Uživatel: Přihlásit se Vytvořit nový profil
Akce: Nové téma Náhled pro tisk RSS Nové příspěvky
Vyhledat
Navigace: Hlavní stránka >> Diskuze o železnici >> Elektrické a motorové jednotky a vozy
Téma:
Řada 680 "Pendolino"   (9 Příspěvků)
Tomáš Palíšek - 18. 10. 2009 20:18

Sova

Tomáš Palíšek
No, s tou kvalitnější jízdou bych nesouhlasil. Jsou mnohem kvalitnější ECéčka ( třeba v Hungárce se dobře sedí ) a stou předností si taky moc jistý nejsem. Zažil jsem i stání 680 u Břeclavi.

Já to bral v porovnání se zbytkem vlaků ČD, kde např. jednou jede Ampz druhé serie, podruhé může jet klidně Aee bez klimy... Když jedou zahraniční vozy na EC, tak jsou zpravidla minimálně na stejné úrovni jako Pendolíno :)
Jinak já už taky zažil po povodních jak byla jednokolejka u Polomi, že měl rychlík na Brno přednost před Pendolínem, ale to jsou spíše vyjímky potvrzující pravidlo...

Co se týče potahů sedaček, tak 680 totálně propadla. V Aee bez klimy jsem nebyl, ale možná až na ty zásuvky to tam je lepší.
Anonymní uživatel - 18. 10. 2009 20:01

Tomáš Palíšek
No, s tou kvalitnější jízdou bych nesouhlasil. Jsou mnohem kvalitnější ECéčka ( třeba v Hungárce se dobře sedí ) a stou předností si taky moc jistý nejsem. Zažil jsem i stání 680 u Břeclavi.

Já to bral v porovnání se zbytkem vlaků ČD, kde např. jednou jede Ampz druhé serie, podruhé může jet klidně Aee bez klimy... Když jedou zahraniční vozy na EC, tak jsou zpravidla minimálně na stejné úrovni jako Pendolíno :)
Jinak já už taky zažil po povodních jak byla jednokolejka u Polomi, že měl rychlík na Brno přednost před Pendolínem, ale to jsou spíše vyjímky potvrzující pravidlo...
Anonymní uživatel - 18. 10. 2009 17:25

Tomáš Palíšek
Jinak, co to je ta severní větev? Díky za odpověď.

Severní větev: Praha - Pardubice - Olomouc - Ostrava ;)
Tomáš Palíšek - 18. 10. 2009 15:36

Sova


To sice je, ale naše pendolína jsou schválené pouze na 200km/h a změna se nechystá, neboť co jsem slyšel tak by toto schválení vyšlo na desítky až možná stovky(!) milionů(hlavně pokud by se schvalovalo i spřahování dvou a více jednotek za provozu). Navíc by se po dobu zkoušek musely stáhnout potřebné jednotky z provozu což by, pokud by se konečně uzavřela jížní větev, snad jako jedinný fakt nebyl problém...



No vemte si to takhle:
-Pendolíno je orientované především na "vyšší" klientelu, pro kterou je 200Kč pár drobných
-Za tento "příplatek" vám poskytne kvalitnější jízdu, v první třídě jistotu zásuvek (po generálkách i v 2.třídě) a čistotu interiéru
-cca 99% šanci na dojezd načas, neboť Pendolína mají absolutní přednost
-výhodné časové polohy (což není výhoda pendolína jako takového, jako spíše JŘ, který je silně orientován na pendolína)
-více méně návaznost Airport Expresem na Ruzyňské letiště. Ruku na srdce, na Mošnov nebo do Tuřan toho zas tak moc nelétá a když se tam člověk chce dostat a už letí letadlem tak si určitě také najde nějakou tu korunku navíc na zaručený komfort

Hlavně teda severní větev je dobře využitá (protože je to nejlukrativnější trasa v ČR), o čemž svědčí fakt, že i první SC (Manažer) jezdil tuto trasu. Právě zde je totiž vlak schopen nabídnout srovnatelnou cestovní dobu jako letadlo za mnohem nižší cenu a také konkuruje i autům/busům :)

No, s tou kvalitnější jízdou bych nesouhlasil. Jsou mnohem kvalitnější ECéčka ( třeba v Hungárce se dobře sedí ) a stou předností si taky moc jistý nejsem. Zažil jsem i stání 680 u Břeclavi.

