Uživatel: Přihlásit se Vytvořit nový profil
Akce: Nové téma Náhled pro tisk RSS Nové příspěvky
Vyhledat
Navigace: Hlavní stránka >> Diskuze o železnici >> Osobní vozy >> Téma
Strana: 4 z 30 Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Poslední Následující
Téma:
Vaše návrhy na rekonstrukci (nejen) starších osobních vozů ČD   (729 Příspěvků)
Pechar146 - 31. 07. 2019 10:42
Já ti rozumím, radši by si MSV vz.Bdtn(to by taky šlo), nebo Borcad Regio+. V 1.třídě Borcad LSE - v rámci unifikace...
Ale taky se dá říct, že na "lavici" můžeš líp vozit děti...

Já vím, že Pantery jsou nízkopodlažní. Ale nezapomeň, že může dojít k mezigenerační výměně ve stylu 163+Bdt => Jednotka 656.
Rozdíl v nízkopodlažnosti rozhodně nebude v Brně...tam by nahradil právě Tornáda v celém úseku Česká Třebová - Brno.
Zkrátka: když je lidí málo, tak jezdí 815. Když už se rozmnoží, nastoupí 855 nebo 843.2. Když to pokračuje, jezdí společně s ABftn. Pak se trať elektrifikuje a nastupují právě jednotky ř.656. Když přetékají, jezdí ř.550 nebo 545. Když ani to nestačí, jezdí se zdvojeně...¨
(671 jsou výhradně pro příměstské linky)

V překladu: Na trati 292 teď jezdí 810, 814, 843 a 750.7. Po elektrifikaci a přeložkách jsou nasazovány jednotky ř.656...

Strašidlo: Asi nemusím říkat, co po tobě žádám...winking smiley
Kocicak - 31. 07. 2019 08:45
Pechar: V dnešní době patřej i na příměstský linky v 2. třídě samostatný sedačky. A vzhled to má skoro stejnej jako 560, proto ta poznámka o minulým století. A ještě dotaz: Je to nízkopodlažní? Podle avataru tipuju, že ne, což je oproti panteru krok zpátky.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Kocicak (31. 07. 2019 08:48).
Pechar146 - 31. 07. 2019 07:54
Aby těm "manažerům" neumrzly zadnice...(Jednotka by mohla jezdit i na příměstských linkách)
Byla by to pochopitelně výbava Ampz155, Ampz161, Ampz162, BDmsz463, Bmz263, Bmpz261 a Bmpz262...
Baal - 31. 07. 2019 00:39
Vyhřejvaný sedačky v jedničce? Oč konkrétně jde?
Pechar146 - 30. 07. 2019 21:31
Dřevěné lavice by měl pouze VZ. A co se ti nelíbí? Sedíš na látkovém čalounění, Wi-fi máš, zásuvku máš, a můžeš si kdykoliv zajít na vakuový záchod...
...akorát nesmíš zapomenout na tlačítko zastavení na znamení (někde)...
Kocicak - 30. 07. 2019 17:09
Nemám slov, prostě hrůza. V roce 2019 dělat něco co má lavice a vypadá jak z minulého století dokáže snad jen Pechar... Docela mě udivuje, žes nedal rovnou dřevěné lavice a uspořádání 3+2.
Pechar146 - 30. 07. 2019 12:31
To já vím taky, že máš radši kostitřasy z Plzně...
Ale není to nutné...protože jsem to už nakreslil.

Elektrická jednotka ř.656 zaplňuje mezeru mezi hybridním vozem ř.630 a elektrickými jednotkami ř.480 a 550.
Řídící vůz: 40+4 míst 2.třídy, 9 míst 1.třídy
Vložený vůz: 64+4 míst 2.třídy
Elektrický vůz: 56+4 míst 2.třídy
Přesněji: 160+12 míst 2.třídy + 9 míst 1.třídy
Max. rychlost: 160 km/h
Nasazení: Os
Dislokace:
DKV České Budějovice(4 jednotky)
DKV Plzeň(9 jednotek)
DKV Brno(14 jednotek)
DKV Opava(4 jednotky)

Pro cestující: Ve 2.třídě se nabízí 160 míst k sezení, + 12 míst sklopných. V 1.třídě je 9 míst k sezení. Jednotka je klimatizována, vybavena vakuovými klozety, zásuvkami 230V i 5V a bezdrátovým internetovým připojením. Všechna okna jsou polospouštěcí, ale v provozu uzamčená. V 1.třídě jsou sedadla vyhřívána.
V 2.třídě jsou lavice(stejně jako v ř.560), v 1.třídě jednotlivá, "ušatá" sedadla.
Pro strojvedoucí: K uvedení jednotky je nutné použít kartu strojvedoucího. Jednotka je vybavena zabezpečovacím zařízením VLZ se vším jeho komfortem. Ovládání jednotky je stejné jako u všech nových vozidel ČSD.
Pro DKV: Drtivá většina všech součástek je společná s elektrickými jednotkami ř.550, ř.671 a ř.630, a lokomotivami ř.173 a ř.373.
Nahrazuje jednotky ř.650 a ř.560.
Jednotka je provozovatelná na soustavách:
15 kV 16,7 Hz; 25 kV 50Hz; 3 kV ss a 1,5 kV ss
Přílohy: ceske drahy 656a.png (5.3 KB)   ceske drahy 656b.png (6.5 KB)   dící vůz ř.656.png (45.1 KB)  
Strašidlo - 30. 07. 2019 08:56
Já používám Pantery spinning smiley sticking its tongue out
Pechar146 - 30. 07. 2019 07:50
Radši vymysli elektrickou jednotku pro cca. 160 sedících. Zkrátka něco většího než ř.630 ale menšího než ř.550...
Ale nemusíš pospíchat, já si jen musím dodat odvahy spáchat nějak(už na zeleném pozadí) avatar. Řadové označení bude 656.
Nápověda: skříň zkrácená, čelo vz. 560, Jacobsovy podvozky
Baal - 29. 07. 2019 22:11
Dával jsem je i do atlasu vozů, ale mám tu dva návrhy.
První je přestavba Bdt280 na ARee848. 24 míst ve čtyřech kupé a 24 míst v jídelně uprostřed vozu je oddíl s kuchyní.

