Uživatel: Přihlásit se Vytvořit nový profil
Akce: Nové téma Náhled pro tisk RSS Nové příspěvky
Vyhledat
Navigace: Hlavní stránka >> Diskuze o železnici >> Osobní vozy
Strana: 1 z 2 1 2 Následující
Téma:
Vozy řady B - klasické rychlíkové vagony   (43 Příspěvků)
pd - 04. 11. 2014 21:15
Poslední série Béček je z roku 1985, tj. jsou jen o 2-3 roky starší než Bmee (a mimochodem jsou novější než všechny ojeté Bmz z Rakouska). U nich by nějaká modernizace mohla mít ještě smysl.
slawe - 03. 11. 2014 00:15
Těžko říct, základna vozů je velká a kdyby se předělal interiér + nové podvozky, tak by to šlo. Ale možná pro své stáří či nízkou tuhost skříně se to nevyplatí...
Miroslav Repčík - 02. 11. 2014 19:30
Ze Bečka patří do srotu stým souhlasím. Jenom nevím proč musí ČD modernizovat novější Bmee248 na Bdmpee233. Nebylo lepší poslat pravě Bečka na modrnizaci na nějaký tn IC/EC typ. A jako náhrau za ně přesunout na rychlíky Bmee248 zaroveň po vzoru ZSSK přeznačit všechny Ačka na Bečka. Čili by na vlačích R jzdyli tyhle nasldujicí vozy: Jako 1. třida by jela bud Aee 145/152 , Aee142/140 alebo Apee139. Jako 2. třída by jezdyli Bmee248 a EX.A přeznačelá na B . A služeební bud klasika Bds nebo modernizovaní Bbdgmee236.
Myšlím ze pří tomto řešení by se komfort na Rychlicích ČD alspon trochu zlepšín k lepšímu.
pd - 02. 11. 2014 16:29
Celé kupé pro sebe? No jo, ale potom je takový vlak evidentně nevytížený a zasloužil by si zrušit, ne?
DJ Sobieski - 02. 11. 2014 14:02
Béčka mají už svoji slávu za sebou, ale ještě se tím jezdí celkem fajn, hlavně v případě, když máte celé kupé pro sebe. A první třídu si opravdu užívám v Ačku. Ae145, 152 taky ujdou, ale Apee nebo Ampz nejsou tak komfortni.
slawe - 02. 11. 2014 12:37
Na dálkové vlaky patří oboje typy. Akorád stará Béčka patří do šrotu...
Miroslav Repčík - 01. 11. 2014 00:56
Protože na Dálkové vlaky patří kupéčkové vozy. Velkoprostorný vozy patří na Osobáky.
Anonymní uživatel - 25. 12. 2010 13:14
Úplně nejlepší je sedět na kožence z Prahy do Luhačovic. Tam by tyhle vozy vubec neměli cpát, je to ostuda, protože je to dlouhá trat a ještě k tomu do lázní. Dřív tam aspoň na Ex 525 jezdily 2xBmee + B s látkou, to bylo dobrý, ale ted i tam jezdí samý béčka + BDs. Chápu, béček maj hodně a někam to taky dát musej, ale třeba na R Praha-Hradec a Praha-Brno jezdí i lepší vagony (Bp, Beer) a jsou to kratší tratě. Aspoň na Ex do Luhačovic bych dal aspoň 1 Beer (ty už tam jezdily a bylo to super) nebo Bp, nebo aspoň bych tam dával všechny béčka garantovaně s látkou.
Co se týče zde odkazovaných vozů, tak to BR se mi nelíbí, ale to Bc jo smiling smiley Já mam rád tmavé obložení interiéru a červené potahy se k tomu výborně hodí winking smiley
pd - 22. 12. 2010 23:12
Pěkné to mají. Vůz BR je zajímavý tím, že to byl prototyp Bt ze Studénky se služebním oddílem (dnes by to bylo označené nejspíš Bgt). A v Bc je pozoruhodný ten pisoár grinning smiley
21353121 - 22. 12. 2010 11:45
No to je vydesignovaný, ČD by se měli inspirovat :D.
Anonymní uživatel - 22. 12. 2010 09:45
Aby se tu nediskutovalo jen o řazení, tak koukejte, co KDS udělala s dvěma vozy které mimo lokomotivy také vlastní... To j humanizace>:D<