Jinak, co to je ta severní větev? Díky za odpověď.
Anonymní uživatel - 18. 10. 2009 11:26

kraken
Maximální rychlost je 230 km/h.

To sice je, ale naše pendolína jsou schválené pouze na 200km/h a změna se nechystá, neboť co jsem slyšel tak by toto schválení vyšlo na desítky až možná stovky(!) milionů(hlavně pokud by se schvalovalo i spřahování dvou a více jednotek za provozu). Navíc by se po dobu zkoušek musely stáhnout potřebné jednotky z provozu což by, pokud by se konečně uzavřela jížní větev, snad jako jedinný fakt nebyl problém...


jan stajnc
jabych rek ze je to blbost 200 kč příplatek za pendolino vždyt
na nem neni nic extra

No vemte si to takhle:
-Pendolíno je orientované především na "vyšší" klientelu, pro kterou je 200Kč pár drobných
-Za tento "příplatek" vám poskytne kvalitnější jízdu, v první třídě jistotu zásuvek (po generálkách i v 2.třídě) a čistotu interiéru
-cca 99% šanci na dojezd načas, neboť Pendolína mají absolutní přednost
-výhodné časové polohy (což není výhoda pendolína jako takového, jako spíše JŘ, který je silně orientován na pendolína)
-více méně návaznost Airport Expresem na Ruzyňské letiště. Ruku na srdce, na Mošnov nebo do Tuřan toho zas tak moc nelétá a když se tam člověk chce dostat a už letí letadlem tak si určitě také najde nějakou tu korunku navíc na zaručený komfort

Hlavně teda severní větev je dobře využitá (protože je to nejlukrativnější trasa v ČR), o čemž svědčí fakt, že i první SC (Manažer) jezdil tuto trasu. Právě zde je totiž vlak schopen nabídnout srovnatelnou cestovní dobu jako letadlo za mnohem nižší cenu a také konkuruje i autům/busům :)



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Sova (18. 10. 2009 11:35).
jan stajnc - 17. 10. 2009 21:15
jabych rek ze je to blbost 200 kč příplatek za pendolino vždyt
na nem neni nic extra
Tomáš Palíšek - 16. 10. 2009 19:58
ČD podle mě 680 nemusely vůbec kupovat. Rychlost ujde, ale tvar a hlavně kvalita sedaček - obojí je mizerný. A barvy taky mohly být lepší.
pd - 15. 10. 2009 22:20
Ne že obvykle a většinou, ale 680 má uspořádání výhradně takové, jak jsi napsal. Akorát bych upřesnil, že 1., 3., 5. a 7. vůz je hnací, tudíž ty čelní nejsou řídící vozy.
kraken - 12. 10. 2009 20:26
Diskuse o jediném vysokorychlostním vlaku na našich kolejích. Obvykle má 7 vozů a jsou uspořádány většinou takto:

řídící vůz 2. třída + vložený vůz 2. třída + vložený vůz 2. třída + vložený vůz 2. třída + vložený vůz 2. třída/jídelňák + vložený vůz 1. třída + řídící vůz 1. třída

nebo obráceně.

Maximální rychlost je 230 km/h. V pravidelném provozu ale nikdy takovou rychlostí nejezdí kvůli špatným technickým parametrům našich tratí, které to neumožňují.

Vaše jméno:
Váš email:
Předmět:
Přílohy: Přiložit soubor
  • Platné typy příloh: jpg, jpeg, pdf, gif, png
  • Žádný soubor nesmí být větší než 300 KB
  • Všechny soubory nemůžou mít dohromady více než 2.93 MB
  • Můžete přiložit ještě 200 soubor(y|ů)
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
 **    **  **     **  **     **  **    **  ********  
 **   **   ***   ***  **     **   **  **   **     ** 
 **  **    **** ****  **     **    ****    **     ** 
 *****     ** *** **  **     **     **     **     ** 
 **  **    **     **  **     **     **     **     ** 
 **   **   **     **  **     **     **     **     ** 
 **    **  **     **   *******      **     ********  

www.vagonweb.cz

This forum powered by Phorum.