Uživatel: Přihlásit se Vytvořit nový profil
Akce: Nové téma Náhled pro tisk RSS Nové příspěvky
Vyhledat
Navigace: Hlavní stránka >> Diskuze >> vagonWEB
Strana: 1 z 2 1 2 Následující
Téma:
Co by se dalo ještě zlepšit...   (49 Příspěvků)
strejcekms - 24. 11. 2010 21:07
Pd- tu stránku jsem zkoušel, nějaké fotky tam jsou, ale je to malé a neni to detailní... Na railfaneurope se mi podařilo dostat, ale tam je eu-express jen zvenku- žádný interiér, tak jsem se jen chtěl optat, jestli neni nějaká zkrytá stránka... Ale vozy to nejsou asi nic moc...

Němci mají spoustu řad, respektive podřad- třeba Bimz-ů je údajně několik "druhů", neni Bimz, jako Bimzsmiling bouncing smiley
strejcekms - 24. 11. 2010 21:01
Tak zrovna to BRDpm má asi jen 140 km/h - v odkazu se píše 200km/h. No, bude to nejspíše tím, že většina "ALEX" vozů má podvozky GP200, nebo jim podobné, vybavené kolejnicovýma brzdama, což je u nás nějak stále podceňováno a to je škoda, i z hlediska bezpečnosti a né jen brzdných procent... Ono s Gorlitzem se dostaneme s bídou tak na těch 160km/h. Já ovšem zastávám myšlenku, že pokud modernizovat starej "křáp", třeba aktuální WRm, tak zaměnit podvozky s Bdmtee, kterých je dost a které se dostanou právě tak na těch 160km/h. Navíc si nějak nejsem jist, jestli na Gorlitz jde dosadit mg brzda, s čimž se na GP-čku už jaksi počítalo při vývoji..

Tady by jste jako soukromý dopravce prorazil a čechy utáhl i na ojetých Bim(d)z-ech a češi by vám utrhaly prsty, nasadit to na nějaký obíčo rychlík, kde se jak je rok dlouhý nesetkáme s ničim jiným, než B-éčkemspinning smiley sticking its tongue out
Jel jsem takhle z Prahy do Plzně, asi na vlaku 355 (no jela Arrivácká souprava) a vzadu přímé vozy do Plzně- Béčka, kam se asi dav lidí začal cpát, neni třeba hádat, Bm a ABmvz se zaplnily a Přímé vozy do Plzně (kam jelo cca 70% cestujících) zůstaly poloprázdné, kupé sám pro sebe.. A v Bm se stálo v uličce..



Upraveno 1krát. Naposledy upravil strejcekms (24. 11. 2010 21:14).
pd - 24. 11. 2010 20:56
A proč tu chybí přehledy vozů německých dopravců... v případě DB je tato problematika poměrně rozsáhlá, vozových řad a jejich různých modifikací je opravdu velké množství. Zatím se nikdo nenašel, kdo by to dal dohromady.

strejcekms: [www.euro-express.eu] jsi předpokládám zkoušel?
pd - 24. 11. 2010 20:42
Rychlosti se dají zjistit na této poněkud skryté stránce: [www2.eisenbahnforum.de] Ale taky se dá rychlost odvodit podle číselného označení, Němci to označování většinou dodržují.

A všimněte si toho paradoxu - soukromý dopravce s vozovým parkem tvořeným téměř výhradně ojetými vozy, a při tom má většinu vozů na 200 km/h. A to tu dvoustovku snad ani nepotřebuje (aspoň myslím, že 200 km/h nikde nejezdí). Obzvlášť v porovnání se státním dopravcem (ČD), který má stále nedostatek vozů i na 160 km/h...
Sim - 24. 11. 2010 19:53
Mozna by v tomhle ohledu mohl pomoct tento prehled (aspon ja v nem par dulezitych informaci nasel):

[allgaeubahn.net]

