kraken
Maximální rychlost je 230 km/h.
To sice je, ale naše pendolína jsou schválené pouze na 200km/h a změna se nechystá, neboť co jsem slyšel tak by toto schválení vyšlo na desítky až možná stovky(!) milionů(hlavně pokud by se schvalovalo i spřahování dvou a více jednotek za provozu). Navíc by se po dobu zkoušek musely stáhnout potřebné jednotky z provozu což by, pokud by se konečně uzavřela jížní větev, snad jako jedinný fakt nebyl problém...
jan stajnc
jabych rek ze je to blbost 200 kč příplatek za pendolino vždyt
na nem neni nic extra
No vemte si to takhle:
-Pendolíno je orientované především na "vyšší" klientelu, pro kterou je 200Kč pár drobných
-Za tento "příplatek" vám poskytne kvalitnější jízdu, v první třídě jistotu zásuvek (po generálkách i v 2.třídě) a čistotu interiéru
-cca 99% šanci na dojezd načas, neboť Pendolína mají absolutní přednost
-výhodné časové polohy (což není výhoda pendolína jako takového, jako spíše JŘ, který je silně orientován na pendolína)
-více méně návaznost Airport Expresem na Ruzyňské letiště. Ruku na srdce, na Mošnov nebo do Tuřan toho zas tak moc nelétá a když se tam člověk chce dostat a už letí letadlem tak si určitě také najde nějakou tu korunku navíc na zaručený komfort
Hlavně teda severní větev je dobře využitá (protože je to nejlukrativnější trasa v ČR), o čemž svědčí fakt, že i první SC (Manažer) jezdil tuto trasu. Právě zde je totiž vlak schopen nabídnout srovnatelnou cestovní dobu jako letadlo za mnohem nižší cenu a také konkuruje i autům/busům :)
Upraveno 1krát. Naposledy upravil Sova (18. 10. 2009 11:35).