Uživatel: Přihlásit se Vytvořit nový profil
Akce: Nové téma Náhled pro tisk RSS Nové příspěvky
Vyhledat
Navigace: Hlavní stránka >> Diskuze o železnici >> Osobní vozy >> Téma
Strana: 14 z 30 Předchozí První 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 Poslední Následující
Téma:
Vaše návrhy na rekonstrukci (nejen) starších osobních vozů ČD   (729 Příspěvků)
Strašidlo - 23. 04. 2019 07:35
Když už se o tom bavíme, já se kamaádím s jednou slovenskou rodinou spinning smiley sticking its tongue out
Pechar146 - 22. 04. 2019 21:11
Reálné kamarády mám - ale všichni jsou češi...
Taky se dá říct, že upřednostňuji domácí poptávku před tou zahraniční...
Bpee - 22. 04. 2019 19:25
A máš vůbec i nějaké reálné kamarády? S takovými názory asi ne, co? A chyba je u všech ostatních, protože je přece v pořádku si myslet, že poptávka nepoptávka zahraničí je to nejhorší, že?
Pechar146 - 22. 04. 2019 17:53
Praha - Linec nepravděpodobně, ale ČR-SRN v žádném případě. To by ti posunovači museli být hodně unavení, aby si neuvědomili 2 pravidla:
1.mezistátní vlaky se řadí, vypravují a jezdí až jako poslední
2.České vozy pro 200 km/h mají široké, tlakotěsné přechody, naopak Bmz246, Bdpee231 a Bpee247 mají návalky...
3. České soupravy mezistátních vlaků jezdí s turnusově přebytečnými vozy, které jsou odstaveny na k tomu určených, oddělených kolejích

Ono to ani v dojčlandu nebude o moc lepší, když si vezmeš, že Eschede by z Prahy odjížděl po osmé, a zpátky přijížděl po sedmé večer. Naopak Richard Wagner, jedoucí do Lipska, by přijížděl dopoledne, a bobina ho odvážela zpátky v 17:35(nebo později)...
Baal - 22. 04. 2019 16:38
Pechar:
Nejezdí jich tam 5 párů? Co se panoramatických souprav týká, tak u nás je to zbytečné, to se hodí tak možná do alp, teoreticky do Tater, ale co u nás koukat na pole a nebo protihlukový stěny?
Jelikož ten tvůj Amz126 je nejspíše delší vagón, podle "m" tak tam bude mezi sedačkami luxusní prostor apod., do toho rychlost 200km/h, proto bych ten vagón čekal na EC Praha - Linec, Praha - Mnichov a nebo Praha - Berlín.
Pechar146 - 22. 04. 2019 08:32
Nikoliv, tentokrát by se jednalo o novostavbu. Kdepak do Rakouska, maximálně tak do Horního Dvořiště (na expresech Budvar a František Křižík). Do Německa by jezdily 4 vlaky - Hungaria(s maďarskou soupravou), Albrecht Dürer(s německou soupravou), Richard Wagner(s německou soupravou), a Eschede(s českou panoramatickou soupravou, bez možnosti cesty SRN-ČR)
Baal - 22. 04. 2019 01:41
Ono hlavně ten tvůj vagón je v delším provedení a asi vychí z nějakého Bmz nebo tak něco, proto si myslím, že je vhodnější pro mezistátní vlaky, především do německa a rakouska, ten můj má maximálku 160 a je to víceméně náhrada za áčka, případně Aee pro vnitrostátní vlaky, max do SR. Vychází to z předělávky Bdt279/280.

Ale dle tvého vzoru jsem to přeznačil na Adee148.

V reálu vy vagón vypadal asi takto


Co se interiéru týká, tak by to vypadalo asi nějak takto

Pechar146 - 21. 04. 2019 19:00
On je to jeden z mých nejstarších vozů, určený buď sólo, nebo v kombinaci s ARmz831 na expresech nebo rychlících. Zvolil jsem označení "Amz", protože oddílových míst by bylo 30, velkoprostorových 22. Naproti klozetu u velkoprostorové části by byl nosič zavazadel.
Ano, měl by rychlost 200 km/h, ale to, že může jezdit na MV neznamená, že bude. Takže by se s ním mohl setkat týpek na expresech Praha-Horní Lideč(nahrazujících Ex2)

