Uživatel: Přihlásit se Vytvořit nový profil
Akce: Nové téma Náhled pro tisk RSS Nové příspěvky
Vyhledat
Navigace: Hlavní stránka >> Diskuze >> Osobní vozy
Strana: 1 z 13 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Poslední Následující
Téma:
Vaše návrhy na rekonstrukci (nejen) starších vozů ČD   (305 Příspěvků)
pd - 20. 09. 2018 21:39
DJ: která repasovaná 810 má zvýšenou kapacitu o pět míst? To se tam podařilo nacpat ještě jednu řadu sedaček navíc?
Jinak podle mě nejlepší repasovaná 810 je 814...

Pechar: vozy přidám příští týden. K ABftn955 je potřeba ještě nakreslit obrázek z druhé strany (se stanovištěm vlevo), momentálně se zobrazuje jen otočená strana (v kódu vozu na konci s pomlčkou).
Pechar146 - 17. 09. 2018 17:34
Když by jsme měli mluvit o rekonstrukci vozů a tím zvýšení pohodlí, jaké jsou podle vás nejpohodlnější sedačky?(pokud možno v současnosti vyráběné)
Např. pro motorové vozy 855 a 843.2, určené pro frekventované osobní vlaky.

K návrhům: BDmsz441 má bočnice shodné a nezobrazuje se mi ABftn955. Pochopili jste správně, Btz a ABtz jsem myslel na osobní vlaky nebo spěšné vlaky. BDmsz441 je opravdu náhrada Bbdgmee(už chápete?).Ale pozor! WLSRmz(8xx) by byly pouze 2-3 vozy jezdící pro vládní potřebu. Jako VIP vůz bude přebarven ruský vůz WLSRmz. Návrhy dalších vozidel budou po přidání předchozích.
Pechar146 - 16. 09. 2018 21:30
Nebo spíš 437. Později bude navržen i restaurační vůz WRz837.
Strašidlo - 14. 09. 2018 15:43
Pechar146: Tak návrhy jsou super, jen ten BDsz by splňoval požadavky RIC takže by mohl být i BDsz445 třeba.
Pechar146 - 10. 09. 2018 19:24
Vřele děkuji za přidání vozů do sci-fi řazení. Posílám další typy:
Motorový vůz 843.2 - 74 míst k sezení(+2 sklopná). Vůz má klimatizaci, vakuové WC a zásuvky 230V. Rozdíl je technický, tento vůz je plně průchozí. Je vybaven EDB, ale energie proudí do baterií(které jsou na střeše). Je to náhrada regionovy - dvoudílnou jednotku nahrazuje jeden velký motorový vůz.
Vůz se zavazadlovým oddílem BDsz457 - rekonstrukce BDs. Vůz je vybaven zásuvkami 230V, klimatizací, vakuovými WC a Wi-fi. Podoba s Bpee237 je záměrná. Vůz má 42 pevných, oddílových míst k sezení. Piktogram kufru zůstává.
Restaurační vůz WRmz818 - 48 míst k sezení, klimatizace a vakuové WC. Ty svislé čáry v oknech mají představovat záclony.
Restaurační vůz WRmz834 - 42 míst k sezení,klimatizace a vakuové WC. Je to spíš hospoda než restaurace(proto nemá lampy na stolech). To malé čtvercové okénko úplně vlevo je WC pro personál.

Za přidání pro scifi řazení předem děkuji.
PS: Nevím, jak je to možné, ale k vozu WLAmz827 se přidal odkaz na vůz WLAB/WLABee, což je nesmysl. Výbava všech vozů odpovídá. Pouze k vozu ABftn955 by bylo dobré připsat "Klimatizace a zásuvky pouze v 1.třídě".
Přílohy: ceske drahy 843 2.png (3 KB)   BDsz457.png (2.7 KB)   ceske drahy WRmz818.png (2.6 KB)   ceske drahy WRmz834.png (2.2 KB)  
DJ Sobieski - 07. 09. 2018 22:37
Nemůžu si pomoct, ale jak tak čtu různé modifikace 810 a návrhy na hnací ústrojí, úplně se hrozím, s čím kdo příjde příště. Solární energie na střeše, dveře ovládané lidskou myslí, pozlacená toaleta apod.

