Uživatel: Přihlásit se Vytvořit nový profil
Akce: Nové téma Náhled pro tisk RSS Nové příspěvky
Vyhledat
Navigace: Hlavní stránka >> Diskuze o železnici >> Osobní vozy >> Téma
Strana: 3 z 4 Předchozí 1 2 3 4 Následující
Téma:
Rozvoj železnice a obnovování lokálek   (87 Příspěvků)
Pechar146 - 17. 04. 2019 17:04
Jak to jezdí v KLDR nevím, tam ale asi místenky neznají. Naopak vím, jak vypadá ČD Lounge v žst.Olomouc hl.n. doufaje, že ARmpee829 měl posunovač po ruce. V opačném případě si budeme moci naposledy zavzpomínat na ARmpee832...
Strašidlo - 17. 04. 2019 07:31
Pechar: Ty z toho děláš jakousi KLDR.
Pechar146 - 16. 04. 2019 22:35
Ty jsi nás vlastně rozsoudilsmileys with beer
Jura - 16. 04. 2019 22:04
Bpee: Máš pravdu, třeba ve směru na Slovensko je Ex 121 v pátek skoro plný, takže tam je určitě potřeba místenka, ale 124 je v pátek vcelku prázdnej.cool smiley
Pechar146 - 16. 04. 2019 21:36
Jura: jak to můžeš vědět, že neumím programovat? To předloni jsem u nás na kostele nahodil novou fasádu za dvě hodiny, a přitom seděl u počítače...
Fujtajksl, ještě se na sebe koukat v počítači. Zas tak velký rozdíl by to nebyl. Ale uvažuješ správně - ten můj operační systém by mluvil jedině česky a používal intranet...
A na tom hranatém počítači a kvádrovém monitoru by bylo malinkým písmem vygravírováno "Tesla Hloubětín", stejně jako na mobilních telefonech...
Bpee - 16. 04. 2019 21:30
Jo tak proto si furt myslíš, že místenky nejsou potřeba - zkus si dojíždět v pátek/neděli v opačném směru. winking smiley
Jura - 16. 04. 2019 21:16
Naštěstí neumíš programovat, takže je to v suchu.
Jura - 16. 04. 2019 21:14
No to by dopadlo, všude tvůj portrét jako logo atd.
Pechar146 - 16. 04. 2019 21:12
Neříkej dvakrát!...smoking smiley
Jura - 16. 04. 2019 21:10
Tak budeš muset asi vymyslet nějakej speciální českej OS.
Pechar146 - 16. 04. 2019 21:09
...přesně tak smiling smiley
Jura - 16. 04. 2019 21:06
Tudíž ti vadí, ale používáš je z nutnosti: I -D
Pechar146 - 16. 04. 2019 21:05
Windows mi nevadí - ale jedině proto, že nemáme nic lepšího/českého.
Jura - 16. 04. 2019 20:54
Normálně, vygoogli si to (pro tebe vyseznamuj si to) a můžeš rušit. Takže třeba Windows z USA ti nevadí.grinning smiley
Pechar146 - 16. 04. 2019 20:52
To znamená, že budu jen velmi omezeně přispívat k reálnému řazení.
FB mám, ale už 4 roky přemýšlím, jak ho zrušit.
Proti úplně všemu ze západu nutně ne...
Jura - 16. 04. 2019 20:50
Ale nebudeš přispívat k obnově vozového parku ČD, bez tvého jízdného ČD skončí.
PS: Nečekal jsem, že máš FB, když jsi proti všemu ze západu protigrinning smiley
Pechar146 - 16. 04. 2019 20:45
Jediné hezké je to, že mi to bude od července napůl jedno...
Po maturitě jsi už ušetřím dojíždění do Krnova...
Jura - 16. 04. 2019 20:43
Nebude, jelikož i Moos odchází z dozorčí rady ČD, tak to s ČD i MD půjde ještě více z kopce než doteď.
Pechar146 - 16. 04. 2019 20:41
Ten se může zahrabat do svojí Skansky. My teď můžeme jen doufat že ten novej bude inteligentnější
Jura - 16. 04. 2019 20:37
Tak na ceny se asi obrať na SŽDC, to tady nikdo nebude vědět a pokud se ti něco nelíbí na tempu stavby železnic, napiš panu Ťokovi, ž3 železnici zanedbával.winking smiley
Pechar146 - 16. 04. 2019 18:23
Víte v čem to vázne?
Že za rok 2018 bylo do železnice investováno pouze 8,292 miliardy. Ale do silnic to bylo 41,701 miliardy...