Kdyby to bylo opačně, V28+O24, tak by byl označen "Ampz"
Baal - 21. 04. 2019 18:16
Ano ve sci-fi řazení bejt může, ale jedná se o delší vagón "m" a z označení Amz bych čekal, že to bude kupatový, kombinace by byla Ampz navíc to bude asi vagón pro mezistátní vlaky a na rychlost 200 podle "z" navíc tam je jen avatar vozu, nikde jsem neviděl nákres interiéru. Ten můj je Adpee, protože má háky na kola a má i regál pro velký kufry a "ee" na konci protože má CZE, ale nemá rychlost 200.
Pechar146 - 21. 04. 2019 17:31
Částečně, ve sci-fi řazení je už dávno Amz126, taky s 30+22 místy k sezení...(-ale nemá háky na kola, to je pravda)
Baal - 21. 04. 2019 15:33
Novýho? Vždyť nic takovýho jako ten Adpee u nás není.
Pechar146 - 21. 04. 2019 12:51
Nápad je to zdařilý, ale zkus vymyslet něco úplně nového.
Baal - 20. 04. 2019 21:26
No když mohou bejt BorCad Comfort v InterPanterech a nově i v RegioPanterech tak bych to dal i sem.

Jináč tu mám další přírůstek. Mohlo by jít o zmodernizování klasického áčka, či ábéčka, ale bylo by možné takto přestavět i vozy Bdt 279/280. Z čeho to udělat je už na zvážení.

Jedná se o kombinovaný vůz první třídy s 30ti místy v kupé a 22 ve velkoprostoru.



- Maximálka 160km/h
- 52 míst 30 oddílové a 22 velkoprostorové
- Uzavřený WC systém
- Předsuvné dveře ovládané tlačítky
- Klimatizace v kupé individuálně regulovatelná
- Individuálně regulovatelné osvětlení
- WiFi
- Zásuvky ve velkoprostoru u každého místa, v kupé čtyři na kupé.
- Sedačky ve stylu kombinace Amz138 a AB349.
- Ve velkoprostoru velké rozkládací stolky a regál pro objemnější zavazadla.
- 3 místa pro kola

Využití vozu pro vnitrostátní rychlíky a jako posilové vozy k vlakům vyšší kvality.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Baal (20. 04. 2019 21:27).
Pechar146 - 20. 04. 2019 18:36
No, kdyby to byla varianta s látkovým potahem a pouze rouškou na opěrce - tak by to bylo tak akorát...
Strašidlo - 20. 04. 2019 17:38
Borcad Comfort jsou až moc luxusní, vzhledem k tomu, že jsou určeny pro regionální rychlíky.
Pechar146 - 20. 04. 2019 16:26
Hm...
Není to vůbec špatné...

ABtz360 mají stejné uspořádání...
Baal - 20. 04. 2019 15:59
Co říkáte na tenhle návrh?
Je to předělávka Bdt279/280





- Maximálka 160km/h
- 74 míst (24 - 1. třída, 47 - 2. třída, 3 sklopné/kola
- Uzavřený WC systém
- Předsuvné dveře ovládané tlačítky
- Klimatizace
- Individuálně regulovatelné osvětlení
- WiFi
- Zásuvky v jedničce u každého místa, ve dvojce u každého druhýho
- Sedačky ve dvojce BorCad Genio (47)
- Sedačky v jedničce BorCad Comfort (24)
- Velké rozkládací stolky, v jedničce v imitaci dřeva
- Dveře mezi oddíly ze druhé třídy neprůhledné
- 3 místa pro kola, nebo 3 sklopná sedadla

Využití vozu pro dálkové spěšné vlaky a regionální rychlíky, případně jako posilové vozy.
Pechar146 - 20. 04. 2019 13:15
Nemáte některý z vás konkrétnější náčrt půdorysu 844?
Baal - 19. 04. 2019 17:59
Co jsem koukal, tak nový regiopantery budou mít Borcad Comfort

Bohužel u těch současných zůstanou Borcad Regio+ v provedení pro dvojku (šířka sedadla 45cm)

Co se týká Bmz241 tak tam nejsou sedačky Borcad SEL, nýbrž něco ve stylu Bbdgmee/Ampz143 BorCad SEL má mohutnější uši.
Pechar146 - 18. 04. 2019 16:00
To je vlastně pravda - jako první šel do najbrtu 843.029, ale 843.002 a 843.031 jsou stále ještě červené...
A s tím najbrtem to tak divoké nebude - většina 471 je pořád ještě červeno-modrých, včetně právě těch, které mají přečalouněno.
Bpee - 18. 04. 2019 15:36
Ano, všimli, protože to jsou stejná sedadla. V části vozů byla nějaká italská, v části tyhle staré Borcady. Když se montovaly do Ampz, tak se logicky/analogicky montovaly do v té době souběžně vyráběných 471. winking smiley

A revitalizace interiéru opravdu nesouvisí s číslem jednotky, jde to zcela náhodně podle toho, jaká jako první půjde na nějakou opravu, kde tuto revitalizaci bude možné provést.

