|
 |
|
 |
|
 |
Téma: |
 |
První vlaky RegioJet (69 Příspěvků) |
 |
|
Anonymní uživatel - 30. 04. 2011 12:20
|
|
|
Fialová první třída mě tedy moc nezaujala. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Do fotogalerie přibyly fotky Talentu z prezentačních jízd RegioJetu na trati Bratislava - Komárno (26. 4. – 28. 4. 2011).
Motorová jednotka Talent 643.360 (rok výroby 2003) je zapůjčená od soukromého dopravce Prignitzer Eisenbahn (PEG), který provozuje dopravu na pár tratích v okolí Berlína a v Severním Porýní-Vestfálsku. Pokud někoho zajímá majetkové propojení, tak PEG byl součástí skupiny Arriva, po prodeji Arrivy Italům je PEG nyní stoprocentní dceřinou společností Netinery, kterou vlastní FS a nějaká lucemburská banka..
Upraveno 1krát. Naposledy upravil pd (29. 04. 2011 02:12).
|
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel - 21. 02. 2011 15:22
|
|
|
Zatím ne, ale mám pocit, že brzo nějaká zprávy bude. Bohužel, zároveň si myslím, že to bude spíše o odkladu termínu.
|
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel - 21. 02. 2011 10:00
|
|
|
uzreli svetlo sveta nejaké nové správy ohľadom RegioJetu?
|
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel - 20. 02. 2011 15:13
|
|
|
Kalous65: To ano, ale co když ty vozy pak bude používat někde jinde? Třeba s tim v budoucnu nebude jezdit Praha - Ostava, 160 je taková střední cesta mezi 140 a 200, řekl bych
Ale pravda, ta rychlost se dá v budoucnu na těch 160 zvednout, to je jen o 20km/h.. Ale asi je lepší to udělat rovnou na 160.
Upraveno 1krát. Naposledy upravil strejcekms (20. 02. 2011 15:15).
|
|
|
|
|
|
Kalous66 - 20. 02. 2011 15:11
|
|
|
Jak se tu dole řešilo,že nebude stačit těch 140Km/h?Já myslím že pokud bude jezdit za polovinu tak je cestijícím úplně jedno jestli pojedou 140 nebo 160.Ono ve vlaku to takovej rozdíl nění.
|
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel - 19. 02. 2011 18:55
|
|
|
Takže on chce koženku do 1. i do 2. třídy? No to je fór  Tak to bych mu doporučil, aby si koupil ojetý béčka třeba od ČD a poslal je na rekonstrukci s ponecháním koženky, ušetří >:D< Aneb zpátky na stromy!
Jestli něco v dnešní době nemá v dopravě co dělat, tak je to právě koženka. Vím, že se to ted někde na západě dává do 1. třídy, ale pro mě je to prostě symbol zastaralosti a nepohodlí.
|
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel - 03. 11. 2010 21:27
|
|
|
Ten návrh s tim přechodem černé k vozům byl lepší, ale toto je seriozní, slušné, trošku nápadité, proč ne. V konečné verzi to bude na "plechu" stejně ještě hezčí, než na papíře...
|
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel - 03. 11. 2010 21:19
|
|
|
Já nevím, co proti tomu mají ostatní, ale mně se design líbí. Je to podobné Golden-Pass.
|
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel - 03. 11. 2010 18:14
|
|
|
Tak lokomotivy už mají barevné řešení - [ www.regiojet.cz]
|
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel - 01. 06. 2010 13:51
|
|
|
Talgo? To vůbec, zapomeň. :D To už aby raději koupili něco z Vrútek, třeba jen 15 kusů.
|
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel - 31. 05. 2010 16:59
|
|
|
A proč ne! To je přesně podle tvého vkusu :):)
|
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel - 29. 05. 2010 14:34
|
|
|
Tonda: Za nic.:D:D:D
strejeckms: To snad ne!:X
|
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel - 27. 05. 2010 16:05
|
|
|
Tak tady to máte.. A jestli je to pravda s tím že mají více nabýdek na ojetiny, tak mají zase ČD máslo na hlevě, a pak prej že to nejde sehnat ojetiny. A rozhodně věřím více E 15, než-li třeba ekonomice na Lžidnesu (Idnes.cz):D
[ www.e15.cz]
Upraveno 1krát. Naposledy upravil strejcekms (27. 05. 2010 16:07).
|
|
|
|
|
|
Antonín Novák - 26. 05. 2010 19:23
|
|
|
Tomáš Palíšek -- Děkuji
|
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel - 26. 05. 2010 15:48
|
|
|
Tady je to.
