Uživatel: Přihlásit se Vytvořit nový profil
Akce: Nové téma Náhled pro tisk RSS Nové příspěvky
Vyhledat
Navigace: Hlavní stránka >> Diskuze o železnici >> Řazení vlaků >> Téma
Strana: 2 z 6 Předchozí 1 2 3 4 5 6 Následující
Téma:
Řazení 2013   (150 Příspěvků)
Ale - 02. 12. 2012 10:42
vlastně to odpovídá náladě ve společnosti (viz úsporná opatření vlády) abychom ušetřily, odebereme vagóny, tím vlakové čety a další obslužný personál (údržba atd...), nebudeme platit vlako/km atd., atd....tím jasně uspoříme. Podstata věci, jsem zde od vožení cestujících zůstává "ve vzduchu" a nikoho netrápí. Lidé ať si políbí pr..., buď se budou rvát po 8 v kupé, stát na chodbičkách a akceptovat "pohodlí" 40ti letých vagónů nebo ať si dojíždí do zaměstnání na oslících. To že barevnými buletiiny nikoho do vlaku nepřivábí (pardón notebookáře, študáky a managery - mající to "štěstí", že jezdí do Brna a Ostravy ano), že je potřeba dodat hlavně kapacitu a pohodlí (jedinou dnešní devizu železnice) to así mangement ČD nechápe (no nakonec co prašule od státu jdou tak či tak, že.., tak co se s "dobytkem" špinit). Nějak mi to připadá, že holt ČD stačí k životu ta omezená sorta cestujících. Tak prosím ČD nechte dotace těm, co to budou chtít dělat normálně, pro lidi. S ohledem na jejich počet a se službami na úrovni 21.století, né pro své statisícové odměny a image "borců" z vyšší společnosti, nechajících si komfort pro "sobě rovné" platit od lůzky denně dojíždějící do Kolína. Také gratuluji k famóznímu ekonomickému myšlení ubožáků, opravdu jak by řekl Kalousek, služby na úrovni "Švédska" - já to vidím tak na Ukrajinu (i tam mají alespoň kapacitní vlaky, když už né pohodlné).
Opravdu - 02. 12. 2012 10:27
neskutečné, vůbec to nechápu, stát "cpe" do rekonstrukce železnic miliardy, silnice jsou přecpané kamiony, cestujících stále přibývá (železnice má šanci pohltit spoustu nových cestujících, hlavně v příměstské dopravě) a přitom Čd tahají svými 3MW lokomotivami 3-5 vagónů!!!! Děla´jí si z nás ČD srandu? Proč v této hloupé zemi nemůže nic fungovat normálně, proč se zde lidé vozí narvaní na chodbičkách v 30 let starých vagónech a přitom se podporují experimenty typu D1 Expressů? Lidé z Kolína, Pardubic atd. (tedy stanic s obrovským nástupem, přestupem a výstupem cestujících) budou dále ignorováni a nemají nárok na svezení pohodlnými vagóny koupenými ze státních dotací jako "honorace" z Brna či Ostravy? A co Plzeň, České Budějovice atd.,atd.... Co je toto za strategii dá se říci drzost ČD? Čd stále jen tahají z krajů peníze, ale za co? Není čas konečně s ČD skoncovat? Řazení 2012/2013 vypovídá o naprostém výsměchu cestujícím, ale vlastně co bychom v této zemi čekali, že? To je také odpověď na to, kde hledat to Bpee....podívejte se do D1 Expressů (valků pro migrující študáky) a uvidíte, toto si nedovolil ani RegioJet a ten si platí lokomotivy, vozy i provoz sám. Pro partu samolibých managerů ČD to platíme my všichni.... Kam až to vlastně chtějí dovést?
Anonymní uživatel - 02. 12. 2012 03:11
Co mi to udělali se Slovanem? :( Jenom jedno Bpee? :(((
Matěj - 02. 12. 2012 00:21
Ježíšmarijá, to ražení je teda něco. 100% třívozový rychlíky UNL-Kolín, nebo čtyřvozová Avala v Bělehradě, nebo pětivozová Fatra... HRŮZÁÁ!!! Co se týče složení souprav, obvykle mě potešilo, taky to že lůžkáč Pha-Bar bude v sezóně jezdit denně. Ale to zkracování... hot smiley Jedně snad na Budapešť se soupravy protahly. Když sem jel letos Prahou, byla úplně plná (8 vozů), a když letos ty 2 posilovy do Bohumína odebrali, to snad budou ty cestující privazovat na střechu!!! Pomoc! angry smiley
DJ Sobieski - 01. 12. 2012 20:34
