bych za tím nehledal.
Jan03 - 05. 11. 2012 19:57
Podle mě zkracují soupravy proto, aby mohli říkat, že mají na 110% naplněnou kapacitu.
Marta Kremlová - 05. 11. 2012 19:36
Také bych poprosila o řazení na email martakremlova@centrum.cz
Matěj - 05. 11. 2012 19:22
No jo, s tim zkracovánim souprav je to fakt hrozný, teď na R Děčín - Praha už dávaj 6 vagonů málokdy, ve špičkách bejvaj uplně plný. Ale hrozná situace je u R Praha - Ústí n./L. - Cheb, ty bejvaj často i na stání, mezi Ústím a Teplicema zpravidla lidi stojí, je to hroznej pohled. Dyť 2. třídy je tam míň, než v osobáku - 2,5 vozu!!! Moje zkušenost s expresama na ostravsko je podobná, ČD by si tam svejch cestujících měli obzvlášť vážit, když nepřesli ke konkurenci a poskytnout jim co nejlepší služby! Ale proč je zkracujou? To trpí nějakou paranoiou??? Nebo na tom tak ušetří? Ale takle prudce klesá kvalita přepravy, která by se mohla velice snadno zvednout, kdyby někde přidaly 1-2 vozy. Ale to je jako házet hrách na stěnu...
Strana: 3 z 6 Předchozí 1 2 3 4 5 6 Následující

Vaše jméno:
Váš email:
Předmět:
Přílohy: Přiložit soubor
  • Platné typy příloh: jpg, jpeg, pdf, gif, png
  • Žádný soubor nesmí být větší než 300 KB
  • Všechny soubory nemůžou mít dohromady více než 2.93 MB
  • Můžete přiložit ještě 200 soubor(y|ů)
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
 **     **  **     **        **  **      **        ** 
  **   **   **     **        **  **  **  **        ** 
   ** **    **     **        **  **  **  **        ** 
    ***     *********        **  **  **  **        ** 
   ** **    **     **  **    **  **  **  **  **    ** 
  **   **   **     **  **    **  **  **  **  **    ** 
 **     **  **     **   ******    ***  ***    ******  

www.vagonweb.cz

This forum powered by Phorum.