Uživatel: Přihlásit se Vytvořit nový profil
Akce: Nové téma Náhled pro tisk RSS Nové příspěvky
Vyhledat
Navigace: Hlavní stránka >> Diskuze o železnici >> Osobní vozy
Strana: 1 z 3 1 2 3 Následující
Téma:
Rozvoj železnice a obnovování lokálek   (73 Příspěvků)
Pechar146 - 15. 07. 2019 15:04
Což není vždy!drinking smiley
Jura - 15. 07. 2019 12:41
Tohle je rozhodnutí na DKV Praha a jediné co mě jako cestujícího zajímá, aby bylo funkční a přijelo včas winking smiley
Pechar146 - 14. 07. 2019 21:52
To by ale ukazovalo na omezené schopnosti některých potentátů...
To nešlo, aby se to Pendolino vrátilo na Hlavní, přejelo do Vršovic, depo projelo dokola a přes spojku u bývalého nádraží Praha-Královské Vinohrady jelo normálně dál?
Nebo by se mohlo vrátit do Vršovic, a jet odklonem přes Krč...
Jura - 14. 07. 2019 21:19
Co se podívat na Atlas vozů?
Pechar146 - 14. 07. 2019 19:59
Mě by spíš překvapilo, kdyby se šetřilo...a kdyby to fungovalo...
Jen pro informaci - odkud jsou přistavována Pendolina? Z Libně nebo z Vršovic?
Jura - 14. 07. 2019 19:54
V Česku není nic divné, já už se tu ničemu nedivím smiling bouncing smiley
Pechar146 - 14. 07. 2019 10:17
Třeba je to důsledek naší tradiční byrokratické kleptokracie.confused smiley
Strašidlo - 14. 07. 2019 08:27
U nás bude stavba vždy dražší než třeba v tom Španělsku. Ale divné je, že o tolik. Kdyby to bylo držší třeba o 20 nebo 50 mega, nikdo by to neřešil, ale 120 je prostě divné.
Rob193 - 13. 07. 2019 00:40
No ale to je klasika, že je u nás něco dražší a méně kvalitní než v zahraničí. smiling bouncing smiley
Firebird96 - 12. 07. 2019 23:17
A pozor kilometr VRT ve Španělsku stojí kolem 180 milionů korun. Kilometr obyčejné trati v ČR stojí 300 milionů korun. Odhad vypočítaný z veřejných cen některých novostaveb traťových úseků v ČR.
Firebird96 - 12. 07. 2019 22:53
Co je proboha řada 173 a 373? smiling bouncing smiley
Rob193 - 11. 07. 2019 17:50
Nene, nebude to potřeba, protože se nikdy nedostaneš do pozice, ze které bys mohl železnici ovládat. spinning smiley sticking its tongue out



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Rob193 (11. 07. 2019 17:51).
Pechar146 - 11. 07. 2019 17:29
Já vím, ty si některou koupíš na zahradu jako pomník...
K Vectronům - mezi dalšími vozy je i repaint Vectrona...
Rob193 - 11. 07. 2019 16:04
Pechare, nepoputují, to ti můžu zaručit na 100%. spinning smiley sticking its tongue out
Pechar146 - 11. 07. 2019 14:49
Do šrotu? Kdepak - na nákladní vlaky. Vectrony poputují na export hned po zprovoznění lokomotiv ř.173 a 373.
Když si to vezmu, tak do šrotu poputují pendolina a sysly...ale asi žádné lokomotivy...
Jura - 11. 07. 2019 14:33
Měli si je ČD koupit od italů dříve. A vsadím se že ty TRAXXe by jsi obratem poslal do šrotu.
Pechar146 - 11. 07. 2019 14:30
Úplně všechno ne...ale těch 9 lokomotiv 162 by bodlo...
Jen k tomu - trasy s vlaky kategorie R
1.Praha-Hradec Králové-Trutnov
2.Praha-Plzeň-Česká Kubice
3.Praha-České Budějovice-Horní Dvořiště
4.Praha-Děčín-Dolní Žleb
5.Praha-Kutná Hora-Brno
6.Olomouc-Opava východ
7.Olomouc-Břeclav
8.Olomouc-Jeseník
9.Olomouc-Horní Lideč
10.Olomouc-Brno
11.České Budějovice-Brno
12.Návsí-Brno
13.Plzeň-Ústí nad Labem
14.Pardubice-Černousy
15.Kolín-Ústí nad Labem
16.Praha-Luhačovice
Jura - 11. 07. 2019 13:52
Ale ale, ty by jsi vše udělal státní a pokud ne tak by jsi to prostě zrušil. Stejně je to jen tvůj názor a ne realita smiling bouncing smiley
Pechar146 - 11. 07. 2019 13:50
Radim by mi byl právě dobrý k tomu, čemu se též říká konfiskace...
Jura - 11. 07. 2019 13:30
Nebyl, všechny lokomotivy (vše kromě řad 162, 163, 362, 363) co jezdí na dálkové dopravě na trasách Praha-Brno, Praha-Ostrava-Košice by byly odvolány na regionální linky a soupravy by byly spojeny s RJ a pokud by chyběly lokomotivy na trasách kde je možno je nahradit lokomotivami partnerských dopravců (MÁV, ÖBB, ZSSK, DB, PKP) a pokud by i tak byl nedostatek lokomotiv byly by dané výkony pokryty flotilou ČD Cargo popřípadě jiných nákladních dopravců s volnými kapacitami grinning smiley K tomu by ti byl Radim dobrej že
Pechar146 - 11. 07. 2019 12:45
Ale co pak bude jezdit? To by byl krach dálkové dopravy v ČR!
Jura - 11. 07. 2019 12:38
Jo, to vím už dávno. grinning smiley Osobně si myslím že v daném období nebude provozní ani jedna lokomotiva řad 162, 163, 362, 363 protože to tak zkoní že všechny pojednou do šrotu a nikdo to nedokáže opravit.
Pechar146 - 11. 07. 2019 11:05
Pechar146 - 02. 06. 2019 19:30
Co se teď chystá na 310?
Pechar146 - 27. 04. 2019 21:20
Slon - 471.058
vlacky - 11. 11. 2018 16:18
Zdravím, založil jsem toto téma, protože bylo příliš rozebíráno v diskuzi o rekonstrukcích starších vozů. Proto prosím, vše ohledně rozvoje železnice, elektrifikaci tratí atp. pište sem. Díky winking smiley
Strana: 1 z 3 1 2 3 Následující

Vaše jméno:
Váš email:
Předmět:
Přílohy: Přiložit soubor
  • Platné typy příloh: jpg, jpeg, pdf, gif, png
  • Žádný soubor nesmí být větší než 300 KB
  • Všechny soubory nemůžou mít dohromady více než 2.93 MB
  • Můžete přiložit ještě 200 soubor(y|ů)
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
  ******   **      **  **    **  **     **   *******  
 **    **  **  **  **  ***   **   **   **   **     ** 
 **        **  **  **  ****  **    ** **           ** 
 **        **  **  **  ** ** **     ***      *******  
 **        **  **  **  **  ****    ** **           ** 
 **    **  **  **  **  **   ***   **   **   **     ** 
  ******    ***  ***   **    **  **     **   *******  

www.vagonweb.cz

This forum powered by Phorum.