Uživatel: Přihlásit se Vytvořit nový profil
Akce: Nové téma Náhled pro tisk RSS Nové příspěvky
Vyhledat
Navigace: Hlavní stránka >> Diskuze o železnici >> Osobní vozy >> Téma
Strana: 2 z 3 Předchozí 1 2 3 Následující
Téma:
Nátěr "Najbrt"   (75 Příspěvků)
EC 174 - 22. 11. 2009 11:57
V pátek jsem viděl na Sp Staré Město UH - Brno vůz ABfbrdtn v najbrtu. Motorovým vozům nátěr celkem sluší. A taky teď jezdí WR v najbrtu na rychlících Praha - Luhačovice. To nevím, proč to natírali, když se s WR v novém GVD vůbec nepočítá.
Anonymní uživatel - 22. 11. 2009 11:42
Tak, včera jsem jel vlakem do Vídně a zpět a co jsem neviděl. Další znajbrtované ´´Béčko´´, jenž jelo do Bohumína. myslím, že interiér zůstal stejný, podle mě to byl jeden z těch používaných vozů na Brněnský expres. Pak když jsem viděl znajbrotvaného brejlovce, tak jsem si říkal co to je. A ještě potom jedne regionální jednotka ( nevím jak se jmenuje a názvu jsem si nevšiml ), ale stačil jsem záhlédnout to, že interiér zůstává stejný.

Nabývám dojmu, že ČD kašlou na interiéry.
vantju - 19. 11. 2009 18:54
Další najbrti

Aee145 011 DKV Olomouc
BDbmsee451 xxx DKV Plzeň
BDs449 xxx DKV Plzěň
vantju - 15. 11. 2009 13:23
Bee272 008 a Bee272 018- oba bez interiéru (ale jsem zvědavý, jak bude vypadat interíér mimo ty Béčka. Jestli ty sedačky budou původní, jenom přečalouňené.
vantju - 14. 11. 2009 13:49
dále:

A 058 a A 061 - jen interiér,bez laku(zatím)
Anonymní uživatel - 13. 11. 2009 17:24
Tak jsem konečně našel logo ČD, které mají i zaregistrované na Úřadu průmyslového vlastnictví. Je to kolečko, které jse přetnuté stejně jako ČDC. New logo - Viděl jsem to již více než před rokem, takže si nejsem jist tím, kdo to navrhoval.
vantju - 13. 11. 2009 15:03
Další

A 088 Asi bez náťeru ale zato s interiérem (ale to bylo už v Červnu)
Bt st.Děčín Bez interiéru
B st.Bohumín s interiérem



Upraveno 1krát. Naposledy upravil vantju (13. 11. 2009 15:06).
pd - 12. 11. 2009 20:35
Jestli nikdo žádný seznam nemá, tak ho můžeme zkusit dát dohromady. Skromný začátek - vozy, o kterých vím:

A149 055 - "najbrt" interiér, vystaveno na CRD v Ostravě, drobné odlišnosti v nátěru (myslím, že toto byl druhý vůz v tomto nátěru)
A149 083 - původní interiér

Aee152 017 - interiér pravděpodobně původní

B249 691 - úplně první vůz, odlišnosti v provedení nátěru, zpočátku ponechán původní interiér, nyní již znajbrtizován kompletně

Bee246 526 - interiér původní

WLABmee 002 - interiér ???

WR 033 - interiér ???



Upraveno 1krát. Naposledy upravil pd (12. 11. 2009 20:37).
vantju - 12. 11. 2009 08:16
Na K-Reportu jsem zjistil že už je dlouho sporné BDs v najbrtu. Je ve stylu Ds teda celý modrý (RAL 5003 a 5015). Ajinak-nemá někdo seznam votů v najbrtu? + interiér,pokud možno.
Bee246 - 11. 11. 2009 20:19
Interiér v najbrtím Bee246 je úplně stejný jako před tím.
Anonymní uživatel - 11. 11. 2009 17:00

Bartisko

Tomáš Palíšek

Bartisko
Fotky interiéru nikoliv, neboť sem dotyčný vagón zahlédl na trati za Taurusem (což jsem i vyfotil, jestli chceš). K těm Bmz: jelikož několik jich je už skutečně dost vybledlých, myslím si, že za malou chvíli již budeme potkávat první kousky (mimochodem, dozajista budou hnusně vypadat :( )

Ano, chci se seznámit s touto hrůzou. I vybledlá Xmz jsou docela elegantní...

Tak jo. Pošlu ji zítra teď už fakt není vhodná doba, nehledě na to, že ji nemám v počítači :D

No,tak nic. Fotku sem nedopatřením vymazal z foťáku takže...ale což, snad to nevadí.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Bartisko (11. 11. 2009 17:01).
Anonymní uživatel - 09. 11. 2009 20:43

Tomáš Palíšek

Bartisko
Fotky interiéru nikoliv, neboť sem dotyčný vagón zahlédl na trati za Taurusem (což jsem i vyfotil, jestli chceš). K těm Bmz: jelikož několik jich je už skutečně dost vybledlých, myslím si, že za malou chvíli již budeme potkávat první kousky (mimochodem, dozajista budou hnusně vypadat :( )

Ano, chci se seznámit s touto hrůzou. I vybledlá Xmz jsou docela elegantní...