[www.kdskladno.cz]

[www.kdskladno.cz]



Upraveno 1krát. Naposledy upravil strejcekms (22. 12. 2010 09:51).
kraken - 13. 05. 2010 19:13
Souhlas s Vodifonem.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil kraken (13. 05. 2010 19:17).
Anonymní uživatel - 07. 05. 2010 22:31
Já si myslím, že to jsou celkem dobré vozy, akorát by s tím chtělo něco udělat. :) Přecejen špinavá koženka a o nic lepší záchody jsou opravdu dobrou "vizitkou" ČD. Určitě by to chtělo látkový potah (ale nějaký hezký, ne najbrtovskou modrou) a lepší WC. Zásuvky by se taky hodily, ale myslím si, že to není zas tak nutné. Pokud jde o lavice, tak si myslím, že jsou dobré a dokonce lepší, než spousta nových sedadel (například tato, ty jsou v Bdtn756, na můj vkus jsou tvrdé a nepohodlné). Staré lavice jsou měkké, a navíc člověk si nemusí sedat přesně na jedno, nebo na druhé sedadlo - může si sednout klidně i jakštakš doprostřed.;) Na druhou stranu jsou ale bohužel pro 4 lidi vedle sebe, což při několikahodinové jízdě je opravdu nekomfortní a nekulturní.(td)
Anonymní uživatel - 07. 12. 2009 18:12
Tak je to IC 100/101 Anton Bruckner 1116+Aee+Bmee+Bmee.
Anonymní uživatel - 25. 10. 2009 20:06

Sova

Tomáš Palíšek

pd
Tak příští rok už to nebude ani EC ...

Ani to nebude Jože Plečnik.

Ještě někdo napište, že už to ani nepojede spinning smiley sticking its tongue out:D

Možná, jestli budou stavět úsek Praha - České Budějovice.X(



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Tomáš Palíšek (25. 10. 2009 20:06).
Anonymní uživatel - 25. 10. 2009 09:09

Tomáš Palíšek

pd
Tak příští rok už to nebude ani EC ...

Ani to nebude Jože Plečnik.

Ještě někdo napište, že už to ani nepojede spinning smiley sticking its tongue out:D
Anonymní uživatel - 24. 10. 2009 20:36

pd
Tak příští rok už to nebude ani EC ...

Ani to nebude Jože Plečnik.
pd - 24. 10. 2009 20:00
Tak příští rok už to nebude ani EC ...
Anonymní uživatel - 23. 10. 2009 19:41
Tak příští rok zase budou Béčka.
Anonymní uživatel - 22. 10. 2009 17:25

Tomáš Palíšek

151.001-5
U nás jezdí EC 100/101 Jože Plečnik s 2x Bmz a 1x Ampz a jednou jel Taurus a 3 Béčka(s roztrhanými sedadly),a jedno Áčko. Na EUROCITY je to až moc přehnaný.Měli dát aspoň Bmee(to tu taky jezdí).

Počkej na příští rok, ale neboj, Béčka tam budou taky. Jinak, nechápu to taky.
Loni tu jezdil s restauračním WRmz a Béčka nikdy nebyly.
Tomáš Palíšek - 22. 10. 2009 14:40

151.001-5
U nás jezdí EC 100/101 Jože Plečnik s 2x Bmz a 1x Ampz a jednou jel Taurus a 3 Béčka(s roztrhanými sedadly),a jedno Áčko. Na EUROCITY je to až moc přehnaný.Měli dát aspoň Bmee(to tu taky jezdí).

