Uživatel: Přihlásit se Vytvořit nový profil
Akce: Nové téma Náhled pro tisk RSS Nové příspěvky
Vyhledat
Navigace: Hlavní stránka >> Diskuze o železnici >> Osobní vozy
Téma:
ŽFBH Talgo   (14 Příspěvků)
kraken - 06. 04. 2010 14:17

::::BRR:::::::
Třeba budou jezdit tyto vlaky i po tratích ČD.

To těžko.
Anonymní uživatel - 05. 04. 2010 16:23
::::BRR::::::: Třeba jednou zajíc postřelí myslivce. Nemyslím to jako útok proti tobě, ale tomu, že ČD koupí Talgo, uvěřím až si přečtu v novinách :,,Zajíc postřelil myslivce, bla bla bla.":D
::::BRR::::::: - 04. 04. 2010 23:36
Tak firma Talgo tam dala sedačky tak jak si ŽFBH poručily, firma Talgo vyrábí moc pěkné vlaky, např. Talgo7 trenhotel Renfe je velmi zajímavé, a vysokorychlostní Talga s normálním čumákem, a i poslední DMU Talgo T21, není špatné zvenku, i zevnitř(vše podobnost jednotkám od Siemensu), jinak Talgo má již vyvinutou novu regionální jednotku T22, a měly bychom se na ni docela těšit, Talgo je výborná firma, komfortní vlaky.Třeba budou jezdit tyto vlaky i po tartích ČD.
Anonymní uživatel - 04. 04. 2010 21:57
No to by dopadlo...>:D<
kraken - 04. 04. 2010 13:28
A možná, že by šlo sjednotit ŽFBH a ŽRS...
Anonymní uživatel - 03. 04. 2010 23:04
No, Lublaň není tak daleko.(tu) Otázkou je, zda má smysl tam jet díky Talgu. spinning smiley sticking its tongue out
pd - 03. 04. 2010 20:29
ŽFBH mají objednaných 9 jednotek a ŽRS ještě další 4 nebo 5. Kde to bude jezdit? ŽFBH plánuje nasazení celkem pochopitelně na mezinárodní spoje, tj. Sarajevo - Bělehrad, Sarajevo - Záhřeb, Sarajevo - Budapešť a výhledově by rádi až do Vídně. ŽRS asi taky tak nějak..

A jak to tam bude jezdit, tak to jsem taky zvědavý :) Přece jen, na tamní poměry je to docela znatelný technologický skok...

Jinak před rokem vyšel na vlaky.net zajímavý článek o bosenském talgu, koho to zajímá, tak ho najde zde:
1. díl: [www.vlaky.net]
2. díl: [www.vlaky.net]
kraken - 03. 04. 2010 20:04

Tomáš Palíšek
Jojo, to je hlavní. Kolik jich mají objednat?

Nevím :(
kraken - 03. 04. 2010 20:01

vantju
Zajímavé, zajímavé... Jsem zvědavý, kde to bude jezdit

Jistě po starých bosenských tratích zničených válkou, kde je moc nízká rychlost, to radši měli zmodernizovat svoje Gošovský Béčka a ostatní jugoslávský šroty, pitomci...



Upraveno 1krát. Naposledy upravil kraken (03. 04. 2010 20:02).
Anonymní uživatel - 03. 04. 2010 19:58
Jojo, to je hlavní. Kolik jich mají objednat?
kraken - 03. 04. 2010 19:57

Tomáš Palíšek
Eh, ty zelené sedačky v 1.třídě jsou odporné. A ve 2.třídě taky!
Ale jiank na mě vlak působí velice mile. spinning smiley sticking its tongue outspinning smiley sticking its tongue out

To jo, to se mi vůbec nelíbí. Ale hlavně že to bude sloužit dobře.

A přitom ŽRS mají ještě zavazadlové vozy, které byly vyrobeny před 2. sv. válkou!
Anonymní uživatel - 03. 04. 2010 18:34
Eh, ty zelené sedačky v 1.třídě jsou odporné. A ve 2.třídě taky!
Ale jiank na mě vlak působí velice mile.spinning smiley sticking its tongue outspinning smiley sticking its tongue out
vantju - 03. 04. 2010 11:40
Zajímavé, zajímavé... Jsem zvědavý, kde to bude jezdit
kraken - 03. 04. 2010 11:13
To koukáte, co?

ŽFBH Talgo

Vaše jméno:
Váš email:
Předmět:
Přílohy: Přiložit soubor
  • Platné typy příloh: jpg, jpeg, pdf, gif, png
  • Žádný soubor nesmí být větší než 300 KB
  • Všechny soubory nemůžou mít dohromady více než 2.93 MB
  • Můžete přiložit ještě 200 soubor(y|ů)
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
 ********  **    **  **    **  **         **     ** 
 **        **   **    **  **   **    **    **   **  
 **        **  **      ****    **    **     ** **   
 ******    *****        **     **    **      ***    
 **        **  **       **     *********    ** **   
 **        **   **      **           **    **   **  
 ********  **    **     **           **   **     ** 

www.vagonweb.cz

This forum powered by Phorum.