Nedávno jsem jel tzv repasovanou 810. Na to, jak se to vysoce vychvaluje, na mě to dojem neudělalo. Kapacita sedadel se zvýšila asi o pět, ale na úkor rozteče, takže je tam méně místa. Okna polospouštěcí jako náhrada za výklopné, budiž. Ale motor už ne typický liaz s příznačným zvukem autobusu, který 810 dával tu správnou charakteristickou atmosféru. Místo toho tam nasadili nový motor (tuším catterpilar), který je údajně výkonnější. Upřímně si s výkonností moc nezadal. I když jel naplno podle otáček, neměl skoro žádný tah a rozjezd opravdu byl skutečně jen ozvolný. Za to kravál, to teda byl. Tihe rádoby omlazování se moc nepovedlo, a 810 ztratila tímhle svoje kouzlo.

Takže zlaté původní 810/809, byť s nižším komfortem a původními lavicemi.

Když už tady proběhla zmínka o Karose ŠL11, na ty také nedám dopustit.
Strašidlo - 07. 09. 2018 15:12
Pechar146: O tvém nápadu vím, ale ty to myslíš trochu jinak. Já to myslím doslova hybridní. A s šukafonem to taky myslím doslova. Prostě vytáhnout motor z Karosy ŠL11 a dát tam nějaký moderní hybridní motor.
pd - 05. 09. 2018 19:25
Vozy do sci-fi řazení přidám během příštího týdne, teď se k tomu bohužel nedostanu.
Pechar146 - 05. 09. 2018 15:14
To je skvělý nápad. Nedávno jsem navrhnul hybridní motorový vůz(ve scifi řazení jako ř.630). Tenhle "šukafon" by jezdil na částečně elektrifikovaných tratích. Pokud by tak jezdil např. do Vrbna pod Pradědem, jel by vůz z Krnova do Milotic po 310 na elektřinu(310 by byla elektrifikována), v Miloticích stáhl sběrač, nastartoval a jel dál. Elektrovýzbroj by byla na střeše, naftový motor(za mě dvojice motorů Tatra/Paccar MX 11 s výkonem 271 kW, ten Cummins taky není špatný), převodovka a palivová nádrž pod podlahou.
Navrhněte další typy vozidel!

V příloze posílám obrázky:
Lůžkového vozu 1.třídy WLAmz - 18 lůžek 1.třídy, sprcha pro každý oddíl zvlášť(jako kategorie deluxe), klimatizace, televize, zásuvky 230V a 5V, vakuové WC, wi-fi
Vozu 1.třídy Amz s kombinovaným uspořádáním interiéru - 30 míst v oddílovém uspořádání, 22 míst ve velkoprostorovém. Klimatizace, vakuové WC, zásuvky 230V a 5V, Wi-fi
Salonního vozu WLSRmz - vůz určený pro převoz ústavních činitelů by obsahoval: hlavní oddíl s 9 místy k sezení(+3 sklopnými pro novináře), kuchyni, 4 místný běžný oddíl a 5 oddílů pro doprovod. Vůz by měl 4 lůžka("papaláš", jeho manželka, mluvčí, ředitel protokolu) a 4 lehátka(osobní asistent, kuchař, číšník apod.). Součástí vozu by byla i koupelna se sprchou. Vůz by měl shodnou skříň a výbavu s Ampz. Tento vůz by ale nebyl vybaven Wi-fi. Byly by upraveny dva vozy - jeden pro cesty českých prezidentů a druhý pro cestu zahraničních státníků do ČR.


