|
 |
|
 |
|
 |
Téma: |
 |
Vaše návrhy na rekonstrukci (nejen) starších osobních vozů ČD (729 Příspěvků) |
 |
|
Ondřej Pechar - 06. 05. 2019 10:15
|
|
|
Jaké parametry má mít to Bvtz?!
|
|
|
|
|
|
Pechar146 - 06. 05. 2019 08:06
|
|
|
A to by byly ty VZ2 - jen nevím, jak se označují místa k stání...(kterých by tam bylo 200)
|
|
|
|
|
|
Baal - 06. 05. 2019 00:52
|
|
|
No nápad zajímavý, mě napadlo něco podobnýho s tím rozdílem, že bych to značil jako 3. třídu nebo low cost. Spadalo by sem vše koženkový, od 810 přes starý béčka, až po šroty typu ABpee.
Ono nejen fanoušci ale i tzv internátní smrad (rozuměj to co jezdí do škol a učňáků a především samci tohoto druhu se ve snaze o úspěšný tok předvádí přítomným slípkám demolici vybavení, od čmárání lihovkami, přes trhání závěsů až po demolici sedaček). Proto bych školní a studentské průkazky uznával jen ve třídě lowcost/3.
Proto mi přijde škoda k tomuto účelu používat dlouhý vozy, nebylo by jednodušší prostě nechat několik Bdt279 v současném koženkovém provedení, tak taky není vesměs co zničit. Co se těch vyloženě problémových fanoušků týká, tak ti by ti rozmlátili i ten tvůj vagón a proto bych je přepravoval ve speciálních vozech, kterých je naštěstí dostatek.
|
|
|
|
|
|
Pechar146 - 05. 05. 2019 22:29
|
|
|
Baal: V případě války nebo ohrožení státu by tento vůz opravdu sloužil k přepravě armády.
Uspořádání vozu je takové, že jeho šířka je 308cm a sedadla 3+2. Proto ten výrazně malý představek. V klasické dopravě může jezdit jedině jako alternativa k 810/010 - interiér vozu je stejný. Dvojice vozů by poskytla 276 míst k sezení, podobně jako 2x810+3x010.
Vozy Btm by též bylo možné použít k přepravě problémových sportovních fanoušků - v oddíle by totiž nebylo co zdemolovat...(jinak by bylo nutné použít vozy VZ2)
|
|
|
|
|
|
Pechar146 - 05. 05. 2019 22:09
|
|
|
Bvtz?
S jakými parametry?
|
|
|
|
|
|
Jura - 05. 05. 2019 21:34
|
|
|
Baal: To je přeci vůz vymyšlený Pecharem pro místenkáře aby si užili svoji místenku, proto to nazývám jako ULTRA Low-Cost. Teď můj návrh R12. Jedině takové řazení by mě spolehlivě přesvědčilo abych přestal využívat Radima a přesedlal na ČD.
|
|
|
|
|
|
Baal - 05. 05. 2019 21:22
|
|
|
Jen bych se rád zeptal co je to ten Btm656? Za prvé 6 je vagón pro vojenské účely, počítáme tedy s válkou? 138 lidí do jednoho vagónu? Jak je tam chce tvůrce toho vagónu narvat? Pokud vím nejvíc lidí v současnost vleze do Bdmtee a to 96+4 a kdyby se dejme tomu upravil, tak by se tam dalo narvat 112 míst, ale stále nechápu jak narvat do jednoho vagónu 138 lidí, když máme určité normy, z nihž jedna říká že rozteče mezi sedadly musí být minimálně 1450mm.
I kdybychom dali opěradla do pravého úhle jako v modernizovaných 810, tak by jeden oddíl zabral minimálně 1550mm, pokud budeme mít oddíly 2+2 v uspořádání ve čtyrkách, tak podle oken (14) by byla délka prostoru pro cestující minimálně 21,7m, tudíž na nástupní prostory a WC zbývá 2x 2m... I do této sardinkárny by však šlo narvat maximálně 112 cestujících, to by těch 26 muselo stát, ale to se nedá počítat jako místa k sezení.
Teoreticky by se těch 26 dalo narvat kdyby u dveří bylo 2+2 a všude jinde 2+3 jako v 810 a tady je otázka, jestli to ještě furt je 2. třída a nebo jestli to je novodobá 3. třída, tam by stačilo dát lavice jako v 810, ale pochybuju, že se bude zavádět trojka i když tomu co jezdí do škol a učňáků bych ty slevy uznával jen v tomhle šrotu...
|
|
|
|
|
|
Jura - 05. 05. 2019 21:13
|
|
|
No jasně, stále by jsi zpomaloval koridor, nezapomeň že velká část této linky vede po koridoru, tudíž se zde hodí opravdu ti třívozoví Panteři a více vozů ani nemůže být kvůli zastávkám na Železnici Desná, kde jsou například v Koutech nad Desnou peróny jen na 3 vozy, tudíž to co jsi vymyslel by šlo použít pouze tehdy kdyby se jeden vůz odpojoval v Šumperku, což by bylo zbytečné zdržování. Oproti aktuálnímu stavu by bylo třeba dokoupit další Pantery a ty současné upravit do stylu nových 
|
|
|
|
|
|
Týpek - 05. 05. 2019 20:45
|
|
|
Strašidlo :pošleš mi nebo tu napíšeš seznam tratí které jsi na mapách. cz naměřil. prosím
|
|
|
|
|
|
Týpek - 05. 05. 2019 20:14
|
|
|
Jo pak když jsem zjistil co je to zač tak jsem toho taky litoval. Smažte to někdo prosím. A Pechare UDĚLEJ Bvtz prosím. Jinak tam musím dát Bvt.
|
|
|
|
|
|
Strašidlo - 05. 05. 2019 18:02
|
|
|
Jura a Týpek: U mě je na něm Panter 
|
|
|
|
|
|
Pechar146 - 05. 05. 2019 17:29
|
|
|
Že jsi použil Btz260 je v pořádku, ale používat na Os Btm656 mi připadá příliš úsporné...
