Uživatel: Přihlásit se Vytvořit nový profil
Akce: Nové téma Náhled pro tisk RSS Nové příspěvky
Vyhledat
Navigace: Hlavní stránka >> Diskuze o železnici >> Řazení vlaků
Téma:
Řazení 2001   (21 Příspěvků)
Anonymní uživatel - 29. 10. 2010 22:02
A já bych spíše doporučil dopravci, aby sehnal nějaké ucházející vagony na tyto a nejen tyto výkony...
vantju - 27. 10. 2010 21:44
Tak především většinu vlaků degredovat na Ex či R winking smiley
Anonymní uživatel - 27. 10. 2010 21:42
Jenže když budou povinné místenky, tak se tam halda lidí nevejde, ono se v IC/EC - na Slovensko stálo už v době příplatků - nejsou vagony! To vyřešíš jak??
vantju - 27. 10. 2010 17:25
Příplatky...radši povinné místenky. Však Bárta chce stopnout dotace, to je snad dobrý začátek
Anonymní uživatel - 27. 10. 2010 13:42
Tomáš Palíšek- S ojetinama raději nezačínej- ale přesto, jedna nabýdka byla údajně nevihovující po technické stránce (já bych taky nekupoval šrot s kterým bych jezdil 5 let a pak by se rozpadl).
Druhá- tam byl problém s cenou, konkrétně moc vysoká, za to co to bylo za vozy ( no já bych si taky nekoupil ojetej vagon třeba za 30 mega, když za to mohu mít modernizaci, třeba Bdmtee, nebo Bp, či Bmee, případně si připlatím a mám novej vagon...)
Ale i já jsem zastáncem toho, že se mělo něco koupit, ale né za každou cenu.. Případně bych oslovil další dopravce - v souvislosti s ojetinama..
Jinak já se beru za realistu - to znamená, že vidím věci reálně a snažím se i nezaujatě (né vždy se daříeye rolling smiley). Tj. tento stav je dlouhodobě neudržitelný a investice budou muset nutně přijít!
zdeněk - 27. 10. 2010 12:19
přesně tak, ec jsou v čechách vlaky standardní kvality, zbytek je většinou kvalita podřadná. jinak návrat příplatků je nesmysl už jen proto, že bude jezdit konkurence. možná na ec na brno, ale i tam čelí čd konkurenci (autobusové)
Anonymní uživatel - 26. 10. 2010 21:59
Když za stejnou cenu jako ČD s dotacema dovede jezdit RegioJet Praha - Ostrava bez dotací, tak na co příplatek za "Vlak vyšší kvality"?
Nehledě na to, že nějak postrádám "vlaky standardní kvality", protože za ty skutečně Béčka nepovažuju...
Anonymní uživatel - 26. 10. 2010 21:09
strejcekms: Možná že jen přitrouble spamuju, ale tvůj opitimismus bych chtěl mít.grinning smiley Až se začnou vozy Bmee a BDbm(r)see rekonstruovat, tak tomu začnu konečně věřit. Ale jestli to dopadne jako s ojetinama, tak tvůj optimismus nemohu sdílet.
Anonymní uživatel - 26. 10. 2010 18:49
Víťa - Ale notak, když to bude bez státní podpory, tak tam nějakej poplatek bude muset být, ber to tak, že se třeba zvedne kvalita, navíc bude Regiojet- možnáspinning smiley sticking its tongue out
Zbytek ČR jezdí taky na kožence, tak se s tim smiř, nebo šáhni do kapsysmiling bouncing smiley
Musíš si tu koženku ještě užít, až budeš starý, tak na koženku budeš vzpomínat ještě v dobrém>:D<
Anonymní uživatel - 26. 10. 2010 13:54
Jako člověk, který každý týden dojíždí ECčkama do školy, vám při představě, že trasu Kolín - Brno - Kolín jezdím o 40 minut déle a ještě v béčku říkám - jděte s příplatkama do ....grinning smiley
Anonymní uživatel - 25. 10. 2010 17:01
Taky jsem pro příplatek za EC/IC vlaky v hodnotě 30 - 50 Kč.spinning smiley sticking its tongue out
Anonymní uživatel - 24. 10. 2010 20:21
Já jsem pro znovuzavedení příplatků a stávající počet EC/IC, ale s odpovídajícími vozy, ať si je seženou kde chtějí. Schválně, zkuste to někdo navrhnout na MD - to že by ty vlaky mohly být lepší, co vám na to asi řeknou? Jestli-že ČD v roce 2010 zjistily, že by do vozů modernizovaných v druhé polovině 90. let mohly dosadit klimu, tak to je smutné, protože to byly vozy určené na EC/IC a v té době byla klima u podobných vozů v zahraničí, řekněme standardem...