S tou konkurencí to bohužel vidím jinak. Regiojet a Leo Expres už ČD dotahují. A pokud management ČD nezmění legislativu, tak to rozhodně jiné nebude. A to ani z řad cestujících, kteří se taky nechovají svatě, jak jsem měl možnost posoudit naposledy v EC 111 Praha. Ze startovní stanice jsem až za Českou Třebovou mohl použít toaletu vozu č. 348 BPEE238, a to jen díky tomu, že jsem se přesunul venkem ve stanici Česká Třebová z vozu č. 349 Bee240. Stačila návštěva poněkud alkoholem opojených cestujících a už jsem se díky stupidnímu nastavené systému palubní toalety dovnitř nedostal. Co mně ale iritovalo víc, že si cestující na toaletě ještě zakouřili. Řekl bych to poněkud jinak, ale ze slušnosti. Takže by management měl řešit i tohle. A v poslední řadě. Každý tady řeší komfort, modernost, výdobytky nové doby. Ale, když příjde na věc, tak mi každý dá za pravdu, že uzavřený systém WC je dost nevýhodný a klidně vás nechá ve štychu, když je v poruše. Stačí před výkonem nedoplnit zásoby vody, nebo jiné poškození jistýmy typy cestujících, jako např EC 111, a automatické blokování dveří WC vám nedovolí ani dveře vykopnout. A jako odstrašující příklad mohu uvést i Ex 129 Hradčany, kterými jsem jednou taky musel procházet z jednoho konce do první třídy, kde jako v jediném voze fungovalo WC. Plus ještě navíc jsem na chodbičce musel nechat své osobní věci, naštěstí tam byli lidi, kteří mi všechno ohlídali, a doslova se protahovat mezi cestujícími, a připočtěme si ještě neukázněnce, kteří sedí v kupé, police skoro prázdné, ale pojízdný kufr na chodbě tak dokonale, že se o to každý s prominutím zabije. Takže myslím, že management má co řešit a co dolaďovat.
P.S. - 01. 12. 2012 18:07
ještě jsem zapoměl zmínit "geniální" politiku ČD, co se týká IN100 karet. Každý kdo si zakoupí IN kartu s roční aplikací IN 100 (i jen pro denně dojíždějící se to vyplatí třeba v relaci Praha - Kolín ) automaticky získá nárok na 1.třídu (pominu jak 1.třídy většiny vlaků vypadají). Bohužel realitou potom je, že se 1.třídy stávají noclehárnami (patřičně upravené stažením sedaček a záclonkami)pro různé dělníky, zaměstance ČD atd...kdo má prosím žaludek se v takovém bohužel většinou kupé dožadovat místa (odér ani nezmiňuji..)? nebylo by dobré udělat "dvourychlostní" IN 100 karty (myslím, že to funguje v Německu) např. současnou a pro 1.třídu vrelaci + 50 %? To samé u zaměstnaců nastavit "funkční" strop pro nárokovost na příplatek (v současné době myslí směšných 3900 Kč ročně)? Prostě ČD opravdu dělají vše pro to, aby s nimi lidé nejezdily....bohužel jim nahrává cena paliv, prokticky žádná konkurence autobusové dopravy a věčná migrace studentů, kteří nemají jinou možnost.
Ano... - 01. 12. 2012 16:38
přesně tak a jak jsme předpokládali, mimo pátků (kdy si konečně ČD vystrčily "hlavu ze zadku" a pochopily, že lidé ve vlacích stát nechtějí) je to děs a hrůza!!! Expresy a rychlíky Praha - Morava i ve špičce s 3 - 5 vozy 2.třídy....dělají si snad ČD srandu, viděl někdo jak tyto vlaky "vypadají"? Dlouhodobé perspektivy ČD prostě nechápu, chtějí cestující, jsou ve ztrátě a dělají vše pro to aby o ně přišly. Já osobně o komfort přecpaných 8 místných kupé, vozů 1 třídy se zataženými záclonkami (většinou dojíždějící zaměstanci ČD a "pohrobků"), či stání na chodbičce nestojím... Díky a moc mně to mrzí i žel.doprava se dá dělat přívětivě k cestujícím, díky velikosti bych použil vzor Švýcarsko - není to přehnaný komfort, ale funguje to skvěle. Bohužel, zde mimo "prebend" managementu ČD na ničem nezáleží.....
Jen tak pro radost - 28. 11. 2012 14:10
Jestli by to někoho zajímalo, řazení vlaků na příští rok je již zadané v IDOSu :)
Anonymní uživatel - 26. 11. 2012 01:32
Ahoj,
tak pro Vas:
Souprava Vlaku EC Polonia
Amnopuz 61 PKP
WRmnouz 61 PKP
Bmnouz 61 PKP
Bmnouz 61 PKP
Bmnopuz 61 PKP
Bee 61 CD
Bmz 61 CD
Bmz 61 OEBB
Bmz 61 OEBB
Bmz 61 OEBB
Bmz 61 OEBB