... nicmene jsou veci, ktere jsem nikde na webu nenasel. Konkretne povolena rychlost jednotlivych vozu a jejich hmotnosti ... tedy neco jsem nasel tady [razeni.railpage.cz] a sem tam se da neco vycist z fotek zde [www.railfaneurope.net] ... ale jak rychle smi jezdit ktere jidelni vozy jsem nenasel vubec nikde sad smiley
vantju - 24. 11. 2010 14:57
Popisy německých vozů budou, usilovně na nich dělám, především vozy DB, ale dříve asi bude Arriva a SBB smiling smiley
strejcekms - 24. 11. 2010 13:41
Sim - Také mě tu chybí pár německých vozů - tedy v popisech, ale to je věcí někoho jiného.. Ale chtěl bych se jen optat, jestli někdo nemáte fotky interiérů vozů německé firmy Euro-Express Sonderzüge, které se dokonce opravovaly v Českých Velenicích. Mají cca 60 vagonů(jídeláky, lůžka, k sezení) - především asi k pronájmu na soukromé vlaky, většina nemá klimu- tedy podle toho seznamu co jsem našel někde na netu.. Ale fotky žádné, server railfaneurope je nějaký mrtvý-tady alespoň mě se na něj nepodařilo připojit...
Sim - 24. 11. 2010 11:57
Tak zrovna postrehem bych to nenazyval, hledal jsem pudorysne schema Arrivackych vozu ... nenasel ... tak jsem si to zkousel nacrtnout podle fotek a tahle mi nesedela s tim, co jsem si pamatoval z nedavnych cest v rychliku 355 smiling smiley

btw, napadlo me, proc vlastne v popisech vozu neni "nic nemeckeho" ... pritom v razeni vlaku zrovna ty Arrivacke vagony jsou, vcetne zakladniho popisu (a prestoze jsem to neprochazel, predpokladam, ze u vagonu DB to bude stejne).
pd - 16. 11. 2010 01:21
Opravdu je to Bomz.. dobrý postřeh, díky za upozornění.
strejcekms - 16. 11. 2010 01:04
Sim- zdravím tě, jestli jsi tedy ten sim kterého myslímeye rolling smiley - to neřeš.
Tak jsem na tu fotku koukl a máš pravdu, k vozu ABmvz zjevně nepatří, ani né kvůli těm dveřím, které tam jsou (stejné lítačky, ty pneumatické automatické jsou blíže k představku, wc), ale spíše jsem to poznal podle oken a obložení, které se neschoduje. ABmvz má těsnění oken asi jako Bmee, kdežto na té fotce je to krásně zahlazené. nejspíše se jedná o záměnu a je to asi řada Bomz, právě podle uspořádání prostoru pro kola a těsnění oken. A já si ten název také pletu, mám pořád nutkání psát ABvmz a on je to ABmvz.
Sim - 16. 11. 2010 00:17
Ahoj, nasel jsem zrejme jeden drobnej renonc ve fotkach. Na strance [www.vagonweb.cz] venovane fotkam vozu 39-95 ABvmz je zrejme omylem zamotan i snimek jiny. Konkretne se jedna o predposledni fotku na strance ... jsou na ji jasne videt drzaky na kola u sklopnych sedacek. Tipuju ze se sem zatoulala ze "sousedniho" vozu Bm - jednak jednicka pulena s dvojkou by byla uvedena na dverich, no a potom tento vuz nema prostor pro kola - na jednom predstavku (u jednicky) je normalni zachod, na druhem konci vozu je velky zachod pro vozickare a prislusnym zpusobem upravene kupe uzavrene soupacimi dvermi (na snimku jsou videt otocne dvere).

