Uživatel: Přihlásit se Vytvořit nový profil
Akce: Nové téma Náhled pro tisk RSS Nové příspěvky
Vyhledat
Navigace: Hlavní stránka >> Diskuze >> Řazení vlaků >> Téma
Strana: 7 z 15 Předchozí První 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Poslední Následující
Téma:
Řazení na VAGONWEBU   (368 Příspěvků)
Sebastian - 22. 02. 2014 18:09
Když první vlak byl omyl - SA105 Lubuskie, ne Lubelskie
Sebastian - 22. 02. 2014 18:05
Někteří motorove jednotki a železniční vozy PREG (Przewozy Regionalne) a KW (Koleje Wielkopolskie)
Přílohy: PREG SA105 lubelskie.png (2.6 KB)   PREG SA137.png (4.3 KB)   PREG SA139 Link lubuskie.png (4.7 KB)   KW SA108 mod.png (2.4 KB)   PREG SA109 zachodniopomorskie.png (2.7 KB)   PREG SA109 pomorskie.png (2.6 KB)   PREG SA109 małopolskie.png (2.1 KB)   PREG SA109 opolskie.png (2.3 KB)   PREG SA109 podkarpackie.png (2.5 KB)   PREG SA107 lubelskie.png (1.8 KB)   PREG Bhp přední.png (1.9 KB)   PREG Bhp střední.png (1.5 KB)   PREG Bhp zadní.png (2 KB)  
pd - 08. 01. 2014 18:04
Sebastian: díky, vlak jsem přidal.

J&P: i tratě 173 a 180 jsou v plánu, zatím prosím o trpělivost :)
Sebastian - 05. 01. 2014 16:39
Nové vlaky PREG (Przewozy Regionalne):
1. ED78 Impuls zachodniopomorskie
2. 36WE Impuls podkarpackie
Přílohy: PREG ED78 Impuls zachodniopomorskie.png (9.6 KB)   PREG 36WE Impuls podkarpackie.png (7.5 KB)  
J&P - 04. 01. 2014 20:14
Zdravím Na vagonwebu nieje uvedené radenie ani jedného Os vlaku z môjho okolia (trate ŽSR 173 a 180) chcel by som sa spýtat ci by sa to nedalo nejak zmenit
vantju - 25. 12. 2013 01:15
Já jel pro změnu z výchozí stanice do Hranic. grinning smiley Fakt to po noci strávené na nádraží bodlo. smiling smiley


Cestovatel - 24. 12. 2013 23:18
Ad Pendolino na Ostravanovi na přelomu GVD: Taky jsem s ním jel a opravdu lidi koukali. Mně byla vysvětlena situace (v Bohumíně by po novu přebývalo Pendolino a naopak tam scházel pražský elefant) v sobotu večer a díky tomu jsem v neděli ráno jel z Hranic n. M. do Prahy... :) Kdyby to tam jezdilo pořád, nezlobil bych se. :)



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Cestovatel (24. 12. 2013 23:20).
DJ Sobieski - 23. 12. 2013 17:18
U vlaku Os 3207 jsem si všiml, že od nového GVD 2014 jezdí na vlaku 2x460. Docela by mě zajímalo, jestli se nejedná o nějaký přetah, či něco na ten způsob. První jednotka je normálně pro cestující a druhá zadní ve směru je uzamčena bez frekvence cestujících.
Dodousek - 15. 12. 2013 20:02
Musím uznat, že min. první 2 Béčka byla potažená nějakým hadrem, ale když jsem v rozhlasu slyšel "Mezistátní vlak EuroCity číslo 146 Kysuca", tak na to, že po 3? letech jsou všechny vlaky na Ostravu opět EuroCity/Intercity, tohle byla velmi "slušná" premiéra. Študáci teda čuměli, co to přijelo. A Backa vypadala, jako kdyby ji vytáhli z kopřiv. Exteriér byl teda v hrozném stavu i oproti vedle řazeným Béčkám.

Jinak jsem si všiml, že u skoro každého vlaku EC/IC, kde je souprava ČD, je min. 1 Béčko nebo BDs.
vantju - 15. 12. 2013 19:30
A ano, 680 na Ostravanovi opravdu jelo. Ráno jsem tím jel z Bohumína a taky jsem se docela divil. :)


vantju - 15. 12. 2013 19:29
Ale klid, nepamatuješ si snad rok 2009? Nebylo dne, kdy by jela tehdy Fatra a Odra v řazení několik Béček (koženky) + BDs + WRm + A/Aee/Apee...