Souprava Vlaku EC Comenius cela souprava je PKP
Amnouz 61
WRmnouz 61
Bmnouz 61
Bmnouz 61
Bmnouz 61
Vlak EC Sobieski bude mit tez takou soupravu - to budu dva oběhy vlaku.

Vlak EC Praha v Varsave zmeni se v vlak EC Varsovia - souprva vlaku:
Apmz 73
WRmee 61
Bbdgmsee 61
Bmz 73
Bpee 61
Bpee 61

:)
IQ Tykve - 24. 11. 2012 21:35
Drahý EC 174, jsem studentem SŠ a mám přístup ke služebnímu portálu SŽDC. Takže asi tak. Je to sice služební pomůcka, ale jde o to, že se to tak i tak má udržet v tajemství a ne o to veřejně žádat na diskuzi. Nechci ani působit jako takový ten pomyslný král, nadřazující se nad vrstevníky jen proto, že mám něco co oni ne. Ale jak jsem již psal, když už chci VOD, "žebrám" soukromě a slušně, ne "neotravuj a pošli mi tu VODku konečně" jako jeden nejmenovaný jedinec.
EC 174 - 24. 11. 2012 15:41
DJ Sobieski: Sobieski a Polonia zůstanou polské, Comenius bude podle řazení taky polská souprava, 1. třída bude oddílová. Bavil jsem se s Polákáma v jídelním voze, taky říkali, že to bude jejich vlak.

IQ Tykve: S tou služební pomůckou jste mě pobavil. Asi byste se divil, kolik služebních pomůcek já doma mám, a to jsem jen obyčejný cestující smiling smiley Nemám rád takové diskuze, kde každý každého jenom bezdůvodně a bezvýsledně napadá a chce si dokázat svou absolutní a mylnou převahu. Přesně tohle je styl diskuzí na Zelpage a jsem rád, že na těchto stránkách se to (zatím) neaplikuje.



Upraveno 2krát. Naposledy upravil EC 174 (24. 11. 2012 18:57).
Jirka ze Šumavy - 23. 11. 2012 21:40
A to na vlacích 18104 a 18111
Jirka ze Šimavy - 23. 11. 2012 21:21
V ŘAZENÍ VLAKŮ PRO GVD 2013 JE CHYBA
Na trati 198 jsou nesmyslná řazení vlaků, např. vlak 18104: přes zimní období jede o víkendu v úseku Strakonice - Lenora v řezaní 814 a v úseku Lenora - Volary pouze solo 810, ale u vlaku se dle JŘ nepřestupuje.....
pd - 23. 11. 2012 13:18
Asi je na čase to tu trochu uklidit. Žádosti byly promazány, ono opravdu není moc pravděpodobné, že vám to takhle někdo pošle.
Témata GVD 2013 a řazení 2013 asi ještě sloučím, je fakt, že spolu úzce souvisejí a diskuze v obou by se překrývaly. I když jako lepší variantu bych viděl, že když má někdo konkrétní dotaz např. k vlakům Jeseník - Krnov, tak si založí nové téma s názvem třeba "Jeseník - Krnov v GVD 2013". Takhle by tam byl prostor pro nerušenou debatu a přijde mi to přehlednější než mít jedno obecné téma na 100 stránek. Ale uznávám, že obecenstvo navyklé na zdeformovaný k-report je těžko učit něco nového..