Upraveno 1krát. Naposledy upravil strejcekms (24. 10. 2010 20:22).
Anonymní uživatel - 24. 10. 2010 20:02
Myslím, že by se měl zredukovat počet vlaků ECIC, aby na nich byly jenom kvalitní vozy, ale nechal bych je bez přplatků.
Anonymní uživatel - 24. 10. 2010 17:12
Spíše tehdy, v dobách příplatků a nedotování vlaků vyšší kvality, se hledělo na kvalitu vozů a na dostatečné zálohy. Proto také jezdilo jen tolik vlaků, na které se dostalo vozů a tam, kde měly smysl. Dotováním těchto vlaků šla tato pointa do kytek a s ní nastalo masivní rozšíření těchto vlaků, které na jednu stranu jezdí v taktu, na druhou však kvalita klesla na úroveň expresů a někdy i níže...
vantju - 24. 10. 2010 15:25
Asi. Aby ČD přilákali lidi, tak kupu rychlíků/expresů přeznačí na EC/IC a je to sad smiley
Anonymní uživatel - 23. 10. 2010 21:56
Vantju - nejsou peníze???eye rolling smiley
vantju - 22. 10. 2010 17:02
Přesně tak. Proč tenkrát byly vlaky vyšší kvality vlaky vyšší kvality a teď jen obyčejné kupy Be(ee)ček?
Anonymní uživatel - 21. 10. 2010 18:44
Nebo ten Karlštejn s tim řídíčákem..
A ta jednička na Praze, no on to zase takovej rozdíl neni, ta naše "eečka", pravda, v té době ještě dost zachovalé! 2001 - dost zajímavé řazení, teda v mezistátní dopravě. Až 11 vozovej rychlík Rožmberk. Je vidět, že v té době ještě nebyla železnice tak zkažená a hlavně, byla to doba investic do vozového parku...
vantju - 21. 10. 2010 17:14
Jo, to byly sad smiley Ale celkem brutální je Praha, celkem brutální, že dvojka je mnohokrát lepší než jednička grinning smiley
Anonymní uživatel - 21. 10. 2010 16:54
[www.vagonweb.cz] - jo, to byli časy..
vantju - 20. 10. 2010 21:36
Zakládám toto téma o řazení vlaků 2000/2001. Řazení z tohoto roku sice není novinka, ale nově se tam začínají objevovat vlaky ČD. V tomto roce mělo původně být jen řazení ČD, ale nakonec jsem nesehnal podklady, tak tam erdc doplnil řazení ZSSK a maďarské Rychlíky. Ovšem stále malá naděje na vlaky ČD tam byla. Ovšem nedávno, když už jsem se naplno začal věnovat řazení 2010/2011, jsem v diskuzi na K-Reportu našel, že někdo by rád věděl řazení Rychlíku 660/661 Rožmberk z roku 2000/2001 a napadlo mě, že ten kdo mu odpoví, bude mít (snad) i podklady. Odpověděl na jeho dotaz pan ing. Alan Butschek, který měl i ony podklady. Hned jsem mu napsal mail, zda li by mi podklady nepůjčil. Pan Alan Butschek mi je tedy ochotně poslal, za což mu patří velký dík a též i podíl na řazení, bez něj by možná řazení ČD nebylo. Podklady mi došly dnes odpoledne, a hned jsem začal s prací. Prozatím některé vlaky jsou ještě staré, ale většina již jsou aktualizované, podle podkladů. Vlaky zatím najedete v aktualizaci dole na stránce, a snad brzy bude samostatná sekce ČD. V plánu mám udělat vše od mezistátních osobních vlaků po SC. Pokud máte dotaz, našli jste chybu, něco se vám nelíbí, nezdá, nebo jakákoli diskuze o řazení z toho roku, tak mi to sem napište. Děkuji smileys with beer

Vaše jméno:
Váš email:
Předmět:
Přílohy: Přiložit soubor
  • Platné typy příloh: jpg, jpeg, pdf, gif, png
  • Žádný soubor nesmí být větší než 300 KB
  • Všechny soubory nemůžou mít dohromady více než 2.93 MB
  • Můžete přiložit ještě 200 soubor(y|ů)
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
  *******   **      **  **    **   *******   **        
 **     **  **  **  **  ***   **  **     **  **    **  
        **  **  **  **  ****  **         **  **    **  
  *******   **  **  **  ** ** **   *******   **    **  
        **  **  **  **  **  ****         **  ********* 
 **     **  **  **  **  **   ***  **     **        **  
  *******    ***  ***   **    **   *******         **  

www.vagonweb.cz

This forum powered by Phorum.