Uživatel: Přihlásit se Vytvořit nový profil
Akce: Nové téma Náhled pro tisk RSS Nové příspěvky
Vyhledat
Navigace: Hlavní stránka >> Diskuze o železnici >> Osobní vozy >> Téma
Strana: 12 z 30 Předchozí První 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 Poslední Následující
Téma:
Vaše návrhy na rekonstrukci (nejen) starších osobních vozů ČD   (727 Příspěvků)
Baal - 02. 05. 2019 21:24
Vím, že do roku 2012 se do Trutnova jezdilo normálně s celým áčkem, ale pak stáhli soupravu na 2xBp + BDs + AB, v roce 2015 se tam objevil ten polský šrot a místo Bp Bpee a tak to jezdí dodnes, maximálně občas Bmz, nebo B jako posila. Ale základní souprava ABpee + BDs + 2xBpee je stejná.
Pechar146 - 01. 05. 2019 22:20
To spíš - ABdpz368 + BDsz457 + 2xBpee237 (+Bee238) - takhle by to mohlo jezdit 160 km/h...
Baal - 01. 05. 2019 21:56
Postavil jsem to tak kvůli maximálce 120 Bee272 mají tuším max 140 a kombinují velkoprostor a kupé i když se nabízí možnost ABdpz368 + BDsz457 + 2x Bpee237 + Bee238
Pechar146 - 01. 05. 2019 21:10
Jaký je tam rozdíl nevím, patrně ten, že 345 je novostavba, příbuzná s Bmz245.
Škoda to není, neboť já počítám s přestavbou na vysokorychlostní...(200-250 km/h)
Nestačilo by to Bee272 jen jedno?
Baal - 01. 05. 2019 19:30
Čím se liší ABmz346 a 345? Každopádně Bmpz není škoda na trať kde se jede 120?
Když už bychom brali sci-fi vozy tak bych to postavil Takto
Pechar146 - 01. 05. 2019 18:05
ABmz345+BDmsz456+2xBmpz245 - to by šlo taky...
Napadlo mě nasadit ABee340, BDsz457 + 2xBpee237 - ale když to Strašidlo zmastilo...
Nasadit ABz353 se správně velkými oddíly by byla blbost - oni si to nezaslouží, když si z nich dělají dráhy smetiště ve formě ABpee347...

Taky by nemuselo jezdit Ampz na všech spojích - ale na některých frekventovaných, s velkým zájmem o 1.třídu...
Nejde to dělat jako ČD, které na EC 114 Cracovia(s velkým zájmem o 1.tř.) nasadí ubohé ARmpee832...




V TJŘ 2020 by Bmz241/245 byly standartem - včetně Ex 113 Hukvaldy, který nahrazuje právě Ex 143...
Baal - 01. 05. 2019 16:40
Pechar:
No Ampz bych do Trutnova neposílal, tam v kmenové soupravě stačí půlený vagón (ABmz) protože od Hradce dál bývá jednička využitá minimálně. Mezi Hradcem a Prahou se připojují další vozy a tam bych ho klidně dal i když by tomu slušelo více Apee, nebo Aee.
Strašidlo - 01. 05. 2019 13:27
Souhlasím s tím, že Pecharova 173 aerodynamická není. Jak je to s Vectronem, nevím, ale určitě je na tom lépe než 173 smoking smiley
Týpek - 01. 05. 2019 11:36
To jsme dvacool smiley
Pechar146 - 01. 05. 2019 09:58
Já ale taky právě nerozumím tomu, co je aerodynamické na Vectronu...
Týpek - 01. 05. 2019 09:02
Tvoje 173 není ani moderní ani aerodynamická.To jde vidět jak (ne)rozumíš technice.
Pechar146 - 01. 05. 2019 08:56
Jenže já nemluvím o Ampz143...
Ale o fialovém, fiktivním Ampz162, s rychlostí 250km/h...
Ampz143 by mohlo jezdit(po výměně sedadel) na rychlících - např, Praha-Trutnov, Praha-Luhačovice, Praha-Horní Dvořiště...
Takhle - ony jezdí na "Ostravanech" do Žiliny...
týpek - 01. 05. 2019 08:31
Strašidlo,Pechar:No Itala jsou modernější než ETR 610. Etr 610 by mohli jezdit Praha - PL/SK. Určitě ale lepší než soupravy Loko+Vozy.
Ale šlo by, že Itala jezdila na lince Hamburg - Praha - Brno -Hu/At
Strašidlo - 01. 05. 2019 07:36
Baal, Pechar a Týpek: Ampz by si zasloužilo předělat interiér. K těm VRT, no já bych spíš udělal jen na 250 (do ČR je to jednodušší) a taky bych tam nasadil nějaké to Pendolino (mi se líbí ETR610, to nejnovější). Dokonce tu ETR610 mám i ve svýchřazeních, konkétně na Košičanech a všech ostaních pendolinech. Jen na vlacích Praha - Polsko mám také ETR610 (v Polsku ED250). Vlaky jako Ostravan apod. by tam ale jezdily jen 200, railjet pak 230.
Baal - 01. 05. 2019 00:06
Ampz143 v současným stavu bych normálně devalvoval na Bmpz243 a nebo zásadně předělal interiér po vzoru slovenských Ampeer a nebo Apeer. Když už bych dával sedačky takhle za sebou tak bych použil TAPS Talit Sleeperette. Na to, že to má být jednička tak je to strašně namačkaný na sebe a když vezmu, že ve stejný soupravě jezdí zpravidla Bbdgmee, který má stejné sedačky jen né koženkové, ale textilní a pak Bmz241 a 245, tak je otázkou co ta jednička nabízí navíc...
Pechar146 - 30. 04. 2019 21:38
Bureš si myslí, že osobní vlaky jezdí přes den a v noci nákladní.
Jinak je to snad tak, že v noci se provádí údržba - právě proto, že nic nejezdí...(což Babiš/Bureš nechápe)
Italo jsem viděl, ale raději zůstanu u Ampz, Bmpz, a 173/373 s rychloměrem ocejchovaným do 300km/h...