DJ: Polonia a Sobieski stále PKPIC, Comenius je příjemné překvapení nadcházejícho GVD, také na něm bude souprava PKPIC.
Anonymní uživatel - 23. 11. 2012 10:25
Když už jsme se dostali k debatě, k čemu nám jsou, že o ně žádáme. Nemůžu mluvit za ostatní, ale já jsem o ně požádal z toho důvodu, abych měl podle čeho pomoct při vytváření řazení na tomto webu. Sice jsem se možná ozval moc brzo, ale myslím, že raději dříve než později.
DJ Sobieski - 22. 11. 2012 20:20
Jen doufám, že polské EC vlaky 102/103 Polonia a 104/105 Sobieski z Warzsawy do Vidně zůstanou ve složení PKP. Ostatně by mě zajímal Comenius, když teď pojede do Warzsawy z Břeclavi.
DJ Sobieski - 22. 11. 2012 20:18
Nebráním se soukromýým firmám na kolejích, pokud uznávají jízdné i ostatních dopravců, jako je tomu ve větších městech jako integrovaný dopravní systém. Druhá záležitost. Dost mě iritují ty zatracené povinné rezervace. Člověk je fixovaný pouze na jeden spoj a nemůže si flexibilně vybrat jinou alternativu, když něco nevyjde. A i když má místenku, náhodou narazí na spolucestující, kterým přepravní řád a ohleduplnost k ostatním spolucestujícím zřejmě nic neříká a z komfortu je cesta ve stylu vezmu flintu, jdu k rybníku a přejede mě pendolino. Obzvlášť, když přijede vlak k nástupišti a 10 minut čeká, než všichni cestující najdou ten jejich vůz a jejich místo, jako je tomu u Regiojetu. Místo si vyberete vždycky, tak proč to hrotit.
Nakonec co... - 22. 11. 2012 19:05
tak si to Vaše služební tajemství strčte vítekam....osobně se dost divím, že někoho zajímá, kam ČD pošlou těch svojejch pár ušmudlanejch rezavejch vagónů. Myslím, že jen ty, kteří mají tu šanci se vyvalovat za služební příplatky ve vagónech 1.třídy, či ty co vytěžují vlaky EC (většinou na dojíždění do "háku" - povětšinou na "dráhu" - myslím tím pohrobky postsocialistické ČSD). ČD s námi cestujícími jednají jako s prasaty (krácení vlaků, rozdíly v komfortu za stejnou cenu, preferování určité skupiny zákazníků atd...) je mi za tuto organizaci starající se jen o prebendy vepříků managementu a GŘ hamba. Místo moderní společnosti nabízející své služby v podobě kapacitních, čistých, moderních vlaků, tu máme toto....absolutní přehlížení , aroganci, drzost v podobě ČD. Mám už svůj věk, ale doufám, že se dočkám doby kdy konečně začnou dopravu v této zemi provozovat soukromé firmy, pár prvních je vlaštovkou a zatím "vyzobávají" - nakonec za své (né jako ČD za naše daně), ale za to poděkujme "socanům" (smlouvy na 10 let...!!!) já věřím, že se dočkám smiling smiley. Alias pane IQ Tykve, Vy jste ukázkou, pane "tajemství" a interní služební pomůcko smiling smiley.
IQ Tykve - 22. 11. 2012 17:57
1) Protože SLUŽEBNÍ POMŮCKA SE NESMÍ NIKOMU ROZESÍLAT! A pokud vůbec, tak tak, že o tom ví pouze odesílatel a příjemce. Takže je jasné, že nikdo z těch, co tu psali o VODku, VODku nedostanou. Protože hlavně, k čemu by jim byla?

