|
 |
|
 |
|
 |
Téma: |
 |
Vaše návrhy na rekonstrukci (nejen) starších osobních vozů ČD (729 Příspěvků) |
 |
|
Pechar146 - 10. 07. 2019 12:07
|
|
|
Já tě chápu, ale já myslel právě to, že v některých případech(R nebo RR s malou vytížeností), kdy 1.třída není průchozí, by to zas tolik nevadilo...
Jednička vyšší komfort...
Kdo vlastně projektuje vagony, ČD nebo výrobce? Kdo pochybil u ABpee347?...
|
|
|
|
|
|
Baal - 10. 07. 2019 09:59
|
|
|
Pechar, jednička by měla mít vždy vyšší komfort, proto pokud dělám půlený vagón, tak se snažím jedničku udělat ve stylu kupé a dvojku ve velkoprostoru, který je koncipován tak aby se tam vlezlo co nejvíc lidí.
|
|
|
|
|
|
Pechar146 - 09. 07. 2019 21:29
|
|
|
Na vozidlech i pro R-Os se pracuje...
|
|
|
|
|
|
janbotek - 09. 07. 2019 21:22
|
|
|
Kluci zajímalo by mě proč všude dáváte první třídu a vozy pro EC důležitější jsou vozy pro R a Os
A opět jsem zhrozen z vkládání do vozů Y-UIC předsuvných dvěří které jsou údržbově náročné oproti lámácím z výroby montované. Už několikrát jsem byl svědkem jejich nefunkce. Za mě bych opět zavedl
druhou kličku jako na vozech s Bouchacími dveřmi. Opět montovaná na první série Vozů Y z VEB Wagonbau Bautzen
|
|
|
|
|
|
Pechar146 - 08. 07. 2019 08:24
|
|
|
Ale za úvahu by stálo udělat to obráceně, s oddílovou dvojkou a velkoprostorovou jedničkou...
|
|
|
|
|
|
Pechar146 - 08. 07. 2019 08:23
|
|
|
Jedině že by to zároveň měl jako já u všech oddílových vozů, každé místo má zásuvku(230, většinou i 5V) a stolek v pevné loketní opěrce. Ten stolek by byl větší než v Bpee237...(spíš jako v Amz138)
|
|
|
|
|
|
Rob193 - 07. 07. 2019 23:27
|
|
|
Ale co ty malinké stolky? Však tam se ti ani notebook pořádně nevejde. Dej tam normálně dlouhý stůl, jako to má ex-SBB Amz od RJ a osobně bych ještě snížil počet sedadel z 6 na 4.
|
|
|
|
|
|
Baal - 07. 07. 2019 22:23
|
|
|
Rob: Ty kupé mají šířku 215cm což odpovídá 1. třídě.
|
|
|
|
|
|
Pechar146 - 06. 07. 2019 17:47
|
|
|
Dobře, tak já ti v pondělí pošlu další vozidla. Mj. i repaint Vectrona.
|
|
|
|
|
|
Jura - 06. 07. 2019 16:25
|
|
|
Nebylo by lepší si na to založit jiný mail než který je tvůj osobní 
|
|
|
|
|
|
Kocicak - 06. 07. 2019 16:23
|
|
|
Mohl bys udělat co jsem psal v 5. Příspěvku odspoda? Díky
Upraveno 1krát. Naposledy upravil Kocicak (06. 07. 2019 16:24).
|
|
|
|
|
|
Strašidlo - 06. 07. 2019 15:41
|
|
|
Pánové, jsem nový správce vozů ve sci-fi řazení, takže kdo má nějaký problém se svými vozy, napište mi to sem, tak jak to třeba udělal Baal. Nové vozy posílejte na e-mail mikabugyr65@gmail.com
|
|
|
|
|
|
Jura - 05. 07. 2019 21:45
|
|
|
Ajajaj, Bdt fakt né 
|
|
|
|
|
|
Pechar146 - 05. 07. 2019 21:43
|
|
|
Kočičáku, ano, Bdt ještě rozhodně neřekly poslední slovo...
|
|
|
|
|
|
Rob193 - 05. 07. 2019 19:18
|
|
|
Baal: Ty kupé jsou tak akorát na dvojku...
|
|
|
|
|
|
Baal - 05. 07. 2019 16:15
|
|
|
Tak když jsem viděl problémy s klimatizacemi, tak jsem upravil své vozy, prosím o aktualizaci ve sci-fi řazení.