pd: No jasně, ale tak zase tam sedíš sám a furt tam máš větší stolek. grinning smiley Já se sám divím, že proti tomu ČD neprotestovaly, ale holt mají moc malé sebevědomí a asi jim to přišlo jako nedůležitá záležitost. Přitom svou váhu to má, taková jednička opravdu není nic atraktivního... jedině když jedeš za standardní tarif, tak rozdíl třetiny navíc oproti druhé třídě je tak nějak adekvátní. Ale je fakt, že takto nikdo nejezdí, buďto za akční, nebo na Včasnou. A v takovém případě už je ta "jednička" opravdu neadekvátně drahá.
Pechar146 - 18. 04. 2019 15:21
Všimli jste si, že sedačky ve starých 471(včetně 471.017 - vlastní zkušenost) jsou řekněme nápadně podobné těm, které původně byly v Ampz146?

A propos: 471 dostávají v současnosti přečalounění. V současnosti se patrně zastavilo u 471.016, protože 471.015 má už v 1.třídě černé čalounění, 471.017 ale ještě ne.
pd - 17. 04. 2019 23:41
Bpee: třeba na Mnichovácích ta 1. třída bývá trochu nejistá. A když už tam náhodou je, tak ty čtyři kupéčka ex 2. třída... no, nevím, jestli by mě se mě za to chtělo platit víc. Pravda, tady je to vina spíš italského národního dopravce. Ale i ČD to mohly vyřešit trochu líp, aspoň řadit posilové ABmz na úsek Praha - Plzeň. K tomu je to ABmz ideální. Ale to už je spíš do tématu Vymýšlíme si řazení...



Upraveno 1krát. Naposledy upravil pd (17. 04. 2019 23:43).
Pechar146 - 17. 04. 2019 22:21
Problém je to u EC Cracovia, které jezdí pouze s ARmpee832 - a těch ubohých 22 míst je záhy plných...
Bpee - 17. 04. 2019 20:46
No u národního dopravce je hlavní motto "Lidi se z toho nepos.." a "vždycky se to tak dělalo". >:D< Tahle kombinace zaručuje, že změn se dočkáme jen velmi pomalu. Samozřejmě znám spoustu schopných osob z GŘ, ale o spoustě věcí rozhodují lidé pod nimi a ti jsou natolik zakomplexovaní, že příkazy z vedení přijímají jako buzeraci a ideálně aby nemuseli dělat nic, k čemu je třeba vyvinout nějakou energii či něco, co stojí peníze. Takto třeba jezdily 471 na Ostravsku s prasklými tlumiči (a při každé jízdě do oblouku hrozilo vykolejení), protože poslat 471 do Přerova na opravu stojí peníze. A fírové se přece nepos.. z toho, že prasklo vypružení, nějak to odvezou. Vždycky se to nějak vyřešilo až na to byl čas a peníze... no jo. smiling smiley Fakt se mi líbí, že autobusy Leo Expressu nabízí i první třídu. To je způsob přepravy, kdy mi ani nevadí, že jedu autobusem. A zrovna 814 (resp. 914) jsou k tomu přímo uzpůsobené, viz oddíl v 914 mezi WC a stanovištěm strojvedoucího. Tam fakt už stačí jen ta lepší sedadla a trochu si pohrát s uspořádáním.

A k první třídě, řazení bývá vesměs dodržováno. Co pravidelně sleduji Sp vlaky Praha - Kutná Hora, tak i u těchto "posledních" spojů, kde bývá řazena první třída, tam je. Naštěstí už není rok 2010, jedniček je dostatek a to "nejhorší", co může jet, je A/AB. Větším problémem už je snad jen zařazení ABmz místo Amz na Ex Praha - Cheb (tzn. není Businessabteil), ale to je spíše rozežranost, než opravdový problém. smiling smiley
Strana: 14 z 30 Předchozí První 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 Poslední Následující

Vaše jméno:
Váš email:
Předmět:
Přílohy: Přiložit soubor
  • Platné typy příloh: jpg, jpeg, pdf, gif, png
  • Žádný soubor nesmí být větší než 300 KB
  • Všechny soubory nemůžou mít dohromady více než 2.93 MB
  • Můžete přiložit ještě 200 soubor(y|ů)
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
 **     **  ********  **    **  **      **        ** 
 **     **  **    **   **  **   **  **  **        ** 
 **     **      **      ****    **  **  **        ** 
 *********     **        **     **  **  **        ** 
 **     **    **         **     **  **  **  **    ** 
 **     **    **         **     **  **  **  **    ** 
 **     **    **         **      ***  ***    ******  

www.vagonweb.cz

This forum powered by Phorum.