Uživatel: Přihlásit se Vytvořit nový profil
Akce: Nové téma Náhled pro tisk RSS Nové příspěvky
Vyhledat
Navigace: Hlavní stránka >> Diskuze o železnici >> Osobní vozy
Strana: 1 z 30 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Poslední Následující
Téma:
Vaše návrhy na rekonstrukci (nejen) starších osobních vozů ČD   (729 Příspěvků)
pd - 19. 10. 2022 22:29
Zdá se mi, že se ty fotky někam zatoulaly...
Matejvlaky11 - 17. 10. 2022 16:38
Dobrý den,jsem tu nový a napadlo mě udělat vůz Ad149.Jedná se o vůz první třídy s oddílem pro jízdní kola.tady jsou foto jak by to vypadalo. Upozorňuji není to dokonalé dělal jsem to na telefonu ale snad bude líbit.
LukePolicka - 23. 04. 2020 14:28
Neví tu někdo, jestli budou další Bdmtee267? Pokud vím, zrekontruovali jen to jedno, které je teď někde odstaveno…
Týpek - 21. 04. 2020 11:47
Čau. Dokázali bysme udělat něco podobného akorát místo lokomotiv by tam byly vozy.
Týpek - 19. 04. 2020 11:33
Strašidlo : Ve řazení je dokonce i taurus a vectron.
Všichni: Těch 362.5 bych udělal nakonec asi 30 a koupil ještě 5 380.1 (nová série 380)
Strašidlo - 18. 04. 2020 21:32
Týpek: Ty ses nám rozjel cool smiley Mimochodem, TRAXX je ve scifi řazení a nebo u carga