Místo ABdpz368 je
ABdpee348
Jedná se o modernizaci vozů Bdt279/280 na ABdpee348, který kombinuje velkoprostorové uspořádání druhé třídy a kupé pro třídu první. Vozy jsou určeny na rychlíky jako náhrada za nevyhovující vozy ABpee347 a dosluhující vozy AB349.
- 38+2 míst v oddíle druhé třídy ve velkoprostorovém uspořádání, sedadla typu BorCad Genio.
- 30 míst v oddíle 1. třídy v kupé provedení, sedadla vz 1AB nebo Xmz.
- Uzavřený systém WC pro obě třídy.
- 3 háky pro kola
- Regál na zavazadla u středové příčky.
- klimatizace v první třídě individuálně nastavitelná.
- ve druhé třídě zásuvka s USB u každého druhého místa a v 1. třídě u každého.
- WiFi.
- horní čtvrtina všech oken v 1. třídě a prvního a posledního ve velkoprostorovém oddíle je výklopná a otevření je blokováno, četa může odblokovat, např. v případě výpadku klimy.
- Předsuvné dveře ovládané tlačítky
- maximální rychlost 160km/h
- audiovizuální infosystém v 1. třídě regulovatelný
- v 1. třídě koberce a regulovatelné stmívací led osvětlení
ABdpee347
Jedná se o zkulturnění současného vozu ABpee347. Jedno WC u druhé třídy zrušeno a nahrazeno háky pro kola. Místo současných háků pro kola je WC pro 1. třídu.
Sedadla v oddíle 2. třídy nahrazena typem BorCad Genio se zásuvkou s USB u každého druhého místa, v první třídě snížen počet na 24 a přidány regály na zavazadla. Vozy jsou určeny na stejné vlaky jako vozy ABdpee348.
- 40 míst v oddíle druhé třídy ve velkoprostorovém uspořádání, sedadla typu BorCad Genio.
- 24 míst v oddíle 1. třídy ve velkoprostorovém provedení, sedadla BorCad Comfort.
- Uzavřený systém WC pro obě třídy.
- 3 háky pro kola u druhé třídy.
- Regál na zavazadla u středové příčky.
- ve druhé třídě zásuvka s USB u každého druhého místa a v 1. třídě u každého.
- WiFi.
- horní čtvrtina u prvního a posledního v oddíle je výklopná a otevření je blokováno, četa může odblokovat, např. v případě výpadku klimy.
- Předsuvné dveře ovládané tlačítky
- maximální rychlost 160km/h
- audiovizuální infosystém v 1. třídě regulovatelný
- v 1. třídě koberce a regulovatelné stmívací led osvětlení
ABdmtee367
Zůstává stejný jen horní čtvrtina u prvního a posledního v oddíle je výklopná a otevření je blokováno, četa může odblokovat, např. v případě výpadku klimy. Liší se tedy jen avatar do řazení. Nasazení je na osobní vlaky.
- 60 míst ve dvojce
- sedačky Borcad Regio, nebo Regio+
- 14 míst v jedničce
- sedačky BorCad Comfort
- Klimatizace
- uzavřený systém WC
- WiFi
- zásuvka s USB u každého druhého v jedničce u každého místa
- audiovizuální infosystém
- v 1. třídě koberce pod sedadly a regulovatelné osvětlení
- maximálka 160
Adee148
Jedná se o vůz který může vzniknout jak z vozů Bdt 279/280, tak i z vozů Aee. Určení je jako náhrada za vozy A a Aee pro rychlíky a expresy.