Tak jo. Pošlu ji zítra teď už fakt není vhodná doba, nehledě na to, že ji nemám v počítači :D
Anonymní uživatel - 09. 11. 2009 16:41

Bartisko
Fotky interiéru nikoliv, neboť sem dotyčný vagón zahlédl na trati za Taurusem (což jsem i vyfotil, jestli chceš). K těm Bmz: jelikož několik jich je už skutečně dost vybledlých, myslím si, že za malou chvíli již budeme potkávat první kousky (mimochodem, dozajista budou hnusně vypadat :( )

Ano, chci se seznámit s touto hrůzou. I vybledlá Xmz jsou docela elegantní...
Anonymní uživatel - 09. 11. 2009 12:43
Fotky interiéru nikoliv, neboť sem dotyčný vagón zahlédl na trati za Taurusem (což jsem i vyfotil, jestli chceš). K těm Bmz: jelikož několik jich je už skutečně dost vybledlých, myslím si, že za malou chvíli již budeme potkávat první kousky (mimochodem, dozajista budou hnusně vypadat :( )
Anonymní uživatel - 08. 11. 2009 19:45
Ne, ne, prosím tě, snad to myslíš ze srandy. Už odpočítávám sekundy, kdy bude přebarvenou první Xmz a to bude znamenat snad moji smrt... Co interiér? Nemáš fotky?
Bartisko - 08. 11. 2009 17:50
Dneska 8. 11. jelo na EC 74 ''Zdeněk Fibich'' Bee246 v najbrtím laku. Vypadá v tom sice líp, než v zelenobílém schématu, ale jaksi...jak to říct...levně :D Červenobílá by mu sekla rozhodně líp.
pd - 08. 11. 2009 13:34
Podle mě to kolečko bude taky od Najbrta, jejich práce je i ČD Cargo a ty loga se objevily zároveň. A celkem k sobě pasují, nákladní doprava má obdélníček, osobní kolečko, stylově jsou docela podobné. Akorát vedení drah nějak nespěchá se zavedením kolečka.. Ani se jim nedivím, mě se taky nelíbí...
Anonymní uživatel - 07. 11. 2009 15:27

pd

pingu93
Tak já si myslím, že nové logo bude vypadat takto: České dráhy!!! :D
Ani bych se nedivil... Ale zlí jazykové tvrdí, že to logo už je vytisklé na potazích sedaček a záclonek - takové to velice originální kolečko... (td)

Tak jestli je to kolečko, tak nebude od Najbrta, protože to kolečko jsem viděl už více než před rokem. Myslím, že to bylo tehdy na cd.cz v obrázcích mezi logy.
kraken - 07. 11. 2009 13:24

MAGNAT
Ačkoliv vím, že barevné vagony a lokomotivy jsou pro šotouše ideálem na trati, bohužel je více těch "běžných" cestujících, který nepoznají lůžkový od lehátkového a jídelního vozu. Resp. stejně většina na ty piktogramy čumí smiling smiley Možná že lak není zrovna domyšlený, ale rozhodně je potřeba, aby se u moderní společnosti sjednotil design - od loga přes tiskoviny až právě po nátěry vozidel. Navíc ty "výmysly" o konkurenci jsou celkem namístě, protože když poprvé přijela regionova,tak lidé koukali, že to přece nejsou ČD, a že to je nějaký soukromník a nebyli si jisti, jestli tam platí ta jízdenka apod. Dokonce si to myslí nektří dodnes. To pak drahám ubítá o image, navíc i třeba Viamont, Unipetrol, Cargo i jiní už mají sjednoceno, a každý pozná do vozidla jaké společnostli to vastně leze.
My (vláčkaři) nějakou identifikaci vozů nepotřebujeme, stačí písemné označení že smiling smiley, bohužel, těch kteří to stále neznají je více, a přináší drahám dost financí. A nové potahy, nic proti, jen aby to vydrželo. Některé vagony jsou prostě povedené, ale některé zprasily totalně - záleží jen na zvyku. No a když čtu jak se rozčilujete nad barvama, tak jsem zvědav, jak se budete rozčilovat nad tím novým logem, které je součástí re-designu společnosti a které již brzy nahradí naše oblíbené ČD

Najbrt - proti interiéru nemám vůbec nic.
Proti vnějšku mám. Starej nátěr se mi líbil víc a byl praktickej. Myslel jsem si, že to pochopí právě i ti nejblbější blbci. Ale myslím si, že když už to kolečko mělo být logem ČD, ať si pod to dají nápis

