|
 |
|
 |
|
 |
Téma: |
 |
ŽFBH Talgo (14 Příspěvků) |
 |
|
kraken - 06. 04. 2010 14:17
|
|
|
::::BRR:::::::
Třeba budou jezdit tyto vlaky i po tratích ČD.
To těžko.
|
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel - 05. 04. 2010 16:23
|
|
|
::::BRR::::::: Třeba jednou zajíc postřelí myslivce. Nemyslím to jako útok proti tobě, ale tomu, že ČD koupí Talgo, uvěřím až si přečtu v novinách :,,Zajíc postřelil myslivce, bla bla bla.":D
|
|
|
|
|
|
::::BRR::::::: - 04. 04. 2010 23:36
|
|
|
Tak firma Talgo tam dala sedačky tak jak si ŽFBH poručily, firma Talgo vyrábí moc pěkné vlaky, např. Talgo7 trenhotel Renfe je velmi zajímavé, a vysokorychlostní Talga s normálním čumákem, a i poslední DMU Talgo T21, není špatné zvenku, i zevnitř(vše podobnost jednotkám od Siemensu), jinak Talgo má již vyvinutou novu regionální jednotku T22, a měly bychom se na ni docela těšit, Talgo je výborná firma, komfortní vlaky.Třeba budou jezdit tyto vlaky i po tartích ČD.
|
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel - 04. 04. 2010 21:57
|
|
|
No to by dopadlo...>:D<
|
|
|
|
|
|
kraken - 04. 04. 2010 13:28
|
|
|
A možná, že by šlo sjednotit ŽFBH a ŽRS...
|
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel - 03. 04. 2010 23:04
|
|
|
No, Lublaň není tak daleko.(tu) Otázkou je, zda má smysl tam jet díky Talgu. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ŽFBH mají objednaných 9 jednotek a ŽRS ještě další 4 nebo 5. Kde to bude jezdit? ŽFBH plánuje nasazení celkem pochopitelně na mezinárodní spoje, tj. Sarajevo - Bělehrad, Sarajevo - Záhřeb, Sarajevo - Budapešť a výhledově by rádi až do Vídně. ŽRS asi taky tak nějak..
A jak to tam bude jezdit, tak to jsem taky zvědavý :) Přece jen, na tamní poměry je to docela znatelný technologický skok...
Jinak před rokem vyšel na vlaky.net zajímavý článek o bosenském talgu, koho to zajímá, tak ho najde zde:
1. díl: [ www.vlaky.net]
2. díl: [ www.vlaky.net]
|
|
|
|
|
|
kraken - 03. 04. 2010 20:04
|
|
|
Tomáš Palíšek
Jojo, to je hlavní. Kolik jich mají objednat?
Nevím :(
|
|
|
|
|
|
kraken - 03. 04. 2010 20:01
|
|
|
vantju
Zajímavé, zajímavé... Jsem zvědavý, kde to bude jezdit
Jistě po starých bosenských tratích zničených válkou, kde je moc nízká rychlost, to radši měli zmodernizovat svoje Gošovský Béčka a ostatní jugoslávský šroty, pitomci...
Upraveno 1krát. Naposledy upravil kraken (03. 04. 2010 20:02).
|
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel - 03. 04. 2010 19:58
|
|
|
Jojo, to je hlavní. Kolik jich mají objednat?
|
|
|
|
|
|
kraken - 03. 04. 2010 19:57
|
|
|
Tomáš Palíšek
Eh, ty zelené sedačky v 1.třídě jsou odporné. A ve 2.třídě taky!
Ale jiank na mě vlak působí velice mile. 
To jo, to se mi vůbec nelíbí. Ale hlavně že to bude sloužit dobře.
A přitom ŽRS mají ještě zavazadlové vozy, které byly vyrobeny před 2. sv. válkou!
|
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel - 03. 04. 2010 18:34
|
|
|
Eh, ty zelené sedačky v 1.třídě jsou odporné. A ve 2.třídě taky!
Ale jiank na mě vlak působí velice mile.  
|
|
|
|
|
|
vantju - 03. 04. 2010 11:40
|
|
|
Zajímavé, zajímavé... Jsem zvědavý, kde to bude jezdit
|
|
|
|
|
|
kraken - 03. 04. 2010 11:13
|
|
|
To koukáte, co?
ŽFBH Talgo
|
|
|
|
|
|
 |
|