Uživatel: Přihlásit se Vytvořit nový profil
Akce: Nové téma Náhled pro tisk RSS Nové příspěvky
Vyhledat
Navigace: Hlavní stránka >> Diskuze o železnici >> Osobní vozy
Téma:
Hodnocení osobních vozů, motorových a elektrických vozů a jednotek   (12 Příspěvků)
Jura - 09. 12. 2019 16:56
A kde je ABpee řazeno na ryze dálkovém spoji? (když nepočítám mimořádnosti) Protože rychlík lze definovat spíše jako meziregionální vlak a dálkové vlaky jsou kategorie Ex, IC, EC, EN, RJ atd. smiling bouncing smiley
Baal - 08. 12. 2019 22:43
Myslíte nějak takto?

ABpee347 ČD
Celkové hodnocení: 1 bod
+ Nic.
- Sedadla 61, 63 a 65 otočená do stěny.
U sedadel číslo 31-56 je mezi sedadly proti sobě pouhých 46 cm. Pokud si cestující sedačku posunou, tak je to pouhých 36 cm! To je nejen výrazně méně nežli v jakémkoliv oddíle druhé třídy, ale dokonce méně než v běžných autobusech!
U sedadel číslo 11, 13, 15 je místa zase zbytečně moc a cestující se musí předklánět, aby dosáhl na stolek na sedadle před sebou.
U sedadel číslo 23, 24, 33, 34, 43, 44, 53 a 54 cestujícímu překáží noha stolku.
U sedadel číslo 11, 15, 21, 22, 25, 26, 31, 32, 35, 36, 41, 42, 45, 46, 51, 52, 55, 56, 61 a 65 vadí odpadkový koš.
Sedadla Borcad Regio+ nejsou určená pro dálkové vlaky a vlaky vyšší kvality, nýbrž pro vlaky regionální.
Sedadla jsou na první třídu v dálkovém vlaku a vlaku vyšší kvality velmi nepohodlná s tvrdými koženkovými doplňky.
Sedadla přenáší pohyby ze sedadla zády.
Polohování o max 50 mm je pro první třídu dálkového vlaku a vlaku vyšší kvality naprosto nedostačující.
Přímé osvětlení je naprosto nevhodné pro dálkové spoje a vlaky vyšší kvality.
Osvětlení je příliš ostré a oddíl je tak přesvětlený.
Chybí možnost individuální regulace intenzity osvětlení.
V oddíle chybí koberec.
U sedadel chybí textilní podhlavníky.
Velmi málo přípojek pro drobnou elektroniku, jediná pro čtyři cestující je opravdu málo i pro běžný rychlík natož pak pro vlak vyšší kvality.
Absence klidu na cestu z důvodu, že oddíl je průchozí.
Přehnaně hlasitá zvuková signalizace otevírání a zavírání dveří.
Infosystém neukazuje doplňkové věci, jako například rychlost jízdy vlaku.
Pro celistvá okna se více hodí stahovací roletky.
Pro dveře mezi oddíly by bylo vhodnější užít tónované sklo.
V neposlední řadě je pak nutné zmínit poruchovost vozu, zásuvky, WC, hlášení trasy vlaku a dokonce se za jízdy otevírají dveře.
pd - 20. 11. 2019 12:02
Jestli to hodnocení má k něčemu být, tak to musí být ke konkrétnímu typu vozu. Nelze hodnotit najednou všechny polské vozy 2. třídy... to je jak kdyby někdo chtěl dát jedno hodnocení českým vozům 2. třídy... confused smiley
Strašidlo - 20. 11. 2019 09:14
Já už si to nepamatuju. Pamatuji si že Ex4 jsem jel ze Svinova do Vídně a do Hodonína
Jura - 19. 11. 2019 21:04
Týpek: Já přesně čekal, že někdo napíše takto obecné hodnocení grinning smiley
Týpek - 18. 11. 2019 21:17
A které konkrétní. Já jsem jel nějakým Polským vozem z Vídně do Přerova. A nebylo to tak špatný.
Strašidlo - 17. 11. 2019 19:08
Polské osobní vozy 2. třídy
Mám s nimi bohatou zkušenost, jenže ne moc dobrou, max. 6/10
+ Dobrá klimatizace v létě resp. topení v zimě
- chybí Wi-Fi
Týpek - 17. 11. 2019 18:52
No já Xmz moc nejezdím ale když jsem měl Bmz asi 63 . V létě k moři tak to bylo tak akorát ( Ale bylo to v horách).
Jura - 17. 11. 2019 18:44
Týpek: Ale musíš uznat že vozy Xmz ex. ÖBB v létě moc nechladí a potřebovaly by tu klimu posílit smiling smiley
Týpek - 17. 11. 2019 10:56
Okay uznávám vůz si zaslouží těch 9 bodů .Obrovských košů jsem si nevšiml. Chybějící tlakotěsnost jsem nepociťoval , klimatizace byla pro mně fajn.
PS: protože proto
Jura - 17. 11. 2019 10:14
Nesouhlasím s hodnocením vozu Bmz 232, vůz by si zasloužil 9 bodů z deseti, a to za chybějící tlakotěsnost, a také za slabou klimatizaci. A malé odpadkové koše jsou vykompenzovány velkými na chodbě. Po modernizaci to bude ale fajn vůz grinning smiley
PS: Proč je název tématu velkými písmeny? eye rolling smiley



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Jura (17. 11. 2019 10:49).
Týpek - 17. 11. 2019 10:01
Dobrý den založil jsem tohle téma, protože mě zajímá váš názor zkušenosti s osobními vozy, MV a EJ v ČR popřípadě SK,AT,DE,PL a HU
Hodnocení bude na stupnici od 1 do 10 bodů.Pod to napište + a -. Pokud budete mít jiný názor napište svoje hodnocení nikoliv kritiku ke hodnocení se kterým nesouhlasíte. Prosím nebuďte vulgární a buďte prosím konkrétní (např nenapíšu klimatizace ale příjemná klimatizace nebo nedostačná klimatizace). Mohlo by to vypadat nějak takhle.

Bmz 232 ČD

Celkové hodnocení: 7 bodů
+ Funkční a příjemná klimatizace. Hezká , Prostorná a kvalitní toaleta. Polohovací sedačka a opěrka hlavy. Dobrá údržba.Celkově dobré zpracování.
- Malé odpadkové koše, Otvírání dveří na kliku, Nasazení na EC



Upraveno 1krát. Naposledy upravil pd (20. 11. 2019 12:02).

Vaše jméno:
Váš email:
Předmět:
Přílohy: Přiložit soubor
  • Platné typy příloh: jpg, jpeg, pdf, gif, png
  • Žádný soubor nesmí být větší než 300 KB
  • Všechny soubory nemůžou mít dohromady více než 2.93 MB
  • Můžete přiložit ještě 200 soubor(y|ů)
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
 **     **  ********  ********    ******         ** 
 **     **     **     **     **  **    **        ** 
 **     **     **     **     **  **              ** 
 **     **     **     ********   **              ** 
  **   **      **     **     **  **        **    ** 
   ** **       **     **     **  **    **  **    ** 
    ***        **     ********    ******    ******  

www.vagonweb.cz

This forum powered by Phorum.