České Dráhy

. Tak to bude srozumitelné. A pro ty nejblbější blbce nechat ty piktogramy (mezinárodní předpis).
pd - 07. 11. 2009 12:10

pingu93
Tak já si myslím, že nové logo bude vypadat takto: České dráhy!!! :D
Ani bych se nedivil... Ale zlí jazykové tvrdí, že to logo už je vytisklé na potazích sedaček a záclonek - takové to velice originální kolečko... (td)

Jinak vcelku souhlasím s EC 174. Přínos nového nátěru pro cestující je prakticky nulový, Českým drahám ubírá na image spousta jiných věcí. Asi potřeboval jistý odbor vykázat činnost a předložit nějaké výsledky, tak padla volba na změnu vizuální stylu, to je docela efektní a výsledky každý vidí. Akorát to nic neřeší a skutečné problémy zůstávají...
Anonymní uživatel - 06. 11. 2009 19:31

MAGNAT
No a když čtu jak se rozčilujete nad barvama, tak jsem zvědav, jak se budete rozčilovat nad tím novým logem, které je součástí re-designu společnosti a které již brzy nahradí naše oblíbené ČD

Tak já si myslím, že nové logo bude vypadat takto: České dráhy!!! :D
MAGNAT - 05. 11. 2009 23:02
Ačkoliv vím, že barevné vagony a lokomotivy jsou pro šotouše ideálem na trati, bohužel je více těch "běžných" cestujících, který nepoznají lůžkový od lehátkového a jídelního vozu. Resp. stejně většina na ty piktogramy čumí smiling smiley Možná že lak není zrovna domyšlený, ale rozhodně je potřeba, aby se u moderní společnosti sjednotil design - od loga přes tiskoviny až právě po nátěry vozidel. Navíc ty "výmysly" o konkurenci jsou celkem namístě, protože když poprvé přijela regionova,tak lidé koukali, že to přece nejsou ČD, a že to je nějaký soukromník a nebyli si jisti, jestli tam platí ta jízdenka apod. Dokonce si to myslí nektří dodnes. To pak drahám ubítá o image, navíc i třeba Viamont, Unipetrol, Cargo i jiní už mají sjednoceno, a každý pozná do vozidla jaké společnostli to vastně leze.
My (vláčkaři) nějakou identifikaci vozů nepotřebujeme, stačí písemné označení že smiling smiley, bohužel, těch kteří to stále neznají je více, a přináší drahám dost financí. A nové potahy, nic proti, jen aby to vydrželo. Některé vagony jsou prostě povedené, ale některé zprasily totalně - záleží jen na zvyku. No a když čtu jak se rozčilujete nad barvama, tak jsem zvědav, jak se budete rozčilovat nad tím novým logem, které je součástí re-designu společnosti a které již brzy nahradí naše oblíbené ČD
EC 174 - 01. 11. 2009 21:56
Celý nátěr Najbrt je samozřejmě dělán jen proto, aby došlo k zadání nějaké zakázky od někoho někomu a aby se na tom několik jednotlivců pořádně obohatilo. Je to tak, jako se vším (úplně stejně to bylo třeba s pendolinem, dokonce ještě hůř). Význam pro cestující veřejnost je téměř nulový a prohlašování Českých drah o tom, že "v konkurenčním boji je nutné sjednotit nátěr vozidel jednoho dopravce" jsou pouze prázdné fráze.
Navíc - stejně je každý vůz natírán trochu jinak - vozy 1. a 2. třídy jsou jiné než lůžkové, a restaurační jsou taky jiné... Stejně u nás jezdí i vlaky např. německé, polské, slovenské, maďarské a vozy ruské, ukrajinské, rumunské atd., takže jaképak sjednocování...
Slovensko má aspoň úplně stejný nátěr u všech vozů. Je bohužel pravda, že široká veřejnost bude muset hledět na piktogramy, aby poznala, co je to vlastně za vůz. Naštěstí aspoň u jedniček zůstanou žluté pruhy.
pd - 01. 11. 2009 20:47
Jako lůžkové vozy.
kraken - 01. 11. 2009 19:35
Tak mi řekni, jakej...
Strana: 2 z 3 Předchozí 1 2 3 Následující

Vaše jméno:
Váš email:
Předmět:
Přílohy: Přiložit soubor
  • Platné typy příloh: jpg, jpeg, pdf, gif, png
  • Žádný soubor nesmí být větší než 300 KB
  • Všechny soubory nemůžou mít dohromady více než 2.93 MB
  • Můžete přiložit ještě 200 soubor(y|ů)
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
  *******   **      **  **    **  ********    *******  
 **     **  **  **  **  ***   **  **     **  **     ** 
 **     **  **  **  **  ****  **  **     **  **     ** 
  ********  **  **  **  ** ** **  ********    ******** 
        **  **  **  **  **  ****  **     **         ** 
 **     **  **  **  **  **   ***  **     **  **     ** 
  *******    ***  ***   **    **  ********    *******  

www.vagonweb.cz

This forum powered by Phorum.