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Strašidlo (19. 04. 2020 08:42).
Týpek - 18. 04. 2020 16:39
Nové lokomotivy pro ČD, část 1. elektrické lokomotivy: 200 nových Vectronů rych: 200kmh nap. : 3kV 15kV 25 kV a z toho 10 lokomotiv ještě 1,5 kV výr.:Siemens, 25 Nových Taurusů rych: 250km/h nap.: 3kV, 25kV, 15kV výr. :konsorcium Siemens-Škoda, 55 Nových TRAXXů (stejných jako Regiojet) rych.: 160kmh nap.: 3kV, 25kV, 15kV výr.: Bombardier, Rekonstrukce všech 151 a 150 na řadu 351 dosazení ects, jízda na 3kV i 25kV, nové LED světla, lehce upravené čelo, úprava kabiny, rychlost 160 kmh a další,rekonstrukci provádí CZLOKO a DPOV
Rekonstrukce asi 25-ti 362 na řadu 362.5 dosazení WTB a ECTS,úpravy rychlost 160 kmh,úprava čel a kabiny, a další, provádí CZLOKO a DPOV.
Firebird96 - 14. 08. 2019 17:07
Ano to též není špatný nápad. Udělat z toho něco jako Bbdgmee. Já sám jsem jelikož máme asi 210 provozních vozů Bdmtee z toho předpokládám se do roku 2023 uvolní až 80 přebytečných vozů (vlastní jednotky na Brněnsku a Plzeň odmítá Bdmtee úplně). Já tedy navrhoval jen udělat nové bočnice a schůdky na krajích a vozy jsem označil následovně Apmee, Bdpmee a ABdpmee. Maximální rychlost 160 km/h s možností zvednout jí až na 200 km/h. Celistvá okna, dvě jednotky klimatizace, vakuové WC a WiFi. Předpokládaná cena přestavby je od 12 do 16 milionů za vůz. Předpokládaná životnost po přestavbě je dalších 20 až 30 let.
Jura - 13. 08. 2019 21:47
Dalo by se to udělat i jinak, když by se tedy šetřilo ???? Začal bych od konců vozu-obložení by ztloustlo, a to natolik aby v interiéru bylo až k poslednímu oknu, zde by odmontovaly klasické dveře, a nainstalovaly pod obložení posuvné tlačítkem ovládané dveře, následně by se vyměnila všechna okna za plně uzavřená, zvýšila by se izolace vozu, a teď ta nejpodstatnější věc. Jedny dveře by se zadělali, odstranila by se jedna WC buňka, která by se nainstalovala k těm druhým dveřím, naproti té stávající, a vznikl by úplně volný prostor od konce vozu až k druhým dveřím, kde by byly skleněné na dveře ovládané tlačítky, ten další oddíl by bylo možné přestavět jako jeden prostor pro vozíčkáře na polovině a na druhé věšáky s koly a sklápěcí sedadla. U těch druhých dveří by bylo odstraněno prostřední zábradlí, a vnitřek upraven pro možnost využití zvedáku na vozíčkáře. Tam kde jsou malá okénka by byla dvojka a nadále by prostor byl rozdělen na dle oken a to tak 1 okno -2 řady sedadel za sebou, dvě se čtyřkami a opět dvě řady dvojek atd. Sedadla Borcad Flexio, potah nový kostičky ČD, 2 krát klima, tlumené led osvětlení, strop bílý, stěny dřevo SC Pendolino. Vstupní dveře také ovládané tlačítkem. Podvozky upraveny jako u Bdmpee. Ano uznávám je to specifické a plánek vozu pošlu zítra.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Jura (13. 08. 2019 21:57).
Firebird96 - 13. 08. 2019 19:04
Právě, že dává. S odstraněním schodů a jejich umístěním by nebyl problém, prostě by se zrušily a demontovaly. Tak jako U Bee kde se dávaly nové bočnice i zde by se použily nové bočnice již upravené pro to aby mohly být dveře na kraji. Schody na krajích vozů taky nebudou problém. Při předpokládané životnosti 25 až 35 let a ceně za jednu rekonstrukci kolem 10 až 15 milionů korun a při množství asi 150 až 200 vozů, by se jednalo o docela dobrou investici.
Kocicak - 13. 08. 2019 18:16
Předělávat Bdmtee na Bdmpee 233 moc smysl nedává, protože bys musel přesunout dveře a schody a odstranit staré (pokud by to vůbec za rozumnou cenu šlo). Předělat ho ale na dálkovou dopravu by problém nebyl, rychlost 160 už má, takže by teoreticky stačilo jen vyměnit interiér, přidat klimu a případně i tlačítka na dveře.
Firebird96 - 13. 08. 2019 17:45
Pánové, dnes jsem jel opět skvělým vozem Bdmtee. A podrobným zkoumáním Bdmtee jsem dospěl k tomu, že se jedná dle mě jen o Bmee s jinými bočnicemi a několika drobnými úpravami. To mě vnuklo myšlenku, jestli by nešlo Bdmtee předělat na Bdmpee233?
Pezos - 11. 08. 2019 09:08
Ano, proto se taky rychlostníky NS zřizují.

Tak hlavně rychlost pro naklápěcí soupravy nižší, než normální traťová je blbost už rychlou logickou úvahou. Rychlostníky NS platí pouze pro vlaky, u kterých je v činnosti naklápěcí zařízení. Proto by stačilo vypnout klopení a mohlo by se jezdit (vyšší) rychlostí podle běžných rychlostníků.
Strašidlo - 10. 08. 2019 07:11
Rychlostník pro naklápěcí soupravu bývá obvykle vyšší, že ano?
Jura - 09. 08. 2019 22:19
Všimli jste si že všechny náměty na diskusi mimo téma vymyslel Strašidlo cool smiley
pd - 09. 08. 2019 21:03
Když se tady budu chtít někoho zbavit, tak to stačí kliknout v administraci, ani k tomu žádnou záminku nepotřebuju eye rolling smiley

Nicméně Pechar byl odejit hlavně kvůli šíření nepravd. A ostatní jeho příspěvky byly většinou bláboly, tak ho žádná škoda nebude.
Pokud by někoho zajímaly konkrétní nepravdy, tak:
1. K římskokatolické církvi se podle Pechara hlásí 27 %, ve skutečnosti je to jen 10,4 %.
2. Výstavba dnešní tratě č. 172 podle Pechara stála 1 500 000 K, ve skutečnosti 2 786 000 K.
3. Kauza, že nějaký fanoušek Sparty hodil dělobuch, a ten poranil malou holčičku, se mi nezdá. Byl takový případ, ale to se týkalo dospělé ženy (ne že bych ten případ chtěl zlehčovat, ale toto je typický příklad dezinformace).
4. O rychlostníku pro naklápěcí soupravy nižším než pro klasiku jsem taky neslyšel.
Možná by se toho našlo i víc, kdyby se mi to chtělo hledat. Všechno jsou to věci, které se těžko ověřují a nedá se u nich snadno poznat, jestli je to pravda nebo lež.