Upraveno 2krát. Naposledy upravil Tomáš Palíšek (26. 05. 2010 15:53).
|
|
|
|
|
|
Antonín Novák - 25. 05. 2010 18:03
|
|
|
Tomáš Palíšek : Obrázky Highjetu jsem bohužel neviděl. Nemáte nějaké???
|
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel - 24. 05. 2010 17:18
|
|
|
Já jsem snad někde i četl že jenčura chce koupit ojetiny, jen teď nemohu najít kde to bylo..
|
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel - 22. 05. 2010 23:54
|
|
|
Antonín Novák: Doporučím ti pár odkazů. Nejdříve diskuze tady na VagonWebu. Dále bych ti doporučil tuto a tuto. A borec na konec je toto video pokud se ti nebude sekat.
Co se týče koženných sedaček do dvojky, tak já tomu věřím, protože viděl jsi obrázky High-Jetu ve 2.třídě? Pokud ne, přišel jsi o mnoho.
strejcekms: No, ale to by ty RailJety musely být podle mě úplně nové. Jak jsem psal, Jančura bude chtít do obou tříd koženné sedačky, a tak nové vozy budou potřeba.
|
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel - 22. 05. 2010 11:30
|
|
|
strejcekms
Na druhou stranu to co koupil Jančura má výkon asi 3 480 kw, naše 371 má 3 080 kw, řada 363 má 3 060 kw a konečně 151 má trvalý výkon rovných 4 000 kw, takže jančurovo vs. česká 151?
Zapomněl si na "řada 162 má 3 480kW", což je celkem podstatný fakt. Když už srovnávat, tak nesrovnávat Jančurova 162 s ČD 371/ČD 363/ČD 151, ale Jančurova 162 s ČD 162...
Add. Vmax - Já spíš tipuju, že bude mít JŘ postaven na nižší rychlost než 140km/h(nejspíš 120km/h) anebo pak bude muset prodloužit stání ve stanicích. Protože v momentě nějakého zpoždění by nebyla šance toto zpoždění stáhnout a pan Jančura přece chce narozdíl od ČD jezdit načas...
strejcekms
je to asi jako když někdo prosazuje "úsporný" počítač- je sice zelený, ale prakticky s ním nic moc neušetříte a stojí pomalu 2x tolik co klasika.
Velmi špatné přirovnání. Pod pojmem "úsporný počítač" nehledejte předražené PC s nálepkou "ekoPC" nebo tak nějak, ale notebook. Můj současný notebook má příkon cca 120W, moje býválé PC o přibližně totožném výkonu mělo příkon cca 400W. Nevim jak ostatní, ale já už takto ušetřil celkem dost :)
Upraveno 5krát. Naposledy upravil Sova (22. 05. 2010 11:39).
|
|
|
|
|
|
Antonín Novák - 21. 05. 2010 17:59
|
|
|
Tomáš Pelíšek : podle zelpage, je v čele Kočišanu 150.2... 150.2 přece z venku ale vypadá úplně stejně jako 151. Jeno detail na čísle.
Ale Praha taky moc nemůže dohánět zpoždění pomocí 160 km/hod. protože často je na ní řazen WRm, který je provozován se sníženou rychlostí 140, ne?
Jinak opravdu je potřeba nové lokomotivy, stav je fakt strašný.
|
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel - 21. 05. 2010 15:16
|
|
|
Tomáš Pa.- No já bych to na klasické vozy neviděl, on již dříve Jančura avizoval že nebude chtít objíždět vlak jak on říkal "jak ve středověku", z čehož usuzuji že bude chtít spíše netrakční jednotku, nebo řídící vůz a ten nevím jestli jsou schopni v Polsku vyrobit ( jestli ho mají ve výrobním programu)- toť otázka.
Viděl bych to spíše na Railjet od Siemense.