Žádám o zpracování pro scifi řazení(stejně jako u dříve navržených vozidel - Amz134, ABftn, ABtz360, BDmsz)
Přílohy: ceske drahy WLAmz.png (2.6 KB)   ceske drahy Amz126.png (2.8 KB)   ceske statni drahy vladni vuz.png (1.6 KB)  
Strašidlo - 05. 09. 2018 13:02
Na ten hybridní šukafon by se použil motor třeba Cummins ISB 6,7 CE6 300 H (může být jak pro hybridy, tak pro obyčejné nafťáky).
Strašidlo - 05. 09. 2018 12:50
Co takhle šukafon s hybridním motorem. To by bylo něco. Lépe by se rozjížděl, měl by vyšší výkon, jel by rychleji, když pojede do kopce tak se nebude dusit atd.
DJ Sobieski - 28. 08. 2018 08:30
Ten, kdo autem nedisponuje, ani po známostech, a i kdyby měl, tak nemá řidičák, tak musí spoléhat na železnici. Neříkám, že je jednoduché s rodinkou cestovat do Tater či jinam se vším vybavením. Ale určitě se to dá v některých případech zvládnout. A někde mohou využít i autovlak do Popradu. Ale uznávám, že někdy je to auto k nezaplacení, hlavně v lokalitě, kde.se škrtají nejen vlaky, ale i autobusové spoje.
Kocicak - 27. 08. 2018 13:58
Pechar146: Zařídit aby železnice zajišťovala všechnu dopravu prostě nejde, i když by měla zajišťovat cca 70%. Umíte si představit že by rodina se 3 dětmi z nějaké vesnice na západě čech jela do Tater na hory se všema lyžema, oblečením atd. vlakem, nebo že by se někdo stěhoval přes celou republiku vlakem nebo by strávil na rozbitých silnicích 16 hodin?

A navíc, autobus může zastavit kdekoliv kde je silnice (tedy víc v centru) a má mezi zastávkama menší rozestupy, tedy lepší dostupnost, než u nějaké lokálky na kraji vesnice.
DJ Sobieski - 27. 08. 2018 12:23
Dobře, že se zmínila linka S41 a náhrada za Žabotlamy. Je hrozná škoda, že ČD už neobjednávají Elefanty 471. S ohledem na neustálé zahušťování doprqvy v Praze a okolí, a mnohdy zbytečnému zdvojování jednotek by se to dost uplatnilo i na S41 a tím pádem i možnosti prodloužení do Hostivaře. Na Ostravsku by 471 také uplatnění našly. Bylo by to daleko menší zlo, než je panter 650 do Studébky resp Mošnov/suchdol nad Odroz, kde je to vytížené, a oproti tomu 460 jsou předimenzované pro úsek Suchdol - Hranice. Nasazení dalších 471 by vyřešil nedostatek vhodných vozidel, a tím i uvolnění 460 z Istravy do Olomouce, kde by našly uplatnění za věčně neschopné pantery 440.

Pokud by se 471 na S41 neujaly, stačily by pantery 440 i zde. A aby toho nebylo málo, pro Brněnsko by se hodily 671 místo nesmyslných 640+650.
Pechar146 - 27. 08. 2018 12:22
Posílám návrhy dalších vozidel.
1. Řídící vůz ř.955(ABftn) - v 2.třídě 58 velkoprostorových míst k sezení(žádná sklopná), v 1.třídě 12 velkoprostorových míst k sezení. Vůz je vybaven dvojicí vakuových WC a jedním místem na kočárek. Vůz nemá háky na jízdní kola. Velkoprostorová 1.třída(úplně vpravo, hned za kabinou) je vybavena klimatizací a zásuvkami 230V. Tento řídící vůz je myšlený k motorovému vozu ř.855.
2. Vůz ABtz360 - v 1.třídě 24 velkoprostorových míst k sezení, v 2.třídě 46 velkoprostorových míst k sezení. Vůz je vybaven shodně s Btz260(klimatizace, vakuové WC, zásuvky 230V, Wi-fi). Je to vlastně variace na ABpee347.
3. Vůz 1.třídy Amz134. Vůz poskytuje 54 míst k sezení, klimatizaci, zásuvky 230V a 5V, vakuové WC a Wi-fi.
V tomto typu vozu je možné otevřít okno. Otevřením okna se vypíná klimatizace.
4. Vůz BDmsz(441) mající 54 oddílových míst k sezení, zavazadlový oddíl(piktogram kufru). Vůz má stejnou výbavu jako Bmz241/245(klimatizace, vakuová WC, Wi-fi, zásuvky 230V a 5V). Vůz není vybaven plošinou ani háky pro jízdní kola.

