Uživatel: Přihlásit se Vytvořit nový profil
Akce: Nové téma Náhled pro tisk RSS Nové příspěvky
Vyhledat
Navigace: Hlavní stránka >> Diskuze o železnici >> Elektrické a motorové jednotky a vozy
Téma:
Nasazení 843   (4 Příspěvků)
DJ Sobieski - 30. 04. 2018 19:30
Motorový vůz řady 843 je nasazován jak rychlík, tak i jako osobák. DKV Česká Třebova PJ Liberec, kde zajišťuje vozbu převážně rychlíků na tratích 030 do Pardubic, 086/090 do Ústí nad Labem a celkovou obsluhu IDOL.

Další najdeme na DKV PJ Olomouc, kde zajišťují rychlíky do Opavy a Ostravy (310+321), osobáky do Šumperka (290) a něco do jeseníku(291/292). Hmací vozidlo disponuje dostatečným prostorem pro cestující na vozíku, takže se najde trochu toho místa i pro kočárek...
pd - 21. 04. 2018 23:25
Kdyby takový motorový vůz byl koncipovaný pro zastávkové osobní vlaky, tak asi na všech tratích, kde dnes jezdí 810 nebo 814 delší vlaky než půl hodiny...
Akorát je žádoucí mít možnost přepravy alespoň dětských kočárků na všech vlacích, tak by nějaký prostor pro kočárky/kola se sklopnými sedadly měl být právě v motorovém voze, protože ten na některých vlacích může jet samostatně bez přívěsných vozů. A vhodné by bylo mít tuto možnost i pro přepravu vozíčkářů, takže bez širokých dveří, prostoru a přizpůsobeného wc by takový vůz dneska už neobstál (a jako novostavba by obstál jenom tam, kde by byly vysoké nástupiště). Ledaže by byl součást nějaké ucelené jednotky.
xyz - 21. 04. 2018 08:11
Zdravím,
osobně bych je dal na trať 241 Okříšky - Znojmo místo RegioNov 814, protože jet tam s 814kou je utrpení.
Pechar146 - 19. 04. 2018 17:00
Dobrý den,
jaké je nejlepší nasazení velkých motorových vozů, například "Rakví" 843.0?
Představme si velký motorový vůz takřka shodné skříně, bez dveří pro vozíčkáře a bezbariérového záchodu, s kapacitou až 78 míst k sezení(2+6+3 falešné oddíly), plně průchozí, s výkonem cca. 600 kW, vybavený moderním systémem elektrodynamické brzdy, systémem AVV, neklimatizovaný, s běžným WC.
Sedadla Borcad Regio+, dvojice jednokřídlých dveří, bez zavazadlového oddílu, bez sklopných míst k sezení
Jaké by bylo nejlepší nasazení těchto vozidel, jestliže počítáte s elektrifikací tratí 070, 120, 200, 290 a 310?

Vaše jméno:
Váš email:
Předmět:
Přílohy: Přiložit soubor
  • Platné typy příloh: jpg, jpeg, pdf, gif, png
  • Žádný soubor nesmí být větší než 300 KB
  • Všechny soubory nemůžou mít dohromady více než 2.93 MB
  • Můžete přiložit ještě 200 soubor(y|ů)
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
  *******    *******   ********  ********   ******  
 **     **  **     **  **           **     **    ** 
 **                **  **           **     **       
 ********    *******   ******       **     **       
 **     **         **  **           **     **       
 **     **  **     **  **           **     **    ** 
  *******    *******   ********     **      ******  

www.vagonweb.cz

This forum powered by Phorum.