Počkej na příští rok, ale neboj, Béčka tam budou taky. Jinak, nechápu to taky.
Anonymní uživatel - 21. 10. 2009 20:14
U nás jezdí EC 100/101 Jože Plečnik s 2x Bmz a 1x Ampz a jednou jel Taurus a 3 Béčka(s roztrhanými sedadly),a jedno Áčko. Na EUROCITY je to až moc přehnaný.Měli dát aspoň Bmee(to tu taky jezdí).
Víťa - 17. 10. 2009 23:53

pingu93

Víťa
Humus, tomuhle se nejvíce vyhýbám....
8 lidí v kupé, hnosné prosezené koženkové sedačky, všude umakart....NEVER MORE!
Co mi ale vadí víc, než tenhle pojízdný skanzen socialismu je absolutní absence velkoprostorových vozů na klasických rychlících...

Záleží, kde jezdíš. Např na Rychlících Brno - Jihlava - Č.Budějovice - Plzeň jsou v soupravě řazeny dokonce 2 velkoprostorové vozy (vozy Bp), které mají sedadla i s látkou. ;) To by ti jistě vyhovovalo.:D

Škoda, že jezdím akorát z Kolína do Prahy a Brna, ale tam to jistí ECčka, pokud tam tedy ty velkoprostory dají...minulý týden ve středu na Haškovi z Brna jeden vůz místo avizovaných tří, tenhle týden tam byly čtyři místo tří....
pd - 17. 10. 2009 20:29
jj, záleží kde jezdíš, velkoprostory jsou i na rychlících Praha - Plzeň, Praha - Hradec Králové, takže úplná absence to není ;)



Upraveno 1krát. Naposledy upravil pd (17. 10. 2009 20:30).
Anonymní uživatel - 17. 10. 2009 16:13

Víťa
Humus, tomuhle se nejvíce vyhýbám....
8 lidí v kupé, hnosné prosezené koženkové sedačky, všude umakart....NEVER MORE!
Co mi ale vadí víc, než tenhle pojízdný skanzen socialismu je absolutní absence velkoprostorových vozů na klasických rychlících...

Záleží, kde jezdíš. Např na Rychlících Brno - Jihlava - Č.Budějovice - Plzeň jsou v soupravě řazeny dokonce 2 velkoprostorové vozy (vozy Bp), které mají sedadla i s látkou. ;) To by ti jistě vyhovovalo.:D
kraken - 12. 10. 2009 17:50
Diskuse o typických vozech na rychlících - vozech řady B. Tyto vozy jsou často neudržované. :(

Něco málo o nich:

2. vozová třída
Míst k sezení: 80
Počet oddílů: 10
WC: ano, s otevřeným odpadním systémem
Mezivozové přechody: ano
Předsuvné dveře: ne
Max. rychlost: 140 km/h
Typ podvozků: Görlitz V(a)
Počet náprav: 4 (2 na každém podvozku)
Nejčastější výrobce: WEB Vaggonbau Bautzen, někdy i RÁBA Györ
CZE: ne
Délka přes nárazníky: 24500 mm
Počet provozovaných vozů RIC (249): 231
Počet provozovaných vozů mimo RIC (251): 214
Počet provozovaných vozů celkem: 445





Upraveno 3krát. Naposledy upravil kraken (13. 10. 2009 16:34).
Strana: 1 z 2 1 2 Následující

Vaše jméno:
Váš email:
Předmět:
Přílohy: Přiložit soubor
  • Platné typy příloh: jpg, jpeg, pdf, gif, png
  • Žádný soubor nesmí být větší než 300 KB
  • Všechny soubory nemůžou mít dohromady více než 2.93 MB
  • Můžete přiložit ještě 200 soubor(y|ů)
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
 **     **  ********   *******   **     **  **     ** 
  **   **      **     **     **  **     **  ***   *** 
   ** **       **            **  **     **  **** **** 
    ***        **      *******   **     **  ** *** ** 
   ** **       **            **  **     **  **     ** 
  **   **      **     **     **  **     **  **     ** 
 **     **     **      *******    *******   **     ** 

www.vagonweb.cz

This forum powered by Phorum.