- 24 míst velkoprostorovém oddíle.
- 30 míst v kupé provedení, sedadla vz. Xmz.
- koberce
- Uzavřený systém WC
- 3 háky pro kola
- Regál na zavazadla na konci velkoprostorového oddílu
- klimatizace (v kupé individuálně regulovatelná)
- zásuvka s USB u každého místa
- WiFi
- horní čtvrtina všech oken je výklopná a otevření je blokováno, četa může odblokovat, např. v případě výpadku klimy
- Předsuvné dveře ovládané tlačítky
- maximální rychlost 160km/h
- audiovizuální infosystém v kupé regulovatelný
- regulovatelné stmívací led osvětlení
Dále jsem koukal, že avatar vozu ABpee347 neodpovídá skutečnosti okna u 1. třídy na krajích oddílu jsou stejná. Opravený avatar též přidávám.
|
|
|
Přílohy:
ABdpee348-a.png (5 KB)
ABdpee348-b.png (5 KB)
ABdpee347-a.png (4.7 KB)
ABdpee347-b.png (4.8 KB)
ABdmtee367-b.png (3.5 KB)
ABdmtee367-a.png (3.4 KB)
Adee148.png (4.6 KB)
ABpee347-a.png (4.7 KB)
ABpee347-b.png (4.8 KB)
|
|
 |
|
 |
|
Kocicak - 05. 07. 2019 15:54
|
|
|
Pechar: to jen dokazuje, že jsou to kvalitní vozy
|
|
|
|
|
|
Pechar146 - 05. 07. 2019 15:25
|
|
|
Musím se zastat ptáka ohniváka a připomenout vám "mládí" rakouských Bmz. Věřte nevěřte -
ABmz346 - 1978-1979
Bmz235 - 1977-1978
Bmz234 - 1980-1982
Bmz232 - 1976-1978
Bmz226 - 1979-1980
Bmz225 - 1980-1982
Pro srovnání
Bmee(248) 1986-1987, Bdt279 stejně, B249 1974-1985, DB 612 1998-2003, regionova 2005-2012, 754 1979-1980, 560 1966-1971, 471 1997-2013
|
|
|
|
|
|
Rob193 - 05. 07. 2019 00:15
|
|
|
Pokud se nepletu, 612 má naklápěcí skříně, takže též bych byl pro 612.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak by jezdily po třech, vždyť se to dá spojovat. Většinou jsem sice taky zastánce klasických souprav, ale zrovna pro Pardubice - Liberec mě přijdou 612 jako lepší možnost.
|
|
|
|
|
|
Firebird96 - 04. 07. 2019 23:46
|
|
|
Ne to opravdu nebyly, vždyť je to dvouvozové. Ve špičce by musely jezdit tři spojené jednotky. Lepší budou opravdu vozy a lokomotiva.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Na R14 Liberec - Pardubice by byly mnohem lepší DB 612 než rekonstruované Bdt s Traxxem.
|
|
|
|
|
|
Jura - 04. 07. 2019 22:05
|
|
|
Jel jsi s nimi někdy v rychlosti 120 km/h?
|
|
|
|
|
|
Firebird96 - 04. 07. 2019 21:51
|
|
|
Vozů Bdt 279 a 280 je dostatek. Rekonstrukci doplní i pomocná výztuž rámu, aby mohl vůz 160 km/h. A jsou to vozy z let 1986 a 1987 a 1990 až 1991. Podvozky dostanou elektromagnetickou kolejnicovou brzdu a dvojkolí budou mít nově tři brzdové kotouče na dvojkolí.
|
|
|
|
|
|
Jura - 04. 07. 2019 21:38
|
|
|
Já bych osobně šel cestou 2 klimatizačních jednotek a to takových aby jejich provoz byl možný do 45°C a to i jako doinstalaci do současných vozů. 
|
|
|
|
|
|
 |
|