Jo, a o prohlížečích si běžte diskutovat jinam (aspoň do jiného tématu).
Týpek - 09. 08. 2019 19:35
Nejlepší je stejně Mozilla Firefox.
Baal: Banán na IP...lol cool smiley
Strašidlo - 09. 08. 2019 11:01
Edge DEV je na jádře chromium XD
Jura - 09. 08. 2019 10:30
Chrome na Win 10 je zlo! Na Androidech je zase Chrome jediný použitelný. Proto na Win 10 jedině Edge winking smiley
Kocicak - 09. 08. 2019 09:21
Lidi co používaj Edge fakt existujou? :D

Já používám Win 10 a Chrome.
Strašidlo - 09. 08. 2019 08:27
Baal: Přesně. Teď mimo vlaky: Který operační systém a prohlížeč používáte? Já Microsoft Edge dev na Win10
Kocicak - 09. 08. 2019 06:54
Já bych řekl, že šlo hlavně o to se Pechara zbavit a dezinformace byla jen záminka k banu, ale jen tipuju



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Kocicak (09. 08. 2019 06:55).
Baal - 09. 08. 2019 01:06
Jako vím, že mi do toho nic není, ale co Pechar provedl tak strašnýho, že dostal banán, dezinformace snad je každý dostatečně rozumný aby mu došlo jestli je to pravda nebo lež? Nemluvě o tom, že každý ban lze obejít uživatel ztratí maximálně svůj nic, ale banán na IP jde krásně obejít pomocí TOR prohlížeče.
Strašidlo - 08. 08. 2019 10:01
ABmz a B-strana ABbgmz je vložená. Stále rosím autory vozů ADmsz, ABz, ABtz, ADsu a BDsmz441 ať pošlou B-strany.¨
Dále jsem nahrál i Bombardier TRAXX. Dal jsem tomu standartní označení 386 a představte si ji jako 4systémovou (všechny které jsou v ČR) verzi TRAXX 2, Vmax 160 km/h. Provoz by byl na delších rychlících (tam, kde operovaly esa, krysy apod., třeba R8 nebo R18).



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Strašidlo (08. 08. 2019 11:21).
Rob193 - 06. 08. 2019 22:37
Strašidlo: Díky, nevěděl jsem, že musím ještě kliknout na n3.
Strašidlo - 21. 12. 2018 16:48
Jo už je to tak. Já jsem znovu vytvořil tuto diskuzi. Pamatujete na ni? Tak si dáme pravidla.
1. pište tu smysluplné návrhy týkající se rekonstrukce osobních vozů, ne příspěvky "udělat dalších 100 Bmz"
2. diskuze se týká osobních vozů, tedy pokud chcete rekonstruovat trať tak sem. Pokud chcete obnovit lokálku, tak sem. A pokud si chcete vymyslet řazení, tak sem.
3. nepište sem příspěvky typu: odpálil bych všechna letiště, rozoral dálnice apod.
4. všichni si TYKÁME



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Strašidlo (25. 02. 2019 13:38).
Strana: 1 z 30 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Poslední Následující

Vaše jméno:
Váš email:
Předmět:
Přílohy: Přiložit soubor
  • Platné typy příloh: jpg, jpeg, pdf, gif, png
  • Žádný soubor nesmí být větší než 300 KB
  • Všechny soubory nemůžou mít dohromady více než 2.93 MB
  • Můžete přiložit ještě 200 soubor(y|ů)
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
 **     **        **  ********   **    **  **     ** 
 **     **        **  **     **  ***   **  **     ** 
 **     **        **  **     **  ****  **  **     ** 
 **     **        **  ********   ** ** **  ********* 
 **     **  **    **  **         **  ****  **     ** 
 **     **  **    **  **         **   ***  **     ** 
  *******    ******   **         **    **  **     ** 

www.vagonweb.cz

This forum powered by Phorum.