|
No, z fotek teda nic moc. Osobně si myslím, že současná koncepce lehátek je dostačující a něco by se mělo udělat spíše s lůžky, zvýšili komfort, změnit trošku koncepci směrem k většímu prostoru tam. Spojování více kupé dohromady mi nepříjde jako dobrý nápad, ne, pokud nepůjde zamknout, nemyslím si, žebychom ve střední evropě potřebovali něco, jako Platzkarty z rozchodu 1520 mm, například moje chrápání by rušilo cestující ještě přez tři kupé i při zavřené přepážce, při otevřených přepážkách spolehlivě v celém voze, ikdybych byl na kraji, ikdyby to položili na podvozky z Bček!
Přípojky samozřejmě potěší, jen si nemyslím, že by měly být i USB, na prakticky všechna zařízení s napájením přez USB se dá sehnat, nebo se přímo dodává, konvertor, takže kdyby tam šoupli druhou 230ku bylo by to lepší.
Botník schvaluji, vím jakou rychnu umí některé boty vyprodukovat. Umístění se taky povedlo.
Držák na pití není špatná věc, ale myslím si, že by to místo šlo využít i lépe, anpříklad druhou přihrádkou na elektroniku, přípojek na ně není nikdy dost a počet těchhle zařízení se dá očekávat, že bude růst.
Prostor na zavazadla chválím, sice je zoufale malý, ale stále lepší než vůbec nic, jak je zvykem u dnešních nočních vlaků (skutečně velký kufr, třeba na delší služební cestu, do police nenarvete). Chválím i poličky na PC, jen by to chtělo přípojku i u ní, nějak ji na fotkách nevidím a ruku na srdce, vona ta baterka má vždycky o pár hodin výdrže míň, než zrovna chceme.
Podtrženo sečteno, jestli to chtějí udělat takhle, bojím se, že ty vozy potká osud Asynchrona, přinesou do odvětví nová řešení některých současných problémů, tato řešení se některá přenesou do nových vozů a a obohatí je, ale tyto vozy jako takové úspěch nepoznají. Přesto zajímavý koncept
|
|