Klima, WiFi, horní čtvrtina oken vyklápěcí lze otevřít v případě poruchy klimy jinak blokované, uazvřené WC, předsuvné dveře ovladané tlačítky a maximálka 160km/h.

V jídelně 6 míst v podobě barových stoliček a 18 v provedení lavic u stolů. Sedačky v 1. třídě jsou vzor AB případně Xmz.



Druhý je Bdpee247, jedná se o zrušení 1. třídy ve vozech ABpee347 a výměnou sedaček za sedačky v rozložení 2+2.
Kapacita je 80 + 4 sklopná sedadla.

Strašidlo - 25. 07. 2019 11:56
Kočičák: Vozy jsem vložil na ftp, ale na vagonwebu se nezobrazují (jen ty staré), takže ještě musíš počkat.
Kocicak - 25. 07. 2019 10:57
Strašidlo: Připomínám nové avatary ABbgmz 336, Amz 137 a repainty Bmz. Jak to s nima vypadá?
Pechar146 - 24. 07. 2019 14:09
Jak? Vyndají se sedačky?
Strašidlo - 24. 07. 2019 13:24
Bdt u mě končí. Z těch budu dělat ty vozy pro fanoušky.
Pechar146 - 24. 07. 2019 08:09
V podstatě správně baale. Ve voze VZ by se mohl povozit každý občan, který spáchal trestný čin - jedná se o vězeňský vůz, v Rusku "vagonzak". 64 není cestujících, ale vězňů.
Baal - 23. 07. 2019 23:38
Bmz a Bee pro fanoušky, když běžný cestující vozí ve vozech Bdt apod? Na tohle tu myslím dával řešení pechar a byl to tuším Btm656 a VZ. Já bych je zase posadil do ABpee :D
Strašidlo - 23. 07. 2019 22:21
Ano, byla kauza a ano, z béčka je běžné hulákat baník pyčo.
Pechar146 - 23. 07. 2019 21:15
A byla kauza, že nějaký fanoušek Sparty hodil dělbuch, a ten poranil malou holčičku.
To znamená, že je běžné z béčka hulákat "Banik pyčo!"...?

Já před časem vymyslel k Btm656 i oddílovou variantu a bistrovůz s 1.třídou...
Strašidlo - 23. 07. 2019 21:07
Pro Baník ano, ti mají výjezdy v pohodě (i když vloni dali za fanoušky 600 000 v pokutách. Sparta dala samozřejmě dvakrát více spinning smiley sticking its tongue out. A v Btm656 bych nevozil ani dobytek, ani židy do koncentračního tábora.
Pechar146 - 23. 07. 2019 15:09
To asi nebudou vozy pro Baník nebo Spartu...

Pro některé fotbalové fanoušky by totiž i Btm656 bylo příliš riskantní...
Strašidlo - 23. 07. 2019 15:04
Vymýšlím vozy pro fotbalové fanoušky a rozhodl jsem se, že vám udělám prewiew. Mimochodem, vozy by se daly použít jako záloha pro rychlíky
Bmz234
Existuje, tady bez zásuvek.
Bee244
Ve scifi řazení je ve verzi pro normální vlaky i pro fanoušky.
Btee284
Reko z různých vozů B(d)t(ee). Vnitřní výbava: uzavřené wc, wifi, 88 míst.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Strašidlo (23. 07. 2019 21:08).
Pechar146 - 21. 07. 2019 21:49
Tak to je na čase vynalézt něco nenapodobitelného...
Jura - 21. 07. 2019 18:23
To si jen myslíš, železniční čtyřhran je vlastně velikostně i normální klika grinning smiley
Pechar146 - 21. 07. 2019 17:58
Ono by nebyl špatný nějaký reverzní systém...nefunguje klimatizace, odblokují se okna...
Kolik lidí je vlastně oprávněno disponovat čtyřhranem? Já žiju v domnění, že pouze vlaková četa...
Kocicak - 21. 07. 2019 14:05

Jura
schopni zničit uzamčená okénka

Cestujícímu by byla dána k úhradě oprava okna a v případě agresivity přivolána policie, podobně jako v případě zneužití záchrané brzdy.
Strana: 4 z 30 Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Poslední Následující

Vaše jméno:
Váš email:
Předmět:
Přílohy: Přiložit soubor
  • Platné typy příloh: jpg, jpeg, pdf, gif, png
  • Žádný soubor nesmí být větší než 300 KB
  • Všechny soubory nemůžou mít dohromady více než 2.93 MB
  • Můžete přiložit ještě 200 soubor(y|ů)
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
 **     **  ********   ********  ********   ********  
 ***   ***  **     **     **     **     **  **     ** 
 **** ****  **     **     **     **     **  **     ** 
 ** *** **  **     **     **     ********   ********  
 **     **  **     **     **     **         **        
 **     **  **     **     **     **         **        
 **     **  ********      **     **         **        

www.vagonweb.cz

This forum powered by Phorum.