Uživatel: Přihlásit se Vytvořit nový profil
Akce: Nové téma Náhled pro tisk RSS Nové příspěvky
Vyhledat
Navigace: Hlavní stránka >> Diskuze o železnici >> Osobní vozy
Strana: 1 z 3 1 2 3 Následující
Téma:
Nátěr "Najbrt"   (75 Příspěvků)
pd - 16. 11. 2014 23:11
Asi se tu nikomu nelíbí žádná verze (a ani se nedivím). Pro mě je nejmíň hrozná taky ta s modrou střechou.
Miroslav Repčík - 09. 11. 2014 21:16
Jaká verze natěru Najbrt se vám víc libí(verze s šedou střechou nebo verze s modrou střechou)? Mě se osobně víc libí ta verze s modrou střechou.
Shiri - 17. 10. 2014 14:22
PD, neozbrazil se ani potom, divný... na mail ti pošlu printscreen, aď víš že nekecám... zkus sem hodit jeho záznam, jak se zobrazí ve formuláři, zkusím ho tam vypsat "natvrdo".
pd - 17. 10. 2014 12:30
Je tam, zkus F5, měl by se objevit..
Přílohy: Bcmz.png (78.6 KB)  
Shiri - 17. 10. 2014 03:24
PD, nezobrazuje se mi, prošel jsem u ČD vše dostupné, ale neukázal se, já tam vidím jenom klasické zobrazení. Asi se nenačetla některá změna při poslední aktualizaci webu.
pd - 16. 10. 2014 23:59
Bcmz v najbrtu je v řazení dostupné už tak tři dny winking smiley (ale ve všech vlacích bylo ponecháno v původním nátěru).
O WLABmz taky nevím.
Bymák - 16. 10. 2014 19:33
Bcmz budou natřeny stejnou verzí nátěru, jakou mají vozy WRmee. Už takhle tuším 2 natřené jsou.
O těch WLABmz jsem zatím neslyšel, ale je to možné.
Shiri - 16. 10. 2014 00:12
Lidi, jeden známý šotouš mi tvrdí, že prý WLABmz826 půjdou do najbrtu, nevíte někdo o tom něco? Taky bych se chtěl zeptat jak to bude s novejma lehátkama, jejich lakovou variantou a kdy se objeví Najbrtí verze pro řazení, to Rakouský schéma působí dost rušivě (jako že Najbrt nesnáším), díky ;)
Anonymní uživatel - 31. 05. 2010 19:09
Tak KO je kolejový obvod a 25 tím myslím frekvenci 25Hz (aspoň tak se o ní psalo na k-repu). Kolejový obvod je součást zabezpečovacího zařízení a kontroluje, zda-li je úsek obsazen a navíc pokud už to zabezpečovačka umožňuje tak i vysílá signály na lokomotivu pro návěstní opakovač. Těch 25Hz je pravděpodobně nosná frekvence na kterou se modulují jednotlivé signály (to už je trochu těžší na vysvětlení :D ). No a problém pramení v tom, že je předpoklad, že by 380tka narušila tyto signály, neboť její ovládání stejně jako u jakékoliv moderní výzbroje, vysílá různé "bludné signály" a ty se frekvenčně nacházejí někde v oblasti té nosné frekvence 25Hz a to by vedlo k nesprávné funkci zabezpečovacího zařízení... Ostatní KO, kde už to nevadí, pracují v oblasti jiných frekvencí a tudíž vliv těch "bludných signálů" se jich netýká, anebo jsou odolnější proti rušení...
Takto to chápu já spinning smiley sticking its tongue out



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Sova (31. 05. 2010 19:11).
Antonín Novák - 31. 05. 2010 18:46
Sova : Mohl bych se zeptat, co znamená KO 25. Prosím o vysvětlení pro naprostého laika. Děkuji.
A proč tam nesmí vyvíjet tažnou sílu???
Anonymní uživatel - 31. 05. 2010 16:04
Antonín Novák
Mít zvednutý pantograf nemusí nutně znamenat, že lokomotiva vyvíjí tažnou sílu :)
Navíc ty lokomotivy za 380tkou jezdí v celé délce trasy, nejen v úsecích s těmi KO na 25Hz. Ono bych i věřil, že plní funkci jakési pojistky. Přeci jen v počátcích provozu bude 380tka velmi poruchová, zvlášť když vemem v úvahu jak složitý stroj to je. Takže lokomotiva, která to bez výrazného zpoždění "dotáhne" do nejbližší stanice přijde vhod smiling bouncing smiley

PS: To co tu píšu už nemám nijak podložené, jsou to jen mé názory vycházející z mých zatím dost omezených znalostí :D Tudíž prosím nějakou osobu znalou o upřesnění ;)



