Uživatel: Přihlásit se Vytvořit nový profil
Akce: Nové téma Náhled pro tisk RSS Nové příspěvky
Vyhledat
Navigace: Hlavní stránka >> Diskuze >> vagonWEB
Strana: 1 z 2 1 2 Následující
Téma:
Návštěvní kniha   (45 Příspěvků)
gfru - 21. 11. 2014 01:11
super stránka ;)
pd - 31. 05. 2014 21:32
Dvě místa (č. 11 a 13) jsou sklopné. Ale je pravda, že zrovna tady je to plnohodnotné sedadlo, takže ten počet míst asi srovnám na 80. Spíš u Bmpz893 by mělo být 64+10 (nebo kolik těch sklopek tam vlastně je).
Petr - 29. 05. 2014 23:38
Nejprve chci pochválit super stránky...vždy když někam jedu si vybírám nejlepší vagon právě podle nich :) Mám zároveň dotaz, co u počtu míst k sezení u vozu Bmpz891 znamená ta 2 (jak je 78+2). Děkuji.eye rolling smiley
pd - 01. 11. 2011 00:02
Jsou i jiná fóra se stejným řazením jako tady, napadá mě třeba drehscheibe-foren.de nebo ice-treff.de.
bugear - 30. 10. 2011 02:45
To chápu, nicméně výsledkem je podobné vnucování formy diskuze jako na káčku. Neznám žádné jiné fórum, které by takovéto řazení používalo. Ale díky za tip, jak normálního řazení dosáhnout i tady.
(Konkrétně u káčka mi díky jistým vlastnostem přijde pevný formát lepší, ale je pravdou, že takových fór není mnoho.)
pd - 29. 10. 2011 10:52
Protože původní představa byla, že jednotlivá vklákna budou relativně krátká, probere se v něm konkrétní problém a postupně zapadne do historie. Pro další problém/téma se založí nové vlákno. Tento systém je při rozumně volených názvech vláken přehlednější než systém alá K-report, kde se diskutuje pořád "donekonečna", kolikrát úplně mimo téma. "Mnohovláknový" systém je taky mnohem více používaný, K-report byl původně taky takový, ale postupně z toho vznikl takový zvláštní hybrid.

Jinak nahoře je v řádku Akce odkaz Nové příspěvky, kde jsou vlákna řazena podle posledního příspěvku. A registrovaným uživatelům se tady taky označují nepřečtená vlákna a příspěvky.
bugear - 28. 10. 2011 23:38
Proč jsou vlákna v diskuzích řazena podle času vytvoření a ne času posledního příspěvku? Jakožto příležitostnému návštěvníkovi mi to přijde strašně nepřehledné.
mbican - 20. 06. 2011 10:46
EIS je vysvetlené už od dňa zavedenia skratky
Přílohy: vw.JPG (177.6 KB)  
strejcekms - 18. 06. 2011 19:46
Jedná se o vůz s elektronickým informačnim systémen, proto EIS. Jinak dobrá připomínka, ptalo se na to více lidí.
miko247 - 18. 06. 2011 18:25
dobrý den medzi vysvetlivkami mi chýba vysvetlenie skratky EIS :)
vantju - 14. 02. 2011 18:14
Já Bceer viděl nedávno na Slovakii. Nicméně o Bcee musím souhlasit, to jezdí snad permanentně na Slovakii, viděl jsem ho tam 4x z 5ti. Bc se tak na Slovakii prakticky nevyskytuje.
mbican - 14. 02. 2011 14:03
radekedar:

Bceer je len jeden a je nasadzovaný sporadicky.
Bcee sú tri a pravidelne jazdia na nočných vlakoch do Prahy.
v tom staničnom šere noci si asi zle videl...
pd - 06. 02. 2011 13:57
Opraveno, díky za upozornění.
chio - 06. 02. 2011 13:40
Z fotogalérie vozňov ČD sa nejako stratili lôžka a ležadlá (je tam len Bc663).
mbican - 04. 02. 2011 10:15
zistím aktuálny stav...
strejcekms - 02. 02. 2011 17:56
Tak to nevím, kde je zakopanej pes. Ve fotogalerii je Bceer61 (59-30), pokud se nepletu, tak ten je jeden jedinej..
radekedar - 02. 02. 2011 17:30
Ahoj, na nočních vlacích se celkem často vyskytuje vůz ZSSK Bceer 59-70.003, avšak zde na vagonwebu (v přehledu os. vozů ZSSK) je uvedena řada Bcee.
vantju - 16. 01. 2011 10:53
V řazení chybí obrázky vozů, neboť na FTP není jejich složka. Co se stalo?
pd - 28. 10. 2010 00:40
S tím čistě čínským původem CRH380A bych byl opatrný, on je to spíš mix japonských rychlovlaků a německého ICE 3. Jinak to krásně ilustruje čínský přístup - koupíme několik menších sérií rychlovlaků od nejvýznamnějších světových výrobců a v podmínkách bude, aby polovina výroby probíhala přímo v Číně - tím se to taky naučíme vyrábět. A další série si už budeme moci vyrábět sami, původní výrobci můžou zapomenout na nějaké další dodávky.

A taky si nejsem jistý, že by nejvyspělejší země ležela zrovna na americkém kontinentu winking smiley
vantju - 27. 10. 2010 17:24
Tom Palíšek: Jenže je tam to slovo Railfaneurope, načež Amerika je samostatný kontinent winking smiley
sisčžzči - 27. 10. 2010 16:11
Tak Číná už má svůj první vyrobený rychlovak čistě čínského původu, je to řada CRH 380.Vypadá velmi pěkně.

[technet.idnes.cz]
Tomáš Palíšek - 26. 10. 2010 22:59
Víťa: www.railfaneurope.net
Víťa - 26. 10. 2010 22:30
Mě by spíš zajímaly vlaky z nejvyspělejší země.
Nevíte o nějakém konkurenčním webu, který se také zabývá interiéry vozů? Rád bych se mrknul, jak vypadají ty vozy Amtraku, které mají podobná data výroby, jako Béčka :)
strejcekms - 24. 10. 2010 20:27
To by ty vlaky, jestli myslíte Čínu atp. musel někdo vyfotit a dát je k dispozici, ale třeba budousmileys with beer
rgksngheh - 24. 10. 2010 19:26
Nechtěli byste sem přihodit fotky nějakých jednotek a vozů, rychle ekonomicky rosotucí země, a nejlidnatější země světa?
pd - 27. 09. 2009 17:06
Návštěvní kniha vagonWEB.cz
Strana: 1 z 2 1 2 Následující

Vaše jméno:
Váš email:
Předmět:
Přílohy: Přiložit soubor
  • Platné typy příloh: jpg, jpeg, pdf, gif, png
  • Žádný soubor nesmí být větší než 300 KB
  • Všechny soubory nemůžou mít dohromady více než 2.93 MB
  • Můžete přiložit ještě 200 soubor(y|ů)
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
 **     **  **     **  ********    ******   ******** 
 **     **  **     **  **     **  **    **  **    ** 
 **     **  **     **  **     **  **            **   
 **     **  **     **  **     **  **           **    
  **   **    **   **   **     **  **          **     
   ** **      ** **    **     **  **    **    **     
    ***        ***     ********    ******     **     

www.vagonweb.cz

This forum powered by Phorum.