Matěj Vondřička - 15. 12. 2013 19:02
Tak ta dnešní Kysuca je opravdu katastrofa, jedno béčko vedle druhýho, korunu tomu nasazuje to Bc. Kdyby to byly aspoň humanizovaný béčka! A to sem kdesi na facebooku čet, že přechod na novej jízdní řád probíhá bez potíží a mimořádností. Tak jestli je tohle v pořádku, tak by mě opravdu zajímalo, jak taková potíž vypadá.
Dodousek - 15. 12. 2013 18:05
To opravdu jelo Pendolino dnes na Ostravanovi? Pokud se nejedná o překlik, tak to museli lidi hodně valit bulvy, co to přijelo místo klasy či elefanta :D
pd - 15. 12. 2013 13:40
Vysokorychlostní Velehrad opraven, díky za upozornění.
DJ Sobieski - 15. 12. 2013 13:13
U Rychlíku 893 Velehrad je uveden špatně odjezd z Praha Hl.n. v 15:52. Předpokládám, že je to jen překlep, protože ostatnírychlíky mají časové údaje správně. Ale vypadá to dost dobře, kdy rychlík urazí 104 kilometrů do Pardubic, které jsou uvedeny jako další stanice a tam je již správný údaj, tudíž vlak to dokáže urazit za čtvrthodinu oproti hodinové cestě EC nebo SC.
pd - 15. 12. 2013 12:37
Tipy: díky za připomínku. Trochu jsem snížil výšku těch popisků, ale pořád je to dost vysoké. 5 lokomotiv je zkrátka extrém. Navíc u těch EN stejně nemají takhle všechny pohromadě co dělat. Posuvník se bohužel nedá snadno přesunout, navíc by to fungovalo jen v některých prohlížečích. Dá se ale posouvat i bez posuvníku pomocí prostředního tlačítka nebo kolečka myši.
Tipy - 14. 12. 2013 23:18
Dobrý den, na EN Phoenix a Canopus se špatně zobrazují některé lokomotivy a vypadá to pak divně. A chtěl bych se zeptat jestli byste nějak nemohli přemístit ten posuvník se kterým se posunuje delší souprava protože třeba u těch EN, kde je třeba i 5 lokomotiv se musí sjet velmi nízko a pak zas nejsou vidět vozy a musí se přejíždět furt nahoru a dolu.... smileys with beer
Dunaj_Vltava - 13. 12. 2013 16:39
Ouuu, tak brzké uzdravení....
vantju - 13. 12. 2013 15:07
Brněnské rychlíky jsou zatím pouze do Brna, na ty z Brna se vrhnu dneska. Skolil mě angína. sad smiley


Dunaj_Vltava - 12. 12. 2013 19:55
Kdepak se nám v řazení zatoulal IC Ostravan a rychlíky do Brna? tongue sticking out smiley
Matěj Vondřička - 10. 12. 2013 20:45
... netřeba zdlouhavého komentáře - hot smiley hot smiley hot smiley
Henry - 10. 12. 2013 20:43
Ty nová lůžka WLABmz stále nesmí na rozchod 1435 mm. Už dávno měly jezdit na linkách Moskva-Nice/Paris a od prosince 2013 také do ČR.
pd - 09. 12. 2013 19:24
Jestli je to přímý vlak nebo nebo jenom přímé vozy není pro cestující až tak důležité. Přímé spojení je to tak jak tak, a jak si to železnice označí v jízdním řádu je nemusí trápit. Ostatně v ruských jízdních řádech je Vltava jako přímý vlak Moskva - Praha i letos. A že to nově bude EN, tak to se taky nikde neprojeví winking smiley WLABm se tam budou objevovat pořád. Jestli náhodou méně častěji, tak to leda díky tomu, že nebude jezdit denně a tudíž potřeba WLABmee bude celkově nižší. Ale jinak je Rusům úplně jedno, jestli to bude u nás R nebo EN. Já jako jedinou výhodu shledávám zrychlení a časový posun, obávám se ale, že to negativním směrem zcela vyváží cenový posun...



Upraveno 1krát. Naposledy upravil pd (09. 12. 2013 19:25).
Matěj Vondřička - 09. 12. 2013 17:42
Ano, je pravda, že bude jezdit 2× - 3× tejdně, ale já přímý vlak s takto lepší jízdní dobou pod kategorií EuroNight stále shledávám jako lepší nabídku. Jen ať klidně jede WLABmee, hlavně aby nejezdily WLABka, ty byly letos na Vltavě pořád. Doufam, že se někdy dočkáme i těch WLABMzetek smoking smiley
pd - 09. 12. 2013 17:15
O něčem jiném to bude, protože bude jezdit jen dvakrát nebo třikrát týdně (letos jezdí denně). Ale změněnou časovou polohu samozřejmě vítám, to je posun jedoznačně k lepšímu. Mimo samotné zkrácení jízdní doby vychází líp i příjezd např. do Minsku (letos kolem půlnoci, nově po 13. hodině), v "normální" čas bude třeba i v Ostravě. Otázkou ale zůstávají ceny jízdného.
Jinak řazení bude poměrně jednotvárné a výhradně v režii RŽD - řada WLABmee a jedno nebo dvě WLABm do Petrohradu. WLABmz ještě psány nejsou.
Strana: 7 z 15 Předchozí První 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Poslední Následující

Vaše jméno:
Váš email:
Předmět:
Přílohy: Přiložit soubor
  • Platné typy příloh: jpg, jpeg, pdf, gif, png
  • Žádný soubor nesmí být větší než 300 KB
  • Všechny soubory nemůžou mít dohromady více než 2.93 MB
  • Můžete přiložit ještě 200 soubor(y|ů)
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
 **    **   *******   **     **   ******   **     ** 
 ***   **  **     **  **     **  **    **  **     ** 
 ****  **         **  **     **  **        **     ** 
 ** ** **   *******   **     **  **        **     ** 
 **  ****         **  **     **  **         **   **  
 **   ***  **     **  **     **  **    **    ** **   
 **    **   *******    *******    ******      ***    

www.vagonweb.cz

This forum powered by Phorum.