Upraveno 2krát. Naposledy upravil Sova (31. 05. 2010 16:06).
Antonín Novák - 31. 05. 2010 15:57
Sova : Děkuji
Nesmí vyvíjet tažnou sílu, ale taky měla zvedlý pantograf, to může?
Anonymní uživatel - 31. 05. 2010 15:48
Antonín Novák
Co se skloňuje na k-repu tak 380 má zakázáno vyvíjet tažnou sílu na úsecích, které mají kolejové obvody pracující na frekvenci 25Hz a jelikož ty se nacházejí na tratích kudy jezdí tak je v soupravě lokomotiva, která zajišťuje hnací sílu v na těchto úsecích ;)
Ale nvm to jistě a navíc jsem nečetl celý k-rep (td)



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Sova (31. 05. 2010 15:49).
Antonín Novák - 31. 05. 2010 14:47
Chtěl bych se zeptat. Viděl jsem již 2 fotky na zelpage s loko 380 (nákladní vlak). Vždy byla za ní ale řazena ještě jedna lokomotiva 362 nebo 363 a měla pantograf zvedlý --> byla v provozu. Proč? 380 to sama neutáhne, nebo proč?
Anonymní uživatel - 07. 05. 2010 22:14
Design Najbrt je podle mě něco, co české železnice totálně zhnusilo. Podle dřívějších nátěrů se dalo už z dálky poznat, jestli se jedná třeba o motorák, lehátkový vůz nebo pantˇák. Tedˇto nejde. Navíc tento nátěr je podle mě opravdu nevkusný, zejména na hnacích vozidlech. Nejsem sice první s tímto názorem, ale potom, co jsem to takhle někde čet, jsem zjistil, že je to naprostá pravda.smileys with beer A pokud jde o interiér, vážení, to je taky hnus.drinking smiley Nejlepší by byl návrat ke starým barvám smiling bouncing smiley, nebo dokonce k barvám vzor ČSD.smoking smiley A pokud jde o interiéry, tam by to taky chtělo nějak sladit. Velmi pěkné interiéry mají například lokomotivy 854 Lenka a Nikolka.
vejtas - 03. 05. 2010 15:57
Občas vidím na Carl Maria von Weberovi BMZ245 v najbrtu
Anonymní uživatel - 16. 01. 2010 10:46
Díky! Duplicity jsem smazal. Další info vítány. Chci ještě přidat fotky ke každému typu vozidla, tak pokud by se někomu povedla hezká fotka a byl by ochoten jí dát k dispozici, pošlete ji na mail najbrt (zavináč) ic (tečka) cz.
pd - 07. 01. 2010 20:22
Mr_nobody: skvělá práce (tu)
Jenom drobnost: jsou tam dvakrát Bee 20-70 526 a Bt 21-19 487.
Anonymní uživatel - 05. 01. 2010 01:32
Pokusil jsem se z dostupných dat na webu vč. diskusí dát dohromady aktuální přehled vozů v najbrtu:

[najbrt.ic.cz]
Anonymní uživatel - 03. 01. 2010 21:42
kraken
kéž by :D
kraken - 03. 01. 2010 18:03
ČD končí s Najbrtem! X(

http://www.zelpage.cz/zpravy/7529
EC 174 - 27. 11. 2009 16:08
A dneska jsem viděl v Přerově motorák řady 810 v Najbrtu - pěkný.
pd - 24. 11. 2009 22:39
Seznam najbrtů jsem zaktualizoval a pro větší přehlednost vyčlenil do samostatné sekce - tam prosím pište výhradně informace o nových vozech (i když mám takový pocit, že brzo jich bude tolik, že už se to nebude dát sledovat...), zde zůstává prostor pro obecnou diskuzi o najbrtu.
EC 174 - 22. 11. 2009 15:20
Tak to bohužel nevím...
Anonymní uživatel - 22. 11. 2009 13:26
Počkat, takže Najbrt zaútočil i na Hulín?>:D< No, tak to je síla. Jo, nevíš co je s interiérem pro WR?
pd - 12. 10. 2009 20:10
Neznáte někdo čísla odstínů podle RAL pro "najbrtí" lak?
Strana: 1 z 3 1 2 3 Následující

Vaše jméno:
Váš email:
Předmět:
Přílohy: Přiložit soubor
  • Platné typy příloh: jpg, jpeg, pdf, gif, png
  • Žádný soubor nesmí být větší než 300 KB
  • Všechny soubory nemůžou mít dohromady více než 2.93 MB
  • Můžete přiložit ještě 200 soubor(y|ů)
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
 **     **   ******   **      **  **    **  **     ** 
 **     **  **    **  **  **  **  ***   **  **     ** 
 **     **  **        **  **  **  ****  **  **     ** 
 **     **  **        **  **  **  ** ** **  **     ** 
 **     **  **        **  **  **  **  ****   **   **  
 **     **  **    **  **  **  **  **   ***    ** **   
  *******    ******    ***  ***   **    **     ***    

www.vagonweb.cz

This forum powered by Phorum.