I kdyz predpokladam, ze to je z vozu rady Bm 22-90, jsem trochu na pochybach - na strane vozu, ze ktereho je tento snimek, by mel byt zachod, drzaky na kola by mela byt na druhem predstavku...
strejcekms - 28. 09. 2010 22:00
Tak holt bez milosti smazatsad smiley
pd - 27. 09. 2010 23:54
Tak to bude horší, kupodivu ani na pc nemám funkční verzi..
strejcekms - 27. 09. 2010 00:30
V prospektech nejde otevřít info o voze DB ARkimbz (pdf).
pd - 26. 09. 2010 22:06
OK, přesunuto.
Sova - 26. 09. 2010 18:02
pd
OK, díky smiling smiley
Ještě bych tam přesunul toto téma:
[forum.vagonweb.cz]
Sice už je dlouho mrtvé, ale je to technologie smiling smiley



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Sova (26. 09. 2010 18:05).
pd - 26. 09. 2010 16:51
Kategorii jsem založil + jsem do ní ještě přesunul dvě starší témata (mimo nových pantografů). Je teoreticky možné, že se kvůli tomu označí jako nepřečtené, i když tam nic nepřibylo.
Sova - 24. 09. 2010 14:01
Jak jsem již psal v diskusi na téma "Fotoaktualizace 22.9.2010", bylo by vhodné založit novou hlavní kategorii s názvem např: "Technologie na železnicích", kde by se mohly probírat věci technického charakteru smiling bouncing smiley
pd - 12. 05. 2010 20:19
Jo, něco by se možná našlo :)
strejcekms - 12. 05. 2010 16:34
A na vylepšení vagonwebu navrhuji i nějaké (pokud je možné pořídit) fotografie měřících a montážních vozů, ne?
pd - 24. 02. 2010 17:51
Registrovaní uživatelé mají možnost editovat svůj příspěvek. Případně lze v oddůvodněných případech požádat moderátory o smazání. Ale každopádně je lepší napřed přemýšlet a až potom psát..
mbican - 24. 02. 2010 12:29
kraken,
ja mám rád nostalgiu, ale je na mieste otázka, či je možné nazvať každodennú prevádzku nostalgiou. smiling bouncing smiley
kraken - 24. 02. 2010 10:54
Mbican,

takže to trošku měním:

Je možné smazat si příspěvek do té chvíle, než někdo uloží do diskuse příspěvek následující.

Vidím vídím, že ty mě v něčem předstihuješ, ale to mi nevadí :D

Ale ty vůbec nemáš rád nostalgii...
mbican - 24. 02. 2010 09:27
Navrhujem, aby krakenov posledný návrh neprešiel! smoking smiley

Ak náhodou po príspevku užívateľa nasledujú príspevky, ktoré priamo reagujú na príspevok, ktorý by mohol byť zmazaný kedykoľvek užívateľom, tie zvyšné príspevky by stratili zmysel. V tomto prípade je zmazanie príspevku, resp. aj následných príspevkov administrátorom diskusie najvhodnejšie riešenie.
kraken - 23. 02. 2010 16:34
Navrhuji, aby si uživatel mohl sám smazat svůj příspěvek.
kraken - 12. 10. 2009 20:30
Tady můžete dávat návrhy na zlepšení různých věcí na vagonFÓRU...
Strana: 1 z 2 1 2 Následující

Vaše jméno:
Váš email:
Předmět:
Přílohy: Přiložit soubor
  • Platné typy příloh: jpg, jpeg, pdf, gif, png
  • Žádný soubor nesmí být větší než 300 KB
  • Všechny soubory nemůžou mít dohromady více než 2.93 MB
  • Můžete přiložit ještě 200 soubor(y|ů)
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
  ******    **      **  **     **  ********   **    ** 
 **    **   **  **  **  **     **  **     **  **   **  
 **         **  **  **  **     **  **     **  **  **   
 **   ****  **  **  **  **     **  ********   *****    
 **    **   **  **  **  **     **  **         **  **   
 **    **   **  **  **  **     **  **         **   **  
  ******     ***  ***    *******   **         **    ** 

www.vagonweb.cz

This forum powered by Phorum.