Osobně já zakládat železniční společnost, tak se o nějaké řídící vozy nezajímám, protože to by bylo to poslední co mě zajímá+ řídící vůz celou soupravu jen prodražuje a u dálkové dopravy si myslím že neni nic špatného objíždět vlak, cestujícímu to může být také jedno, hlavně že jede na čas a tolik času to také nezabírá, je to asi jako když někdo prosazuje "úsporný" počítač- je sice zelený, ale prakticky s ním nic moc neušetříte a stojí pomalu 2x tolik co klasika. Rozhodně to neni jako za krále klacka  či co jsem dokonce slyšel za přirovnání, žádná ostuda jak si asi pan Jančura myslí (osobně jsem spíše zastáncem řídících vozů v regionální dopravě).. Jenže Jančura asi myslí do budoucnosti, hlavně že drahám vyčítal že jezdí se "šrotem" a sám si ho teď koupil- lokomotivy, i když nejsou špatné..(zatim žádnej šrot, jsou i horší).
S tou 380 se říkalo něco o polovině tohoto roku, nevím, má to údajně stát na povolení drážního úřadu, či co. Také se na tu mašinu těším, tak snad letos... 380 bych spíše doporučil ČD cargu-časem, až jak dopadne ČD osobka (samozřejmě v provedení do nákladní dopravy), Regiojet je ale také může koupit, to se nevylučuje, ale zase to záleží jak dopadne osobka u ČD nebo ZSSK.
Pro začátek mu 162 určitě stačí.
Tonda Novák- EC Košičan má v čele většinou 151 nebo ne? Hodněkrát jsem jí tam teda viděl, stejně jako EC Praha- má také vozy na 160. To máte ale stejně jedno, protože ten GVD je postaven tak aby se to dalo zvládnout s lokotkou na 140 km/h. Ovšem 151 je určitá výhoda, ale možná by se mohlo začít uvažovat o náhradě, přece jen jsou to stroje asi z roku 1979-žádné mladice.. ZSSK 350 už prý také nic moc + spolehlivost. Tady bych vyděl velký potencionál v 380 a jiných podobných řadách a nejen od Škody..
Upraveno 1krát. Naposledy upravil strejcekms (21. 05. 2010 15:42).
|
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel - 21. 05. 2010 09:55
|
|
|
ak by som bol zodpovedný za kroky RJ, 380-ky by som nekupoval. ide o nové vozidlo, ktoré ešte nezačalo ani skúšobnú prevádzku a nie je isté, či do vyjdenia RJ na trasu medzi Ostravou a Prahou (ak sa tak vôbec stane) obdrží a nasadí ČD aspoň niekoľko svojich 380 do riadnej prevádzky.
info o rozsahu schválenej revitalizácie Y vozňov je v tlačových správach na stránke ČD.
|
|
|
|
|
|
Antonín Novák - 20. 05. 2010 21:19
|
|
|
Dvojka kožená, to by byl moc velký luxus, ne?
Nezná někdo náhodou odkaz na fotky vozů od Ciegelskiho?
Jinak doufám, že to všechno klapne, a že ty vlaky vyjedou.
Taky doufám, že by se mohl stát standart do všech vlaků účinná klima, uzavřený WC, předsuvné dveře blokované za jízdy a zásuvky 230 V.
To mi připomnělo ještě něco.
Nevíte, jak to dopadlo s humanizací vozů B ČD? Jaké změny se provedou, a která firma to vyhrála?
A za jak dlouho by se mohly objevit na provozu s cestujícími 380??? Trochu jsem doufal, že právě 380 by se staly vlajkovými lokomotivami SA/RJ. Ale třeba budou, až získají nějaký kapitál budou si to moct dovolit.
|
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel - 20. 05. 2010 14:57
|
|
|
strejcekms: Já jsem slyšel ( a taky bych řekl ), že budou úplně nové vozy. Vidím to na vozy od Ciegelskiho. Myslím, že to nebude prblém je schválit. Podle mě i dvojka bude kožená. 
|
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel - 08. 04. 2010 19:31
|
|
|
Tak nechci předbíhat, ale vypadá to, že by se u nás mohlo vyskytnout to nový Desiro ( nevím, jaký má přesný název ).
Díky Student Agency.
Upraveno 1krát. Naposledy upravil pd (09. 04. 2010 23:27).
|
|
|
|
|
|
 |
|