To v každém případě, na D1 se neustále něco opravuje - kolony, zdržení. Když by člověk využil Ex 151, tak by tam byl podstatně rychleji, mohl udělat nějakou práci, najíst se, a ještě ušetřit peníze...(a ovzduší)
týpek - 30. 04. 2019 20:22
Dostavovat D1 nemá smysl, co radši postavit VRT a mohli by na nich jezdit rychlovlaky Italo.Je to obrovská konkurence dálnici ,protože jezdí až 300 kmh a pokud si říkate proč zrovna ony,podívejte se na dokument o nich (no reklam, jen doporučení). Jejich trasa by mohla být Hamburg - Berlin - Drážďany -(tunel 300 kmh)- Ústí n/L - ( VRT 250 kmh) - Praha - (VRT 300 kmh Praha - Pardubice - (Olomouc - Ostrava - PL/SK))- Pardubice - (Vrt 300 kmh)- Brno - Břeclav - Wien/Budapest.I když je to finančně náročný projekt ,vyplatí se protože by neměla smysl jízda po Dalnici D1(tudíž by se nemusela moc opravovat) a také by na VRT mohky jezdit nákladní kontejnerový vlak.No tak Babiši snaž se smiling smiley.
PS: Jen bych ve třídě Prima dal víc sedačky od sebe aby to nebylo jak v ABpee 347.
Ondřej Pechar - 26. 04. 2019 09:06
Jen pro úplnost - kód pro vůz Bm223 je 51 54 22-70, pro Btm656 50 54 22-70.
Vymýšlím obytný vůz - ten bude mít kód 73 54 89-91 201-8 a označení WLSRmz.
Pechar146 - 25. 04. 2019 20:32
Naše vztahy jsou záležitostí podružnou - raději přemýšlejme, co tu ještě nemáme
Strašidlo - 25. 04. 2019 19:45
Jura: V "demokratické" zemi sice jsme, ale Pechar by se svými názory uspěl maximálně v KLDR a možná v Číně. Jinak asi nikde spinning smiley sticking its tongue out
Jura - 25. 04. 2019 18:10
To jo, ale já odpovídám Strašidlu na tu KLDR.
Pechar146 - 25. 04. 2019 18:03
Já píšu rekonstrukci...
Jura - 25. 04. 2019 17:51
Ale Strašidlo, nezapomeň jsi v jaké republice žijeme? V demokracii totiž si může každý říkat a myslet co chce, ano Pechar nedodržuje pravidla diskuse, ale kdyby jsme zde měli diskutovat pouze a výhradně o rekonstrukcích vozů, tak by to bylo o ničem, ale rozhodně si dokážu představit, že by se zde neobjevovaly názory vycházející z Pecharologie, což by bylo super, ale to může zařídit pouze správce diskuze, my diskutující s tím nemůžeme nic udělat i když na něj budeme naléhat, ať to sem nepíšr.
Pechar146 - 25. 04. 2019 17:43
Víš co Strašidlo - máš oddílový vůz, ale dráhy na tom netratí těch 12(14) míst k sezení...
Strašidlo - 25. 04. 2019 16:20
Rob193: Nevím, jak se jejich tajné metro jmenuje smiling smiley
Strana: 12 z 30 Předchozí První 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 Poslední Následující

Vaše jméno:
Váš email:
Předmět:
Přílohy: Přiložit soubor
  • Platné typy příloh: jpg, jpeg, pdf, gif, png
  • Žádný soubor nesmí být větší než 300 KB
  • Všechny soubory nemůžou mít dohromady více než 2.93 MB
  • Můžete přiložit ještě 200 soubor(y|ů)
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
 ********   **    **   *******   **     **  **     ** 
 **     **  **   **   **     **  **     **  **     ** 
 **     **  **  **    **         **     **  **     ** 
 ********   *****     ********   *********  **     ** 
 **         **  **    **     **  **     **  **     ** 
 **         **   **   **     **  **     **  **     ** 
 **         **    **   *******   **     **   *******  

www.vagonweb.cz

This forum powered by Phorum.