Uživatel: Přihlásit se Vytvořit nový profil
Akce: Nové téma Náhled pro tisk RSS Nové příspěvky
Vyhledat
Navigace: Hlavní stránka >> Diskuze o železnici >> Osobní vozy >> Téma
Strana: 2 z 4 Předchozí 1 2 3 4 Následující
Téma:
Rozvoj železnice a obnovování lokálek   (87 Příspěvků)
Rob193 - 11. 07. 2019 17:50
Nene, nebude to potřeba, protože se nikdy nedostaneš do pozice, ze které bys mohl železnici ovládat. spinning smiley sticking its tongue out



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Rob193 (11. 07. 2019 17:51).
Pechar146 - 11. 07. 2019 17:29
Já vím, ty si některou koupíš na zahradu jako pomník...
K Vectronům - mezi dalšími vozy je i repaint Vectrona...
Rob193 - 11. 07. 2019 16:04
Pechare, nepoputují, to ti můžu zaručit na 100%. spinning smiley sticking its tongue out
Pechar146 - 11. 07. 2019 14:49
Do šrotu? Kdepak - na nákladní vlaky. Vectrony poputují na export hned po zprovoznění lokomotiv ř.173 a 373.
Když si to vezmu, tak do šrotu poputují pendolina a sysly...ale asi žádné lokomotivy...
Jura - 11. 07. 2019 14:33
Měli si je ČD koupit od italů dříve. A vsadím se že ty TRAXXe by jsi obratem poslal do šrotu.
Pechar146 - 11. 07. 2019 14:30
Úplně všechno ne...ale těch 9 lokomotiv 162 by bodlo...
Jen k tomu - trasy s vlaky kategorie R
1.Praha-Hradec Králové-Trutnov
2.Praha-Plzeň-Česká Kubice
3.Praha-České Budějovice-Horní Dvořiště
4.Praha-Děčín-Dolní Žleb
5.Praha-Kutná Hora-Brno
6.Olomouc-Opava východ
7.Olomouc-Břeclav
8.Olomouc-Jeseník
9.Olomouc-Horní Lideč
10.Olomouc-Brno
11.České Budějovice-Brno
12.Návsí-Brno
13.Plzeň-Ústí nad Labem
14.Pardubice-Černousy
15.Kolín-Ústí nad Labem
16.Praha-Luhačovice
Jura - 11. 07. 2019 13:52
Ale ale, ty by jsi vše udělal státní a pokud ne tak by jsi to prostě zrušil. Stejně je to jen tvůj názor a ne realita smiling bouncing smiley
Pechar146 - 11. 07. 2019 13:50
Radim by mi byl právě dobrý k tomu, čemu se též říká konfiskace...
Jura - 11. 07. 2019 13:30
Nebyl, všechny lokomotivy (vše kromě řad 162, 163, 362, 363) co jezdí na dálkové dopravě na trasách Praha-Brno, Praha-Ostrava-Košice by byly odvolány na regionální linky a soupravy by byly spojeny s RJ a pokud by chyběly lokomotivy na trasách kde je možno je nahradit lokomotivami partnerských dopravců (MÁV, ÖBB, ZSSK, DB, PKP) a pokud by i tak byl nedostatek lokomotiv byly by dané výkony pokryty flotilou ČD Cargo popřípadě jiných nákladních dopravců s volnými kapacitami grinning smiley K tomu by ti byl Radim dobrej že
Pechar146 - 11. 07. 2019 12:45
Ale co pak bude jezdit? To by byl krach dálkové dopravy v ČR!
Jura - 11. 07. 2019 12:38
Jo, to vím už dávno. grinning smiley Osobně si myslím že v daném období nebude provozní ani jedna lokomotiva řad 162, 163, 362, 363 protože to tak zkoní že všechny pojednou do šrotu a nikdo to nedokáže opravit.
Pechar146 - 11. 07. 2019 11:05
Pechar146 - 02. 06. 2019 19:30
Co se teď chystá na 310?
Pechar146 - 27. 04. 2019 21:20
Slon - 471.058
Strašidlo - 27. 04. 2019 12:06
Jo a na 3417 jel pantograf nebo slon?
Pechar146 - 26. 04. 2019 21:19
Že tam ten vlak nezastavuje, když to není potřeba. Ušetří se tím peníze i čas. A mezi Opavou a Svinovem jsou některé zastávky celkem dost blízko od sebe.
Nevím, jestli je to i teď, ale na jedné trati s 841 byly na znamení všechny mezizastávky. Totéž v červnu loňského roku mezi Chocní a Litomyšlí. Na trati č.172 Zadní Třebaň-Liteň-Lochovice se taky zastavuje spíš na znamení. Není to vzácné ani v Olomouckém kraji(v dnešním smyslu), např. na Os do Drahanovic...
Strašidlo - 26. 04. 2019 19:31
Pechar: co se ti líbí na zastávkách na znamení?
Jura - 26. 04. 2019 15:47
Máš to v mailu winking smiley
Pechar146 - 26. 04. 2019 15:26
Ale kam?
Jura - 26. 04. 2019 15:15
No, tak teda pošli.
Pechar146 - 26. 04. 2019 14:01
Sedím si v SC 506. V 680.004, v 1.třídě. Dveře jsou trochu pomalé, ulička úzká...
Borcad Comfort se mi moc nelíbí. Jediné plus je měkký polštářek na hlavové opěrce. Stolek je pro dva malinké počítače jen s přimhouřením obou očí - spíše pro jeden pořádný, 15,6" notebook.

Tomu ale předcházela jízda Os 3417.
1. Je nutné zdvojkolejnění tratě a zrychlení
2. implementace "zastávek na znamení"
3. Nasadit elektrické jednotky s malou 1.třídou

PS. V případě zájmu vám pošlu na email obsáhlejší popis služeb v SC Pendolinu
Pechar146 - 23. 04. 2019 07:53
No dobře, a podle čeho tedy?
pd - 22. 04. 2019 23:38
Že odhadovat náklady na výstavbu tratí podle nákladů na rekonstrukci je blbost.
Pechar146 - 21. 04. 2019 19:26
Podle nákladů na rekonstrukci 310 jsem odhadl reálné náklady na výstavbu 1 km železnice na cca. 65 mil. Kč. Co myslíte?
Pechar146 - 17. 04. 2019 17:35
Moje přání bylo vyslyšeno - sedím ve svém oblíbeném Borcadu SEL, ale v Apee139 007...
Strana: 2 z 4 Předchozí 1 2 3 4 Následující

Vaše jméno:
Váš email:
Předmět:
Přílohy: Přiložit soubor
  • Platné typy příloh: jpg, jpeg, pdf, gif, png
  • Žádný soubor nesmí být větší než 300 KB
  • Všechny soubory nemůžou mít dohromady více než 2.93 MB
  • Můžete přiložit ještě 200 soubor(y|ů)
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
 **    **  **         **    **  **     **  **    ** 
 ***   **  **    **   **   **   ***   ***  **   **  
 ****  **  **    **   **  **    **** ****  **  **   
 ** ** **  **    **   *****     ** *** **  *****    
 **  ****  *********  **  **    **     **  **  **   
 **   ***        **   **   **   **     **  **   **  
 **    **        **   **    **  **     **  **    ** 

www.vagonweb.cz

This forum powered by Phorum.