Mohou být i tato vozidla zahrnuta do scifi řazení? Předem děkuji.

K dotacím. Veškerou (železniční) dopravu osob by zajišťovaly České státní dráhy. Státní podnik nemůže zkrachovat. Na rekonstrukce vozového parku je hromada peněz, která se v současnosti vyhazuje oknem na výstavbu dálnic. Zítra zašlu seznam nově vybudovaných železničních tratí(respektive nových úseků).
K autobusu. Všechny motorové vozy by dostávaly motory nákladních aut nebo autobusů. Takže by nové motoráky měly nízkou spotřebu nafty a tím i náklady na provoz. Obce, které by získaly železnici, by přišly o autobusy(je nesmysl dělat jedno spojení dvakrát).
Na lokálce č. 172 je provoz ve víceméně 2hod. taktu. A vlaky jsou dostatečně naplněné.
Přílohy: ceske drahy ABftn955.png (2.5 KB)   ceske drahy ABtz360.png (3 KB)   ceske drahy Amz134.png (2.4 KB)   ceske drahy BDmsz441.png (3 KB)  
vlacky - 27. 08. 2018 10:24
DJ Sobieski: Tak jsem to myslel. Na osobácích by jezdily Bdtee a na eurocity bdpee/bdmpee. smiling smiley
Ano, máš pravdu, některé vlaky jsou řazené podobně jako jsem navrhnul. Chci tím dát jen najevo, že nepatří mezi ideální řazení třeba A149-Bdmpee nebo opak Amz a B249. Třeba vozy Aee a Bee byly podle mě původně navrženy, aby jezdily v jedné soupravě, něco jako A149 a B249. Takto by se dalo odvodit i třeba Apee139 a Bpee 237 nebo Amz 138 a Bmz.winking smiley
Ještě bych se chtěl zeptat všech, jak byste vy řešili náhradu za žabotlamy?
DJ Sobieski - 27. 08. 2018 07:47
To není špatné řešení reko Bdmtee. Možná bych mohl v tomto duchu pokračovat, a část Bdmtee zmodernizovat na Bdfmtee, takže by mohly vzniknout vratné soupravy, s tím, že na straně stanoviště by byla část služební (jeden oddíl (zázemí pro personál, přeprava zásilek), a zbyvající část sekce pak pro kola plus prostornější toaleta. Navíc by byl vybaven plošinou pro imobilní cestující.

Aee140 nejsou špatné, ale A149/AB349 je opravdu TOP Jednička, o tom žádná. Škoda, že nějaký inteligent udělal z A151 deklas na B251 a přitom je naaazuje sporadicky. Místo togo, aby se to modernizovalo na A149.
Baal - 27. 08. 2018 00:40
Zrovna Aee 140 je po ABpee, Regiopanterech a Regiosharku asi nejhorsší jednička. Sedačky identický jako v Bee/Bpee jen je lze polohovat, Kdyby tam dali sedačky stylu AB349 s posuvným podhlavníkem bylo by to určitě lepší.

Když se tu bavíte o osobácích a Bdmtee, tak jsem udělal návrh na modernizaci Bdmtee na ABdmtee, Bylo by tam 11 háků na kola. 14 míst v 1. třídě a 64 míst ve třídě druhé.