Kolik by tak asi stálo vybudovat 1 km dvoukolejné, elektrifikované tratě s autoblokem?
pd - 02. 02. 2019 13:41
DJ: ta vlakotramvaj by mohla jezdit z Opavy do Ostravy přímo bez přestupu a s ukončením v Ostravě třeba na Hranečníku, tak aby zároveň projela centrem Ostravy. Tak by přestupy byly naopak zredukované.

Pro obsluhu hustě zastavěných oblastí (jako je oblast mezi Hlučínem a Ostravou) jsou právě vhodnější (vlako)tramvaje než klasická železnice. Tramvaje se dostanou víc do zástavby, tudíž zastávky budou blíže k lidem. Železnice by dnes už musela Ludgeřovice a Petřkovice objíždět (silnici 56 zpět na železnici už asi nikdo nepřestaví), takže železniční zastávky by byly někde na okraji obcí s velkou docházkovou vzdáleností, tudíž neatraktivní pro cestující, kteří by raději stále jezdili autobusem.

Že Opava už má s Ostravou jedno přímé kolejové spojení a další spojení je zbytečnost, tak to je podle mě úplně lichý argument. Český Těšín má s Ostravou taky dvě tratě. Tady ale jde hlavně o obsluhu aglomerací, kudy ty tratě procházejí, takže je celkem jedno, jestli tam budou tratě dvě nebo třeba tři... Jestli by byla tramvaj přes Hlučín použitelná i pro cesty z Opavy do Ostravy, tak to je jedině plus.
Pechar146 - 01. 02. 2019 12:53
Kolik je turnusová potřeba 471 v Esku Praha? Myslím podle linek - S1,S7,S9...
DJ Sobieski - 01. 02. 2019 04:45
Jediné, s čím souhlasím, je faktická předimenzovanost 460/471 do Ratiboře. Ano, teď jezdí Regíny do hlučína. A vemte si, jak se řeší spoje ve špičce... Rozhodně jedna 814 nestačí. Dříve to bylo 810+4x010+810 resp 742+5x010+810 apod. Teď je to 814+posila 2*010+810. Kdybych pořizoval novè vozy pro kraj jako dopravce, (pomineme-li teď soustavu), pak minimálně 440/640. 650 bych nasadil na jiné úseky a rozhodně ne na frekvenčně exponovaný koridor, kde to nestačí, byť je posílen další paralelou v klasické soupravě 163+3xBdt. A když už jsme u těch paradoxů, tak do Studénky jezdí z 98% 650 (vícesystém pod stejnoproudem), do Mošnova nejezdí skoro nikdo, takže je nasnadě otázka rentability a dalšího rozboje/redukce/změny koncepce (výjma dnů NATO), a mezi Suchdolem a Hranicema na Moravě jezdí olomoucké 460 4vozové, které jsou pro uvedený úsek taktéž předimenzované...
Strašidlo - 26. 01. 2019 15:45
DJ Sobieski: Bez urážky ale teď zníš jak nějaký Pražák. Na výkony Bohumín - Studénka - Suchdol/Mošnov je to málo (ten Mošnov ber s rezervou, ale jezdí to tam, proto byl zmíněn). Ale mezi Opavou a Kravařemi to stačí. A uznej sám, že 460 nebo 471 je na trať z Opavy do Ratiboře zbytečná. Možná že 440/640 by byla lepší, ale teď tam jezdí Regionovy a stačí to. Samozřejmě po elektrifikaci a zrychlení bude Regionova málo, ale RegioPanter 650 (9(1T)+138(2T) míst stačí.
Strana: 3 z 4 Předchozí 1 2 3 4 Následující

Vaše jméno:
Váš email:
Předmět:
Přílohy: Přiložit soubor
  • Platné typy příloh: jpg, jpeg, pdf, gif, png
  • Žádný soubor nesmí být větší než 300 KB
  • Všechny soubory nemůžou mít dohromady více než 2.93 MB
  • Můžete přiložit ještě 200 soubor(y|ů)
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
 **     **  ********  **    **  **    **  **    ** 
 **     **  **         **  **    **  **    **  **  
 **     **  **          ****      ****      ****   
 *********  ******       **        **        **    
 **     **  **           **        **        **    
 **     **  **           **        **        **    
 **     **  ********     **        **        **    

www.vagonweb.cz

This forum powered by Phorum.