A hlavně je to plýtvání lokomotivami...(i když jsou 162 asi spolehlivější)
|
|
|
|
|
|
Jura - 05. 05. 2019 15:32
|
|
|
Týpku, co to má jako znamenat? Co jsi to vytvořil za linku Os 37XX S1 OK??? To co jsi vytvořil není nic jiného než paskvil! 1.na 4 vozy společně s Pecharovo ultra Low-Cost voze Btm je na nic, tolik lidí tím vlakem nikdy nemělo! 2.Pecharův Btm je to nejhorší co bylo možné vymyslet a použít jej je hřích!
Strašidlo: Pravda zajímal mě tvůj návrh na R12, ale to co jsi vytvořil nestálo za nic, ty by jsi totiž použil na tak dlouhou linku úplně nesprávné vozy, aby mělo dané řazení smysl a daný komfort musel by jsi použít úplně jiné vozy.
|
|
|
|
|
|
Týpek - 04. 05. 2019 19:49
|
|
|
U mně je croatia 1.
|
|
|
|
|
|
Strašidlo - 04. 05. 2019 19:28
|
|
|
To byl první expresní vlak, ale celé to u mě začla R27, což je jen rychlík.
|
|
|
|
|
|
Týpek - 04. 05. 2019 19:16
|
|
|
Vlastně 1. Expresní vlak byla croatia
|
|
|
|
|
|
Týpek - 04. 05. 2019 19:07
|
|
|
No já v týpek 2020 začal s Os Kouty - Nezamyslice, u mezistátních vlaků s Polským pendolinem (Praha - Varšava) a to bydlím na Valašsku (i když je pravda že teď dělám EX2)
|
|
|
|
|
|
Strašidlo - 04. 05. 2019 18:04
|
|
|
Týpek: Ono tady se kde kdo (kromě Pechara) zabývá vlaky ve svém regionu. Já jsem začal s R27, Juru zajímalo moje řazení R12. Pechar to ale kurví snad všude, hlavně v pohraničí, čímž trpím i já.
|
|
|
|
|
|
Týpek - 04. 05. 2019 16:56
|
|
|
Baal:nechceš se místo vymýšlení x-té varianty linky R10. Se věnovat jiným rychlík(ABpee 347 jezdí i na lince Praha - Klatovy). Všichni už jsme zjistili jak chceš zlepšit R10
|
|
|
|
|
|
Strašidlo - 04. 05. 2019 15:17
|
|
|
Já jsem udělal vůz BDshee440. To je BDs kde místo služebního oddílu je oddíl pro vozíčkáře. Zavazadlový prostor je taky o trochu menší.
|
|
|
|
|
|
Pechar146 - 04. 05. 2019 10:17
|
|
|
A jsou ty UIC předpisy někde online?
|
|
|
|
|
|
Kocicak - 04. 05. 2019 10:13
|
|
|
Bbdgee222
Reko z BDs, je to vlastně Bbdgmee kde je o kupé míň, tedy 21 míst kupé, 12 míst velkoprostor + 6 sklopných, 2 vozíčkáři, 12 kol, klima, uzavřené wc, 230 i 5V
|
|
|
Přílohy:
Bbdgee222-a.png (3.6 KB)
|
|
 |
|
 |
|
Baal - 03. 05. 2019 23:38
|
|
|
Aee140 nesplňuje předpisy, konkrétně UIC567, která v jedničce stanovuje minimální rozměr sedáku na 43x50cm a v Aee to je 45x45.
Stačilo by do Aee140 dát sedačky z A149 a bylo by to vyřešené...
|
|
|
|
|
|
Pechar146 - 03. 05. 2019 10:04
|
|
|
Aee140 taky není kdovíjak pohodlné, ale splňuje předpisy
A hlavně - má prostor na nohy...
A149 je pohodlnější, ale zase nemá klimatizaci...
|
|
|
|
|
|
Baal - 03. 05. 2019 03:15
|
|
|
Aee140 to by bylo oproti ABpee jako z louže pod okap, tam sou sedačky úplně stejný jako v Bpee, nebo Bee, kdyby to mělo alespoň uši tak by se to dalo...
Co se té kmenové soupravy týká, tak tím jezdím často a v době kdy jezdilo AB, tak sedělod Hradce dál zpravidla v každým kupé jeden člověk, od dob ABpee tam je jeden až dva v celým oddíle, kolikrát to vidím prázdný úplně... Hlavní nápor na tu jedničku je Praha - Nymburk - Poděbrady a to co zbyde vyleze v Hradci.
Tudíž pro úsek HK-Praha připíchnout celej vagón jedničky ideálka by tam bylo něco ve stylu Apee, protože tam ti cestující ten velkoprostor uvítají, protože často něco řeší na noťasech apod.
Možná až dodělají tu jaroměř tak by se dal přepřah posunout až do jaráku aby se využilo těch 120 u Smiřic a pak by ten vlak mohl vypadat nějak takhle
|
|
|
|
|
|
 |
|