Úprava by obsahovala dosazení klimatizace, uzavřeného WC, zásuvek, výklopná okna by byla nahrazena celistvými se stahovacími roletkami.

Využití vozu by bylo velmi všestrané od regionálních rychlíků, až po osobní vlaky na koridorech.

Jedničku dávám všude protože jedniček mají málo a od příštího týdne se obsazenost 1. třídy určitě zvýší, protože tam budou od těch puberťáků cestující utíkat.


DJ Sobieski - 26. 08. 2018 22:04
Vlacky: Na osobácích bych si uměl víc představit Bdtee276 než Bdmpee233/Bdpee231. Už jen proto, že péčko se užívá u velkoprostorů pro dálkovou dopravu a regionálky mají téčko např Vdt262/279/280, Bdmtee275/281 Bt283, Btax780 apod.

Na Rx Luhačovice - Praha jsou Bdpee231 již řazeny od GVD 2017 společně s Bmz234 a Aee140.
vlacky - 26. 08. 2018 20:11
Pechar146: U tvých návrhů postrádám hlavní smysl. Kde chceš vzít tolik peněz, abys všechny tvé návrhy uskutečnil??? A jaký by byl výsledek? Většina lokálních tratí by prodělávala a ČD by za chvíli zkrachovaly. Do malých vesnic nemůže vlak jezdit každou hodinu a taky se nikomu nechce čekat půl dne na vlak, takže co se týče malých vesnic, nechal bych do nich jezdit autobusy a případně kdo chce, ať jede autem. To samé ohledně tvých úprav vozů: kdyby se mělo k rekonstrukcím a prodáváním vozů skutečně přistoupit, investovalo by se akorát spousta peněz do ničeho. Nevidím důvod vyřazovat třeba pendolino, současně prováděné modernizace jsou celkem povedené. Stručně řečeno občas navrhuješ docela velké nesmysly.

A teď již k rekonstrukcím vozů ČD:
V červenci jsem psal trochu složitější návrh, ale několik věcí bych upravil:
Vozy A 149 a AB349 by mohly zůstat na osobáčcích a na rychlících jako 1.třída v řazení se staršími vozy. České dráhy se snaží v poslední době nasazovat co nejvíce nových vozů, ale nemají za ně téměř žádnou náhradu. Takže z cca 10vozů A149 bych udělal Aee 140. Vozy by měly červené polohovatelné sedačky, koberec, uzavřený odpadní systém, CZE, palubní hlášení a informační Buse panely.
Ve většině případů jezdí osobní vlaky poloprázdné a Eurocity pro změnu přeplněné, takže bych přistoupil k následující úpravě: Na osobních vlacích (el.lokomotiva+vagóny) by např. místo 3vozů postačily 2, a takto ušetřené vozy by se poté zrekonstruovaly na komfortnější vozy řad Bdpee, Bdmpee, Bee a poté by mohly jezdit na vlacích Eurocity.
Vozy B249, BDs a Bdt, které modernizací ještě neprošly a nepočítá se s jejich vyřazením bych zmodernizoval (nová podlaha, bíle vymalované zdi, přečalouněné sedačky, Buse, hlášení, případně uzavřený odpadní systém. Opravené vozy těchto řad by poté mohly jezdit i na osobních a spěšných vlacích. Z několika vozů Bdt by se také mohly udělat Bdtee 276(nasazení na rychlíky a i na osobní a spěšné vlaky).
Je škoda, že se třeba na spěšných vlacích Plzeň-Stříbro-Mariánské Lázně objevují motorové jednotky 844, přitom je celá trasa elektrifikovaná.
Ohledně jídelních vozů a občerstvení ve vlaku: Je docela zbytečné, aby měly rychlíky jídelní vůz. Jídelní vůz se hodí téměř na všechny vlaky Eurocity, Intercity a Expres. Na rychlících stačí občerstvení formou pojízdného minibaru.
Co se týče zdržování vlaku ve stanici, je to částečně zaviněno cestujícími a částečně za to můžou i ČD, protože jsou vozy nelogicky číslované. Např. vlak Expres 143 má vozy číslované takto: 361,362,365,366,367,368,369,370,372 a poté 360. Nejlépe číslované vozy má Regiojet, začíná se číslem 1 a poté pokračuje 2,3,4 atd.
V nejbližší době je nutné taktéž vyřešit náhradu za žabotlamy. Podle mě by nebylo špatné řešení pořídit dvouvozové regiopantery, možná že je pro linku S41 takové řešení i zbytečný luxus. Na druhé straně není linka S41 až tak málo využívaná, kdyby se prodloužila až na Hostivařské nádraží, cestujících by opět trochu přibylo.