2) Pak tu vzniká bordel s diskuzemi, že v jedné se řeší to, co ve druhé, akorát ta druhá se jmenuje nějak jinak. Tzn. tato diskuze by měla být pro velký spam zrušena a přenesena do GVD. Čímž bych se Vám tedy chtěl omluvit za počáteční rozhořčení, jen nechci, aby tu byl nepořádek a bylo to tu přehlednější. smiling smiley
DJ Sobieski - 22. 11. 2012 12:00
Že jsme administrátory slušně poprosili o zaslání řazení 2013 na soukromé maily neznamená, že administrátor musí ze zákonné povinnosti vyhovět naší žádosti. Je to na adminu, jestli to na maily pošle. Samozřejmě si počkám na zveřejnění. Takže nechápu, proč se tady někdo naváží do žadatelů, kteří jen slušně poprosili o řazení.

Téma GVD 2013 vzniklo proto, že řazení 2013 se zabývá výhradně řazením souprav a oběhy vozů. Kdežto GVD 2013 je diskuze o jízdních řádech, trasování vlaků, časové polohy, přípoje a vše o jízdních řádech. Jako tzv. "Mentálně postížený" ještě dokážu rozlišovat. Ostatně, s handicapovanými - i mentálně se setkávám každý den, ale znalosti mám ještě dobré...
IQ Tykve - 21. 11. 2012 16:07
Asi jste fakt mentálně postižení, proč by vám to měli posílat? K čemu vám VOD je? A hlavně, určitě to pošlou takhle veřejně.
pd - 21. 11. 2012 00:46
DJ: zveřejnění zde na webu by mohlo být někdy před zahájením platnosti (ale pochopitelně tam ještě nebudou všechny vlaky).
DJ Sobieski - 19. 11. 2012 20:57
Jak se tak dívám, kolik je již žadatelů o žazení, a ačkoli jsem zpočátku byl rozhodnut si počkat na řazení zde, nakonec rozšířím řady zájemců o řazení vlaků GVD 2013, ať už ze zájmu, nebo hlediska absolutní informovanosti. Můj Mail je dzatecky@seznam.cz. Ještě zeptám, kdy dojde ke zveřejnění řazení GVD 2013 zde na webu, Ať mám co studovat.

Předem děkuji za laskavost a kladné vyřízení.
pd - 18. 11. 2012 20:16
Matěj: jenže Bpmbdz nemá uzavřený zavazadlový oddíl, ale jen volně přístupné háky na kola, tudíž tam bude přeprava kol jako spoluzavazadlo, tzn. kdo jede s kolem, tak by na něj měl dohlížet a né sedět v jedničce. Proto je výhodnější, když takový vagón je na konci soupravy, kudy prochází nejmíň lidí.
Netuším, co to mohly být za zásuvky na 90 V, ale v Bpmz a všech jeho klonech jsou zásuvky na 230 V (a většinou je u nich piktogram notebooku). Pravda je, že těch zásuvek tam moc není, jsou jenom u míst se stolkem. A pokud je to vůz s prostorem pro kola, tak jsou tam stolky jenom dva.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil pd (18. 11. 2012 20:18).
Matěj - 18. 11. 2012 10:40
Pd: No mně příde takový smysluplnější dát ten vagon cca doprostřed soupravy, když jede někdo jedničkou tak takhle to kolo má na konci soupravy. No a když sem jel Jeseniem z UNL do Prahy, tak v Bpmz byly určitě zásuvky jenom s 90 V (bylo to tam napsaný), Tak bych předpokládal, že u Bpmbdz to bude stejný. A to s tim knižnim vydánim řazení, to je dost dobrej nápad!! grinning smiley
Strana: 2 z 6 Předchozí 1 2 3 4 5 6 Následující

Vaše jméno:
Váš email:
Předmět:
Přílohy: Přiložit soubor
  • Platné typy příloh: jpg, jpeg, pdf, gif, png
  • Žádný soubor nesmí být větší než 300 KB
  • Všechny soubory nemůžou mít dohromady více než 2.93 MB
  • Můžete přiložit ještě 200 soubor(y|ů)
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
 ********   ********   **         ********   **     ** 
 **     **  **     **  **    **   **     **  **     ** 
 **     **  **     **  **    **   **     **  **     ** 
 ********   **     **  **    **   ********   ********* 
 **     **  **     **  *********  **         **     ** 
 **     **  **     **        **   **         **     ** 
 ********   ********         **   **         **     ** 

www.vagonweb.cz

This forum powered by Phorum.