Na závěr ještě přikládám pár návrhů, jak bych si představoval řazení skutečných vlaků (na rychlík z Luhačovic by se spíše místo Bdmpee hodily vozy Bdpee, ale v řazení se mi nezobrazovaly správně):
Os Plzeň-Horažďovice [www.vagonweb.cz]
Os Přerov-Břeclav [www.vagonweb.cz]
R Praha-Děčín [www.vagonweb.cz]
Rx Praha-Luhačovice [www.vagonweb.cz]
Ex Praha-Žilina [www.vagonweb.cz]
pd - 26. 08. 2018 17:14
Pechare, už to administrativní rozdělení neřešte, stát se naštěstí neřídí církevními reáliemi. Sci-fi vozy jsem opravil.
Kocicak - 26. 08. 2018 14:33
Kdyby teda vlaky nikdo neobjednával, předpokládám že by nebyly ani dotace.
A ČD by pak teda měli vzít peníze na provoz těch ztrátových lokálek kde?
Pechar146 - 26. 08. 2018 13:33
Ano, kraje by byly shodné s diecézemi a okresy s vikariáty(děkanáty). Okresů by tak bylo 110. Velká města by byla roztrhána - Frýdek by byl okresním městem, ale Místek byla obec v okrese Frýdlant nad Ostravicí, který by nově vzniknul. Dále by Stará Boleslav a Brandýs nad Labem byly dvě města. Pro železniční dopravu by to mělo dopad pouze v jízdném, neboť by se vrátily předplatní jízdenky na každodenní dojíždění. A právě tady by nastala změna. Některé tratě by se ocitly v jednom kraji, a tak by bylo možné dojíždět na jednu jízdenku. Kraje by ale měly výhradně administrativně orientační význam, V krajském městě by už nebyl krajský úřad. Veškerou dopravu(a to železniční) by nikdo neobjednával, vlaky Českých státních drah by jezdily bez vnějšího přičinění. V rámci těchto změn by byla vysokorychlostní trať do Drážďan odkloněna přes Litoměřice, přičemž někde u Roudnice nad Labem by se nová trať odtrhla do současné trati č.090. V Litoměřicích by současná žst. Litoměřice Cihelna byla expresní stanicí(pod názvem "Litoměřice hl.n.) . Z Litoměřic do Děčína by se tak jednalo o novou trať.
Nechme geografie. Moc děkuji za přidání vozidel do scifi řazení. Patrně to byl nedostatek informací, který zapříčinil chybné piktogramy u vozu ARmz831. Vůz má chybný piktogram uspořádání - v tomto typu vozu je 1.třída v oddílovém uspořádání. Piktogram příboru je naopak správně. Uznávám, že jsem nenapsal o výbavě vozu - Vůz by totiž měl i zásuvky, vakuový záchod a Wi-fi.

Vůz Btz260 je výborný, až na počet míst - vůz by měl 86 míst k sezení(0 sklopných)
Ostatní vozidla jsou v pořádku, přesně jak to bylo myšlené.
V nejbližších dnech zašlu návrh vozů Amz134, ABtz360, řídícího vozu 955 a opravený vůz BDmsz
DJ Sobieski - 20. 08. 2018 19:11
A jak správně PD podotkl, tohle je diskuze o železničním světě, tak nechápu, co sem pletete zeměpisné rozmístění ČR a zavádíte zcestné teorie o jednotlivých diecézích.
DJ Sobieski - 20. 08. 2018 19:08
Když už tady rozvádíte teorie o vzájemné provázanosti krajů a diecézí, tak si nejprve zjistěte všechny potřebné informace. A to:
1. Kraj není vázán na církev z hlediska geologického rozmístění. To znamená, že existují místa v ČR, které spadají např do pardubického kraje, např Moravská Třebová a Svitavsko, ale církevně patří olomoucké arcidiecézi. Velehrad také už může být svým způsobem na hranici Zlínského a jijomoravského kraje, ale také patří diecézně olomoučákům.
2. Kraj se může jmenovat jinak než diecéze napře moravskoslezský kraj, jihomoravský kraj, středočeský kraj. A diecéze jsou pražská, brněnská, ostravsko-opavská
3. Církev není nijak vázaná na železniční dostupnost.
Anonymní uživatel - 17. 12. 2009 17:20
Napadlo mě založit toto téma, kde by jsme mohli diskutovat o tom, jak by jste provedli rekonstrukce (nejen) starších vozů ČD. Teď nemám na mysli příspěvky typu "udělal bych dalších 100 Bpee" nebo tak nějak, ale mám na mysli skutečné návrhy, můj vlastní př.:
Rekonstrukce vozu B na rychlíkovou variantu Bdee v mém stylu :)
-Takže vyměnil bych staré lavice v těchto vozech za upravené sedačky, známé např. z vozů 043
-Dosadil bych CZE (a tedy i zásuvky, stačily by 2 do každého kupé) a odstranil dynama (nebo dynamo, teď nvm kolik jich má jeden vůz)
-Nové obložení, pokud možno ve stylu Najbrtího interiéru, kdy se případné poškození dá jednoduše opravit, volil bych ovšem poněkud méně chladné barvy...
-v krajních oddílech bych ponechal pouze jednu řadu sedaček a na stěnu přilehlou k představku bych namontoval držáky na kola.
-Zrušil bych obě umývárky, jednu bych "vykuchal" a zřídil tam odkládací prostor pro průvodčího a druhou bych zrušil úplně a nechal bych místo ní prázdný prostor, třeba pro kočárky (tento představek by mohl být z venku označený poktogramem, aby maminky věděly kam mají jít :) )
-upravil bych podvozky po vzoru rekonstrukcí, kterými prošly vozy Bee272 v letech 96-99 (tuším,že to bylo na verzi Görlitz Va, ale nevim jistě)

Tak a kritizujte můj návrh, ale hlavně představujte ty své ;)



Upraveno 3krát. Naposledy upravil Sova (17. 12. 2009 17:22).
Strana: 1 z 13 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Poslední Následující

Vaše jméno:
Váš email:
Předmět:
Přílohy: Přiložit soubor
  • Platné typy příloh: jpg, jpeg, pdf, gif, png
  • Žádný soubor nesmí být větší než 300 KB
  • Všechny soubory nemůžou mít dohromady více než 2.93 MB
  • Můžete přiložit ještě 200 soubor(y|ů)
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
       **  **    **  **     **  **      **  **    ** 
       **   **  **   **     **  **  **  **  ***   ** 
       **    ****    **     **  **  **  **  ****  ** 
       **     **     **     **  **  **  **  ** ** ** 
 **    **     **      **   **   **  **  **  **  **** 
 **    **     **       ** **    **  **  **  **   *** 
  ******      **        ***      ***  ***   **    ** 

www.vagonweb.cz

This forum powered by Phorum.